Die liggen nog op het nachtkastjequote:
Mannen in Utrecht, vrouwen in Den Haag.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
We houden allemaal gepaste afstand en man/vrouw gescheiden.
Stuur ze maar even mijn kant op als je ze toch niet gebruikt.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die liggen nog op het nachtkastje
Dus het was allemaal een boze droom?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
Er gebeurt nooit iets op meets man.
Sorry, ik begrijp echt niet wat hier staat.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net met wie je wat regelt. En wat jij kan regelen
Morgen heb ik ze wel nodigquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Stuur ze maar even mijn kant op als je ze toch niet gebruikt.
En ik deed nog wel zo mijn bestquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het was allemaal een boze droom?
FLIPS!! HET WAS NIET ECHT
Duiken durf ik sowieso niet zo erg meer. Evenals onder water zwemmen, dat gaat ook niet zo soepelquote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel?
Jullie zagen er allemaal heel lekker uit in jullie bikini's. Ik voelde me dan ook niet op mn gemak
Wanneer ben jij nou weer binnen gevallenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Stuur ze maar even mijn kant op als je ze toch niet gebruikt.
Vrees niet, het is geheel kuis.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puik planquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen in Utrecht, vrouwen in Den Haag.
Just now.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer ben jij nou weer binnen gevallen![]()
Het was dus een nachtmerriequote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips toen ze ging duikenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duiken durf ik sowieso niet zo erg meer. Evenals onder water zwemmen, dat gaat ook niet zo soepel
Maar bikini heeft te maken met m'n lichaamof mijn beeld daarvan, whatever.
Just an evil dreamquote:
* stbabylon gaat naarstig op zoek naar DE fotoquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
Er gebeurt nooit iets op meets man.
Dat zijn de leukste meetsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij geven alvast het goede voorbeeld.
Dat het er vanaf hangt met wie je wat wil regelen en of je in staat bent om te regelenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp echt niet wat hier staat.
nee was n grapjequote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom je ook bieren dan?Gezellig!!!
It was all a bad dream!!quote:
Je mist nooit wat bij mij. believe mequote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb wat gemist mbt Flips blijkbaar.
Daar doen wij niet aan, we zijn singles. Dat soort vuigigheden laten we over aan volwassenen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, of er 2 persoontjes zijn die kusje-kusje, likje-likje en meer... doen.
Te lief gewoon.quote:
HW, ik, is genoegquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee was n grapjeweet niet of er uberhaupt mensen zijn die ik ken
Wat denk je zelf? Het zijn niet voor niets singlesquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bier is toch vies.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met jou word het dus sowieso geen neuken.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
We houden allemaal gepaste afstand en man/vrouw gescheiden.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar doen wij niet aan, we zijn singles. Dat soort vuigigheden laten we over aan volwassenen.
Je bent heel compleet dus?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mist nooit wat bij mij. believe me
Als jij gaat wil ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja hoi ben er ook nogquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te lief gewoon.
En nu oh oh kijken
Minstens 3quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsjaa,, weet ik et.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het zijn niet voor niets singles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |