Dat zijn de leukste meetsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij geven alvast het goede voorbeeld.
Dat het er vanaf hangt met wie je wat wil regelen en of je in staat bent om te regelenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp echt niet wat hier staat.
nee was n grapjequote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom je ook bieren dan?Gezellig!!!
It was all a bad dream!!quote:
Je mist nooit wat bij mij. believe mequote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb wat gemist mbt Flips blijkbaar.
Daar doen wij niet aan, we zijn singles. Dat soort vuigigheden laten we over aan volwassenen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, of er 2 persoontjes zijn die kusje-kusje, likje-likje en meer... doen.
Te lief gewoon.quote:
HW, ik, is genoegquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee was n grapjeweet niet of er uberhaupt mensen zijn die ik ken
Wat denk je zelf? Het zijn niet voor niets singlesquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bier is toch vies.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met jou word het dus sowieso geen neuken.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
We houden allemaal gepaste afstand en man/vrouw gescheiden.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar doen wij niet aan, we zijn singles. Dat soort vuigigheden laten we over aan volwassenen.
Je bent heel compleet dus?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mist nooit wat bij mij. believe me
Als jij gaat wil ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja hoi ben er ook nogquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te lief gewoon.
En nu oh oh kijken
Minstens 3quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsjaa,, weet ik et.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het zijn niet voor niets singles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |