Ga ik ook zo maar doen, anders ben ik er morgen niet uit te rammen en Sinterklaas komt over een kleine 12 uur aan...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een omgekeerd dag-nachtritme.![]()
Toch is het verstandig om maar gewoon in bed te gaan liggen.
Nee, op dat front is het rustig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:22 schreef lubje25 het volgende:
Alles wel verder? Geen bontkraagjes meer moeten corrigeren?
Het verstandigste is een dag doorhalen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een omgekeerd dag-nachtritme.![]()
Toch is het verstandig om maar gewoon in bed te gaan liggen.
Thx.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij deze
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Eieren, spek, worstjes, bonen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ga zo wel even boodschappen doen, anders heb ik geen ontbijt
Ik zou het elke dag kunnen eten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat vind ik alleen lekker als ik (te)veel gedronken heb
Toch wel met ui?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
teveel
Het zijn nu witte broodjes filet americain geworden
Als je ipv margarine roomboter wil, moet je bijbetalen. Geldt ook voor evt. extra plakje kaas of ander broodbeleg. Jus d'orange moet je ook bijbetalen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx.![]()
En vanaf ¤1? Hebben ze ook duurdere ontbijten dan?
Een wonder!!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond een etentje gehad en heerlijk gegeten... ik heb zowaar ook nog andere dingen geproefdo.a. inktvisringen, calamaris oid. Ik vond ze nog lekker ook.
Dan zou ik dat elke dag moeten doen. Niet zo verstandig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
Het verstandigste is een dag doorhalen.
En welkom terug
Dat zou ik elke dag kunnen eten. Moet er wel iets minder vettigs tegenover staan: versgeperste jus.quote:
Ik ga het even lezen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen allen...
Cobra, niets voor jou: Whisky Sail 2011
Heb net voor mw. MM en mij daarvoor gereserveerd, ook voor Maltstock 2011 overigens...
restaurant Nescio in Den Boschquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zou ik dat elke dag moeten doen. Niet zo verstandig.![]()
[..]
Dat zou ik elke dag kunnen eten. Moet er wel iets minder vettigs tegenover staan: versgeperste jus.
JoJo, waar was dat restaurant waar je dat voorgerechtjesdiner had?
Gewoon aan de Sint vragen. Dan ligt ie morgen in je schoen. Ze moeten hem toch kwijt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik overweeg een baby Piet aan te schaffen...
Ik heb het verhaal er achter gemist, had visite en het geluid stond uit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon aan de Sint vragen. Dan ligt ie morgen in je schoen. Ze moeten hem toch kwijt.
Je kunt er beter niet bij betrokken worden. BabyPiet is illegaal het land binnen gekomen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal er achter gemist, had visite en het geluid stond uit.
Je gaat adopteren?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik overweeg een baby Piet aan te schaffen...
Wel netjes van ze dat ze het feest nu afspiegelen aan de samenlevingquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt er beter niet bij betrokken worden. BabyPiet is illegaal het land binnen gekomen.
Ik vraag me alleen af bij welk AZC ze het mormel gaan dumpen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel netjes van ze dat ze het feest nu afspiegelen aan de samenleving
Beter houden tot de kerst. Heb je meteen een kado om bij iemand onder de boom te leggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tijdelijk leasen zat ik meer aan te denken (tot en met 5 december)...
Ik kan na 5 december toch niet meer met een baby Piet over straat???quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter houden tot de kerst. Heb je meteen een kado om bij iemand onder de boom te leggen.
Nee, dat laat je MW MM doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan na 5 december toch niet meer met een baby Piet over straat???
Ik ga richting Schokland (niet Schotland helaas)...
Er was een mysterieuze kruipende zak aan boord. Die is zelfstandig aan wal gekomen, klom een dak op en ging via de schoorsteen een huis naar binnen. De bewoners waren heel blij met dit geschenk maar toen kwam de Wellespiet (?) ook door de schoorsteen om de baby weer op te halenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal er achter gemist, had visite en het geluid stond uit.
Doet me denken aan LowLands, je had toen 1 á 2 jaar dat ze de hele nacht Leo riepen. Te pas maar vooral te onpasquote:
Nee, dat was "Theo"quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Doet me denken aan LowLands, je had toen 1 á 2 jaar dat ze de hele nacht Leo riepen. Te pas maar vooral te onpas
o jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat was "Theo"
Er was zelfs een mal door iemand gemaakt zodat je THEO op je kleren kon verven
Het schijnt nog wel eens voor te komen dat men Theo niet herkent van dichtbijquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat was "Theo"
Er was zelfs een mal door iemand gemaakt zodat je THEO op je kleren kon verven
Sorry, toen was ik al ruim een uur wakker en inmiddels al druk aan 't werk, tot 5 uur vanmiddag, dus heb het wel weer ff gehad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
Nog niemand wakker? Ik zou graag afgelost willen worden.
Of "Faal!"......quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Op Campzone is er een jaar geweest, weet zo niet meer welke, dat er een groep op een veld 'Wazzaaaaaa!' begon te schreeuwen, dat is het complete terrein over gegaanDat was gaaf
Dat was ik dit jaar zo zatquote:
Gelukkig.quote:
Ik ben alleen bang dat ik een van de weinigen benquote:
Zet een spaarpot op de tafel in de studio. Iedereen die "faal" zegt moet ¤10 in de spaarpot stoppen. Opbrengsten gaan dan naar SR11. Dus, of niemand roept meer faal of je hebt een leuk bedrag.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik een van de weinigen ben
Uitstekend ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zet een spaarpot op de tafel in de studio. Iedereen die "faal" zegt moet ¤10 in de spaarpot stoppen. Opbrengsten gaan dan naar SR11. Dus, of niemand roept meer faal of je hebt een leuk bedrag.
En als je het niet om geld wilt doen, iedereen die dat zegt verplicht een shot van iets heel smerigs laten drinken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zet een spaarpot op de tafel in de studio. Iedereen die "faal" zegt moet ¤10 in de spaarpot stoppen. Opbrengsten gaan dan naar SR11. Dus, of niemand roept meer faal of je hebt een leuk bedrag.
Daarom ook SR11.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Uitstekend ideeMaar. Dit jaar heb ik geen uitzendingen meer
Sterker nog, eerstvolgende zullen Campzone volgende jaar zijn
Ik denk dat de animo in de zomer - gezien het een winter/kerst actie is - niet heel groot isquote:
Dat is dan aan jou om te veranderen. Jullie moeten gewoon zelf een versie maken van het glazen huis.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat de animo in de zomer - gezien het een winter/kerst actie is - niet heel groot is
Ik ben niet in het bezit van een Sligropasquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en Nem, als jij in het bezit bent van een sligro pas, eventueel ben ik WEL bereid vlamtosti's in te slaan, maar ik kom die tent niet binnen
Weltrusten Red en Tinuvielquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:45 schreef iamredleader het volgende:
Nou, poolen was gezellig, ben wat eerder weggegaan om nog even knus met vrouwlief op de bank te kunnen zitten
Dus bij deze alvast een welterusten allen, en tot morgen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Aaaahhhhhhhhh......![]()
![]()
Was eerst m'n keyboard door een software update naar de Filistijnen (moet daarvoor deze week terug naar de winkel, dan zullen ze dat fixen), is nu mijn Blackberry 'genuked'...![]()
Gisterenavond gewoon er mee gewerkt, vanmiddag toen ik op pad ging bleek 'ie continue bezig te zijn met rebooten. Geen idee hoe dat komt, had gisteren alleen de nieuwste Twitter-app er op gezet en daarna deed 'ie het prima.
Nu kan ik dus (gaan proberen) vanaf scratch de boel in te richten en ben ik al mijn data (mijn contacten zijn gelukkig wel gebackupped) en apps straks kwijt. Ik ben even zoet dus nu...
I love modern technology...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |