Net als dit een sneer is richting mij bedoel je. Overigens is het een beetje pot-ketel verhaal, remember het gebeuren rond het woordje Gristenen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uiteraard neem ik zelf waar. Maar dat zal best met je achtergrond te maken hebben.
Tekenend is zo'n sneer in de richting van ErikSD.
Je hebt echt lange teentjes
Iets over EU-bemoeienis met fietshelmen en iets over kernenergie geloof ikquote:
Je moet het wel zeker weten, he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iets over EU-bemoeienis met fietshelmen en iets over kernenergie geloof ik.
Daar ga je weer. Dit is GEEN sneer in jouw richting. Je laat weer zien dat je lange teentjes hebt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als dit een sneer is richting mij bedoel je.
Was ik niet over gekwetst, wel vond ik het vreemd dat jij niet zou weten dat de spelling als kwetsend bedoeld is. Je probeerde iets wat krom was recht te lullen.quote:Overigens is het een beetje pot-ketel verhaal, remember het gebeuren rond het woordje Gristenen.
Daar hebben we fok-bookmarks voorquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je moet het wel zeker weten, he?
De techniek moet je weer redden als Korsakov dreigt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben we fok-bookmarks voor.
Neen, dat is mijn constatering. Ik vind dit overduidelijk een sneer. Typisch.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Daar ga je weer. Dit is GEEN sneer in jouw richting. Je laat weer zien dat je lange teentjes hebt.![]()
Onzin. Volgens mij was ik heel duidelijk. Wederom een constatering van jouw kant die totaal verschilt van de mijne.quote:Was ik niet over gekwetst, wel vond ik het vreemd dat jij niet zou weten dat de spelling als kwetsend bedoeld is. Je probeerde iets wat krom was recht te lullen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De techniek moet je weer redden als Korsakov dreigt.
Maar waarom ben ik dan zo zuur. Want daar heb je nog niets over gezegd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neen, dat is mijn constatering. Ik vind dit overduidelijk een sneer. Typisch.
[..]
Onzin. Volgens mij was ik heel duidelijk. Wederom een constatering van jouw kant die totaal verschilt van de mijne.
Ik ga het hierbij laten, want ik verwachtte sowieso al weinig van deze discussie. Mijn constatering is dat eriksd - net als jij overigens - erg verzuurd is. En jouw constatering is dat ik lange tenen heb.
Eind goed al goed.
Het lijkt mij in deze sessie wel duidelijk wie zuur reageert. Volgens mij is Ad Melkert gereïncarneerd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik dan zo zuur. Want daar heb je nog niets over gezegd.
Pas maar op dat de kwestie niet verjaart.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
. Heb ze wel ongeveer in mijn hoofd maar ze lopen al een jaar of 2-3 zo lang hoef ik de details niet onthouden
Volgens mij heeft Ad zijn draai nu wel gevonden bij de VN.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het lijkt mij in deze sessie wel duidelijk wie zuur reageert. Volgens mij is Ad Melkert gereïncarneerd.
Ik denk het ook. Ik hoop het iig voor hem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ad zijn draai nu wel gevonden bij de VN.
inderdaad dat gezeik op elkaar hoeft van mij ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Monolith het volgende:
Dit topic is er ook niet boeiender op geworden.
Ik zag een paar weken terug op het strand een eekhoorn over een rasta zeiken. Dat was dan wel weer best aardig om te zien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
inderdaad dat gezeik op elkaar hoeft van mij ook niet
Ach, gezeik gezeik. Noem het maar gewoon constateringen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
inderdaad dat gezeik op elkaar hoeft van mij ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |