abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88597008
En verder :s)
  donderdag 11 november 2010 @ 15:27:17 #2
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88597031
Makkers staakt uw wild geraas :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88597046
Had de SeToLaPo :@
pi_88597057
Ik ben helemaal natgeregend tussen de trein en thuis -O-
  donderdag 11 november 2010 @ 15:28:19 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88597069
Wat een vervelend verhaal voor je, Golfer! :*

Ik kom even met een recept vraag: ik wil vanavond graag iets met spruitjes doen. En ze niet koken. Er zijn zoveel lekkere recepten 'out there', dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb in ieder geval spruitjes (duh!) en spekjes en een klein beetje parmezaanse kaas. Wie heeft ideeen of tips?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88597081
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

'k Weet niet, dat weekend is al akelig vol met gezellige dingen. Kun jij komende zaterdag niet, ergens overdag?
Ja hoor :D Ik moet om een uur of 4 weer thuis zijn. Dan komt de visite :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88597088
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
Aawww :*

* Sunnythesun reikt handdoekje aan
  donderdag 11 november 2010 @ 15:28:50 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88597093
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
Het is ook een beetje herfstig buiten. Blij dat ik er niet meer uit hoef vandaag.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88597104
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen! Maareh...dat is beroerd zeg :{ Hoe ging het verder?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 november 2010 @ 15:29:50 #10
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88597121
hier hebben we eergister de eerste sneeuw gehad, een cm. of 10. Gister heeft het hevig gedooid, en vandaag vroor het. Het resultaat is dat het spekglad is, bussen de heuvels niet meer opkunnen en kantelen in scherpe bochten....
pi_88597151
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
hier hebben we eergister de eerste sneeuw gehad, een cm. of 10. Gister heeft het hevig gedooid, en vandaag vroor het. Het resultaat is dat het spekglad is, bussen de heuvels niet meer opkunnen en kantelen in scherpe bochten....
Hm. Dan fiets ik liever door de regen :P
pi_88597152
quote:
Oei. Succes dan :o
pi_88597155
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef PdeHoog het volgende:

Ja hoor :D Ik moet om een uur of 4 weer thuis zijn. Dan komt de visite :+
Oh, dat kan wel denk ik!

Nynke, ik heb geen idee - ik heb weleens spruitjes met pecannoten en maple syrup gemaakt en dat was echt heerlijk.

Golfer, toch alsnog best rot, ondanks dat je het aan zag komen :{
pi_88597188
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:30 schreef ColdFeet het volgende:

Oh, dat kan wel denk ik!
Nou, zeg het maar *O* Binnenstad of thee bij mij?
pi_88597210
Nynke ik doe (even voorgekookte spruitjes) vaak in een ovenschaal met een sjalotje, stukjes bacon tot het gaar is. Is denk ik ook wel lekker met kaas :Y
pi_88597245
quote:
Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen!
Waarom niet ;(
pi_88597306
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
Wat een vervelend verhaal voor je, Golfer! :*

Ik kom even met een recept vraag: ik wil vanavond graag iets met spruitjes doen. En ze niet koken. Er zijn zoveel lekkere recepten 'out there', dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb in ieder geval spruitjes (duh!) en spekjes en een klein beetje parmezaanse kaas. Wie heeft ideeen of tips?
In de Allerhande Online die er nu op staat staan ook een aantal recepten voor spruitjes. O.a. iets met peer en geitenkaas.
pi_88597337
:W
@Golfer: balen. Het zijn gewoon sowieso kutgesprekken, altijd. En helemaal voorbereiden kun je je toch nooit. Succes en sterkte!

@ziekesunny: beterschap! Goede beslissing om niet naar je werk te gaan hoor! En voor degenen die zich ook niet zo tof voelen ook een dikke zoen!

Mijn kind liet me net gewoon 10 minuten buiten aan school staan in de storm. Was ze binnen gewoon doodleuk nog met haar vriendinnetje aan het kletsen. En het ergste van alles is nog dat ze ook met dat vriendinnetje mee naar huis is, dus ik stond ook nog eens voor jan lul op school...
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_88597348
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waarom niet ;(
Omdat ik liever met jou zoen O+
pi_88597355
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Tezz het volgende:

Mijn kind liet me net gewoon 10 minuten buiten aan school staan in de storm. Was ze binnen gewoon doodleuk nog met haar vriendinnetje aan het kletsen. En het ergste van alles is nog dat ze ook met dat vriendinnetje mee naar huis is, dus ik stond ook nog eens voor jan lul op school...
Lullig :P
pi_88597384
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Lullig :P
Het wordt nog veel erger: ik moet haar straks om vijf uur ook weer op gaan halen dus dan moet ik er wéér door! :')
pi_88597433
quote:
Schaatsen onder een gaan :Y

@Steer
Zijn Aziaten echt niet zo gewild bij vrouwen? Zo ja, waarom?
pi_88597460
Wat is het legitimatienummer op je ID-kaart? BSN of documentnummer?
pi_88597492
Voor Nynke : uit het Kookboek met max 3 ingrediënten:

- spekjes uitbakken
- spruitjes snijden ( als uien) tot reepjes met scherp mesje en (kort) wokken met de
uitgebakken spekjes ( 1-2 minuten ) tot spruitjes gaar zijn.
- op het laatste voor 30 sec. 2 tl. karwijzaad (licht gekneusd) toevoegen.

Zoet en knapperig.

Eet smakelijk.

Jakkes : glad dat mag nog even duren.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:40:43 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88597518
Thanks voor alle recepten jongens! Ik ga nog eens denken over wat het gaat worden!

En die gladheid is inderdaad niet tof. De sneeuw wel!
pi_88597555
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen! Maareh...dat is beroerd zeg :{ Hoe ging het verder?
Ik zoen wel gewoon regelmatig met mannen hoor. De kinderen en mijn broers en mijn beste vriend. Alleen tong ik niet met ze. ;)
Verder voelde het een beetje onwezenlijk. We weten allebei dat ik ga vertrekken als ik (gedeeltelijk) de WAO/WIA in ga. Maar we weten dus nog geen percentage en geen einddatum.
We blijven vriendelijk tegen elkaar doen, maar er is een soort onderhuidse spanning aanwezig bij dit soort gesprekken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 november 2010 @ 15:41:43 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88597560
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:39 schreef LieLie het volgende:
Wat is het legitimatienummer op je ID-kaart? BSN of documentnummer?
Docnummer zou ik zeggen.
pi_88597588
Voor Golfer ( én Bluexx) : sterkte.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:42:52 #29
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88597598
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Verder voelde het een beetje onwezenlijk. We weten allebei dat ik ga vertrekken als ik (gedeeltelijk) de WAO/WIA in ga. Maar we weten dus nog geen percentage en geen einddatum.
We blijven vriendelijk tegen elkaar doen, maar er is een soort onderhuidse spanning aanwezig bij dit soort gesprekken.
Logisch ook, hoewel het niet iets persoonlijks is is er uiteraard wel een grote emotionele lading aanwezig.
pi_88597605
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:40 schreef AKnynke het volgende:
En die gladheid is inderdaad niet tof. De sneeuw wel!
Sneeuw O+
Nog een maandje *O*
pi_88597686
quote:

[..]

Ik zoen wel gewoon regelmatig met mannen hoor. De kinderen en mijn broers en mijn beste vriend. Alleen tong ik niet met ze. ;)
:D _O-

quote:
Dat lijkt me echt zo vervelend :{ Vooral als je er altijd met plezier gewerkt hebt :{
pi_88597779
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Docnummer zou ik zeggen.
Dat zei Hi ook ;)
pi_88597808
Nou, ben nog even gaan rekenen. Bleek uiteindelijk toch op hetzelfde bedrag uit te komen.
Dus heb de telefoon maar online besteld.

Nu komt ie morgen *O*
pi_88597861
En ik heb herfstthee gekocht bij Simon Levelt. Met grote stukken en zo, voor in een thee-ei.
Eens zien hoe anders dat smaakt :)
pi_88597891
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef LieLie het volgende:
En ik heb herfstthee gekocht bij Simon Levelt. Met grote stukken en zo, voor in een thee-ei.
Denk het veel lekkerder dan de gewone zakjes thee
pi_88597892
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef LieLie het volgende:
Nou, ben nog even gaan rekenen. Bleek uiteindelijk toch op hetzelfde bedrag uit te komen.

Nu komt ie morgen *O*
*O*
pi_88597924
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef LieLie het volgende:

Nu komt ie morgen *O*
Oh meevallertje! ^O^

Wat ga je met je ouwe doen?
pi_88598011
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh meevallertje! ^O^

Wat ga je met je ouwe doen?
Euh, geen idee?
pi_88598026
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Denk het veel lekkerder dan de gewone zakjes thee
Het ruikt in elk geval al heel anders :)
pi_88598140
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef LieLie het volgende:
Ik proef echt een wereld van verschil :Y Is het iets van appel/kaneel ofzo? Je kunt om te zetten best de eerste keer de aanwijzingen op het zakje volgen (wbt watertemperatuur, infusietijd, hoeveelheid) en dan aan hand daarvan besluiten of je het anders wilt.
pi_88598260
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:

CF, ik voel me genegeerd }:| ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:30 schreef ColdFeet het volgende:

Oh, dat kan wel denk ik!
pi_88598382
Het is echt weer voor een bakje erwtensoep van de slager, dus.... :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88598474
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik proef echt een wereld van verschil :Y Is het iets van appel/kaneel ofzo? Je kunt om te zetten best de eerste keer de aanwijzingen op het zakje volgen (wbt watertemperatuur, infusietijd, hoeveelheid) en dan aan hand daarvan besluiten of je het anders wilt.
Hier stond eigenlijk niet zoveel op ;)
Ik vind hem zoeter ruiken dan ie smaakt ook.
pi_88598510
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:

CF, ik voel me genegeerd }:| ;)

[..]

Ach schatz, lees ik daar zomaar overheen :o Eh, het hangt allemaal een beetje af van hoe laat en hoe beschonken Meneer en ik in bed belanden de avond ervoor denk ik :P Heb je veel plannen overdag? Kunnen we het tijdstip eventueel enigszins lastminute bepalen?
pi_88598619
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach schatz, lees ik daar zomaar overheen :o Eh, het hangt allemaal een beetje af van hoe laat en hoe beschonken Meneer en ik in bed belanden de avond ervoor denk ik :P Heb je veel plannen overdag? Kunnen we het tijdstip eventueel enigszins lastminute bepalen?
Ik was van plan morgen al veel voorbereidingen te doen tussen het nerden door dus zou geen probleem moeten vormen. Tijdstip kan last minute. Ik heb een fiets en kan overa redelijk snel komen maar jullie zijn natuurlijk ook welkom bij mij :Y Ik heb thee en voldoende Nespresso (ook de Kazaar-variant :9 ) om wakker te worden :Y)
pi_88598631
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef golfer het volgende:
Het is echt weer voor een bakje erwtensoep van de slager, dus.... :9
Oe..lekker :9 Nooooooooooooooou weet ik wat ik zondag ga maken :o Erwtensoepje :9~
pi_88598725
Kazaar vond de mr ook wel goed te drinken geloof ik.

Golfer vervelend zijn zulke gesprekken idd :{ en ondanks dat het geen verrassing is is het toch moeilijk. sterkte.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88598753
Klinkt als een goede dagbesteding vandaag CF en morgen lekker een eindje weg en ergens lunchen; heerlijk is dat!

Volgende week vrijdag is de mr vrij, wilden we eigenlijk naar de Ardennen rijden om bijv ergens in Rochefort te gaan lunchen ofzo :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88598784
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef DarkElf het volgende:
Volgende week vrijdag is de mr vrij, wilden we eigenlijk naar de Ardennen rijden om bijv ergens in Rochefort te gaan lunchen ofzo :9
Even naar de ardennen rijden voor een lunch :') :D Heerljk :9
pi_88598812
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Even naar de ardennen rijden voor een lunch :') :D Heerljk :9
Das echt niet zo ver weg hoor van hier :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88598964
Help!

iemand nog lekkere en vooral makkelijke wrap-ideetjes?
ga zo nog even naar de winkel maar heb echt 0 inspiratie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88599037
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
Help!

Sla, tomaat, gerookte kip, mosterdhoningdressing, uitgebakken spekjes?
pi_88599049
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt als een goede dagbesteding vandaag CF en morgen lekker een eindje weg en ergens lunchen; heerlijk is dat!

Als het zulk zeikweer blijft, geloof ik niet dat ik zin heb om helemaal naar de Ardennen te rijden, dan gaan we gewoon een stukje naar het westen ofzo. Gent, misschien. Maar Ardennen in de herfst, da's wel erg mooi :Y

Pee, prima dan! Zien we elkaar zaterdag :)
pi_88599065
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Das echt niet zo ver weg hoor van hier :D
Nee, maar ik vind het zo cool en ver klinken :D Ardennen O+
pi_88599071
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
Help!

Kip, avocado, bacon, veldsla.
pi_88599154
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

Gezellig :Y Maar als je na een brakke avond met veel drank gewoon liever naar huis gaat ,moet je dat vooral niet nalaten hoor :o Er komt vast nog wel een keer :D
pi_88599212
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als het zulk zeikweer blijft, geloof ik niet dat ik zin heb om helemaal naar de Ardennen te rijden, dan gaan we gewoon een stukje naar het westen ofzo. Gent, misschien. Maar Ardennen in de herfst, da's wel erg mooi :Y

met dit weer zou ik dat ook niet doen nee, hopen dat t volgende week beter is.

Gent is leuk :Y of brugge?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88599264
Truus goat naar huus :W
pi_88599329
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Truus goat naar huus :W
Want de koei'n staon...
pi_88599426
De lamp knippert, komt dat van het weer of omdat er een lampje mist? :?
pi_88599524
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:31 schreef LieLie het volgende:
De lamp knippert, komt dat van het weer of omdat er een lampje mist? :?
Dat laatste vermoed ik! :P
pi_88599565
Ik heb net weer lekker spatzle staan maken. Heel de keuken zit natuurlijk weer onder het deeg en zo lekker vind ik het eigenlijk niet, maar het is pure noeste handenarbeid en dat had ik even nodig, hihi!

Zometeen opbakken in de wok met sperzieboontjes, ui, knof en courgette!
pi_88599681
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

@Steer
wel bij mannen :P hihi
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88599714
quote:

[..]

balen van je auto en je tel... hebben je collega's nog wat gezegd?
pi_88599759
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:34 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net weer lekker spatzle staan maken. Heel de keuken zit natuurlijk weer onder het deeg en zo lekker vind ik het eigenlijk niet, maar het is pure noeste handenarbeid en dat had ik even nodig, hihi!

Zometeen opbakken in de wok met sperzieboontjes, ui, knof en courgette!
NOMNOMNOM

En hier staat de paprika/bonen/kikkererwtenschotel op het vuur.

Stokbroodje en bier erbij en vieren dat het herfst is :P
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  donderdag 11 november 2010 @ 16:41:53 #66
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88599819
Zo dat was ff lekker door de woeste wind en regen naar de winkel vanmiddag :')
Er wordt gewoon gehamsterd :? rare mensen heb je hier toch hehe.
Maargoed ik heb nu dus de hele week al geen brinta, en het is koud weer en slecht weer en donker en dan wil ik brinta :')
Stom eigenlijk :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88599865
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sla, tomaat, gerookte kip, mosterdhoningdressing, uitgebakken spekjes?
klinkt als de honingmosterdwrap van de Mac hehe :P
pi_88599907
mensen wat een weer en ik verzin nu dat ik even naar de winkel moet :')
gelukkig heb ik de grote auto, waai ik niet zomaar weg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88599942
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Want de koei'n staon...
leuk lied :P
pi_88599966
Bah -O- Gister gesolliciteerd op een toffe functie op kruipafstand van huis. Leek me echt supertof. Precies wat ik zou willen doen. Krijg ik net een mailtje dat ik niet geselecteerd ben om op gesprek te komen -O-
pi_88599986
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

klinkt als de honingmosterdwrap van de Mac hehe :P
Zelf maken is lekkerder :9
pi_88600007
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Bah -O- Gister gesolliciteerd op een toffe functie op kruipafstand van huis. Leek me echt supertof. Precies wat ik zou willen doen. Krijg ik net een mailtje dat ik niet geselecteerd ben om op gesprek te komen -O-
-O- -O- Weet je ook waarom niet?
pi_88600031
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:47 schreef Tezz het volgende:

[..]

-O- -O- Weet je ook waarom niet?
Nog niet. Er is een mailtje terug. Een beller is sneller, ik weet het...maar dit was even makkelijker.
pi_88600131
quote:
shit P -O- benieuwd naar de reden.. maar dan alsnog;balen
pi_88600413
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nog niet. Er is een mailtje terug. Een beller is sneller, ik weet het...maar dit was even makkelijker.
Hopelijk krijg je een reactie. En dan ook nog eentje waar je iets mee kunt. Niet dat vage 'wij hebben niet gekozen voor u omdat anderen beter aansloten op onze gestelde profielen'. Ja. Dan weet je dus nog niet waarom.
pi_88600454
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:59 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hopelijk krijg je een reactie. En dan ook nog eentje waar je iets mee kunt. Niet dat vage 'wij hebben niet gekozen voor u omdat anderen beter aansloten op onze gestelde profielen'. Ja. Dan weet je dus nog niet waarom.
Ik hoop op het eerste maar verwacht het laatste :) Ach...mijn tijd komt nog wel :D Ik ga ondertussen mijn kennis hier en daar wat bijspijkeren ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2010 @ 17:00:45 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88600463
Kleine lost marathon gehouden vanmiddag :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 11 november 2010 @ 17:03:47 #78
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88600557
Jullie ook al handdoekje klaar voor degene die dadelijk thuis gaat komen? Hier heb ik een Naruto marathon gehouden op mijn vrije middag :)
Be dance |Be real| Be You
pi_88600614
Ik heb alle ramen en deuren dicht en het tocht hier als een gek -O-
pi_88600713
quote:
He, verdorie. Ik heb nog wel zitten duimen voor je. -O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 november 2010 @ 17:13:43 #81
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88600902
quote:
Shit man, jammer -O- Was lekker geweest als je in ieder geval een gesprek had kunnen voeren. Maar zoals je al zei: je tijd komt nog wel!
pi_88600905
quote:
Jammer, pee. -O-

--------

M'n voedsel is bijna klaar. Het is nog vroeg maar ik heb honger als een gek.
pi_88601152
Oh wat balen Pee -O-
pi_88601340
Jammer zeg P!

En hoi iedereen! :)
pi_88601564
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef LieLie het volgende:

Want de koei'n staon...
Geen koe gezien, wel een heul langzaam rijdende trein en aangezien ik lopend was (bewegenbewegenbewegen) op de terugweg het San Gimignano pluutje gebruikt & die is meteen overleden ;(
pi_88601578
quote:
:( :*
  donderdag 11 november 2010 @ 17:37:53 #87
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88601647
quote:
Maar ze zei dat ik dan twee maanden met prepaid moest bellen.
Wat raar. Kun je me de exacte situatie vertellen (mag ook via PM).

Dus hoe lang loopt je huidige contract nog door, en welk contract wil je hebben?
Confidence through competence
  donderdag 11 november 2010 @ 17:38:14 #88
55709 Stereotomy
pi_88601655
da's kut P -O-
pi_88601682
quote:
Urgh, dat is balen zeg :{
pi_88601780
Balen P :{
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 11 november 2010 @ 17:44:53 #91
55709 Stereotomy
pi_88601834
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

@Steer
Heh. :) Ik denk dat het een mix is van én innerlijk én uiterlijk van Aziaten.

Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, óók voor vrouwen, en dan met name het voorkomen. Als je mij naast Den Haag zet en ik kom tot z'n schouders (of nog niet eens w/ ) dan heb je als vrouw een gut feeling voorkeur voor DH. Ook al heb ik meer haar. >:O

En qua innerlijk, tja, er is daar een mooi YouTube filmpje van, waarin twee meiden de hak nemen op hoe verschillende mannen van verschillende rassen vrouwen versieren. Dus negers: 'yo mamma, want to have some booty' etc. latino's: 'chica chica....' , italianen: 'ciao bella' en Chinese mannen: '... hello... i like you... :@ :@ '

Gechargeerd en gestereotypeerd, maar imho met een kern van waarheid waarbij uitzonderingen natuurlijk de regel bevestigen. :)

Of was dit bovenstaande een retorische vraag? :@ :@
pi_88601842
heb t overleefd :+

heb voor de lunch voor morgen wraps (geen zin om ze zelf te maken ) met geitenkaas/geroosterde paprika of pesto (wel zelf gemaakt) met mozzarella en gedroogde tomaatjes (die ga ik vannacht drogen in de oven) of veldsla/gerookte kip en avocado, moet dan alleen nog een dressing maken...

dus das wel lekker denk ik voor als de mr 's middags wakker wordt.

En voor mezelf heb ik een lekker biefstukje meegenomen :9 die ga ik zo eens lekker in boter bakken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88601852
Oh fuck me :')

M'n ex was hier vorige week (een jaar niet gezien) en volgens mij vind ik d'r toch nog wel een beetje leuk :')
  donderdag 11 november 2010 @ 17:46:02 #94
55709 Stereotomy
pi_88601872
quote:
13s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:45 schreef rijsttafel het volgende:

M'n ex was hier vorige week (een jaar niet gezien) en volgens mij vind ik d'r toch nog wel een beetje leuk :')
Goed moment om 2 vliegen in 1 klap te slaan, no? *)

MAKE

A

MOVE
:7
pi_88601881
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heh. :) Ik denk dat het een mix is van én innerlijk én uiterlijk van Aziaten.

Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, óók voor vrouwen, en dan met name het voorkomen. Als je mij naast Den Haag zet en ik kom tot z'n schouders (of nog niet eens w/ ) dan heb je als vrouw een gut feeling voorkeur voor DH. Ook al heb ik meer haar. >:O

En qua innerlijk, tja, er is daar een mooi YouTube filmpje van, waarin twee meiden de hak nemen op hoe verschillende mannen van verschillende rassen vrouwen versieren. Dus negers: 'yo mamma, want to have some booty' etc. latino's: 'chica chica....' , italianen: 'ciao bella' en Chinese mannen: '... hello... i like you... :@ :@ '

Gechargeerd en gestereotypeerd, maar imho met een kern van waarheid waarbij uitzonderingen natuurlijk de regel bevestigen. :)

Of was dit bovenstaande een retorische vraag? :@ :@
Als ik later groot ben wordt ik ook latino. :7
pi_88601884
quote:

Oops. :D

Altijd lastig dat soort dingen :P

Ik gaat even wat voedsel bereiden :W
pi_88601907
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef Aure het volgende:

[..]

Oops. :D

Altijd lastig dat soort dingen :P

Ik gaat even wat voedsel bereiden :W
Mja, leuk is dat. Maar ik ben stoer, kan daar wel tegen. ;)

Al zenuwachtig voor morgen? :P
  donderdag 11 november 2010 @ 17:48:52 #98
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88601954
Ptje dat is wel erg jammer zeg! hoop dat ze erop terug komen.

Zo ben ook weer ff uitgestudieboltdinges, nu ff koken en relaxen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88601994
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

MAKE

A

MOVE
Geen details :P

Nee, met haar wil ik geen relatie meer. Verstand gaat in dit geval boven gevoel en dat zeg ik niet vaak. :P
  donderdag 11 november 2010 @ 17:51:26 #100
55709 Stereotomy
pi_88602029
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:50 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Geen details :P

Nee, met haar wil ik geen relatie meer. Verstand gaat in dit geval boven gevoel en dat zeg ik niet vaak. :P
Wie zei hier iets over relaties? -O-

Ongecompliceerde nuecksex, dát wil je. w/ En je weet tenminste reeds wat de ander fijn vindt. w/
pi_88602057
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ongecompliceerde nuecksex, dát wil je. w/ En je weet tenminste reeds wat de ander fijn vindt. w/
Geen details zeg ik toch :')
pi_88602123
quote:
wel een snelle reactie
pi_88602142
quote:

Debra O+ :D
pi_88602180
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:D :D :D ^O^ ^O^ ^O^

O+
pi_88602219
quote:

[..]

QFT
  donderdag 11 november 2010 @ 17:56:55 #106
55709 Stereotomy
pi_88602237
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:52 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Geen details zeg ik toch :')
Wat nou details? :') Welk kleur schaamhaar, dát zijn details :')
pi_88602329
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat nou details? :') Welk kleur schaamhaar, dát zijn details :')
Blauw
  donderdag 11 november 2010 @ 18:02:47 #108
55709 Stereotomy
pi_88602446
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:56 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

QFT
:{w jij hebt de leeftijd voor relaties
w/
pi_88602513
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Moet er nogmaals om lachen _O-
pi_88602523
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

w/
Inderdaad, wij zijn nog jong en onschuldig.
pi_88602824
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:04 schreef rijsttafel het volgende:

Moet er nogmaals om lachen _O-
Ik ook, ze kan zo heerlijk grof zijn, I love it O+ :D
  donderdag 11 november 2010 @ 18:13:31 #112
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88602858
Jezus, is dat bij jullie ook? Kinderen aan de deur die snoep willen?

Rot op. :{

Met je kutlampion. :{
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:13:44 #113
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88602866
Oh en hoi allemaal. :@
pi_88602882
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:47 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Mja, leuk is dat. Maar ik ben stoer, kan daar wel tegen. ;)

Al zenuwachtig voor morgen? :P
Zenuwachtig? Welnee :P
pi_88602899
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef Duderella het volgende:

_O-

Onze deurbel doet het niet 8-)
pi_88602911
quote:

:o nou Dude!! Dat is toch juist leuk? :P
Hier hebben we dat niet nee.. ;)
pi_88602917
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef Aure het volgende:

[..]

Zenuwachtig? Welnee :P
:P
quote:

Doen ze niet aan in Rotterdam Zuid :P
pi_88602993
quote:

O+
pi_88603015
quote:

:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2010 @ 18:21:32 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88603149
Voor DUde

;).

Balen P. -O-
  donderdag 11 november 2010 @ 18:22:00 #121
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88603165
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o nou Dude!! Dat is toch juist leuk? :P
Hier hebben we dat niet nee.. ;)
De volgende die aanbelt, mag ons naambordje spellen:

"Mmmme-vrouw en MMe-neeeer Jan-sen."

PRECIES! DAT KLINKT NIET EENS ALS JAMIN MAN!!! :r
pi_88603188
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

w/
Jij ook
pi_88603200
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:22 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Jij ook
ja maar nu hadden ze t over jou 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88603219
een kogelbiefstukje gebakken in roomboter, soms is eenvoud zo lekker :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 11 november 2010 @ 18:25:02 #125
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88603271
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:21 schreef borisz het volgende:
Voor DUde
[ afbeelding ]
;).

Balen P. -O-
Ik wil wel zo'n sticker en dan met:

I eat children for breakfast.

Oeh Pee, ik lees net even terug. Van je sollicitatie. Wat jammer. -O-
pi_88603326
stomme vraag maar als je een soort pannenkoekenbeslag in elkaar prutst en die in de koelkast zet een nacht dan kan je 'sochtends toch gewoon dat nog gebruiken?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88603342
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:23 schreef DarkElf het volgende:
een kogelbiefstukje gebakken in roomboter, soms is eenvoud zo lekker :9
Wij hadden gister rumpsteaks, bestreken met rijstwijn&sesamolie, bestrooid met zeezout&szechuanpeper en dan gegrilld, ook best ok :9

Wat eet je erbij?
pi_88603360
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wij hadden gister rumpsteaks, bestreken met rijstwijn&sesamolie, bestrooid met zeezout&szechuanpeper en dan gegrilld, ook best ok :9

Wat eet je erbij?
eh niets :@
ik had geen zin om iets te kopen/maken/bakken/etc...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88603377
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:26 schreef DarkElf het volgende:
stomme vraag maar als je een soort pannenkoekenbeslag in elkaar prutst en die in de koelkast zet een nacht dan kan je 'sochtends toch gewoon dat nog gebruiken?
Ik ben toch altijd een beetje beducht voor gist-achtige activiteiten met bloem, ik zou nat & droog allebei afzonderlijk mixen en dan morgenochtend snel doorroeren.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:28:20 #130
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88603384
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:26 schreef DarkElf het volgende:
Even doorroeren (met wat buurtkinderen erdoor) en ja. Lijkt me?
pi_88603452
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef Duderella het volgende:

[..]

Even doorroeren (met wat buurtkinderen erdoor) en ja. Lijkt me?
hier komen alleen kinderen binnen die ik zelf uitgenodigd heb :{w
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben toch altijd een beetje beducht voor gist-achtige activiteiten met bloem, ik zou nat & droog allebei afzonderlijk mixen en dan morgenochtend snel doorroeren.
mja daar zeg je wat.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88603466
:W ben weer thuis!
ff boodschappen gedaan voor het koken voor morgen (mn vaste dag). ben zo blij dat ik het niet iedere dag hoef te doen.. tis weer lekker budgetkoken maar niet heus :{
¤ 23,- kwijt weer voor 3 pers (ouders en ik). 3 pizza's of Chinees halen is nog goedkoper :')

maar goed; heb nu wel o.a. varkenshaas (in de aanbieding!!) en buffelmozzarella :9

nu teruglezen :s)
  donderdag 11 november 2010 @ 18:32:03 #133
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88603530
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hier komen alleen kinderen binnen die ik zelf uitgenodigd heb :{w
[..]

Heel verstandig! Hier moeten ze eerst door de douane zijn geweest voordat ze welkom zijn.

Vreemde kinderen. :{w
pi_88603595
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:59 schreef Tezz het volgende:

[..]

oh blegh... altijd dat antwoord. als je dat krijgt P. gewoon doorvragen. "wat is er dan geschikter aan het andere profiel?" maakt niet uit, je hebt het toch niet meer dus kun je makkelijk doorvragen ;)
pi_88603612
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

MAKE

A

MOVE
:D
  donderdag 11 november 2010 @ 18:35:41 #136
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88603660
De stad in.

Lekker weertje ervoor *;

pi_88603684
quote:

[..]

precies dat dacht ik ook!
quote:
of niet, misschien dat het daarom fout ging :P (oh sorry Rijst meen het niet serieus :* )
pi_88603692
have fun dude :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88603733
quote:

laat ze maar komen. het dondert en bliksemt hier whehe
pi_88603822
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat eet je erbij?
dat klinkt lekker voetje!! :9
pi_88604316
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

precies dat dacht ik ook!
[..]

of niet, misschien dat het daarom fout ging :P (oh sorry Rijst meen het niet serieus :* )
Toch opmerkelijk dat het onderwerp seks er gelijk bijgehaald wordt.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:53:42 #142
55709 Stereotomy
pi_88604404
Allemaal dronken volwassenen die verkleed zijn hier op straat :')_!!
  donderdag 11 november 2010 @ 18:54:28 #143
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88604437
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
11e van de 11e, dan krijg je dat in Limboland :)
pi_88604457
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:51 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Toch opmerkelijk dat het onderwerp seks er gelijk bijgehaald wordt.
jij begon :6
pi_88604480
oh men wat een hoosbui!! dit weer vraagt om thee met koekjes :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88604487
quote:
ooooh wat gezellig!! was ik maar daar nu! :D
pi_88604516
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef DarkElf het volgende:
gewoon eng hier, die flitsen net. was gelukkig al binnen
pi_88604540
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jij begon :6
wááaaat

nou wordt ie nog mooier :')
  donderdag 11 november 2010 @ 18:56:36 #149
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88604547
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef DarkElf het volgende:
De thee heb ik in ieder geval al O+
pi_88604565
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De thee heb ik in ieder geval al O+
ik de koekjes :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 11 november 2010 @ 18:57:04 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88604567
quote:
Dat heeft daar niets met St. Maarten te maken. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88604586
Zo, tijd voor mijn 10e dutje vandaag.. :')
  donderdag 11 november 2010 @ 18:59:26 #153
55709 Stereotomy
pi_88604658
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, tijd voor mijn 10e dutje vandaag.. :')
golfer :6
pi_88604663
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

wááaaat

nou wordt ie nog mooier :')
waarom mag je niet over sex praten dan? -O-
pi_88604688
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik de koekjes :9
ik oliebollen!
pi_88604755
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

11e van de 11e, dan krijg je dat in Limboland :)
Gekkendag ;( Mn broers zijn geboren op deze dag ;( Zijn zo gek als een deur.
pi_88604756
hehe ouders eindelijk thuis... nieuwe foto's gezien van Miya en ze is nu al veranderd haha. veel haar zeg en ze lijkt niet echt op mn zus. ze heeft een beetje mijn ogen, dus ze is lekker een beetje van mij :P

over een kwartiertje eten; gekookte andijvie en draadjesvlees :9
pi_88604771
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef Aure het volgende:

[..]

Gekkendag ;( Mn broers zijn geboren op deze dag ;( Zijn zo gek als een deur.
gesjelliggg! heten ze sjonnie en sjonnie?
pi_88604781
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

waarom mag je niet over sex praten dan? -O-
Als het alleen 'Ongecompliceerde nuecksex' was, had ik geen probleem gehad. :')
pi_88604801
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gesjelliggg! heten ze sjonnie en sjonnie?
Dát gelukkig dan weer niet :P
pi_88604852
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Als het alleen 'Ongecompliceerde nuecksex' was, had ik geen probleem gehad. :')
ja omdat je haar nog een beetje leuk vind... maar je weet dat het beter is als het niks wordt toch :)
pi_88604865
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef Aure het volgende:

[..]

Dát gelukkig dan weer niet :P
jammer -O- :P
pi_88605116
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja omdat je haar nog een beetje leuk vind... maar je weet dat het beter is als het niks wordt toch :)
Klinkt makkelijker dan het is :P
stoere praatjes dat ongecompliceerde seks :')

daar ben jij denk ik beter in dan ik :P ;) (was ook een grapje :*)

damn zit al 20 minuten een bepaald akkoord te zoeken op de gitaar :+
  donderdag 11 november 2010 @ 19:10:22 #164
55709 Stereotomy
pi_88605183
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

daar ben jij denk ik beter in dan ik :P ;) (was ook een grapje :*)

damn zit al 20 minuten een bepaald akkoord te zoeken op de gitaar :+
Ik heb nooit stoere praatjes over ongecompliceerde sex 8-)
  donderdag 11 november 2010 @ 19:10:27 #165
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88605186
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Steer begon er toch over? Hoeveel duidelijker wil je het hebben :P
pi_88605194
Steer! vanaf a.s. dinsdag komt deze bij de Mac! *O*

vlees, sla, bacon, peperkaas, tomaat, gefrituurde uitjes, ketchup en mayo op een kaas-bacon broodje *;
pi_88605219
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[ afbeelding ]

vlees, sla, bacon, peperkaas, tomaat, gefrituurde uitjes, ketchup en mayo op een kaas-bacon broodje *;
:9
  donderdag 11 november 2010 @ 19:11:22 #168
55709 Stereotomy
pi_88605242
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[ afbeelding ]

:9 :9 :9

a.s. dinsdag dus KFC chickenwings plus deze NY Crispy als avondeten :9 :9

Is bijmekaar zo'n 1000 kcal ofzo :')
pi_88605355
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb nooit stoere praatjes over ongecompliceerde sex 8-)
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Steer begon er toch over? Hoeveel duidelijker wil je het hebben :P
:D true
pi_88605549
heej saar!

oe, onweer hier.. nice 8-)
pi_88605642
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef rijsttafel het volgende:
heej saar!

oe, onweer hier.. nice 8-)
Hier waait het heel hard....
Maar we zitten lekker binnen ^O^
pi_88605934
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

golfer :6
Meer Golfer+ :7
pi_88605978
P jammer van je sollicitatie -O-
pi_88606031
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:24 schreef Sarabi het volgende:
P jammer van je sollicitatie -O-
Jah :{ Shit happens......
pi_88606081
En zo nog naar het station lopen om in R' dam te gaan fotograferen :9
pi_88606103
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jah :{ Shit happens......
Yep en er komt vast wel weer een toffe baan voorbij *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 19:28:25 #178
55709 Stereotomy
pi_88606207
ff naar buiten, koopavond, en foto's maken van de dronken mensen. M'n raam staat open en ik kan ze hier horen.
pi_88606234
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep en er komt vast wel weer een toffe baan voorbij *O*
Nou, niet zo dicht bij hoor :o
pi_88606251
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
ff naar buiten, koopavond, en foto's maken van de dronken mensen. M'n raam staat open en ik kan ze hier horen.
Zijn er altijd dronken mensen daar?
Of is er een feestje? *O*
pi_88606266
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, niet zo dicht bij hoor :o
Niet?
  donderdag 11 november 2010 @ 19:29:33 #182
55709 Stereotomy
pi_88606269
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Alaaf!!! *O*

-O-
pi_88606288
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Alaaf!!! *O*

-O-
Ahh ik zie nu pas de datum :Y
Leuk
  donderdag 11 november 2010 @ 19:30:03 #184
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88606290
quote:

[..]

11-11
pi_88606306
quote:

[..]

Niet?
Nope. Ziekenhuis hier op hemelsbreed een kilometer? :D En het leek me ook best heel erg leuk om de zorg te ondersteunen ipv de gebruikers die een stel rijke partners nog rijker moeten maken :)
  donderdag 11 november 2010 @ 19:32:06 #186
55709 Stereotomy
pi_88606392
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nope. Ziekenhuis hier op hemelsbreed een kilometer? :D En het leek me ook best heel erg leuk om de zorg te ondersteunen ipv de gebruikers die een stel rijke partners nog rijker moeten maken :)
In het ziekenhuis wordt ook het bestuur alleen maar rijker hoor :@
pi_88606411
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad een stuk leuker :Y en de afstand is fijn
Maar you never know of er nog zoiets is :)

Ramon heeft nu ook een aanbieding gekregen maar dan moet ie ook door heel Nederland gaan werken -O- weet niet hoe blij ik daar mee ben
  donderdag 11 november 2010 @ 19:33:06 #188
55709 Stereotomy
pi_88606453
Laat een man doen wat hij wil doen en hij komt 's avonds netjes bij je terug. *O*
pi_88606485
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Laat een man doen wat hij wil doen en hij komt 's avonds netjes bij je terug. *O*
Hmm doen wat hij wil huh
pi_88606798
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In het ziekenhuis wordt ook het bestuur alleen maar rijker hoor :@
Maar je ondersteunt wel de zorg en daarmee doe je er indirect iets toe voor al die mensen die met de zorg te maken hebben. Heel erg indirect. Geef ik volmondig toe.
pi_88606829
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:32 schreef Sarabi het volgende:
Ramon heeft nu ook een aanbieding gekregen maar dan moet ie ook door heel Nederland gaan werken -O- weet niet hoe blij ik daar mee ben
Nou, jij hebt er weinig last van. Hij is degene die in de files moet staan :) Dat weerhoudt mij er ook van om bij een van onze leveranciers in dienst te gaan. En ik zou daar zo een baan kunnen krijgen denk ik.

Maar die consultants worden ook overal heen gestuurd. Ene dag Leeuwarden. Volgende dag Maastricht.
pi_88606900
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, jij hebt er weinig last van. Hij is degene die in de files moet staan :) Dat weerhoudt mij er ook van om bij een van onze leveranciers in dienst te gaan. En ik zou daar zo een baan kunnen krijgen denk ik.

Maar die consultants worden ook overal heen gestuurd. Ene dag Leeuwarden. Volgende dag Maastricht.
Das waar..........maar toch zit ik liever niet de hele avond alleen omdat hij in de file staat ;)
pi_88606901
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Doe mij maar zo'n baan in Amerika. Beetje heen en weer vliegen :P
pi_88606989
Over een half uurtje gaan we eindelijk eten: stoofvlees met spekjes, linzen, paprika en Rochefort 8. Erbij aardappelpuree met dijonmosterd, spruitjes en stoofpeertjes met superdikke portstroop, en toe een gestoomd sinaasappelcakeje met honing. Amai. Als ik iedere dag zoveel moeite zou doen, was ik echt dik nu :P

Pee, kan me je teleurstelling wel voorstellen, en sowieso is fietsafstand echt heel fijn.
pi_88607020
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dat is leuk voor een maandje :Y Een van mijn collega's moet regelmatig naar een van onze kantoren in de VS en dat is dan twee weken daar, twee weken hier, twee weken daar, twee weken hier. Een andere collega heeft in twee maanden tijd een complete rondreis Azie gemaakt. Met nog een uitstapje naar Scandinavie.
pi_88607106
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef rijsttafel het volgende:

Een baan vinden in de VS is niet zo makkelijk ;)
pi_88607113
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
Over een half uurtje gaan we eindelijk eten: stoofvlees met spekjes, linzen, paprika en Rochefort 8. Erbij aardappelpuree met dijonmosterd, spruitjes en stoofpeertjes met superdikke portstroop, en toe een gestoomd sinaasappelcakeje met honing. Amai. Als ik iedere dag zoveel moeite zou doen, was ik echt dik nu :P

Pee, kan me je teleurstelling wel voorstellen, en sowieso is fietsafstand echt heel fijn.
klinkt goddelijk! geniet ervan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88607132
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ah joh....het is ook geen wereldramp en er zijn veeeeeeeel ergere dingen zoals Golfers' situatie (en nog veel belangrijker: zijn gezondheid) en DE's schoonzus. Maar jammer is het wel ja :)

Dus mensen.....als jullie nog een leuke vacature tegenkomen voor een functioneel beheerder.....ik hou me aanbevolen :7 liever niet verder weg dan Dordrecht, Utrecht, Amsterdam, Haarlem :P
pi_88607141
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is leuk voor een maandje :Y Een van mijn collega's moet regelmatig naar een van onze kantoren in de VS en dat is dan twee weken daar, twee weken hier, twee weken daar, twee weken hier. Een andere collega heeft in twee maanden tijd een complete rondreis Azie gemaakt. Met nog een uitstapje naar Scandinavie.
Niets mis mee toch :D
pi_88607161
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:D Wacht maar tot je wat meer gesettled ben :)

Maar nu weg :W
pi_88607190
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Wacht maar tot je wat meer gesettled ben :)

Maar nu weg :W
settelen doe ik niet aan, dat zou je onderhand toch moeten weten
pi_88607206
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef rijsttafel het volgende:

Als je graag wilt reizen, kun je het beter in je vrije tijd doen. Voor je werk reizen is lang zo leuk niet, want je ziet maar weinig en moet de hele tijd in saaie hotels slapen... Plus dat je moet werken met een jetlag, niet fijn.
pi_88607207
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah joh....het is ook geen wereldramp en er zijn veeeeeeeel ergere dingen zoals Golfers' situatie (en nog veel belangrijker: zijn gezondheid) en DE's schoonzus. Maar jammer is het wel ja :)

Dus mensen.....als jullie nog een leuke vacature tegenkomen voor een functioneel beheerder.....ik hou me aanbevolen :7 liever niet verder weg dan Dordrecht, Utrecht, Amsterdam, Haarlem :P
Wie wil er nou in Dordt werken :{w
pi_88607246
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je graag wilt reizen, kun je het beter in je vrije tijd doen. Voor je werk reizen is lang zo leuk niet, want je ziet maar weinig en moet de hele tijd in saaie hotels slapen... Plus dat je moet werken met een jetlag, niet fijn.
idd. t lijkt allemaal erg leuk maar t zijn vaak lange dagen, je ziet niets van t land (of je moet langer blijven en dat kan zelden want druk) , en je slaapt indd in hotels wat je echt wel zat wordt.

heb ik van horen zeggen 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88607252
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

settelen doe ik niet aan, dat zou je onderhand toch moeten weten
Die gaan we onthouden O+

Ik moet er waarschijnlijk ook aan gaan wennen dat bij het soort werk van mijn vriend ook af en toe wat weekjes buitenland hoort, ook niet geweldig
pi_88607276
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die gaan we onthouden O+

Ik moet er waarschijnlijk ook aan gaan wennen dat bij het soort werk van mijn vriend ook af en toe wat weekjes buitenland hoort, ook niet geweldig
tis even wennen als iemand gaat reizen maar ik vind t ook wel leuke kanten hebben hoor. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88607294
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

idd. t lijkt allemaal erg leuk maar t zijn vaak lange dagen, je ziet niets van t land (of je moet langer blijven en dat kan zelden want druk) , en je slaapt indd in hotels wat je echt wel zat wordt.

heb ik van horen zeggen 8-)
Het lijkt me dan weer wel leuk om ergens voor een langere tijd te zitten voor je werk. Dat je een beetje iets kunt opbouwen enzo.
pi_88607322
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het lijkt me dan weer wel leuk om ergens voor een langere tijd te zitten voor je werk. Dat je een beetje iets kunt opbouwen enzo.
Dat wel ja :) maar de hele tijd heen en weer is dodelijk vermoeiend.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88607330
Echt..... ik ben een bikkel! *O*
Heb met mijn kind door de storm meegelopen met de Sint Maarten optocht! Nou, ik heb mijn moederlijke plicht weer vervuld hoor.
Het was wel reuze leuk! Maar drie manderijnen en verder heel veel snoep. En voor iedereen een kop warme chocomel met slagroom aan het einde van de tocht.... En een meiske wat het verhaal van Sint Maarten voorlas! O+
pi_88607348
quote:
Wat gaat hij doen dan?
pi_88607369
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef DarkElf het volgende:

[..]

tis even wennen als iemand gaat reizen maar ik vind t ook wel leuke kanten hebben hoor. :)
Ik moest even slikken toen ik het las omdat we nu nog steeds een langeafstandsrelatie hebben
En dan hebben we straks eindelijk een eigen plekje en is hij vaak weg

Maar zie ook wel weer voordelen :D
pi_88607422
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:9 :9 :9

a.s. dinsdag dus KFC chickenwings plus deze NY Crispy als avondeten :9 :9

Is bijmekaar zo'n 1000 kcal ofzo :')
mmm klinkt als een ideaal diner :Y)
pi_88607423
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat gaat hij doen dan?
Op het moment is nog niets zeker maar in de informatica
pi_88607427
quote:

[..]

Die gaan we onthouden O+

Doe maar.

Net alsof iemand van 24 niet kan weten wat ie met de rest van z'n leven wil. :P
pi_88607532
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Doe maar.

Ik zeg alleen maar dat we het onthouden
Je kan nu allerlei ideeen en plannen hebben
Maar kom je het juiste meisje tegen kunnen veel dingen veranderen
pi_88607609
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

alles kan. who knows

zien we dan wel weer :P
pi_88607702
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Tezz het volgende:
Echt..... ik ben een bikkel! *O*
Heb met mijn kind door de storm meegelopen met de Sint Maarten optocht! Nou, ik heb mijn moederlijke plicht weer vervuld hoor.
Het was wel reuze leuk! Maar drie manderijnen en verder heel veel snoep. En voor iedereen een kop warme chocomel met slagroom aan het einde van de tocht.... En een meiske wat het verhaal van Sint Maarten voorlas! O+
je bent gek :D
wel heel stoer van je :Y
heb je voor niks het sint maarten verhaal gelezen vandaag.. :P
pi_88607725
quote:

[..]

Doe maar.

ben jij net jarig geweest ofzo? kan me herinneren dat je 23 was
pi_88607789
OMG AURE!!!!!!!!!!
ik ben je afgelopen vrijdag vergeten te feliciteren!! sla me in elkaar ajb! ik weet dat ik nooit verjaardagen kan onthouden maar vind het heel lullig. SORRY :'(
En alsnog (erg laat) gefeliciteerd -O-
:* :* :* :* :* :* :* :* :*
pi_88607835
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Sarabi het volgende:

Dat vind ik dan weer een beetje betuttelend :D 't Is geen verplichting, een relatie. En het kan over 10 jaar ook nog, hoeft niet nu.

Afijn, eten dus. Zo eens even lekker puree knijpen - met een echte pureeknijper gaat dat veel makkelijker!
pi_88607837
Sarabi; je hebt het toch best al een tijdje met Ramon? vind je het dan niet fijn dat hij af en toe ergens naartoe gaat?
pi_88607869
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ben jij net jarig geweest ofzo? kan me herinneren dat je 23 was
typo
pi_88607881
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG AURE!!!!!!!!!!
ik ben je afgelopen vrijdag vergeten te feliciteren!! sla me in elkaar ajb! ik weet dat ik nooit verjaardagen kan onthouden maar vind het heel lullig. SORRY :'(
Huhh gekkie ik ben over 4 uurtjes pas jarig :P
pi_88607883
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; je hebt het toch best al een tijdje met Ramon? vind je het dan niet fijn dat hij af en toe ergens naartoe gaat?
3 jaar samen maar we wonen nog niet samen he
Dus dat wil ik vooral nu eerst, samen een thuis hebben :) en het liefst met hem erbij ;)
pi_88607894
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

alles kan. who knows

zien we dan wel weer :P
precies. mensen zeggen: "jouw prins op het witte paard komt nog wel" pffff.... hou toch op met die zoete praat :D
pi_88607909
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG AURE!!!!!!!!!!
OMG IK OOK! Ook vergeten.. -O- SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

AURE SORRYYYYYYYYYY

zal het nooit meer doen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88607913
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje betuttelend :D 't Is geen verplichting, een relatie. En het kan over 10 jaar ook nog, hoeft niet nu.

Afijn, eten dus. Zo eens even lekker puree knijpen - met een echte pureeknijper gaat dat veel makkelijker!
Ik bedoelde alleen dat je nooit nooit moet zeggen -O-
pi_88607929
quote:

Doe maar.

By the way: ik ben jaloers! Ik ben 28 en heb geen flauw idee wat ik wil :o
pi_88607933
En Tezz :D Wat leuk dat je mee bent geweest met Bente! Hier is dat Sint Maartengebeuren niet echt..
pi_88607940
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

typo
ooh :)
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Aure het volgende:

[..]

ooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
ik ben op tijd! ik ben op tijd! IK BEN OP TIIIIIIJJDDDD!!! *O* *O* *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 20:02:28 #231
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_88607941
quote:
Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het moment is nog niets zeker maar in de informatica
Dat houdt niet per definitie in dat je naar het buitenland gaat :P
pi_88607947
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

precies. mensen zeggen: "jouw prins op het witte paard komt nog wel" pffff.... hou toch op met die zoete praat :D
Precies. Ik richt m'n leven voorlopig zo in dat ik nooit een wit paard hoef te kopen.
pi_88607957
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

OMG IK OOK! Ook vergeten.. -O- SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

AURE SORRYYYYYYYYYY

zal het nooit meer doen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff je weet dat ik morgen pas jarig ben, je moet FF niet zo pesten :P
pi_88607996
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat houdt niet per definitie in dat je naar het buitenland gaat :P
Heb je waarschijnlijk gelijk in maar ik hoor het wel iets te vaak ook bij deze vacature
pi_88608000
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus dat wil ik vooral nu eerst, samen een thuis hebben :) en het liefst met hem erbij ;)
ah ja. een andere fase in :) leuk hoor, samenwonen. dat lijkt mij ook wel leuk :)
pi_88608054
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ik ben allang 25 en weet al 3 jaar wat ik wil en doe het niet! :o
pi_88608066
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ah ja. een andere fase in :) leuk hoor, samenwonen. dat lijkt mij ook wel leuk :)
En ik ben ook wel gewoon klef hoor ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2010 @ 20:05:57 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88608097
Mido *O*
pi_88608111
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Aure het volgende:
En Tezz :D Wat leuk dat je mee bent geweest met Bente! Hier is dat Sint Maartengebeuren niet echt..
hier ook niet. 1 groepje kinderen maar sinds de laatste twee jaar om maar aan snoep te komen. mochten ze komen kunnen ze augurken krijgen :P
pi_88608154
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Precies. Ik richt m'n leven voorlopig zo in dat ik nooit een wit paard hoef te kopen.
ik ook! ik weet in ieder geval zeker dat ik voor mn 30e geen kind neem. en een relatie... ach zou best willen hoor maar ik hou er geen rekening mee
pi_88608169
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Aure het volgende:

[..]

Pff je weet dat ik morgen pas jarig ben, je moet FF niet zo pesten :P
gaan we weer mij pesten :'(
pi_88608183
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En ik ben ook wel gewoon klef hoor ;)
gelukkig dat jij het zegt, hoef ik het niet te zeggen :P
pi_88608245
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die gaan we onthouden :P
pi_88608331
ik zie sarabi echt wel samenwonen hoor :Y
pi_88608596
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Die gaan we onthouden :P
Welk deel?
  donderdag 11 november 2010 @ 20:16:24 #246
13783 Anthraxx
pi_88608603
quote:
Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je waarschijnlijk gelijk in maar ik hoor het wel iets te vaak ook bij deze vacature
Ik ook. Eerste baan: 0. 2de baan: 3. In 2 jaar. Waarvan 2x gewoon 1 dag. :P
pi_88608620
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelukkig dat jij het zegt, hoef ik het niet te zeggen :P
;)
maar toch vind ik dat het meevalt omdat ik hem dus niet veel zie :D
pi_88608644
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben 30 en weet het ook niet *)
  donderdag 11 november 2010 @ 20:17:15 #249
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88608655
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef borisz het volgende:
Mido *O*
Settle down man, 1-0 tegen freaking Veendam :{w
pi_88608685
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Welk deel?
De algemene strekking ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 20:18:06 #251
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88608701
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ben 30 en weet het ook niet *)
36, en als ik er ooit echt achter kom wat bij me past horen jullie het als eerste :P
pi_88608715
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

De algemene strekking ;)
Ik begrijp het niet helemaal denk ik
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2010 @ 20:18:41 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88608731
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Settle down man, 1-0 tegen freaking Veendam :{w
2-0 Suarez
pi_88608741
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet helemaal denk ik
Geeft niet :*
was toch maar een stom grapje
  donderdag 11 november 2010 @ 20:19:03 #255
13783 Anthraxx
pi_88608754
quote:
Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

36, en als ik er ooit echt achter kom wat bij me past horen jullie het als eerste :P
Oude bok 8-).
pi_88608768
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Geeft niet :*
was toch maar een stom grapje
Sorry
Ben toch een beetje blond
pi_88608785
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

;)
maar toch vind ik dat het meevalt omdat ik hem dus niet veel zie :D
geeft ook niet hoor. ben allang blij dat je gelukkig met hem bent :*
pi_88608800
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Weet alleen dat ik met jou wel goed zit voorlopig *;

[/kleffe modus]
pi_88608814
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

*O*

* FutureFairytale wacht...
  donderdag 11 november 2010 @ 20:20:30 #260
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88608830
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oude bok 8-).
That's me :7
pi_88608831
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sorry
Ben toch een beetje blond
tis toch blont?
pi_88608842
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

[/kleffe modus]
aah nee dit is wel te klef :P
  donderdag 11 november 2010 @ 20:20:46 #263
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88608844
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

[/kleffe modus]
Hoezo voorlopig :(
pi_88608847
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Aure het volgende:
Hier ook niet echt hoor, maar we hebben sinds kort een nieuwe Christelijke Stichting in onze wijk waar wij eerst heel argwanend met z'n allen naar keken, maar het zijn super lieve mensen die zo ontzettend hun best doen om aansluiting te krijgen in de wijk! Ze vangen pleegkinderen op, helpen autisten met school en hebben een klein cafe waar je 's avonds een pilsje kan gaan drinken. En ze organiseren dus allerlei dingen, zo ook Sint Maarten optocht! Nou, dan moeten we daar als buurtbewoners zeker aan mee doen, het zijn schatten!!!

Dat, en kind vroeg vorig weekend om Haloween en daar doe ik dus niet aan mee aan die onzin. Hoewel ik dus wel begrijp dat ze voor snoep langs de deuren wil. Sint Maarten is een prima oplossing!
pi_88608888
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tis toch blont?
Oja
Dom blontje *O*
pi_88608893
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ben allang 25 en weet al 3 jaar wat ik wil en doe het niet! :o
Ik ben 35 en doorga op het moment een soort van midlife-crisis en nu denk ik ineens te weten wat ik al jaren wil.... :P
pi_88608922
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

je zult wel je best moeten blijven doen :P
pi_88608931
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ook! ik weet in ieder geval zeker dat ik voor mn 30e geen kind neem. en een relatie... ach zou best willen hoor maar ik hou er geen rekening mee
:{w Een kind neem FF? Sorry. Van dit soort uitspraken word ik erg verdrietig. :'(
pi_88608935
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja
Dom blontje *O*
ik ook *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 20:22:43 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88608942
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik ben 35 en doorga op het moment een soort van midlife-crisis en nu denk ik ineens te weten wat ik al jaren wil.... :P
Dat weet ik al een paar jaar, maar op de bank DVD's kijken levert zo weinig geld op :P
pi_88608957
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

pi_88608973
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Tezz het volgende:

[..]

:{w Een kind neem FF? Sorry. Van dit soort uitspraken word ik erg verdrietig. :'(
hehe, ik adopteer ze >:O
pi_88609023
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hehe, ik adopteer ze >:O
Dat is exact hetzelfde. Je néémt geen kind, je wordt moeder.
pi_88609081
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat is exact hetzelfde. Je néémt geen kind, je wordt moeder.
weet ik toch ;) ik zei het alleen beetje verkeerd, maar per ongeluk
(ik ben zelf ook geadopteerd dus anders zit ik mezelf te beledigen ;) )
pi_88609133
bah het ging laatste kwartier op mn werk ff niet goed, misselijk enzo. rijden en boodschappen doen ging goed en nu heb ik weer een mega zwaar hoofd :{
pi_88609163
quote:
Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hier ook niet echt hoor, maar we hebben sinds kort een nieuwe Christelijke Stichting in onze wijk waar wij eerst heel argwanend met z'n allen naar keken, maar het zijn super lieve mensen die zo ontzettend hun best doen om aansluiting te krijgen in de wijk! Ze vangen pleegkinderen op, helpen autisten met school en hebben een klein cafe waar je 's avonds een pilsje kan gaan drinken. En ze organiseren dus allerlei dingen, zo ook Sint Maarten optocht! Nou, dan moeten we daar als buurtbewoners zeker aan mee doen, het zijn schatten!!!

Dat, en kind vroeg vorig weekend om Haloween en daar doe ik dus niet aan mee aan die onzin. Hoewel ik dus wel begrijp dat ze voor snoep langs de deuren wil. Sint Maarten is een prima oplossing!
klinkt als een leuke stichting :) en idd sint maarten is een prima alternatief voor halloween! :)
pi_88609284
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Aure het volgende:

[..]

klinkt als een leuke stichting :) en idd sint maarten is een prima alternatief voor halloween! :)
Ja, het is erg gezellig in de wijk sinds ze daar zitten! Op zich wel grappig: het pand was vroeger een Rooms Katholieke kerk. Ik ben daar gedoopt, communie, vormsel, het hele gebeuren.
Toen ik een jaar of vijftien was is het pand verkocht en is er een cafe in gekomen. Een kroegje met een zalencentrum. En nu, jaren later, is het pand weer een beetje terug bij the roots en zit er dus deze Stichting in!
pi_88609354
Goed, tijd voor Expeditie Robinson! :W
  donderdag 11 november 2010 @ 20:30:59 #279
55709 Stereotomy
pi_88609391
Aure jarig geweest? :@ :@ :@

Feli babe :*
pi_88609429
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:

nee! mijn schuld sorry :D
pi_88609447
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Tezz het volgende:
Goed, tijd voor Expeditie Robinson! :W
zit dat model er nog in?
pi_88609496
quote:
Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:

neuh straks pas ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 20:33:31 #283
55709 Stereotomy
pi_88609514
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Aure het volgende:

[..]

Oh }:|
pi_88609516
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Tezz het volgende:

[..]

Inderdaad.. je neemt een vrouw, en dan krijg je een kind
  donderdag 11 november 2010 @ 20:33:43 #285
55709 Stereotomy
pi_88609529
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef Aure het volgende:

[..]

neuh straks pas ;)
Jahaaa.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:33:54 #286
55709 Stereotomy
pi_88609538
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:')
pi_88609543
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nee joh.. de vrouw neemt jou en dan zit je met de gebakken peren :P
pi_88609562
:D rijst :')
  donderdag 11 november 2010 @ 20:36:04 #289
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_88609634
brrr woei
  donderdag 11 november 2010 @ 20:36:05 #290
55709 Stereotomy
pi_88609636

Hiernaast is een straat vol met café's, en direct voor de ingang lag er een meisje, denk 16 jaar ofzo, op haar buik face down in haar eigen kots terwijl ambulancebroeders aangesneld kwamen. :')

Leuk hoor, carnaval. w/
pi_88609678
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

dat ja :D
pi_88609695
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hiernaast is een straat vol met café's, en direct voor de ingang lag er een meisje, denk 16 jaar ofzo, op haar buik face down in haar eigen kots terwijl ambulancebroeders aangesneld kwamen. :')

Leuk hoor, carnaval. w/
ik ben jaloers op je Steer!
pi_88609704
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dus je hebt nieteens een keuze? -O-
pi_88609728
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nee, want het nemen van kinderen was er niet bij hoorden we net ;)
pi_88609737
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuk hoor, carnaval. w/
Ach, we zijn allemaal jong geweest :P
  donderdag 11 november 2010 @ 20:37:55 #296
55709 Stereotomy
pi_88609738
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Was jij maar zo slank en knap als ik he.
pi_88609739
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

blijf maar maagd voorlopig das het beste :*
  donderdag 11 november 2010 @ 20:38:11 #298
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88609750
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jij wilt ook half dode meisjes op je stoep? :o
pi_88609777
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Was jij maar zo slank en knap als ik he.
haah dat ook natuurlijk ;)
pi_88609814
quote:

[..]

blijf maar maagd voorlopig das het beste :*
Waarom zeggen alle meisjes dit altijd tegen mij? :P
pi_88609823
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jij wilt ook half dode meisjes op je stoep? :o
haha jaaaaaaaaaa
nee zo'n heerlijke ongedwongen vrolijke en grappige sfeer, zomaar op straat O+
carnaval in Breda/Eindhoven is ook al zo heerlijk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')