abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88794797
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef lily het volgende:

[..]

Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...
Met de auto?
Tja vorig jaar had ik natuurlijk nog verlof en die verplichtingen niet om het huis uit te moeten :D Misschien dat ik straks ook meer ga balen, moet natuurlijk ook 1 kind naar school en ander naar kdv brengen en dan zelf naar mn werk....maar alles is maar op een route van iets van 6 km en heb een auto.
pi_88794909
Ja, met de auto...Ik moest vorig jaar na de ks meteen weer in de auto de kinderen naar school brengen iedere dag (godzijdank is Leah in de kerstvakantie geboren ;) )
Was wel even wennen. Opstaan, kinderen naar school helpen en brengen en een baby voeden en verzorgen (en meeslepen), maar alles went..
maar sneeuw bemoeilijkt alles zo..

Die beker lijkt me wel wat, BJ. Leah drinkt nu alleen nog bv trouwens..
pi_88795039
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik werk normaal gezien 38u per week (en word daarvoor betaald). Maar nu is het echt een piekperiode (ik werk verspreid over een jaar 70à80% aan een bepaalde taak, maar die percenten moet ik eigenlijk op 4 maand uitvoeren). Normaal gezien zou ik dus nu in een rustigere periode moeten zitten (als in: geen 38u meer per week) maar aangezien ik niet door mijn werk geraak, blijft die piek maar duren en komt er ook steeds ander werk bij.
Ik zie momenteel gewoon geen einde aan het werk waardoor ik het nog minder zie zitten.

Mijn leidinggevende heeft me dus volledig gelijk gegeven (het is te druk en dat is niet normaal) maar na die bevestiging is er niets veranderd en word ik verondersteld al het werk te doen (+ het feit dat er nu vandaag bij mijn leidinggevende een mail is toegekomen van één van de directeurs dat mijn dossiers niet af zijn en ik me nog ben moeten gaan verantwoorden -O- en hij heeft het voor mij opgenomen naar de directeur toe, maar het was gewoon een slag in mijn gezicht om nog eens bevestigd te zien dat ik het blijkbaar niet aankan)
Die directeur zal vast niet weten wat voor en hoeveel werk jij precies moet verrichten.
Dat je het niet aan kan heeft toch met het hoeveelheid werk te maken en niet met jou!
Denk echt aan jezelf.
pi_88795338
ik heb zo'n hekel aan sneeuw juist omdat ik alles te voet moet doen. ze strooien hier niet snel, dus alles is in no time een grote gladde ijsbaan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88795536
Vorig jaar had ik feitelijk de hele winter verlof. Ik kon alles op mijn dooie gemakje doen en heb ook echt kunnen genieten van de leuke kanten van sneewu (sleeën en sneeuwpoppen maken). Dit jaar lijkt het me al een stuk vervelender als ik 's ochtends vroeg de kindjes moet gaan droppen omdat ik het eerste uur al les heb. :X

Krabben :r .
pi_88796106
Ik moest vanmorgen krabben met een krabber die het niet deed }:| En dat met 2 kids die in de auto zitten te wachten.
Hopelijk morgen dus niet krabben, want ik heb nog geen nieuwe.
pi_88796196
Ik heb zo'n ding voor voor mijn voorraam. Dat wil ik ook voor achter }:| , dan hoef je nl niet te krabben.
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:33:49 #248
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88797279
Oh nee! ARGH! Aoraki, ik had me vandeweek toen we het over zijn feestje hadden nog zó voorgenomen vanmorgen bij het wakker worden een felicitatie voor Thomas te posten! -O- Alsnog ENORM gefeliciteerd met de verjaardag van je grote manneke! :* *O* :* Wat een gaaf cadeau! En haha, dat mutsje dat hij opheeft ook O+ Gelukkig mag ik me snel weer bij jou voegen hoor, tot ziens! :)

Leonieke, ik word er eigenlijk een beetje boos van dat ze jou zo vreselijk het gevoel geven dat het allemaal maar aan jóu ligt. Weet je, het is echt een bedrijfscultuur als ik het zo lees en als ik nóg een tandje eerlijker mag zijn komt er bij mij maar één gedachte op: "wegwezen daar!"
Meisje, ze zorgen daar zo gruwelijk slecht voor hun werknemers, en dat komt jóu strakjes (of binnenkort :')) duur te staan. Toen ik thuis zat met een burnout en mijn lief mijn haren stond te borstelen omdat ik van de rsi mijn armen niet meer op kon tillen zag ik het beeld voor me van hoe mijn werkgever op datzelfde moment, dat moment dat ik héél hard zat te huilen, een boek aan het lezen was op de bank, met een glaasje wijn erbij. En zo is het écht: jíj valt strakjes om en zij wandelen vrolijk verder. Als jij hen al meermaals hebt aangegeven dat het zo niet gaat (en ik weet van vorige gesprekken dat je dat ook gedaan hebt) en zij weigeren hun verantwoording hierin te nemen kan ik je alleen maar met klem adviseren voor jezelf te kiezen. Helaas weet ik ook dat dit lastig is om van iemand aan te nemen. Ik hoop dat je er tijdig uitkomt voor jezelf :*

[/doctorphil]

Sowee, daar ben ik dus weer. Eventjes, want ik wil zo naar bed. Goshdarn, wat een baggerdag.. Van half vier tot half zes was ik een heel zielig jochie met veel pijn in zijn mondje aan het troosten (of heb ik dit nu al verteld? Déjà vu!), daarna heb ik me dus verslapen en kreeg ik vervolgens ook nog een lekke band op weg naar mijn werk }:| Gelukkig heb ik in mijn pauze wel een superschattig pietenpetje gevonden voor Stef bij de blokker, dus mijn dag is wel weer goed O+ Als je 'm op zijn helm zet heeft hij het niet meteen door en trekt hij 'm ook niet helemáál direct eraf ;) Oh, en ook zoiets: we hadden van het weekend Stef's jas laten hangen bij vrienden in Den Bosch. Nu moest ik vanochtend dus écht wel iets aantrekken want het was natuurlijk baggerkoud, en in mijn wanhoop heb ik hem zijn oude winterjasje maar aangetrokken.. En hij ging erin en het jasje ging nog dicht ook! :o :o *O* Maat ACHT-EN-ZESTIG!! Ter info: Stef's shirts maatje 80 zijn al weken te klein, hij zit nu in 86 :o

En hij zag er niet eens heel erg worsterig uit en hij kon zijn armpjes ook nog best bewegen, een soort van :')
3!
pi_88797512
haha, Incantrix, dat "mutsen meteen weer afdoen" is behoorlijk universeel geloof ik..

een lekke band }:| gatver en wat maf dat die jas nog past :o
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:51:29 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88798243
Thomas en mama van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Leonie, pas je goed op jezelf? Laat het maar eens gewoon stuklopen. Ik heb namelijk nog nooit van jou het idee gehad dat je minder dan 38 uur (ooit) werkt. Taken zouden door je collega's worden overgenomen: laten liggen dus die taken. Dan moet je baas eindelijk maar eens regelen dat ze ook daadwerkelijk je taken overnemen. Het is wat de meesten hier zeggen: straks zit je thuis met een burnout en dan lijdt Thomas (en je man) eronder terwijl de rest gewoon doorgaat.
Of misschien moet je je nu maar alvast ziek melden voordat je daadwerkelijk helemaal er aan onderdoor gaat. En eens praten met de bedrijfsarts...

Inca, wat een rotdag! En wat sneu voor je mannetje :{

Florian ook al zo'n sneu mannetje :{

En een terecht trotse mama BJ :Y

En een goedgekeurd minidraakje *O*
pi_88798462
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Wij hadden zo'n plankje via Marktplaats gekocht, vond het zonde om nieuw te kopen. Heb hm va de zomer ook weer via Marktplaats verkocht voor minimaal het bedrag wat ik ervoor betaald had :D
Ik zou even googlen welke jullie nodig hebben of in een winkel informeren.
bevalt het? is het wat als alternatief voor de ravi-draagdoek/selene-lopen combi? want het is juist bedoeld als backup zeg maar voor als het erg bagger weer is (glad) en we toch echt dingen moeten doen
pi_88798840
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef simmu het volgende:

[..]

bevalt het? is het wat als alternatief voor de ravi-draagdoek/selene-lopen combi? want het is juist bedoeld als backup zeg maar voor als het erg bagger weer is (glad) en we toch echt dingen moeten doen
Ik vond hm niet echt handig. Ik denk dat dat kwam doordat zo'n plankje eigenlijk niet zo geschikt was voor de wagen die we hebben (Quinny Buzz) en doordat Kyllian al 3 jaar was en zo'n 14,5 kilo. Rechte stukken was geen probleem. Volgens mij was het met een kind tot zo'n 12 kilo nog wel handig geweest. Het is denk ik gewoon heel erg afhankelijk van de wagen die je hebt.
pi_88799142
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik vond hm niet echt handig. Ik denk dat dat kwam doordat zo'n plankje eigenlijk niet zo geschikt was voor de wagen die we hebben (Quinny Buzz) en doordat Kyllian al 3 jaar was en zo'n 15 kilo. Rechte stukken was geen probleem. Volgens mij was het met een kind tot zo'n 12 kilo nog wel handig geweest. Het is denk ik gewoon heel erg afhankelijk van de wagen die je hebt.
hmz, dat klinkt niet positief ;)

nja, met zoveel ijs rijden er ook weinig tot geen auto's, dus kan selene gewoon 'los' mee.
pi_88799194
Ik heb gewoon 2 buggy's. Ik zoek nog wel koppelstukken voor als ik alleen ben. Jen kan al wel flinke stukken lopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88799351
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef simmu het volgende:

[..]

hmz, dat klinkt niet positief ;)

nja, met zoveel ijs rijden er ook weinig tot geen auto's, dus kan selene gewoon 'los' mee.
Er zijn volgens mij genoeg mensen wel positief over hoor ;) Bij een kindje van 2 had ik er misschien meer plezier aan gehad. Kyllian kon natuurlijk al goed meelopen, hij was al snel gewend dat hij gewoon niet meer af en toe in de wagen kon.
pi_88801444
Aoraki en Thomas, op de valreep nog van harte gefeliciteerd *O*

Leonieke, wat akelig dat je werk je ongewild zo opslokt. Het klinkt inderdaad alsof je last hebt van een burnout. Ik weet niet hoe het in België werkt, maar in Nederland kan je ook voor dit soort dingen naar je huisarts (voor als je je bezwaard voelt om naar een bedrijfsarts te gaan bv.).
pi_88803855
aoraki gefeliciteerd met Thomas! een slee wat een super leuk kado!
laat de sneeuw maar komen (en dan ook de slee foto's natuurlijk)

Leonieke :* pas je een beetje op jezelf?
dat werk blijft maar een stressbron voor je he? hoop toch echt dat je het in de vakantie wat kan loslaten en anders wat de andere allemaal ook zeggen

incantrix wat een bagger dag :* al moest ik wel lachen om je jasjes verhaal

tijd voor bed nu :W trusten allemaal
pi_88808116
Goedemorgen mensen!

Leonieke dikke knuffel! Kan je niet gaan solliciteren? Kan je weg alsj e iets anders hebt :)

Inca: ging het vannacht iets beter?

Florian wil ook niks op zijn hoofd... Zelfs zijn pilotenmuts rukt hij nog af :') En meteen ook. Dus dan maar zonder muts. En hij is zoveel blijer zonder muts dat ik het niet meer probeer :@
pi_88808221
Konden we wat langer blijven liggen vandaag (kwart voor 7 ipv kwart over 6) besluit Daan om 6 uur wakker te worden. Hij heeft nog even liggen spelen tot half 7 maar toen hebben we 'm er maar uitgehaald en zijn we lekker uitgebreid gaan ontbijten.

Nu nog even aan het werk voor we straks gaan zwemmen.
pi_88808253
Oja, lekker is dat. Van die kinderen die je door de week bijna wakker moet maken en áls je dan een keer kan slapen zijn zij wakker :D
pi_88808928
Hier werd Mart om 08u00 wakken :D
Heerlijk. Dat mag van mij elke dag wel. Nu weet ik dat 07u00 al luxe is voor sommige. Maar oh wat ben ik een slaapkop zeg.

Sorry dames.
pi_88809263
Wij zijn ook flinke slaapkoppen :Y (Waarom denk je dat ik nog (bijna) elke ochtend Rienk zijn ochtend slaap mee slaap ;)

Vanochtend werd Rienk om iets voor 8en wakker, maar ik heb hem bij ons in bed genomen en daar heeft hij ons nog een half uur als klimpaal gebruikt. Nu heeft hij ontbeten en speelt hij lekker beneden.

Leonieke, wat rot dat het zo gaat op je werk ;( En net wat de anderen zeggen; het is maar werk. Denk aan je zelf! Tijdens de zwangerschap én tijdens je verlof was je er ook al zoveel mee bezig. Je hebt collega's laat die het maar overnemen.

Incantrix, ik moest wel weer lachen om je verhaal hoor _O- Je hebt ook altijd wel weer wat he *; Maar je dag was weer goed want je hebt je pietenpet O+
Hoe ga je het nou doen met Stef's jas? Laat je hem opsturen?

En dag Thomas! :W Tot over precies een maand! w/

Gister wezen zwemmen. Was ons dagje wel weer hoor :@ Thijs stond in de box en ik kriebel hem over zn hoofd, hij moet lachen en knalt zo met zijn oog tegen de boxrand.. Een bloedplekje in zijn ooghoek :@
Daarna zouden we weg en ik zet Rienk even bij Thijs voorin de auto zodat ik zijn stoel op de achterbank kon zetten en Laura zag niet dat Rienk dus voorin stond en doet de deur open om bij Thijs een tas te leggen terwijl Rienk tegen die deur aan leunde.. Rienk kukelt dus headfirst zo die auto uit! :o Op een of andere manier viel hij in slow-motion dus hij lande nog redelijk zachtjes op de grond en heeft nu maar een klein schaafplekje op zn voorhoofd. Dus toen die ook getroost was konden we lekker gaan zwemmen. En daar is niks gebeurd en zijn we ook nog zonder kleerscheuren thuis gekomen :P

Nou ja :) Fijne dat 2uall! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88809651
Zo... amper 9:00 en ik heb er al een hele dag opzitten.. zo voelt het in ieder geval. Heb zelf de halve nacht opgezeten omdat ik zo ongeveer de longen uit m'n lijf hoest, en m'n mannen daar niet mee wakker wilde houden... en m'n kleine mannetje is ziek! Nou ja, ziek.. hij heeft waterpokjes. Heeft er verder (nog) helemaal geen last van, eet en drinkt goed, heeft geen koorts en is nog altijd z'n eigen vrolijke zelf.. maar 't ziet er wel sneu uit...
Ik was bang dat hij niet naar het kinderdagverblijf mocht nu, maar ze zeiden dat de besmettelijke periode nu al voorbij is als hij echt pokjes heeft. Vandaag maar wel m'n telefoon in de gaten houden, mocht z'n vrolijke bui toch over gaan...

Aaw... Rienk met een schaafplekje op z'n voorhoofd... dat blijft een mooi verhaal voor later als dat plekje zichtbaar is op de trouwfoto's van morgen.. Veel plezier alvast!
pi_88809734
Ik had begrepen dat pokken besmettelijk zijn tot ze zijn ingedroogd?
Beterschap met Lars!

En bedankt! O+
pi_88809874
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:10 schreef Vlindur het volgende:
Daarna zouden we weg en ik zet Rienk even bij Thijs voorin de auto zodat ik zijn stoel op de achterbank kon zetten en Laura zag niet dat Rienk dus voorin stond en doet de deur open om bij Thijs een tas te leggen terwijl Rienk tegen die deur aan leunde.. Rienk kukelt dus headfirst zo die auto uit! :o Op een of andere manier viel hij in slow-motion dus hij lande nog redelijk zachtjes op de grond en heeft nu maar een klein schaafplekje op zn voorhoofd. Dus toen die ook getroost was konden we lekker gaan zwemmen. En daar is niks gebeurd en zijn we ook nog zonder kleerscheuren thuis gekomen :P

Wat een stommeling, die Laura! Ik had ook nog de pech dat Rienk met zijn handjes op de 'drempel' leunde, dus ik kon de deur niet gebruiken om hem tegen te houden. Als zijn handjes die drempel gemist hadden, was hij harder gevallen. Gelukkig maar dus!
Thijs heeft trouwens geen blauw oog, hoe is het met Rienk zijn plek?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_88809936
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:28 schreef Shandaly het volgende:
Ik was bang dat hij niet naar het kinderdagverblijf mocht nu, maar ze zeiden dat de besmettelijke periode nu al voorbij is als hij echt pokjes heeft.
Daar worden zoveel verschillende dingen over gezegd, dat ik er wat moe van werd toen Thijs ze 4 weken geleden had. Maar goed, de 'vuistregel' is dat pokjes besmettelijk zijn tot ze allemaal zijn ingedroogd, en dat is ongeveer een week na het ontstaan van de eerste vlekjes.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_88810101
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef McLaura het volgende:

[..]

Daar worden zoveel verschillende dingen over gezegd, dat ik er wat moe van werd toen Thijs ze 4 weken geleden had. Maar goed, de 'vuistregel' is dat pokjes besmettelijk zijn tot ze allemaal zijn ingedroogd, en dat is ongeveer een week na het ontstaan van de eerste vlekjes.
Zo is het volgens mij ook.
Met pokjes mogen ze ip wel gewoon naar kdv, omdat ze ze andere kindjes toch al hebben kunnen besmetten. Wat het kdv zegt dat het niet meer besmettelijk is klopt echter niet.
En ach je kan het maar beter gehad hebben hebben ook ;)
pi_88810113
Arme Rienk en Thijs, wat een dagje. Gelukkig nog wel lekker kunnen zwemmen.

Shandaly, beterschap!

En al die uitslapers, ik kan er alleen maar jaloers op zijn ;) Hier 's avonds laat nog een fles gehad en toen heeft hij het wel tot half 6 gered. Verder is hij standaard nog wel 's nachts wakker.
pi_88810319
Even een :* Voor leonieke.
Denk je please ook een beetje aan jezelf meid!
pi_88810448
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:36 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wat een stommeling, die Laura! Ik had ook nog de pech dat Rienk met zijn handjes op de 'drempel' leunde, dus ik kon de deur niet gebruiken om hem tegen te houden. Als zijn handjes die drempel gemist hadden, was hij harder gevallen. Gelukkig maar dus!
Thijs heeft trouwens geen blauw oog, hoe is het met Rienk zijn plek?
Rienk heeft een schaafwondje en een plekje. Ik zal er straks wel even een foto van maken. Maar hij slaapt nu. Fijn dat Thijs er iig geen blauw oog aan over heeft gehouden! ^O^

Ik ga eens even iets zinnigs doen hier. Moet nog douchen en opruimen, was vouwen en strijken en ik heb zó geen zin :N
pi_88811247
Ik krijg vanaf vanmiddag elke woensmiddag een meisje hier wat van school moeten stage lopen bij een gezin. :)

Het is een dochter van vrienden van ons. En ze kent Mart ook al heel goed.
Nu moet ze dus meedoen met het verzorgen van kind en huis. :) Leuk en gezellig.

En als ik dan eens iets voor mezelf wil doen, kan ik dat mooi op woensdag middag gaan doen :)
pi_88811318
Daar heb ik nog nooit van gehoord Ymme :D Wat voor opleiding doet ze dan?
Wel handig af en toe ;)
pi_88811800
Och Rienk en Thijs... volgens mij zijn jullie mama's gewoon jaloers op elkaar, dat ze allebei zo'n mooie zoon hebben... ;) Dan maar de ander iets beschadigen :D

Shandaly, beterschap met Lars... gelukkig heeft ie er zelf niet zo'n last van. :*

Uitslapers.... O+ Doet mijne ook alleen als papa er ook is en kan uitslapen. "Gelukkig" kan papa niet uitslapen dus gaat ie mama altijd maar wakker maken met Minke.

Ymme, handig zo'n stageloper!
  woensdag 17 november 2010 @ 10:51:04 #274
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88811888
E.T. doet ook zoiets! Erg leuk en nuttig volgens mij!

Thomas, te laat maar niet minder gemeend: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* Heb je een leuke dag gehad?

Hoe is het met alle brokkenpilootjes c.q. ouders daarvan? Stef, hopelijk is je kiesje snel door kerel!

Leonieke: Ik snap dat je het niet wilt omdat je dan nog verder achterraakt maar echt, meld je ziek. Laat ze maar eens voelen wat er allemaal niet gebeurt als jij er niet bent. Wedden dat ze 5 man nodig hebben om het op te vangen? Voel je niet bezwaard om de studenten; als je nu niet aan de rem trekt heb jij, je man en ook Thomas er nog lang last van. En nog even een :* omdat je 'm verdient!

Hier zijn de slee en het skipakje ook al binnen. *O* (Wickie, kijk eens bij H&M, daar verkopen ze leuke voor een redelijke prijs!)
Ik vind sneeuw, ijs en schaatsen echt fantastisch, maar wel als ik vrij ben. *duimt voor winterse weekends*

Met Emma gaat 't nog steeds geweldig! We hebben afgelopen zaterdag haar schoen gezet; Emma kreeg een pietenmuts op en D. en ik hebben liedjes gezongen. Wat je al niet overhebt voor je kind he. Ik zag mezelf wel zitten hoor. :') De volgende dag zat er een boekje in haar schoen! *O* Foto's komen binnenkort in het feestdagentopic!
Ze kan nog steeds niet tijgeren maar doet wel ontzettend haar best, echt te grappig. :D
We zijn nu aan het oefenen met 'staan' om haar te leren hoe ze haar linkervoet moet neerzetten. 't gaat er dus niet om dat ze staat maar dat ze lichte druk op haar voetzooltjes voelt. Ze oefent driftig mee; ze krijgt dan echt een superfanatieke blik, ik zal eens proberen om die op een foto te krijgen want die blik is echt hilarisch. _O- En als ze dan 'staat' heeft ze zo'n heul trots smoeltje. O+
A grand adventure has begun.
pi_88819157
Ik zag Rienk ergens lopen *O* . Jullie kindjes lopen allemaal zo beheerst meteen.

Ik voelde vanochtend een randje, mijn zoon krijgt een tandje O+ .
pi_88823425
*O* R. heeft/krijgt tanden!!! *O* En nou niet je mama gaan bijten he?!

Keshet, klinkt geweldig! Foto's!!!
pi_88823455
Woeii R krijgt ook een tandje *O*
  woensdag 17 november 2010 @ 16:08:44 #278
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88823522
Hee hallo.

Ik heb een poging gedaan om bij te lezen, maar weet niet of ik het allemaal kan onthouden! :@
Maar ik zag een lopende Rienk voorbij komen! Wauw wat goed! ^O^
En een doorkomend tandje bij R. Jeujj. *O* Is dat de eerste groofsken?!

Leonieke, ik hoop dat je jezelf en je gezondheid niet vergeet! Die 2 dingen heb je toch hard genoeg nodig, ook om je werk te kunnen doen! :*

En ik las goede 'scores' van draakje! *O* Welkom trouwens nog draculettetje en minidraakje!

Ook nog gefeliciteerd Aoraki en Thomas! *O*

Wat had ik nog meer gelezen?! Uhm, oja! Een trotse moeder van Evie! O+ Fijn dat ze het zo goed doet! En als ik de foto's zie in het fototopic! O+ Genoeg om trots op te zijn Beesie-Jen!

Hier gaat het, iig met Tirza, hartstikke goed!
Mevrouwtje heeft intussen 6 tandjes! Ze kwijlt vrolijk verder, alhoewel, 't is geen kwijlen te noemen eigenlijk! Ze lijkt meer op een kraantje waar constant een straaltje uit loopt. :9~
Ze wil nu steeds vaker lopen, aan de hand of achter haar loopkarretje.
En ze begint echt gesprekjes te voeren lijkt het wel! O+ Ze wil het dopje altijd zelf op haar fles doen en dan zegt ze 'dig'! (dicht) En 'aaaaa' als ze de kat aait.

Komend weekend gaan we naar Landal Green Parks! Kan Tirza lekker spetteren in het zwembad!
Ik denk dat ze het daar wel naar haar zin zal hebben! Hopelijk krijgen we haar nog uit het zwembad zonder al te veel :'(
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_88832154
Keshet, gaat Emma nu gewoon op haar voetjes gezet worden of moet ze een speciale schoen oid aan? Of moet ze eerst maar eens gewoon zo leren staan en lopen?
Nog nooit over nagedacht :D Voor beiden valt wel iets te zeggen geloof ik...

Florian is inmiddels gewoon ziek. Minder pijn aan oor, meer ziek. Resultaat is dat hij vooral slaapt en/of tegen me aanhangt. Zo'n 400x beter dan hoe hij is met oorpijn :)
u is hij meer sneu op de 'oooooow, kom maar hier klein verkouden bolletje snot' manier. O+
  woensdag 17 november 2010 @ 20:23:19 #280
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88835068
Arme Florian!
Hij heeft het wel zwaar te verduren zo he! En jullie ook. Hopelijk is hij na dit dan eindelijk eens een hele tijd van alles af! :*
pi_88835367
Ja, zijn eerste tandje Elmo :D. Ik vulde net even in zijn boek in dat ik vandaag een randje had ontdekt, stond erbij dat de eerste tanden tevoorschijn komen ergens tussen de 6e en de 9e maand. Hij is nu 11 maanden :P . Het manneke was dus niet alleen laat met rollen :Y) .

Jeetje Free, wat vervelend. Veel beterschap voor jullie jongste :* .
  woensdag 17 november 2010 @ 20:41:25 #282
95408 Incantrix
pi_88836084
Aaaww, arme Florian.. Ik vind echt dat hij snel heel beter moet zijn en dan voorlopig maar eens zo moet blijven :* :*

Rienk :o Kleine brokkenpiloot! Ik hoop niet dat je zo onhandig zal worden als ik ben kind, maar zulke acties zou ik ook zo kunnen hebben :o O+ Ennuhm, heuj, nog één nachtje slapen, Vlindurtjelief! ^) *O* Jeej!! *O*

Groofsken! Ik weet niet zeker of ik moet jompelen omdat ze er best last van kunnen hebben, maar ik doe het toch: woah! Een tandje! *O*

Keshet, jaaaaahh!! Foto! *O*

Elmo, wat schattig he, dat gebrabbel en die wiebelige stapjes? Stef loopt altijd met zijn armpjes een soort van in de lucht, dus lief gaat binnenkort een soort van stad-maquette maken van dozen en dan mag Stef erdoorheen baggeren voor onze nieuwste film: Stefzilla! O+ :D

Eh.. Verder ben ik het kwijt, sorry.

Stef heeft vannacht doorgeslapen! *O* Volgens ons is de kies nog niet echt door (er steekt wel een puntje uit, lijkt het, maar that's it) maar hij lijkt er nu wel wat minder last van te hebben. We hopen vannacht nog zo'n nachtje te hebben. Oh! en Stef is per vandaag lid van de bibliotheek! O+ Ze hebben nu ook een actie, ik weet alleen niet of 'ie landelijk is: als je je baby lid maakt dan krijg je een koffertje met een kraakboekje, wat folderdingetjes en een soort van pasje met ¤ 5,= startkapitaal en elke keer dat je kind dan boekjes leent komt daar een bedragje bij en dat kun je dan uitgeven bij een boekenwinkel _O_ Superleuk!

-> Owja, kijk, al gevonden, het heet boekstart en als je op 'locaties' klikt kun je vinden waar dat allemaal is (en bij 'bibliotheek' vind je de plekken waar het nieuw is of gaat komen).

Het was wel grappig, mijn lief kwam binnen, zei dat hij Stef graag wilde inschrijven, dus alle bibliotheek-mensjes gingen helemaal van *O* "U komt zeker voor de actie?" dus lief deed "Eh.. Ac..tie? Watwaar?" en toen waren ze helemaal van "oh -O- Maar hoe komt u dán hier?" en hij weer van "Eh, nou, gewoon, ik had bedacht dat het wel leuk zou zijn om mijn kind in te schrijven bij de bieb? :7 "

Dus anyway, da's leuk enzo.

:P
3!
pi_88837497
Sorry, ik haal ze nu alweer weg. Ik krijg helemaal een naar gevoel door de discussie in het fototopic.

[ Bericht 46% gewijzigd door groofskendezoveelste op 17-11-2010 21:43:24 ]
  woensdag 17 november 2010 @ 21:06:46 #284
95408 Incantrix
pi_88837654
Mnou, ik vind het er zéér herkenbaar uitzien hoor.. Arm ventje :{

:* !
3!
pi_88837765
Ik vind het heel sneu maar ik moet er ook stiekem wel een beetje om lachen soms.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:17:49 #286
95408 Incantrix
pi_88838312
:)

Dat is maar goed ook denk ik.. En nouja, we troosten ons maar weer met de gedachte dat ze dit later állemaal vergeten zullen zijn ;)
3!
pi_88839041
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Incantrix het volgende:
:)

Dat is maar goed ook denk ik.. En nouja, we troosten ons maar weer met de gedachte dat ze dit later állemaal vergeten zullen zijn ;)
daarom maken we zo graag foto's ook van deze momenten :+
uiteraard heb ik van selene ook zo eentje. ik loer al op ravi, maar het wil niet :{
pi_88839130
Nou, graag? Ik maak eigenlijk nooit foto's op dit soort momenten. Het is dat ik toen die foto's van oeke zo mooi vond. Maar eigenlijk voel ik als mijn dochter of zoon het moeilijk heeft juist niet de ruimte om daar eens even een foto van te maken.
pi_88839348
He! Ik zag mijn naam! :7
Ik maak ook niet graag een foto op zulke momenten. Maar P. blijkbaar wel. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88839458
en ook weg

[ Bericht 57% gewijzigd door groofskendezoveelste op 17-11-2010 21:43:40 ]
pi_88839670
Arme R.....

Stef doorgeslapen en lid van de bieb *O*

Dyon was vandaag ook heel jammerig voor zijn doen. Continu aan mn been hangen, maar op schoot zitten wilde hij ook niet. Heb nu last van mn rug/schouder van al het getil vandaag :P
Geen idee wat er aan de hand is. Hij eet en drinkt goed en ik zie (nog) geen nieuwe tandjes aankomen.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:54:38 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88840579
Heb ik de foto's van Groof weer gemist -O-
pi_88852130
ik vind het toch juist ook leuk om foto's te hebben van die meer 'gewone' momenten. een baby is nu eenmaal niet altijd een lief lachend persoontje wat netjes poseert voor de foto. het is niet zo dat ik al lachend een foto maak van een huilend kind en dan denk "whehe! zo, jank jij maar eens ff lekker door!" of hem stiekem ff knijp om die foto te maken hoor ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 08:57:20 #294
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88852289
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef simmu het volgende:
ik vind het toch juist ook leuk om foto's te hebben van die meer 'gewone' momenten. een baby is nu eenmaal niet altijd een lief lachend persoontje wat netjes poseert voor de foto. het is niet zo dat ik al lachend een foto maak van een huilend kind en dan denk "whehe! zo, jank jij maar eens ff lekker door!" of hem stiekem ff knijp om die foto te maken hoor ;)
Dat heb ik ook Simmu!
Ook foto's als Tirza net wakker is O+ met van die dikke, nog in slaapstand staande, oogjes!
En laatst was ze nogal verkouden en zat ze bellen te blazen met haar neus! Eerst even vastleggen voor later, daarna neusje afvegen!
pi_88852572
waaah!

verlatingsangst is gearriveerd hier. ventje zet een keel op zodra ik een stap bij hem vandaan doe. zelfs seleentje is niet goed genoeg als vervanging. waar zingend rondlopen bij selene goed werkte trapt ravi daar ook al niet in. maar rollen gaat wel goed nu, ook terug.
pi_88852621
Foto's van groof gemist... Maar hoera voor de tand!

Stef, wat fijn dat het wat beter gaat! En wat leuk van die bieb! Even gekeken, maar het is hier niet...

Ik heb echt een briljante foto van Leander van een maandje of 9 met zijn opa. En húilen! Hij was gevallen met kruipen en opa kon hem echt goed troosten, dus kon ik een foto maken ;)

Ik zal even zoeken zo :D
pi_88852636
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:14 schreef simmu het volgende:
waaah!

verlatingsangst is gearriveerd hier. ventje zet een keel op zodra ik een stap bij hem vandaan doe. zelfs seleentje is niet goed genoeg als vervanging. waar zingend rondlopen bij selene goed werkte trapt ravi daar ook al niet in. maar rollen gaat wel goed nu, ook terug.
Och, arme jij :D (plak aan mama) PAM-week :D
  donderdag 18 november 2010 @ 10:14:52 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88854023
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:22 schreef freecell het volgende:
Gevonden!

:')
Ik denk dat je de verkeerde foto achter de link hebt geplakt. ;)

Even snel want kindlief huilt (alweer...), maar zo halen wij tegenwoordig ons kind uit de box :o
  donderdag 18 november 2010 @ 11:00:21 #300
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88855337
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef simmu het volgende:
Niet? De mijne wel hoor. :+
Ik maak veel foto's, ook van momenten waarop ze verdrietig is, ziekjes is, boos is, etc., maar het belang van Emma gaat altijd voorop. Ik laat 'r dus niet janken om maar een mooie foto te hebben bijvoorbeeld, maar ik weet dat dat voor iedereen hier geldt.
Ik denk wel na als ik foto's op het internet plaats.

Maar juist de spontane foto's zijn de leukste vind ik, die vertellen een verhaal.
Een tijdje geleden was ik bij mijn vader op bezoek. Emma kreeg een paar dagen later de 5e ziekte en was al een klein beetje pieperig die dag maar niet genoeg om maar thuis te blijven.
Elke keer als mijn vader naar haar keek deed ze zo:

Om er een seconde later dan weer zo bij te liggen:

:')

Florian, snel beter worden kereltje! Mogen jullie nu trouwens naar de KNO-arts Freecell?
Om nog even op je vraag terug te komen: Het is inderdaad de bedoeling dat Emma leert staan 'as is', dus zonder schoenen/hulpmiddelen. Leren lopen op die manier zou helemaal mooi zijn, maar als ze niet voldoende steun of evenwicht kan vinden op/met haar linkervoet dan komt er al een schoentje bij kijken. Dat wordt of een confectieschoen met een supersonische inlegzool of een maatwerkschoen.

R. krijgt een tandje! Hoezee! *O* Heeft hij last van het doorkomen ervan?

Stefs kiesje lijkt ook door te komen. Fijn dat je je ouders nachtrust gegund hebt!

Hoe is het met Dyon? Niet ziek geworden?

Harry! Wat ben je toch een knapperd! *O* En wat ben je vrolijk! :D
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')