De reden dat het zo laag staat is omdat de engine vloekt met mijn GPUquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je levert VEEL te veel in. Probeer deze settings....
Anti-Aliasing: 2 tot 4
Sync every frame:No
Texture filtering: auto
Anisotropic filtering: 1/4
Texture quality: high
Shadows: no
Bullet Impacts: no
Field of view: boeit niet
WMD, Summit, Crisis. Nuketown is gewoon een veels te kleine kutmap. Hanoi is ook wel ok, met die zoeklichten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Dibble het volgende:
Welke maps vinden jullie er bovenuit steken btw? Is wellicht nog vroeg om te besluiten maar in MW2 viel ik meteen in love met Afghan en highrise.
Tot nu toe is WMD de favoriet hier. Veel hoekjes, gaatjes maar ook veel open plekken waar snipe gelegenheden zich voordoen.
eens!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef sanakthe het volgende:
Ik vind WMD idd tof en Villa is ook goed te doen.. Summit en Radiation en al die andere moet ik nog even aan wennen. Kutste map sowieso nu al is Firing Range..
Welke kaart heb je dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
De reden dat het zo laag staat is omdat de engine vloekt met mijn GPU
Bij Mw2 had ik hetzelfde, en daar was het ook even speuren voor ik de juiste settings heb gevonden.
Daarbij, graphics maken voor mij geen ene flikker uit.
zolang de gameplay lekker is en ik goede FPS heb zodat ik fatsoenlijk eventuele wars kan spelen, vind ik alles best
ik heb nu levl 14 en moet nog alles kopen hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, je speelt ze vrij, maar je kan ze ook kopen.
Afghan een sniperlevel??? Dan speel je blijkbaar de verkeerde gametype. Met HQ valt dat reuze mee!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
Afgan echt een k*t level in MW. Te veel snipers
High Rise was wel ok
Zal ik hem gewoon keihard over de huidige heen gooien? Vroeg er gisteren om, niemand reageerde...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef Dibble het volgende:
Btw, waar is die nieuwe uitgebreide OP?
heb wel eens in een veld met alleen maar snipers gezeten, was erg rustigquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Afghan een sniperlevel??? Dan speel je blijkbaar de verkeerde gametype. Met HQ valt dat reuze mee!
ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zal ik hem gewoon keihard over de huidige heen gooien? Vroeg er gisteren om, niemand reageerde...
eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zal ik hem gewoon keihard over de huidige heen gooien? Vroeg er gisteren om, niemand reageerde...
Speel vooral (T)Death match en free for allquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Afghan een sniperlevel??? Dan speel je blijkbaar de verkeerde gametype. Met HQ valt dat reuze mee!
idd, volgens mij kan je ze pas kopen wanneer je ze hebt vrijgespeeld...quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb nu levl 14 en moet nog alles kopen hoor.
ik verwacht dat binnen nu en een maand je CODgeld kan kopen..
overigens na de update loopt mijn laptop als een zonnetje.
Dingen als dit pikt die inderdaad niet:quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:48 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb de OP geplaatst. Hoop alleen dat hij (goed) werkt. Er staat volgens mij HTML-code in. Weet niet of dat geslikt wordt...
Kut.. Uh, Hoe kan ik dit het beste aanpassen..? Iemand een beetje een held met het bakken van OP's? Ik kan best de OP aanpassen, maar dat moet ik niet doen als iemand anders ook bezig is..quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:02 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dingen als dit pikt die inderdaad niet:
[tr]
[td width=290 align=center]Willy Pete[/td]
[td width=20][/td]
[td width=290 align=center]Nova gas[/td]
[/tr]
[tr]
(Gooi de OP maar eens in preview.)
Hier had ik na 10 minuten spelen weer de oude bugs.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:52 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het best goed te spelen na die update
Die heb ik ook. Das wel heel raar dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |