Leuke dingen kopen als je je kut voelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een good habbit. Beter dan je volproppen, drinken of roken.Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch zichzellef.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een good habbit. Beter dan je volproppen, drinken of roken.Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wil ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Qebbel het volgende:
[..]
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
I knowquote:
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!![]()
Wellest.
En met een beetje pech gaat dat nooooooit meer overOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
I dunno, ik heb het nooit echt begrepen dat roken. Het stinkt zo vreselijk. Mijn ouders roken allebei (mijn vader stopt zo nu en dan) en altijd als ik daar kom krijg ik last van mijn luchtwegen en meur ik de pan uit. Da's niet leuk meerquote:.
Je weet toch zichzellef.![]()
I knowquote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef Vanyel het volgende:
Wellest.
En met een beetje pech gaat dat nooooooit meer over![]()
![]()
Verliefd op vriendin
Ok het kan een troll zijn etc Maar ik kies er voor om te geloven dat het echt is
And I never will![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is zeker lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wrom pas 1 dec dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stop er gewoon nu al mee. Dan heb je meer kans op succes!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hallo!
Ik kom net terug van een schooldag van 9 tot 7 met 5 tussenuren. Ondertussen met een groep naar de IKEA geweest. D'r stond een hele mooie dame in het restaurant.
Ik heb wel maar 3 uurtjes geslapen, dus zo lang houdt ik het niet meer vol.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
quote:
Niet
And I never will![]()
Haha, tja, verschil moet er zijn.quote:
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Hoe raak jij hier zo verzeild?quote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha, tja, verschil moet er zijn.
And I never will
Forum Opties Forumhop: Hop naar: