psies! pas dinsdag worden jullie hier uitgejuichd!quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Aoraki het volgende:
Beter laat dan nooit: Ivan, grote jongen! Gefeliciteerd!!!Kleine dreumes!
Wij hebben vandaag net Thomas' zijn verjaardagsfeestje achter de rug. Erg gezellig. Heel de kamer hebben we versierd. Maar dinsdag is echt de grote dag....
Het gaat goed met Leah. Ze wordt steeds mooier en leukerquote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef Asyniur het volgende:
lily, hoe is het nou met Leah? Draait ze inmiddels?
En is ze nog steeds zo lief en mooi?
kortom: ik wil een Leah updat met foto's![]()
Ja, heel erg laat zelfsquote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Meimeltje het volgende:
Liepen jouw jongens beiden ook wat later doordat ze pas later meer gingen bewegen?
Wat klinkt dat heerlijk! En dat babbelen is zo leuk! En wat is ze mooi! Ze lijkt steeds meer op haar broers vind ikquote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef lily het volgende:
[..]
Het gaat goed met Leah. Ze wordt steeds mooier en leuker
Ze draait of rolt nog steeds niet. Ze gaat ook niet uit zichzelf zitten en staat niet of trekt zich ook niet op. Ze wil alleen zitten. Op haar rug liggen vindt ze niet leuk meer en op haar buik is helemaal dramatisch, altijd al geweest. Als je haar optilt gaan de benen mee omhoog.
Ze ontwikkelt zich precies zoals haar broers, echt typisch.
Verder gaat alles wel volgens boekje. Babbelen, kletsen, spelen, dingetjes oppakken (en weer laten vallen, liefs van hoogte). Ze eet goed en slaapt goed.
De laatste weken is ze erg eenkennig wat voor huilbuien zorgt op het kdv. Niet alleen bij weggaan maar ook tussendoor maar thuis bij ons voelt ze zich heerlijk op haar gemak.
ons meiske![]()
we zijn hartstikke trots en blij met haar en genieten met volle teugen van ons gezin
Je bent dan gelukkig niet anders gewend dan dat je waarschijnlijk voorlopig aan het tillen bentquote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef lily het volgende:
Ja, heel erg laat zelfs
de eerste pas met 25! maanden, zoon twee met 19 maanden (en met 22 maanden pas echt heel goed los)
zo schattigquote:Op maandag 15 november 2010 09:35 schreef Lijnloos het volgende:
Minke was vanochtend in de auto op weg naar het kdv ineens in haar handjes aan het klappen en echt mee aan het doen met het liedje (klap es...), reed van verbazing bijna een fietspad op
Dat dusquote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef lily het volgende:
Oorontsteking...auw![]()
en Leah lijkt ook net zo'n gestrande walvis als ze op haar buik wordt gelegd. Armen en benen omhoog en brullen maar.
Echt zo knapquote:Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef lily het volgende:
[..]
zo schattig![]()
Leah ook: klappen, handjes op hoofd, neus aanraken, weer klappen en kushandjes (alles door elkaar dan heh)
Idem hierquote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef lily het volgende:
en Leah lijkt ook net zo'n gestrande walvis als ze op haar buik wordt gelegd. Armen en benen omhoog en brullen maar.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:55 schreef draculettetje het volgende:
tijd om me hier in te lezen!
mn kleine meisje is nu 6 mnd!
hallo allemaal!
[ afbeelding ]
minidraak van 15-05 dit jaar
quote:Op maandag 15 november 2010 11:20 schreef lily het volgende:
haha, leonieke, ik las dat Thomas wandelingetjes maakte in het park
ja maar jamaar, dan doet ze toch wel al heel veel? Alleen nog niet motorisch! Maar dat boeit niet. Wat leuk joh! Kushandjesquote:Op maandag 15 november 2010 06:36 schreef lily het volgende:
haha, de vlinderslagdie R (hij heeft zijn zwemdiploma's vast heel snel
)
Ik weet ook niet goed hoe dat zit, simmu, met ontwikkeling. Als ik kijk naar mijn eigen kinderen weet ik niet waarom het zo gaat.
Het is gewoon zo. Ze wil alleen zitten en verder niks![]()
Ze is erg leuk. En grappig. Een comedienne. Echt acteren, met bepaalde blikken, mimiek en houdingen. We lachen ons soms rot om haar.
Ze is ook dol op zingen met bijbehorende gebaren erbij (handen omhoog, en in de zij enzo). Haar neus weet ze feilloos te vinden, en haar tenen ook. Ze zegt papa, mama, poes, en daaag en we krijgen dan kushandjes. Schattig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |