Ja hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'k Weet niet, dat weekend is al akelig vol met gezellige dingen. Kun jij komende zaterdag niet, ergens overdag?
Aawwwquote:Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
Ik ben helemaal natgeregend tussen de trein en thuis
Het is ook een beetje herfstig buiten. Blij dat ik er niet meer uit hoef vandaag.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
Ik ben helemaal natgeregend tussen de trein en thuis
Hm. Dan fiets ik liever door de regenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
hier hebben we eergister de eerste sneeuw gehad, een cm. of 10. Gister heeft het hevig gedooid, en vandaag vroor het. Het resultaat is dat het spekglad is, bussen de heuvels niet meer opkunnen en kantelen in scherpe bochten....
Oei. Succes danquote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
hier hebben we eergister de eerste sneeuw gehad, een cm. of 10. Gister heeft het hevig gedooid, en vandaag vroor het. Het resultaat is dat het spekglad is, bussen de heuvels niet meer opkunnen en kantelen in scherpe bochten....
Oh, dat kan wel denk ik!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoorIk moet om een uur of 4 weer thuis zijn. Dan komt de visite
Nou, zeg het maarquote:
Waarom nietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen!
In de Allerhande Online die er nu op staat staan ook een aantal recepten voor spruitjes. O.a. iets met peer en geitenkaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
Wat een vervelend verhaal voor je, Golfer!![]()
Ik kom even met een recept vraag: ik wil vanavond graag iets met spruitjes doen. En ze niet koken. Er zijn zoveel lekkere recepten 'out there', dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb in ieder geval spruitjes (duh!) en spekjes en een klein beetje parmezaanse kaas. Wie heeft ideeen of tips?
Omdat ik liever met jou zoenquote:
Lulligquote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Tezz het volgende:
![]()
Mijn kind liet me net gewoon 10 minuten buiten aan school staan in de storm. Was ze binnen gewoon doodleuk nog met haar vriendinnetje aan het kletsen. En het ergste van alles is nog dat ze ook met dat vriendinnetje mee naar huis is, dus ik stond ook nog eens voor jan lul op school...
Het wordt nog veel erger: ik moet haar straks om vijf uur ook weer op gaan halen dus dan moet ik er wéér door!quote:
Schaatsen onder een gaanquote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
Ik zoen wel gewoon regelmatig met mannen hoor. De kinderen en mijn broers en mijn beste vriend. Alleen tong ik niet met ze.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen! Maareh...dat is beroerd zegHoe ging het verder?
Docnummer zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:39 schreef LieLie het volgende:
Wat is het legitimatienummer op je ID-kaart? BSN of documentnummer?
Logisch ook, hoewel het niet iets persoonlijks is is er uiteraard wel een grote emotionele lading aanwezig.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder voelde het een beetje onwezenlijk. We weten allebei dat ik ga vertrekken als ik (gedeeltelijk) de WAO/WIA in ga. Maar we weten dus nog geen percentage en geen einddatum.
We blijven vriendelijk tegen elkaar doen, maar er is een soort onderhuidse spanning aanwezig bij dit soort gesprekken.
Sneeuwquote:Op donderdag 11 november 2010 15:40 schreef AKnynke het volgende:
En die gladheid is inderdaad niet tof. De sneeuw wel!
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zoen wel gewoon regelmatig met mannen hoor. De kinderen en mijn broers en mijn beste vriend. Alleen tong ik niet met ze.
Dat lijkt me echt zo vervelendquote:Verder voelde het een beetje onwezenlijk. We weten allebei dat ik ga vertrekken als ik (gedeeltelijk) de WAO/WIA in ga. Maar we weten dus nog geen percentage en geen einddatum.
We blijven vriendelijk tegen elkaar doen, maar er is een soort onderhuidse spanning aanwezig bij dit soort gesprekken.
Denk het veel lekkerder dan de gewone zakjes theequote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef LieLie het volgende:
En ik heb herfstthee gekocht bij Simon Levelt. Met grote stukken en zo, voor in een thee-ei.
Eens zien hoe anders dat smaakt
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef LieLie het volgende:
Nou, ben nog even gaan rekenen. Bleek uiteindelijk toch op hetzelfde bedrag uit te komen.
Dus heb de telefoon maar online besteld.
Nu komt ie morgen
Oh meevallertje!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef LieLie het volgende:
Nou, ben nog even gaan rekenen. Bleek uiteindelijk toch op hetzelfde bedrag uit te komen.
Dus heb de telefoon maar online besteld.
Nu komt ie morgen
Euh, geen idee?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh meevallertje!![]()
Wat ga je met je ouwe doen?
Het ruikt in elk geval al heel andersquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Denk het veel lekkerder dan de gewone zakjes thee
Ik proef echt een wereld van verschilquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef LieLie het volgende:
En ik heb herfstthee gekocht bij Simon Levelt. Met grote stukken en zo, voor in een thee-ei.
Eens zien hoe anders dat smaakt
CF, ik voel me genegeerdquote:
Nou, zeg het maarquote:
Hier stond eigenlijk niet zoveel opquote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik proef echt een wereld van verschilIs het iets van appel/kaneel ofzo? Je kunt om te zetten best de eerste keer de aanwijzingen op het zakje volgen (wbt watertemperatuur, infusietijd, hoeveelheid) en dan aan hand daarvan besluiten of je het anders wilt.
Ach schatz, lees ik daar zomaar overheenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
CF, ik voel me genegeerd![]()
[..]
Nou, zeg het maarBinnenstad of thee bij mij?
Ik was van plan morgen al veel voorbereidingen te doen tussen het nerden door dus zou geen probleem moeten vormen. Tijdstip kan last minute. Ik heb een fiets en kan overa redelijk snel komen maar jullie zijn natuurlijk ook welkom bij mijquote:Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach schatz, lees ik daar zomaar overheenEh, het hangt allemaal een beetje af van hoe laat en hoe beschonken Meneer en ik in bed belanden de avond ervoor denk ik
Heb je veel plannen overdag? Kunnen we het tijdstip eventueel enigszins lastminute bepalen?
Oe..lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef golfer het volgende:
Het is echt weer voor een bakje erwtensoep van de slager, dus....
Even naar de ardennen rijden voor een lunchquote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef DarkElf het volgende:
Volgende week vrijdag is de mr vrij, wilden we eigenlijk naar de Ardennen rijden om bijv ergens in Rochefort te gaan lunchen ofzo
Das echt niet zo ver weg hoor van hierquote:Op donderdag 11 november 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Even naar de ardennen rijden voor een lunch![]()
Heerljk
Sla, tomaat, gerookte kip, mosterdhoningdressing, uitgebakken spekjes?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
Help!
iemand nog lekkere en vooral makkelijke wrap-ideetjes?
ga zo nog even naar de winkel maar heb echt 0 inspiratie.
Als het zulk zeikweer blijft, geloof ik niet dat ik zin heb om helemaal naar de Ardennen te rijden, dan gaan we gewoon een stukje naar het westen ofzo. Gent, misschien. Maar Ardennen in de herfst, da's wel erg mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt als een goede dagbesteding vandaag CF en morgen lekker een eindje weg en ergens lunchen; heerlijk is dat!
Volgende week vrijdag is de mr vrij, wilden we eigenlijk naar de Ardennen rijden om bijv ergens in Rochefort te gaan lunchen ofzo
Nee, maar ik vind het zo cool en ver klinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das echt niet zo ver weg hoor van hier
Kip, avocado, bacon, veldsla.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
Help!
iemand nog lekkere en vooral makkelijke wrap-ideetjes?
ga zo nog even naar de winkel maar heb echt 0 inspiratie.
Gezelligquote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, prima dan! Zien we elkaar zaterdag
met dit weer zou ik dat ook niet doen nee, hopen dat t volgende week beter is.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het zulk zeikweer blijft, geloof ik niet dat ik zin heb om helemaal naar de Ardennen te rijden, dan gaan we gewoon een stukje naar het westen ofzo. Gent, misschien. Maar Ardennen in de herfst, da's wel erg mooi
Pee, prima dan! Zien we elkaar zaterdag
Dat laatste vermoed ik!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:31 schreef LieLie het volgende:
De lamp knippert, komt dat van het weer of omdat er een lampje mist?
wel bij mannenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Schaatsen onder een gaan
@Steer
Zijn Aziaten echt niet zo gewild bij vrouwen? Zo ja, waarom?
balen van je auto en je tel... hebben je collega's nog wat gezegd?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zoen wel gewoon regelmatig met mannen hoor. De kinderen en mijn broers en mijn beste vriend. Alleen tong ik niet met ze.
Verder voelde het een beetje onwezenlijk. We weten allebei dat ik ga vertrekken als ik (gedeeltelijk) de WAO/WIA in ga. Maar we weten dus nog geen percentage en geen einddatum.
NOMNOMNOMquote:Op donderdag 11 november 2010 16:34 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net weer lekker spatzle staan maken. Heel de keuken zit natuurlijk weer onder het deeg en zo lekker vind ik het eigenlijk niet, maar het is pure noeste handenarbeid en dat had ik even nodig, hihi!
Zometeen opbakken in de wok met sperzieboontjes, ui, knof en courgette!
klinkt als de honingmosterdwrap van de Mac hehequote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sla, tomaat, gerookte kip, mosterdhoningdressing, uitgebakken spekjes?
Zelf maken is lekkerderquote:Op donderdag 11 november 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt als de honingmosterdwrap van de Mac hehe
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
BahGister gesolliciteerd op een toffe functie op kruipafstand van huis. Leek me echt supertof. Precies wat ik zou willen doen. Krijg ik net een mailtje dat ik niet geselecteerd ben om op gesprek te komen
Nog niet. Er is een mailtje terug. Een beller is sneller, ik weet het...maar dit was even makkelijker.quote:
shit Pquote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
BahGister gesolliciteerd op een toffe functie op kruipafstand van huis. Leek me echt supertof. Precies wat ik zou willen doen. Krijg ik net een mailtje dat ik niet geselecteerd ben om op gesprek te komen
Hopelijk krijg je een reactie. En dan ook nog eentje waar je iets mee kunt. Niet dat vage 'wij hebben niet gekozen voor u omdat anderen beter aansloten op onze gestelde profielen'. Ja. Dan weet je dus nog niet waarom.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet. Er is een mailtje terug. Een beller is sneller, ik weet het...maar dit was even makkelijker.
Ik hoop op het eerste maar verwacht het laatstequote:Op donderdag 11 november 2010 16:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je een reactie. En dan ook nog eentje waar je iets mee kunt. Niet dat vage 'wij hebben niet gekozen voor u omdat anderen beter aansloten op onze gestelde profielen'. Ja. Dan weet je dus nog niet waarom.
He, verdorie. Ik heb nog wel zitten duimen voor je.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Shit man, jammerquote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer, pee.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Geen koe gezien, wel een heul langzaam rijdende trein en aangezien ik lopend was (bewegenbewegenbewegen) op de terugweg het San Gimignano pluutje gebruikt & die is meteen overledenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Wat raar. Kun je me de exacte situatie vertellen (mag ook via PM).quote:Maar ze zei dat ik dan twee maanden met prepaid moest bellen.
Urgh, dat is balen zegquote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Heh.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Schaatsen onder een gaan
@Steer
Zijn Aziaten echt niet zo gewild bij vrouwen? Zo ja, waarom?
Goed moment om 2 vliegen in 1 klap te slaan, no?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:45 schreef rijsttafel het volgende:
Oh fuck me![]()
M'n ex was hier vorige week (een jaar niet gezien) en volgens mij vind ik d'r toch nog wel een beetje leuk
Als ik later groot ben wordt ik ook latino.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heh.Ik denk dat het een mix is van én innerlijk én uiterlijk van Aziaten.
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, óók voor vrouwen, en dan met name het voorkomen. Als je mij naast Den Haag zet en ik kom tot z'n schouders (of nog niet eens) dan heb je als vrouw een gut feeling voorkeur voor DH. Ook al heb ik meer haar.
![]()
En qua innerlijk, tja, er is daar een mooi YouTube filmpje van, waarin twee meiden de hak nemen op hoe verschillende mannen van verschillende rassen vrouwen versieren. Dus negers: 'yo mamma, want to have some booty' etc. latino's: 'chica chica....' , italianen: 'ciao bella' en Chinese mannen: '... hello... i like you...![]()
'
Gechargeerd en gestereotypeerd, maar imho met een kern van waarheid waarbij uitzonderingen natuurlijk de regel bevestigen.
Of was dit bovenstaande een retorische vraag?![]()
Oops.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:45 schreef rijsttafel het volgende:
Oh fuck me![]()
M'n ex was hier vorige week (een jaar niet gezien) en volgens mij vind ik d'r toch nog wel een beetje leuk
Mja, leuk is dat. Maar ik ben stoer, kan daar wel tegen.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Oops.![]()
Altijd lastig dat soort dingen
Ik gaat even wat voedsel bereiden
Geen detailsquote:Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed moment om 2 vliegen in 1 klap te slaan, no?![]()
MAKE
A
MOVE
Wie zei hier iets over relaties?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen details![]()
Nee, met haar wil ik geen relatie meer. Verstand gaat in dit geval boven gevoel en dat zeg ik niet vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |