Mijn zoon leeft nu ook op shakes....quote:Op maandag 15 november 2010 11:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je het kan, ik kan dat dus echt niet... Sowieso niet, omdat ik ook nog een dochter van 6 heb en een vriend, die wel gewoon moeten eten. En daarnaast wil ik mijn dochter een gezonde relatie met voedsel meegeven, dat lukt niet als mama op shakes en soep probeert te overleven
Ieder zo zijn ding
De gouden regel, alles met mate.quote:Op maandag 15 november 2010 14:09 schreef MalaCocinera het volgende:
Welkom boefje! Goed dat je zoveel bent afgevallen' hoe heb je dat gedaan?
Erg lastig inderdaad. Vanmorgen zelfs champagne gedronken op m'n werk om iets van vorige week te vieren. Ik kan gewoon geen nee zeggen dan.quote:[b] Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef flugeltje het volgende:[/b
@soempie lastig he? Daarom vind ik het koolhydraatarm zo goed te doen, dan kun je af en toe best meedoen met stout als je de koolhydraten maar weglaat.
Tss, als ik die zak eenmaal open heb, moet ie wel op hoor!quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Sitethief het volgende:
De gouden regel, alles met mate.
Dus als je zin heb in chips, best, maar dan neem je een half bakje (+/- 25 gram = +/- 140 cal) ipv een hele zak (+/- 1000 calorieën).
Herkenningquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tss, als ik die zak eenmaal open heb, moet ie wel op hoor!![]()
![]()
'Slechte' dingen met mate eten gaat bij mij echt niet. Kan het maar beter niet in huis halen.
Dat zit echt tussen je oren hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
'Slechte' dingen met mate eten gaat bij mij echt niet. Kan het maar beter niet in huis halen.
Wat hier heel erg heeft geholpen is de zak in de keuken laten, gewoon een bakje vullen en mee naar de huiskamer. Op de een of andere manier doe je dan toch rustiger aan. Een grote zak nodigt uit tot schranzen. Net zoals een grote schaal met z'n tweeën vrijwel automatisch tot tegen elkaar opeten uitloopt...quote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Beetje competitiedrangquote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat hier heel erg heeft geholpen is de zak in de keuken laten, gewoon een bakje vullen en mee naar de huiskamer. Op de een of andere manier doe je dan toch rustiger aan. Een grote zak nodigt uit tot schranzen. Net zoals een grote schaal met z'n tweeën vrijwel automatisch tot tegen elkaar opeten uitloopt...
Dat snap ik, maar dat doet er niets aan af dat ik het niet laat staan.quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Sjeen het volgende:
Goed bezig Fluugs
[..]
Dat zit echt tussen je oren hoor.
Het werkt bij mij alleen met koekjes, maar als ik dan een rotdag heb weet ik de rest van de rol snel genoeg te vinden. Ik zie het maar als een verslaving en dan is het beter om het gewoon niet in huis te halen voor mij.quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat hier heel erg heeft geholpen is de zak in de keuken laten, gewoon een bakje vullen en mee naar de huiskamer. Op de een of andere manier doe je dan toch rustiger aan. Een grote zak nodigt uit tot schranzen. Net zoals een grote schaal met z'n tweeën vrijwel automatisch tot tegen elkaar opeten uitloopt...
Overigens zijn we een tijd geleden al gestopt met dit soort dingen in huis te halen en eten we het nu helemaal niet meer... Als mensen onverwacht op visite komen flans ik wel iets in elkaar met komkommer of kaasjes ofzo...
Hoi Sjeenquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Sjeen het volgende:
Hee ehloJe zit nu op streef? Lukt het vasthouden een beetje?
Nice!quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef ehlo het volgende:
[..]
Hoi Sjeen
Ik weeg nu 95 kilo (man, 1.91m). Qua gewicht hoeft het voor mij niet minder. Ik focus me nu vooral op het verlagen van m'n vetpercentage. Dat is nu 17.7% en ik wil graag naar 14%. Helaas is dat nog een stuk lastiger dan afvallen. Ik ben zo'n beetje wekelijks bezig met het aanpasen van m'n voeding naar aanleiding van de resultaten. Er begint gelukkig een beetje schot in te komen.
Het op gewicht blijven is geen probleem. Ik weet wat ik kan eten om op gewicht te blijven.
Met verleidingen heb ik gelukkig niet zo'n moeite (behalve pondspakken drop). Daarnaast kun je best een keer per week cheaten. Dat maakt het alleen maar makkelijker om het vol te houden. Het punt is alleen hoe erg je los gaat. Het zou jammer zijn als je op één avond je vooruitgang van die week teniet doet.quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sjeen het volgende:
Nice!
Nu is op gewicht blijven toch ook wel een probleem als je weet wat je moet eten. Je moet je immers niet laten verleiden... Been there, done that, een beetjeVandaar dat ik weer hier uithang
Vetpercentage, daar wil ik het helemaal niet over hebben![]()
Nou, ik heb op een bepaald moment de teugels laten vieren (en dat is bij mij meestal op het vlak van wijn/port enzo) en ben geblesseerd geraakt... Dan gaat het gestaag weer de verkeerde kant op.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef ehlo het volgende:
[..]
Met verleidingen heb ik gelukkig niet zo'n moeite (behalve pondspakken drop). Daarnaast kun je best een keer per week cheaten. Dat maakt het alleen maar makkelijker om het vol te houden. Het punt is alleen hoe erg je los gaat. Het zou jammer zijn als je op één avond je vooruitgang van die week teniet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |