Nou... wat meer als normaal... op sommige plekken is het echt bijna niet te doen. Iets meer dan een uurtje geleden reed ik met 70km/u over de A5... en nee, er stond geen file. Er kwam gewoon zoveel water naar beneden (of eigenlijk van links door de harde wind) dat ik bijna niks meer zag.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Allrounder het volgende:
Het waait en regent wat meer als normaal, heel Nederland in rep en roer.
is dit jouw vorm van een hint geven?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal vast de megahit niet meer worden... maar wat dan wel?
Turbo natuurlijk! verrekte Kut!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal vast de megahit niet meer worden... maar wat dan wel?
Nee, want toen ik dat net postte had ik nog niet gekeken wat het werd. Heb ik zojuist alsnog even gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is dit jouw vorm van een hint geven?
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, want toen ik dat net postte had ik nog niet gekeken wat het werd. Heb ik zojuist alsnog even gedaan.
Je kan het mij wel vertellen, er is toch niemand die me geloofdquote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, want toen ik dat net postte had ik nog niet gekeken wat het werd. Heb ik zojuist alsnog even gedaan.
Jij werkt bij 3FM ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je van het 3FM intranet?
En nee, dat adres en user/pass ga ik niet vrijgeven.
geef hier! of ik post naaktfoto's van Viola Holt die de liefde bedrijft met Frits Bom, die eveneens naakt is!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je van het 3FM intranet?
En nee, dat adres en user/pass ga ik niet vrijgeven.
Kan je die niet beter naar de Playboy Senior sturen... of dat blad zelf oprichten? Zal vast wel een markt voor zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geef hier! of ik post naaktfoto's van Viola Holt die de liefde bedrijft met Frits Bom, die eveneens naakt is!
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je die niet beter naar de Playboy Senior sturen... of dat blad zelf oprichten? Zal vast wel een markt voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat snapt hij denk ik ook wel autist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ja duh, dat wist ik ook wel... ik ga alleen gezellig mee in je grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, dat wist ik ook wel... ik ga alleen gezellig mee in je grap.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat snapt hij denk ik ook wel autist.![]()
Verkapte kijk-ik-werk-bij-3fm-post.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |