quote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ze mogen wel aan mijn lolly sabbelen hoor hihihihih
Gekke PDquote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ze mogen wel aan mijn lolly sabbelen hoor hihihihih
Van die bueno's?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef BunnyCookii het volgende:
Dat ook nog vanavond..Wij hebben van die Chocoladerepen.
Garpig.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef Confession het volgende:
[..]
nee man , dat is haar te duur joooooooh.
Joa, en Kit-Katquote:
me moeder een dikzak noemen en dan snoep verwachten?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef BB213385ce het volgende:
Sintemaarten mikmak je moeder is een dikzak, je vader is een dunnetje geef me een peppermunnetje !! hihihihi
Ik kom jou wel een serenade brengen als je dat graag wilquote:Op donderdag 11 november 2010 15:53 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Joa, en Kit-Kat
Kom je nu ook een liedje aan mijn deur zingen ?
Het klinkt steeds beterrquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom jou wel een serenade brengen als je dat graag wil
Eerst de andere bueno's weg geven, anders is het zo nepquote:Op donderdag 11 november 2010 16:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
En we zouden nog een bueno delen
Oja, dan klopt de reclame niet meer...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Eerst de andere bueno's weg geven, anders is het zo nepDat er nog meer zijn terwijl het de laatste moet zijn.
.
ja sorry maar mag ik nu wel een bueno?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:24 schreef BunnyCookii het volgende:
sit maaten sit maaten de koeie hebpe staate de meisies hebpe rokkies aan da komt sit matinus aan
Spraakgebrek hebben, en toch schooien om snoep héh.
Wat is dat voor een nummerquote:ABCDE Sint Maarten is oké!
Weggewaaidquote:Op donderdag 11 november 2010 17:40 schreef dralion13 het volgende:
heb alleen nog maar kinderen langs zien komen zonder lampion![]()
alleen maar zo'n stokje met een lichtje er aan
misschien zijn de lampions al kapot
Ik vind het juist wel schattig hoe ze daar gaan zingen, alleen die kinderen boven de 10 die het alleen om het snoep doen nietquote:Op donderdag 11 november 2010 18:02 schreef Bloempje. het volgende:
Gelukkig komen hier bijna nooit kinderen langs. Zo irritant, moet je daar blij en leuk gaan staan doen terwijl ze je trommelvliezen kapotzingen met die irritant hoge stemmetjes. En ze daar nog voor gaan belonen ook.
Hoezo? Je kan gewoon de deur dicht gooien als je het niks vindt. Een valse noot en ze krijgen de deurklink te zien.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:02 schreef Bloempje. het volgende:
Gelukkig komen hier bijna nooit kinderen langs. Zo irritant, moet je daar blij en leuk gaan staan doen terwijl ze je trommelvliezen kapotzingen met die irritant hoge stemmetjes. En ze daar nog voor gaan belonen ook.
Maar diep in mijn hart ben ik best lief en vind ik dat gemeen. Dus hoor ik t maar aan en geef ik ze snoepjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:03 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan gewoon de deur dicht gooien als je het niks vindt.
Tuurlijk, alle kinderen onder de 12 toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:04 schreef Haarklip het volgende:
Zou Bieber ook langs de deuren gaan met Sint-Maarten?
Nee, die zeker niet. Maar misschien heb ik sowieso gewoon rot buurkindjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:03 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel schattig hoe ze daar gaan zingen, alleen die kinderen boven de 10 die het alleen om het snoep doen niet.
Je vind het kutkinderen die je het liefst het ziekenhuis in wenst, maar je vind ze wel liefquote:Op donderdag 11 november 2010 18:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar diep in mijn hart ben ik best lief en vind ik dat gemeen. Dus hoor ik t maar aan en geef ik ze snoepjes.
Het is een vrouw.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je vind het kutkinderen die je het liefst het ziekenhuis in wenst, maar je vind ze wel lief?
Schandalig. Een half snoepje, meer nietquote:Op donderdag 11 november 2010 17:53 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat is dat voor een nummerWij gingen vroeger zo lang mogelijk zingen en meerdere liedjes bij elke deur.
Dat zeg ik niet, ze hoeven niet het ziekenhuis in, gewoon niet bij mij voor de deur. En ik vind die kinderen zeker niet lief, maar ik vind het ook gemeen om ze weg te sturenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je vind het kutkinderen die je het liefst het ziekenhuis in wenst, maar je vind ze wel lief?
Ensterprocentdollardakjeweer?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef trovey het volgende:
Nog niets gezien hier....ik wil niet met mijn speculaas pietenkoeken blijven zitten.....langskomen
, ik ben niet voor niets door dat &*%$^weer heen geweest vanmiddag.
Neequote:
hier ook nog nietquote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef Falukorvarna het volgende:
Nou zeg er is nog niemand langsgeweest.![]()
Meer snoep over voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |