goed hèquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef oeke het volgende:
Elin, spannend he?![]()
Kan me het ook niet echt herinneren, aanbellen en om snoep vragen. Wel de lampionnentocht, die wel.
[..]
Handelaartje!![]()
Gezellig Lars en Evia, samen pelen! De foto's zagen er leuk uit, inderdaad.
Poeh, kauwgom?![]()
Twinkly, zo zag ik laatst een dreumes in de buggy in de Bijenkorf met een draagbare dvd-speler.Handig voor mama, tijdens het shoppen.
Hee verrek, dat hebben wij vroeger ook gedaan. Dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef _Bar_ het volgende:
Bij 3 koningen ga je als de 3 koningen verkleed langs de deuren en je belt aan en dan zing je het liedje van de 3 koningen.
Wij zijn de Drie Koningen met hun ster.
Wij komen gerezen van heel ver.
Wij gingen en zochten overal,
over berg en over dal.
En waar de sterre bleef stille staan,
zijn wij mee dreeën naar binnen gegaan.
Soms kreeg je snoepjes en soms kreeg je geld.
Dat dus. En je dan aankijken met een blik van: ja mam, hoe is het? Doe het lekker zelfquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef miss_sly het volgende:
Kijk nou
maar Claudia, Senna wist dat ook heel erg goed, maar weigerde op haar verjaardag om het te doen
Ja echt hè?! Het is een complot!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat dus. En je dan aankijken met een blik van: ja mam, hoe is het? Doe het lekker zelf
Foto? pwwwwrleaze?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef oeke het volgende:
Innepinnetje, wat een schatje, al die hapjes snoep.![]()
We hebben vandaag een beebie-popje voor Ko gekocht. Een kleine.
Hij vond het wel erg spannend, zo'n baby.![]()
Maar na even wennen is hij er toch heel blij mee.
Zo leuk, het is eerste kado dat we voor hem kochten vanuit hem.
Tenminste, het voelde anders dan het fietsje en de andere dingen voor zijn verjaardag.
Waarschijnlijk ook omdat hijzelf de laatste tijd zo met baby's bezig is.
Nouja, ik weet niet of ik dit helder uit kan leggen.
Ik zag Lars in het fototopic. Die vind ik nu inderdaad ineens een beetje baby-af.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Groofs, dat was met Meike ook zo. Die kon ook gewoon meer als Lars nu.
Maar toch, is het ook geen baby meer vind ik,het zijn al hele kereltjes zo onderhand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |