Om de 10 minuten, zelfs in de avondspits..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Metro's rijden toch om de 5 min ... is dat zo erg?
Het geld waait letterlijk uit je zak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:23 schreef Empathologica het volgende:
Is in dit weer geen pretje nee
Ik blijf mooi binnen dus.
Ik heb al vaak zat gehad op de terugweg van school naar huis dat de trein net voor mijn neus wegrijd. En dan heeft de volgende trein natuurlijk vertraging, kan ik een flink half uur wachten in de kouquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Om de 10 minuten, zelfs in de avondspits..
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bijna ongeluk gehad in Breda! Heel slecht overzicht bij het wegrijden van het NHTV. Ging maar net goed
Met regen krijg je natte modder op de weg =quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Regen is juist het mooiste wat er is als je net je auto gewassen hebt joh! Alle shampooresten wroden mooi weggespoeld, en van kalkvlekken heb je ook geen last. Nadeel is wel dat je velgen weer een beetje vies worden als het hard gaat, maarja. Eventueel kan je daar nog een emmer water tegenaan gooien en klaar is kees
Hier hebben we niet eens treinenquote:Oh en Purdey: hier aan het eind van de bewoonde wereld mag je blij zijn als er eens in het half uur een trein komt. Als je al een station vinden kunt. En als je die niet vinden kunt ben je afhankelijk van de bus, ook hooguit eens in het halfuur. Als ie rijdt
Je moet 'm ook fijn stil laten staan, konijn! Wassen, en dan laten staan waar ie staatquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Met regen krijg je natte modder op de weg =![]()
[..]
Hier hebben we niet eens treinenEn de enige snelweg die hebben is nu nog dicht ook
Ik heb toch geen auto om stil te laten staanquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Je moet 'm ook fijn stil laten staan, konijn! Wassen, en dan laten staan waar ie staat
Beide 25 km met de auto hierquote:Om vanuit hier bij de trein te komen moet je ook 10km verder. En een snelweg hebben we hier niet, dat is 20km de andere kant op
In omgeving Bredaquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik woon vlakbij het drukste station kruispunt van het landMaar er stopt maar 1 trein per half uur of zo
Maak je geen zorgen! Liever dat je het rustig aan doet dan schade rijdtquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Vragende het volgende:
Heb nu een maand mijn rijbewijs en heb nog steeds moeite met strak inparkeren en wegrijden als ik de auto strak ingeparkeerd heb. Ben steeds bang dat ik een auto naast mij raak![]()
Van goederentransport, knooppunt breda-roosendaal-dordrechtquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
In omgeving BredaWaar is dat drukste kruispunt dan?
Komt ooit vanzelfquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Vragende het volgende:
Heb nu een maand mijn rijbewijs en heb nog steeds moeite met strak inparkeren en wegrijden als ik de auto strak ingeparkeerd heb. Ben steeds bang dat ik een auto naast mij raak![]()
Jack Parowquote:Op zondag 14 november 2010 01:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Komt ooit vanzelfik sla soms ook parkeerplekken als het me te veel moeite gaat kosten
.
Zo, 444km + te lang wakker + bijna ongeluk + tof optreden van Jack Parow = Daniel naar bed. Eindelijk slaap inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |