Wat niet kunt maken? Een dichte deur?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Confession het volgende:
niemand aan de deur, kut blaagjes, dat ze ook maar weg blijven ik doe niet open..
maar dan zegt moeders dat kun je niet makennnnn.
Heeft je moeder daar een reden voor?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Confession het volgende:
niemand aan de deur, kut blaagjes, dat ze ook maar weg blijven ik doe niet open..
maar dan zegt moeders dat kun je niet makennnnn.
Ja, ik laat altijd iedereen aan de deur staan die bedelt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:32 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat niet kunt maken? Een dichte deur?
vind ze zielig.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:32 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Heeft je moeder daar een reden voor?
Wouw, waar woon je dat er zo veel langs komt!?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef dralion13 het volgende:
tot nu toe nog maar 3 groepjes langs geweest
dus er blijft veel snoep over
Helemaal niemand.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Ik faal al. Er zijn al 3 groepjes langsgeweest. Bij jou nog steeds niemand?
Ze zegt: ze vind je zieluggggggggggggggquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Vraag wat ze van mij vindt!
Dus je moeder zegt 'Ze vind je zielugggggggg'quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Ze zegt: ze vind je zielugggggggggggggg
uhm uhmquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Dus je moeder zegt 'Ze vind je zielugggggggg'
Wie is ze?
dicht bij het winkelcentrum, daar gaan altijd kindjes langs, dat is namelijk overdektquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Confession het volgende:
[..]
Wouw, waar woon je dat er zo veel langs komt!?
Het zou ook niet best zijn als je 0.5 kind kreegquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef trovey het volgende:
Ik zit hier aan een kanaal....extra winderig en extra koud, maar ik had toch wel de kinderen van de buren verwacht...die zijn gehard.
Tot op heden echter 0,0 kind.
Ik ben op dit moment al blij met 0,25 kind.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Het zou ook niet best zijn als je 0.5 kind kreeg.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment al blij met 0,25 kind.Zit ik hier met een schaal met brosse speculaaskoeken.
De enige keer dat ik niets in huis had, een paar jaar terug, kwam er wel een kindje langs. Helaas had ik toen alleen manderijntjes in huis
.....nooit meer teruggezien in de jaren daarna.
Mandarijnen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef trovey het volgende:
Raad eens wat mijn verjaardagbezoekers morgen bij de koffie krijgen?
Augurken!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef trovey het volgende:
Raad eens wat mijn verjaardagbezoekers morgen bij de koffie krijgen?
Heb ik ook in huis.quote:
Nou, geef je verjaardagbezoekers augurken of uien bij de koffie! Jammie.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik ook in huis.Amsterdamse uien ook.
En wat moet ik dan met dat gebak wat ik in huis hebquote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Nou, geef je verjaardagbezoekers augurken of uien bij de koffie! Jammie.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:46 schreef HugoBaas het volgende:
Zoals ik al eerder zei ga ik ze mee lokken en wurgen met een riem.
Heb alleen geen tuin om ze in te begraven.
Heb je over een week een smoes voor een KLB topic.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef trovey het volgende:
[..]
En wat moet ik dan met dat gebak wat ik in huis heb...zelf opeten zeker en straks 10 kilo zwaarder zijn.
Ze vreten het gebak en de koeken maar, ik ga wel aan de augurken en de uien.
Ik geef die koeken wel weg aan mensen met een supersnelle stofwisseling die alles kunnen eten zonder een gram aan te komen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Heb je over een week een smoes voor een KLB topic.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef linpunt het volgende:
nu heb ik nog een krat vol manderijnen.. en zakjes popcorn..
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef P8 het volgende:
ik zit hier nu godverdomme met 20 snickers![]()
![]()
Ow wacht![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |