abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88597008
En verder :s)
  donderdag 11 november 2010 @ 15:27:17 #2
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88597031
Makkers staakt uw wild geraas :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88597046
Had de SeToLaPo :@
pi_88597057
Ik ben helemaal natgeregend tussen de trein en thuis -O-
  donderdag 11 november 2010 @ 15:28:19 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88597069
Wat een vervelend verhaal voor je, Golfer! :*

Ik kom even met een recept vraag: ik wil vanavond graag iets met spruitjes doen. En ze niet koken. Er zijn zoveel lekkere recepten 'out there', dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb in ieder geval spruitjes (duh!) en spekjes en een klein beetje parmezaanse kaas. Wie heeft ideeen of tips?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88597081
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

'k Weet niet, dat weekend is al akelig vol met gezellige dingen. Kun jij komende zaterdag niet, ergens overdag?
Ja hoor :D Ik moet om een uur of 4 weer thuis zijn. Dan komt de visite :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88597088
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
Aawww :*

* Sunnythesun reikt handdoekje aan
  donderdag 11 november 2010 @ 15:28:50 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88597093
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
Het is ook een beetje herfstig buiten. Blij dat ik er niet meer uit hoef vandaag.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88597104
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen! Maareh...dat is beroerd zeg :{ Hoe ging het verder?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 november 2010 @ 15:29:50 #10
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88597121
hier hebben we eergister de eerste sneeuw gehad, een cm. of 10. Gister heeft het hevig gedooid, en vandaag vroor het. Het resultaat is dat het spekglad is, bussen de heuvels niet meer opkunnen en kantelen in scherpe bochten....
pi_88597151
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
hier hebben we eergister de eerste sneeuw gehad, een cm. of 10. Gister heeft het hevig gedooid, en vandaag vroor het. Het resultaat is dat het spekglad is, bussen de heuvels niet meer opkunnen en kantelen in scherpe bochten....
Hm. Dan fiets ik liever door de regen :P
pi_88597152
quote:
Oei. Succes dan :o
pi_88597155
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef PdeHoog het volgende:

Ja hoor :D Ik moet om een uur of 4 weer thuis zijn. Dan komt de visite :+
Oh, dat kan wel denk ik!

Nynke, ik heb geen idee - ik heb weleens spruitjes met pecannoten en maple syrup gemaakt en dat was echt heerlijk.

Golfer, toch alsnog best rot, ondanks dat je het aan zag komen :{
pi_88597188
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:30 schreef ColdFeet het volgende:

Oh, dat kan wel denk ik!
Nou, zeg het maar *O* Binnenstad of thee bij mij?
pi_88597210
Nynke ik doe (even voorgekookte spruitjes) vaak in een ovenschaal met een sjalotje, stukjes bacon tot het gaar is. Is denk ik ook wel lekker met kaas :Y
pi_88597245
quote:
Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen!
Waarom niet ;(
pi_88597306
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
Wat een vervelend verhaal voor je, Golfer! :*

Ik kom even met een recept vraag: ik wil vanavond graag iets met spruitjes doen. En ze niet koken. Er zijn zoveel lekkere recepten 'out there', dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb in ieder geval spruitjes (duh!) en spekjes en een klein beetje parmezaanse kaas. Wie heeft ideeen of tips?
In de Allerhande Online die er nu op staat staan ook een aantal recepten voor spruitjes. O.a. iets met peer en geitenkaas.
pi_88597337
:W
@Golfer: balen. Het zijn gewoon sowieso kutgesprekken, altijd. En helemaal voorbereiden kun je je toch nooit. Succes en sterkte!

@ziekesunny: beterschap! Goede beslissing om niet naar je werk te gaan hoor! En voor degenen die zich ook niet zo tof voelen ook een dikke zoen!

Mijn kind liet me net gewoon 10 minuten buiten aan school staan in de storm. Was ze binnen gewoon doodleuk nog met haar vriendinnetje aan het kletsen. En het ergste van alles is nog dat ze ook met dat vriendinnetje mee naar huis is, dus ik stond ook nog eens voor jan lul op school...
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_88597348
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waarom niet ;(
Omdat ik liever met jou zoen O+
pi_88597355
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Tezz het volgende:
:W

Mijn kind liet me net gewoon 10 minuten buiten aan school staan in de storm. Was ze binnen gewoon doodleuk nog met haar vriendinnetje aan het kletsen. En het ergste van alles is nog dat ze ook met dat vriendinnetje mee naar huis is, dus ik stond ook nog eens voor jan lul op school...
Lullig :P
pi_88597384
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Lullig :P
Het wordt nog veel erger: ik moet haar straks om vijf uur ook weer op gaan halen dus dan moet ik er wéér door! :')
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_88597433
quote:
Schaatsen onder een gaan :Y

@Steer
Zijn Aziaten echt niet zo gewild bij vrouwen? Zo ja, waarom?
pi_88597460
Wat is het legitimatienummer op je ID-kaart? BSN of documentnummer?
pi_88597492
Voor Nynke : uit het Kookboek met max 3 ingrediënten:

- spekjes uitbakken
- spruitjes snijden ( als uien) tot reepjes met scherp mesje en (kort) wokken met de
uitgebakken spekjes ( 1-2 minuten ) tot spruitjes gaar zijn.
- op het laatste voor 30 sec. 2 tl. karwijzaad (licht gekneusd) toevoegen.

Zoet en knapperig.

Eet smakelijk.

Jakkes : glad dat mag nog even duren.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:40:43 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88597518
Thanks voor alle recepten jongens! Ik ga nog eens denken over wat het gaat worden!

En die gladheid is inderdaad niet tof. De sneeuw wel!
pi_88597555
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen! Maareh...dat is beroerd zeg :{ Hoe ging het verder?
Ik zoen wel gewoon regelmatig met mannen hoor. De kinderen en mijn broers en mijn beste vriend. Alleen tong ik niet met ze. ;)
Verder voelde het een beetje onwezenlijk. We weten allebei dat ik ga vertrekken als ik (gedeeltelijk) de WAO/WIA in ga. Maar we weten dus nog geen percentage en geen einddatum.
We blijven vriendelijk tegen elkaar doen, maar er is een soort onderhuidse spanning aanwezig bij dit soort gesprekken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 november 2010 @ 15:41:43 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88597560
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:39 schreef LieLie het volgende:
Wat is het legitimatienummer op je ID-kaart? BSN of documentnummer?
Docnummer zou ik zeggen.
pi_88597588
Voor Golfer ( én Bluexx) : sterkte.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:42:52 #29
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88597598
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Verder voelde het een beetje onwezenlijk. We weten allebei dat ik ga vertrekken als ik (gedeeltelijk) de WAO/WIA in ga. Maar we weten dus nog geen percentage en geen einddatum.
We blijven vriendelijk tegen elkaar doen, maar er is een soort onderhuidse spanning aanwezig bij dit soort gesprekken.
Logisch ook, hoewel het niet iets persoonlijks is is er uiteraard wel een grote emotionele lading aanwezig.
pi_88597605
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:40 schreef AKnynke het volgende:
En die gladheid is inderdaad niet tof. De sneeuw wel!
Sneeuw O+
Nog een maandje *O*
pi_88597686
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zoen wel gewoon regelmatig met mannen hoor. De kinderen en mijn broers en mijn beste vriend. Alleen tong ik niet met ze. ;)
:D _O-

quote:
Dat lijkt me echt zo vervelend :{ Vooral als je er altijd met plezier gewerkt hebt :{
pi_88597779
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Docnummer zou ik zeggen.
Dat zei Hi ook ;)
pi_88597808
Nou, ben nog even gaan rekenen. Bleek uiteindelijk toch op hetzelfde bedrag uit te komen.
Dus heb de telefoon maar online besteld.

Nu komt ie morgen *O*
pi_88597861
En ik heb herfstthee gekocht bij Simon Levelt. Met grote stukken en zo, voor in een thee-ei.
Eens zien hoe anders dat smaakt :)
pi_88597891
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef LieLie het volgende:
En ik heb herfstthee gekocht bij Simon Levelt. Met grote stukken en zo, voor in een thee-ei.
Denk het veel lekkerder dan de gewone zakjes thee
pi_88597892
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef LieLie het volgende:
Nou, ben nog even gaan rekenen. Bleek uiteindelijk toch op hetzelfde bedrag uit te komen.

Nu komt ie morgen *O*
*O*
pi_88597924
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef LieLie het volgende:

Nu komt ie morgen *O*
Oh meevallertje! ^O^

Wat ga je met je ouwe doen?
pi_88598011
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh meevallertje! ^O^

Wat ga je met je ouwe doen?
Euh, geen idee?
pi_88598026
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Denk het veel lekkerder dan de gewone zakjes thee
Het ruikt in elk geval al heel anders :)
pi_88598140
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef LieLie het volgende:
Ik proef echt een wereld van verschil :Y Is het iets van appel/kaneel ofzo? Je kunt om te zetten best de eerste keer de aanwijzingen op het zakje volgen (wbt watertemperatuur, infusietijd, hoeveelheid) en dan aan hand daarvan besluiten of je het anders wilt.
pi_88598260
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:

CF, ik voel me genegeerd }:| ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:30 schreef ColdFeet het volgende:

Oh, dat kan wel denk ik!
pi_88598382
Het is echt weer voor een bakje erwtensoep van de slager, dus.... :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88598474
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik proef echt een wereld van verschil :Y Is het iets van appel/kaneel ofzo? Je kunt om te zetten best de eerste keer de aanwijzingen op het zakje volgen (wbt watertemperatuur, infusietijd, hoeveelheid) en dan aan hand daarvan besluiten of je het anders wilt.
Hier stond eigenlijk niet zoveel op ;)
Ik vind hem zoeter ruiken dan ie smaakt ook.
pi_88598510
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:

CF, ik voel me genegeerd }:| ;)

[..]

Ach schatz, lees ik daar zomaar overheen :o Eh, het hangt allemaal een beetje af van hoe laat en hoe beschonken Meneer en ik in bed belanden de avond ervoor denk ik :P Heb je veel plannen overdag? Kunnen we het tijdstip eventueel enigszins lastminute bepalen?
pi_88598619
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach schatz, lees ik daar zomaar overheen :o Eh, het hangt allemaal een beetje af van hoe laat en hoe beschonken Meneer en ik in bed belanden de avond ervoor denk ik :P Heb je veel plannen overdag? Kunnen we het tijdstip eventueel enigszins lastminute bepalen?
Ik was van plan morgen al veel voorbereidingen te doen tussen het nerden door dus zou geen probleem moeten vormen. Tijdstip kan last minute. Ik heb een fiets en kan overa redelijk snel komen maar jullie zijn natuurlijk ook welkom bij mij :Y Ik heb thee en voldoende Nespresso (ook de Kazaar-variant :9 ) om wakker te worden :Y)
pi_88598631
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef golfer het volgende:
Het is echt weer voor een bakje erwtensoep van de slager, dus.... :9
Oe..lekker :9 Nooooooooooooooou weet ik wat ik zondag ga maken :o Erwtensoepje :9~
pi_88598725
Kazaar vond de mr ook wel goed te drinken geloof ik.

Golfer vervelend zijn zulke gesprekken idd :{ en ondanks dat het geen verrassing is is het toch moeilijk. sterkte.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88598753
Klinkt als een goede dagbesteding vandaag CF en morgen lekker een eindje weg en ergens lunchen; heerlijk is dat!

Volgende week vrijdag is de mr vrij, wilden we eigenlijk naar de Ardennen rijden om bijv ergens in Rochefort te gaan lunchen ofzo :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88598784
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef DarkElf het volgende:
Volgende week vrijdag is de mr vrij, wilden we eigenlijk naar de Ardennen rijden om bijv ergens in Rochefort te gaan lunchen ofzo :9
Even naar de ardennen rijden voor een lunch :') :D Heerljk :9
pi_88598812
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Even naar de ardennen rijden voor een lunch :') :D Heerljk :9
Das echt niet zo ver weg hoor van hier :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')