abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88713675
Beter laat dan nooit: Ivan, grote jongen! Gefeliciteerd!!! *O* Kleine dreumes!

Wij hebben vandaag net Thomas' zijn verjaardagsfeestje achter de rug. Erg gezellig. Heel de kamer hebben we versierd. Maar dinsdag is echt de grote dag....
pi_88714009
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Aoraki het volgende:
Beter laat dan nooit: Ivan, grote jongen! Gefeliciteerd!!! *O* Kleine dreumes!

Wij hebben vandaag net Thomas' zijn verjaardagsfeestje achter de rug. Erg gezellig. Heel de kamer hebben we versierd. Maar dinsdag is echt de grote dag....
psies! pas dinsdag worden jullie hier uitgejuichd! :*

je mag nog niet meedoen met de dreumesjes :N
nope. nog even een paar daagjes hier genieten van onze verhalen. bijvorrbeeld dat ravi tegenwoordig met smaak door mama gemaakte prakkies eet :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 14 november 2010 @ 21:05:04 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88714053
Oh wauw, Thomas, heb je een leuk verjaardagsfeestje gehad? Hoe vond hij het, Aoraki? Hebben jullie het cadeau van jullie zelf ook al gegeven?

Ivan, wat een geweldig snuitje trek je op je fiets, en met je taartje O+ Tot snel!

Harry O+

Even een snelle update hoor, morgen doe ik wel weer uitgebreid denk ik (de pc is baggertraag en moet opnieuw worden opgestart)..

Stef heeft vandaag voor het eerst poffertjes gegeten en hij wist niet hoe snel hij ze zijn hoofd in moest proppen _O- Geweldig om te zien, vooral sinds er geen suiker of wat ook opzat. En hij begint nu echt listen te verzinnen om zijn zin te krijgen: hij ging vanmiddag naar zijn papa toe met een rammelaar en gaf hem die. Lief begon er dus mee te rammelen en een beetje met Stef te spelen, maar Stef dacht "Ha, mooi, díe is bezig, nu jat ik lekker de muis" :D Ik vond het tamelijk snood, voor zo'n kleine vent, haha!

Verders alles ok hier, kies 1 staat nu echt op doorbreken. Ik heb éventjes kunnen voelen en er zit gewoon een vierkant vormpje in zijn tandvlees, heel raar. Ik hoop dus maar dat er vannacht nog geslapen wordt..

Nouja, tot morgen dus, dagdag! :*
3!
pi_88714294
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef Asyniur het volgende:
lily, hoe is het nou met Leah? Draait ze inmiddels?
En is ze nog steeds zo lief en mooi?
kortom: ik wil een Leah updat met foto's ;)
Het gaat goed met Leah. Ze wordt steeds mooier en leuker ;)

Ze draait of rolt nog steeds niet. Ze gaat ook niet uit zichzelf zitten en staat niet of trekt zich ook niet op. Ze wil alleen zitten. Op haar rug liggen vindt ze niet leuk meer en op haar buik is helemaal dramatisch, altijd al geweest. Als je haar optilt gaan de benen mee omhoog.
Ze ontwikkelt zich precies zoals haar broers, echt typisch.

Verder gaat alles wel volgens boekje. Babbelen, kletsen, spelen, dingetjes oppakken (en weer laten vallen, liefs van hoogte). Ze eet goed en slaapt goed.
De laatste weken is ze erg eenkennig wat voor huilbuien zorgt op het kdv. Niet alleen bij weggaan maar ook tussendoor maar thuis bij ons voelt ze zich heerlijk op haar gemak.
ons meiske O+

we zijn hartstikke trots en blij met haar en genieten met volle teugen van ons gezin :Y
pi_88714570
Thomas zn feestje al gehad, woeii nog maar een paar daagjes!

Lily, ook wel lekker toch zo'n rustig meisje ;) Blijkbaar toch wel erfelijk bepaalt he die ontwikkeling. De ontwikkeling van Dyon is ook een beetje hetzelfde als bij Kyllian.
Liepen jouw jongens beiden ook wat later doordat ze pas later meer gingen bewegen?

Incantrix, heeft Stef nog wel wat van de poffertjes geproeft? :P
Auw die kiezen kunnen pijnlijk zijn he.
pi_88714676
Lily, wat een hoop haar!!! :o thomas heeft nog steeds bijna niks... }:|

Simmu O+, Ravi doet het ook zo goed! Eigen prakkies zijn ook het lekkerst!

Trix, Thomas vond de versiersels erg mooi. Maar of hij nu door had dat het om hem ging... Wij geven zijn cadeau pas dinsdag, dan is ie tenslotte echt jarig. tenminste, als het optijd is... De webshop is nogal traag, en het wordt wel bezorgd, maar dan zijn wij natuurlijk weer niet thuis, dus het gaat er om spannen. Ach, anders krijgt hij het woensdag, weet hij veel :P
pi_88714699
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Meimeltje het volgende:
Liepen jouw jongens beiden ook wat later doordat ze pas later meer gingen bewegen?
Ja, heel erg laat zelfs

de eerste pas met 25! maanden, zoon twee met 19 maanden (en met 22 maanden pas echt heel goed los)
beiden billenschuivers en hebben nooit gekropen
  zondag 14 november 2010 @ 21:15:58 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88714752
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef lily het volgende:

[..]

Het gaat goed met Leah. Ze wordt steeds mooier en leuker ;)

Ze draait of rolt nog steeds niet. Ze gaat ook niet uit zichzelf zitten en staat niet of trekt zich ook niet op. Ze wil alleen zitten. Op haar rug liggen vindt ze niet leuk meer en op haar buik is helemaal dramatisch, altijd al geweest. Als je haar optilt gaan de benen mee omhoog.
Ze ontwikkelt zich precies zoals haar broers, echt typisch.

Verder gaat alles wel volgens boekje. Babbelen, kletsen, spelen, dingetjes oppakken (en weer laten vallen, liefs van hoogte). Ze eet goed en slaapt goed.
De laatste weken is ze erg eenkennig wat voor huilbuien zorgt op het kdv. Niet alleen bij weggaan maar ook tussendoor maar thuis bij ons voelt ze zich heerlijk op haar gemak.
ons meiske O+

we zijn hartstikke trots en blij met haar en genieten met volle teugen van ons gezin :Y
Wat klinkt dat heerlijk! En dat babbelen is zo leuk! En wat is ze mooi! Ze lijkt steeds meer op haar broers vind ik :Y

Aoraki, klinkt als een heerlijke dag!

slimme Stef! ^O^

Lekker hè Ravi, prakkies van mama :Y)
pi_88714882
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef lily het volgende:
Ja, heel erg laat zelfs

de eerste pas met 25! maanden, zoon twee met 19 maanden (en met 22 maanden pas echt heel goed los)
Je bent dan gelukkig niet anders gewend dan dat je waarschijnlijk voorlopig aan het tillen bent ;) :P
Hebben ze dat van jou of je man? ;)
Toch hoor je het wel veel vaker hoor, de fokkindjes hier vind ik geen gemiddelde kindjes...die zijn veel te snel :6
Kyllian liep bij 15, 5 maand, ben wel benieuwd wat Dyon gaat doen.
Leah is straks gewoon de beste babbelaar! :) Ik vind Dyon niet echt een babbelaar en Kyllian is ook pas vrij laat gaan praten...terwijl hij nu dus juist voor ligt qua spraak en taalontwikkeling. Ik heb volgens mij kids die veel in zich opnemen en pas als ze het goed kunnen komt alles eruit :P
pi_88715839
qua ontwikkeling kan ik ravi niet plaatsen. gewoon niet ;)

de verschillende soorten ontwikkeling (grof, fijn, mentaal en nog een dozijn) gaan ongelijk. hij kan rollen, maar doet het niet. de pincetgreep kan hij al wel en doet hij ook vaak.

ik vind het heel moeilijk om ontwikkeling te 'plaatsen' bij kindjes. nja, relativeren is denk ik wel nuttig ;)
pi_88716637
Haha Lily, dat geweldige meisje van jullie :D O+ .

Hoewel mijn zoon andere manieren gebruikt dan zijn zus om vooruit te komen en later van start is gegaan, vind ik ze steeds meer op elkaar lijken in temperament. Hij snapt nogsteeds niet goed wat hij met zijn benen moet, maar sinds hij de vlinderslag kan, gaat hij als een speer echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door groofskendezoveelste op 14-11-2010 22:21:02 ]
pi_88727383
haha, de vlinderslag :D die R (hij heeft zijn zwemdiploma's vast heel snel ;) )

Ik weet ook niet goed hoe dat zit, simmu, met ontwikkeling. Als ik kijk naar mijn eigen kinderen weet ik niet waarom het zo gaat.

Het is gewoon zo. Ze wil alleen zitten en verder niks :D
Ze is erg leuk. En grappig. Een comedienne. Echt acteren, met bepaalde blikken, mimiek en houdingen. We lachen ons soms rot om haar.
Ze is ook dol op zingen met bijbehorende gebaren erbij (handen omhoog, en in de zij enzo). Haar neus weet ze feilloos te vinden, en haar tenen ook. Ze zegt papa, mama, poes, en daaag en we krijgen dan kushandjes. Schattig!
pi_88728144
Oh Lily, wat knap dat ze dat allemaal al zeggen kan! :o Rienk komt niet verder dan 'ajajajaja' 'det' en 'da' en dat betekend nog niet eens wat ;)

En R de vlinderslag _O- maar hij flikt het wel! *O*

Harry! Wat ga je hard man! :o Wat knap! *O*

Verder ben ik het even kwijt :@

Ik heb gister mn vrijgezellenfeestje gehad O+ Sorbootje en McLaura waren er ook bij *; We gingen eerst een aandenken mozaïeken :') :D _O- en daarna heerlijk uit eten. Was zo leuk vond ik!
Dus we lagen er al laat in, begint Rienk wakker te worden en niet meer slapen natuurlijk }:| Dus ik maar naar beneden met hem (hebben slapers al het hele weekend) en heb hem nog maar een fles gegeven. ik sliep pas na 2.30 :{ En nu zitten we al weer even beneden dus hoop dat ik straks nog ff terug kan voor mn zus en haar vriend wakker worden. :O
vanmiddag naar mijn ouders en daar blijven we eten (J. komt na zn werk daarheen) Dan nog dinsdag rust en woensdag heeft J. een halve dag vrij zodat we het huis nog ff goed kunnen opruimen en om de slaapspullen voor ons (bed rienk) naar het hotel te brengen en de taart te halen. En dan donderdag.. Donderdag gaan we trouwen *O*

Dus volgende week rond deze tijd hoop ik weer normaal te doen ;) _O-

Whoohoo! Rienk zette drie stappen! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88728554
Leah, klinkt als een heerlijk meisje!
Florian doet ddadadadadudududedede en dat vinden wij al knap :D

Volgens mij gata hij één dezer dagen wel staan, hij probeert het zó hard. maargoed, hij kan zitten en bilschuiven en verder wil hij eigenlijk niks :') Op de buik is brullen, op de rug is hij hulpeloos en doet hij niks en hij begint nu pas door te krijgen dat je op de grond óók kan rollen en niet alleen in bed :')

Als je hem nu neerzet in de box blijft hij trouwens wel staan en gaat hij na een tijdje weer zitten. Maar dat gaan we dus niet doen :@ Want bij zitten hebben we hem steeds neergezet en hij kan nu nog niet zelf gaan zitten, dus staan vogelt hij maar lekker zelf uit :@

Verder net de HA weer gebeld 'ja, bel maar als hij maandag nog oorontsteking heeft' en: check!
pi_88729020
Harry :o kerel, wwat doe je!?! (wat een superschattige fimpjes!)

Lily, wat klink je ontzettend trots en blij over je meisje, en volgens mij ook alle rec, wat kan ze al veel zeggen! Minke doet net als Rienk dadaadadadaadaaaaaaaaaaaAAAAH en niet veel meer.

Florian weer naar de HA, :*

Vlindur, nog een paar nachtjes slapen!... *; Oh en Rienk aan het stappen! Woooot!

Thomas van Aoraki ook alwer bijna jarig... *O*

Ivan inmiddels echt bij de grote dreumessen, nog van harte vent! En wat een mooie fiets heb je gekregen! (die blik van hem, _O- )

Minke was vanochtend in de auto op weg naar het kdv ineens in haar handjes aan het klappen en echt mee aan het doen met het liedje (klap es...), reed van verbazing bijna een fietspad op :o
pi_88729033
Oorontsteking...auw ;(

en Leah lijkt ook net zo'n gestrande walvis als ze op haar buik wordt gelegd. Armen en benen omhoog en brullen maar.

Ga je donderdag al trouwen, Vlindur? Dat wist ik niet! Spannend!!!!
pi_88729113
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:35 schreef Lijnloos het volgende:
Minke was vanochtend in de auto op weg naar het kdv ineens in haar handjes aan het klappen en echt mee aan het doen met het liedje (klap es...), reed van verbazing bijna een fietspad op :o
zo schattig O+

Leah ook: klappen, handjes op hoofd, neus aanraken, weer klappen en kushandjes (alles door elkaar dan heh :+ )
pi_88729301
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef lily het volgende:
Oorontsteking...auw ;(

en Leah lijkt ook net zo'n gestrande walvis als ze op haar buik wordt gelegd. Armen en benen omhoog en brullen maar.
Dat dus _O- En hier is daar nu 'achteruit tijgeren en dan zo kwaad worden omdat je niet vooruit gaat' bij :D
pi_88729323
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef lily het volgende:

[..]

zo schattig O+

Leah ook: klappen, handjes op hoofd, neus aanraken, weer klappen en kushandjes (alles door elkaar dan heh :+ )
Echt zo knap :o
Ik betrapte Florian gisteren voor het eerst op zwaaien.... Denk ik :D Maar echt zoveel dingen al :o
pi_88731367
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef lily het volgende:
Idem hier :Y

Voor de rest kan hij recht staan en rondwandelen in zijn park. Ik denk dat Thomas van mening is dat rollen en kruipen voor kleine baby's is (en dat heeft hij dan maar handig weten over te slaan ;) ).
pi_88731422
Ik kom hier even stiekem binnenvallen om te zeggen dat 't vrijgezellenfeestje van Carla echt leuk was! En ik heb een slak voor Carla gemozaiekt! (en nee, daar bedoel ik verder niets mee)

En Rienk is een schatje.

Nou doeg
pi_88731453
Hihi, ik heb geen rechten om in dit topic te posten zegt 'ie'. Dat weet ik zelf ook wel! :D
  maandag 15 november 2010 @ 11:15:58 #173
95408 Incantrix
pi_88731549
Hahaha, Sorbo, te gek! :D

En Vlindurtje, wat gaaf! Heb je nog kunnen slapen vanmorgen? Hoop het hoor! :* Die wallen onder je ogen moeten natuurlijk wel weggeslapen zijn voor donderdag! :)

Oh Florian, wat enorm sneu :{ Free, heb je al gebeld? Hoe gaat het nu verder?

Aoraki, ik zit nog heel erg te twijfelen wanneer hij zijn cadeau krijgt, wij vieren het ook vooraf. Uiteindelijk denk ik dat we het toch met zijn feestje al gaan geven, op zijn echte verjaardag gaan we iets leuks doen met z'n drietjes en dan vind ik een cadeau beter passen bij de dag van het feestje :) En spannend hoor, haha! Een tijdsfactor aan je bestelling kan best ff lastig zijn, haha! Ik hoop dat het allemaal lukt :)

Leah! :o O+ Mijn hémel, wat een knappe meid Lily! Als je haar zat ben wil ik haar wel overnemen hoor ;) En wat je schrijft over wat ze kan: de dingen die ze wél doet zijn dus mooi wel hardstikke knap! leuk!
3!
pi_88731706
hoi Sorbo :W

Er komen binnenkort allemaal verjaardagen aan heh :) leuk leuk

haha, leonieke, ik las dat Thomas wandelingetjes maakte in het park

oh, en thx voor de lieve opmerkingen over mijn "trage" meisje :*
pi_88734824
tijd om me hier in te lezen!
mn kleine meisje is nu 6 mnd!

hallo allemaal!

minidraak van 15-05 dit jaar
  maandag 15 november 2010 @ 12:58:54 #176
95408 Incantrix
pi_88734919
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:55 schreef draculettetje het volgende:
tijd om me hier in te lezen!
mn kleine meisje is nu 6 mnd!

hallo allemaal!

[ afbeelding ]
minidraak van 15-05 dit jaar
:o *O*

Jeej, welkom hier, en gefeliciteerd met de halfjaardag van dat mooie meiske O+ *O*
3!
pi_88735149
Welkom Draculettetje en minidraakje! Gefeliciteerd met je halfjaardag!

Wij zijn gister een hele dag op stap geweest; eerst oma ophalen, dan naar m'n schoonzusje, en later ook weer oma naar huis brengen. Veel gereis, geen slaapjes op de 'vaste' tijden, ávondeten twee uur later dan normaal, en toch was ons kereltje zó vrolijk! Ik ben zó trots!
pi_88735279
Leuk is dat hè Shandaly? Als ze zo lekker blij zijn!

Mijn knulletje slaapt nu gelukkig weer even :) morgen om 8:00 weer naar de dokter.
pi_88735727
:W Hoi Draakje en Mini-Draakje! *O* Welkom hier...

Shandalay, wat fijn dat het goed ging met je ventje... lekker hoor!
pi_88735979
Woah Minidraakje ook alweer 6 maanden :o :D Wat heeft ze een super leuk vestje aan O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88736176
dank allemaal voor het warme welkom! als ze een poging doet tot slaap ga ik even goed inlezen!

twinkly tis een jurkje ha ha (en gewoon van de wibra!)
of zou het een vestje moeten zijn en valt het bij minidraak als jurk, kan natuurlijk ook!
pi_88737171
Welkom draculettjetje en mini-draak. :)
Wat een mooie meid!!!!
pi_88738723
hmmm net te laat om Ivan uit te zwaaien! stiekem toch nog bij deze :W

en op tijd voor de mooie dag voor vlindur? of ook net te laat?
In ieder geval een mooie dag gewenst!

zeker op tijd om allemaal mooie plaatjes te zien van mooie kindjes
echt leuk om te zien en te lezen hoe de 1 al heel goed kan staan en gitaar spelen (harry)
of hoe de ander in no time zn poffertjes op heeft! (stef toch?)
of ineens gaat kruipen of lekker babbelt

wat lijken jullie kindjes dan ineens zo groot!
morgen gaan we naar het cb, ben benieuwd naar de statistieken,
dat ze klein is dat weet ik zelf ook wel (begint nu net uit mt 62 te groeien!)
pi_88739375
Hmm, mini-draakje is echt nog niet zo'n mini hoor, Minke zit ook nog in 56/62... soms 68... Misschien hadden we haar gewoon Minie ipv Minke moeten noemen ;)
pi_88739636
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:20 schreef lily het volgende:
haha, leonieke, ik las dat Thomas wandelingetjes maakte in het park
_O-
Alleen jammer dat het vol water staat, want nu kan hij natuurlijk geen blaadjes gaan rapen ;)

Welkom draakje :W En ook alweer 6 maand :o Vind je het ook zo vlug gaan?
  maandag 15 november 2010 @ 15:42:49 #186
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88740426
Ivan, ik ben te laat maar nog heeeel erg gefeliciteerd en tot over een maand of 5!
  maandag 15 november 2010 @ 15:52:05 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88740772
Zo even hier weer aanhaken hoor, megadruk weekend gehad (als zovele de aankomende tijd)

Draakje, welkom! Noortje is ook nog maar net een grote baby en is natuurlijk lang zo ver nog niet zoals die andere reuzen hier.

Vandaag hadden we weer een meetmomentje, 67 cm (is nie helemaal goed vermoed ik) en 6975 gram bij bijna 7 maanden.
Mijn mop liet nog even zien dat ze goed kon kruipen (kroop zowat van de tafel af).

Ben benieuwd of ik het filmpje geplaatst krijg, is al een paar weken oud maar vind 'm zo hilarisch. Vooral leuk met geluid aan

Oh, en ze gaat staan. Overal aan, hebben we de salontafel weggehaald is het wijnrek het volgende object om zichzelf aan op te trekken.
pi_88747020
lijnloos, dan is minke idd nog kleiner dan minidraak is, hoe groot was ze bij de geboorte ook al weer? Of kan ik beter vragen hoe klein....

Leonieke ik vind het enorm hard en snel gaan! maar wel echt heel heel leuk, ik geniet echt nog elke dag van d'r en blijf enorm emo

free ik red het vast niet morgen voor 08.00 uur, dus bij deze alvast succes morgen bij de huisarts

becky noortje mag dan wel maar een maandje ouder zijn, maar ze kan echt al heel veel meer
kruipen doet minidraak echt niet, zo gauw ze even op dr buik ligt gaat ze rollen dus nog geen knieen onder dr kont, zichzelf optrekken tot staan ook niet
maar ach aan de de kids van lily ook te zien een ieder kiest zn eigen ontwikkeling en zn eigen tijd
ze (en we) is tevreden!
pi_88750660
Draculettetje welkom hier met je mini draakje! :)

Leah, wat knap zeg van die woordjes!! :o

En Noortje die al aan het kruipen en staan is, wow!

Vlindur, super dat je zo'n leuk feestje gehad hebt :) Donderdag wordt vast helemaal een superfeest!
pi_88750963
draakje, ze is ook wel maar bij geboorte heel gemiddeld (3620g en 50cm) maar ze kweekt geen vetjes of zo... hoewel ze wel mijn dikke bovenbenen heeft ge-erft... maar papa's platte kont ;) groeien komt vanzelf wel!
pi_88751010
Ik werd vandaag rond half 1 gebeld door kdv. Dyon zou koorts hebben (39.3). Ik manlief gebeld aangezien ik wat moeilijker weg kon. Blijkt hij thuis dus helemaal geen koorts te hebben. Net ook nog getempt en 38.3. Naja kortdurende koortsaanval dan ;) Hopelijk morgen dus ook gewoon goed, aangezien hij dan ook naar kdv gaat.
Zelf kon ik vanmiddag ook eerder van mn werk weg, oudste had op de bso een flinke bloedneus en wilde naar mama. Hoefde hem niet eerder te halen, maar had het toen toch rustig op mn werk.
Lekker dagje hier dus ;)
  maandag 15 november 2010 @ 22:04:01 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88758665
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 06:36 schreef lily het volgende:
haha, de vlinderslag :D die R (hij heeft zijn zwemdiploma's vast heel snel ;) )

Ik weet ook niet goed hoe dat zit, simmu, met ontwikkeling. Als ik kijk naar mijn eigen kinderen weet ik niet waarom het zo gaat.

Het is gewoon zo. Ze wil alleen zitten en verder niks :D
Ze is erg leuk. En grappig. Een comedienne. Echt acteren, met bepaalde blikken, mimiek en houdingen. We lachen ons soms rot om haar.
Ze is ook dol op zingen met bijbehorende gebaren erbij (handen omhoog, en in de zij enzo). Haar neus weet ze feilloos te vinden, en haar tenen ook. Ze zegt papa, mama, poes, en daaag en we krijgen dan kushandjes. Schattig!
ja maar jamaar, dan doet ze toch wel al heel veel? Alleen nog niet motorisch! Maar dat boeit niet. Wat leuk joh! Kushandjes O+
  maandag 15 november 2010 @ 22:14:55 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88759367
Minidraak alweer een half jaar? :o

Minke klappen in de handjes O+

En Noortje gaat ook al zo goed
ze is bijna net zo zwaar als Harry met zijn 9 maanden :D

free, heeft je ventje nou nog steeds last van zijn oren? :{

Meimel, tof zo'n dag zeg :N

Shandaly, met recht trots hoor! :Y

Vlindurtje is bijna een getrouwde vrouw ^)

Harry gaat dus nu zelf heel bewust proberen alleen te staan. Dat is zó leuk om te zien. Hij houdt zich dan met 1 hand vast en die laat hij dan heel even los om zich snel weer vast te pakken. Soms zijn het maar fracties van seconden. Ik zat daarstraks naast de box even bij hem en dan zie je hem focussen, hij laat de boxrand los om vervolgens snel mij vast te pakken en dan te glunderen. :D
  maandag 15 november 2010 @ 22:32:17 #194
95408 Incantrix
pi_88760391
Lekker dagje zo, Meimel! Hopelijk heeft de dag van morgen wat meer rust voor jullie allemaal in petto ;) :*

Harry, oohh, wat cúte! Asy, dat hij glundert ook echt O+ Zo mooi he? :)

Becky, wat komt Noortje al goed vooruit zeg! :o Jeumig, let maar op, die kruipt met een paar weken! En wel heel lief ook, hoe ze met haar pop bezig is O+

Euhm, ja, en hiero brak vanavond bij het eten de hel los hoor.. Gíllen, niet normaal. Zat er zelf bij te snotteren, zó zielig :'( En hij graaide maar in zijn mondje en kroop zowat ín me. We konden het niet aanzien zo, dus hebben we hem wat sinaspril gegeven en echt zeg, binnen de 5 minuten was hij weer vrolijke frans en vrat hij zo zijn bord leeg en er een bakje yoghurt achteraan. Die kies die al een tijdje aan het mieren is is nu dus écht aan het doorkomen, hij heeft echt een kiesvormig stuk tandvlees (erg raar hoor, je voelt echt zo'n blokje zitten) en toen ik daarnet zowaar even mocht voelen dacht ik al een puntje te voelen. Ook nu slaapt hij weer heel onrustig, dus ik hoop écht dat dat kreng nu snel doorkomt. Bwuh.

Tevens: truste mensen! :)
3!
pi_88767669
Harry wat tof zeg :D Dat soort dingen zijn echt zo schattig :D

Arme Stef... :{ Heb je dentinox? Werkt vrij goed! (is gewoon lidocaïne namelijk, dat spul wat ze in je spuiten als ze je plaatselijk verdoven ;) )

Florian is vannacht een keer of 4 gíllend wakker geworden. Elke keer wel snel te troosten gelukkig :)
En ik vind het zo lief en zo zielig tegelijk dat hij een gebaar voor oorpijn heeft ;( Dan is hij eerst een paar dagen pieperig, dan trekt hij op een gegeven moment soms aan zijn oren en dan ineens kijkt hij je aan, maakt een sip 'mimimi' geluidje en aait heel zachtjes over de rand van zijn oor.
Dan zeg ik dat ik het weet, geef ik hem een knuffel en een paracetamolletje en is hij weer even blij.
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:07:35 #196
95408 Incantrix
pi_88768788
Oh gossie, Florian :'( Ik heb een beetje een emobui geloof ik, zit ik in de tram met tranen in mijn ogen :{ :*

En ja, dentinox heb ik (die heb ik vanmorgen om half 5 onder zijn bed vandaan gevist. Met zijn tandjes had ik nooit het idee dat het hielp, maar vannacht met zijn kies leek hij er idd baat bij te hebben. Fijn wel, het was vannacht ook weer supersneu zo ;(
3!
pi_88769005
beterschap met de kiesjes en de oorontstekingen en wat-al-niet! nare dingen ;(

hier heeft ons ventje een plakker op zijn rug nodig: "rol mij terug". tis lichtelijk vermoeiend aan het worden. maarrrr: hij trekt *wel* zijn knietjes op en zet af dan! maar er zit iets dwars. sprongetje, tandjes en erg verkouden. whatever. ventje zit niet echt helemaal lekker in zn vel zonder dat je er echt de vinger op kunt leggen en er iets aan kan doen.
pi_88769263
wat zielig allemaal ;(

dat is het rottige van baby's, dat ze niet kunnen zeggen wat er scheelt..
pi_88770693
meimeltje hopelijk gaat het vandaag beter, wat apart zo!

Harry! goed bezig joh!

Florian, Stef en Ravi :* dat jullie snel van alle pijntjes, dwarszitheden, oortjes, tandjes noem het maar op af zijn! en jullie snel weer lekker vrolijk zijn

idd lily zou wel eens handig zijn als ze konden zeggen dat zit me dwars!

wij hebben ook niet zo'n beste nacht gehad, minidraak wilde niet meer slapen, maar wel hangen en huilen tussen 02.30 en 04.30
maar nu is ze weer helemaal op en top vrolijk en laat weer 4 uur tussen de voeding (meestal is dat nu 3) dus komt vast goed vandaag!
pi_88775744
Oh jee arme Florian ;( Wat sneu toch -O-

Welkom Dracu met minidraakje! *O* *O*

Stef kiesjes, wat sneu dat hij er zo'n last van heeft ;( :*

Rienk kan lopen!

Mijn zus en haar vriend waren het hele weekend hier en Rienk is supergoed vermaakt en verwend. Er werd uitvoerig met hem gespeeld en hij kreeg de volle aandacht van zijn tante en oom :)

Terwijl ik nog lekker in bed lag waren M en G waren met Rienk beneden en terwijl M filmde, liep Rienk naar G! :o *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')