abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88589946
quote:
DORDRECHT - De 27-jarige Sander V. heeft zijn 12-jarige buurmeisje Milly Boele gewurgd met zijn broekriem. Dat zei hij bij de rechtbank in Dordrecht, die donderdag en vrijdag de strafzaak tegen de politieman behandelt.

Hij doodde het meisje op 10 maart van dit jaar.

Hij ontkent dat hij Milly seksueel geweld heeft aangedaan, behalve dan dat hij haar borsten heeft aangeraakt. Dat gebeurde in de woning van V., twee huizen naast Milly's ouderlijk huis.

Hij had haar meegelokt om onduidelijke reden en meegenomen naar zijn badkamer. Daar betastte hij volgens zijn verklaring bij de politie haar borsten en doodde hij haar.

Emoties

V. raakte geëmotioneerd toen hij de rechtbank vertelde wat hij heeft gedaan. Overigens kan hij zich momenteel weinig meer herinneren van de moord. Bij de politie heeft hij na zijn aanhouding wel uitgebreid verklaard.

Wat V. precies heeft gedaan met zijn buurmeisje, kan hij niet goed vertellen, zo verklaarde hij eerder tegenover de rechtbank. Hoe hij haar heeft meegelokt naar zijn huis, kan hij zich niet meer herinneren, zei hij tegen de rechtbank.

Mogelijk heeft hij haar een verhaal op de mouw gespeld over dat er een kat van hen bij hem thuis zat.

Stress en drugsgebruik

De 27-jarige V. zei dat hij zo goed mogelijk wil meewerken aan het onderzoek. Er zijn echter stukken in zijn geheugen die ontbreken, zei hij, mogelijk door stress en drugsgebruik. "Dat ontslaat mij niet van mijn verantwoordelijkheid", aldus de verdachte.

De verdachte en het slachtoffer kenden elkaar niet. Hoe en waarom V. op het idee kwam Milly iets aan te doen, is vooralsnog onduidelijk. In politieverklaringen sprak hij van een stem in zijn hoofd die hem ertoe bracht, maar inmiddels laat zijn geheugen hem ook daarover in de steek.

Uitspraak

Mogelijk komt het OM donderdagmiddag toe aan zijn eis tegen Sander V. De voorzitter van de rechtbank zei dit toen zij de planning bij aanvang van de zitting doornam.
© ANP
Gaten in zijn geheugen door een joint? wat een lulkoek.
pi_88590048
Kogelgat in zijn hoofd, dat moet hij hebben.
pi_88590057
drugsgebruik als excuus gebruiken :N door een paar joints kun je heus nog wel normaal nadenken. Dikke bullshit dit dus.

maarja Nederlands rechtssysteem zal hem wel 2jaar gevangenis geven en wat schoffel uurtjes :s
pi_88590097
echt he, deze man moeten z e gewoon nooooit meer vrij laten. of minimaal 50 jaar opsluiten.
pi_88590101
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Syd het volgende:
drugsgebruik als excuus gebruiken :N door een paar joints kun je heus nog wel normaal nadenken. Dikke bullshit dit dus.

maarja Nederlands rechtssysteem zal hem wel 2jaar gevangenis geven en wat schoffel uurtjes :s
Een echte expert, ik zie het al :')
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
pi_88590169
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

Een echte expert, ik zie het al :')
Wel leuk dat je serieus op zijn opmerking in gaat. hij wil gewoon aangeven dat hij waarschijnlijk een TE lage straf krijgt. :')
pi_88590190
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Syd het volgende:
Ja, denk je? Ik durf te wedden dat het bij bewezenverklaring wel een stuk meer wordt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88590192
Bij dit soort gevallen is het wel angstvallig vaak dat je een "stem in je hoofd hebt", en tevens niet meer weet wat er precies gebeurd is.

Daarbij snap ik niet waarom je aan de borsten wilt zitten van een twaalfjarige, maar misschien is mijn hoofd daar niet pedo genoeg voor.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_88590246
Die vent is gewoon geschift. opsluiten en sleutel weggooien
pi_88590301
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef Watertornado het volgende:
Bij dit soort gevallen is het wel angstvallig vaak dat je een "stem in je hoofd hebt", en tevens niet meer weet wat er precies gebeurd is.

Daarbij snap ik niet waarom je aan de borsten wilt zitten van een twaalfjarige, maar misschien is mijn hoofd daar niet pedo genoeg voor.
Als er borstjes te voelen zijn is iemand geen pedofiel, maar een efebofiel.
Maakt ook allemaal niet zoveel uit, zij is dood, en hij heeft het gedaan. Niet de stem in zn hoofd.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_88590303
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef roy040 het volgende:

[..]

Wel leuk dat je serieus op zijn opmerking in gaat. hij wil gewoon aangeven dat hij waarschijnlijk een TE lage straf krijgt. :')
Me dunkt dat de strekking van mijn reactie duidelijk genoeg was. Maar ik wil het best voor hem uitspellen indien nodig.
pi_88590358
Ik snap nog altijd niet wat zijn motivatie was achter die wurging. Hij kon daar onmogelijk mee weg komen.
pi_88590372
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:19 schreef Gripper het volgende:

[..]

Als er borstjes te voelen zijn is iemand geen pedofiel, maar een efebofiel.
Borsten voelen an sich is natuurlijk gewoon hetero ;)
pi_88590379
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nog altijd niet wat zijn motivatie was achter die wurging. Hij kon daar onmogelijk mee weg komen.
Ik denk dat je niet teveel moet uitgaan van het rationele in de mens bij deze meneer op dat moment.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:22:14 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88590406
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat soort dingen gebeuren wel eens in paniek. Maar je kan ook denken: als ik niet gepakt wil worden, dan moet ik zien af te komen van de enige die kan gaan praten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88590412
Stel je voor het is je kind/zusje ? ik denk dat ik hem doodmaak.
pi_88590415
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef Watertornado het volgende:

Het is niet pedo, maar dat ter zijde; ik snap echt niet wat nou precies zijn doel was. Kan me niet voorstellen dat het om die borstjes voelen te doen was.
pi_88590422
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Borsten voelen an sich is natuurlijk gewoon hetero ;)
Bij een twaalfjarige is het niet 'gewoon' hetero.
pi_88590440
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bij een twaalfjarige is het niet 'gewoon' hetero.
dan is het gewoon "fout" en dien je gestraft te worden.
pi_88590449
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef roy040 het volgende:
Je kind en je zusje? Volgens mij worden jij en Sander V goeie vrienden als je het een kans geeft :)
  donderdag 11 november 2010 @ 12:24:06 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88590470
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef roy040 het volgende:
Wat een prachtige intellectuele bijdrages heb jij toch in dit topic. Er zullen vast velen zijn die vinden dat hij niet gestraft moet worden. Ben zo blij dat jij daar even duidelijkheid in schept.
pi_88590473
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet teveel moet uitgaan van het rationele in de mens bij deze meneer op dat moment.
Op het moment van doden niet, maar waarom lokte hij haar mee naar huis, om enkel borstjes te voelen en dan haar te vermoorden. Ik vind het weinig logisch. Er zit toch altijd wel iets van een motief achter? Ik vind het zo'n raar verhaal.
pi_88590513
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef roy040 het volgende:

[..]

Dat snap ik. :P Was gewoon een flauw grapje, laat maar.
pi_88590540
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef roy040 het volgende:
:')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_88590569
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op het moment van doden niet, maar waarom lokte hij haar mee naar huis, om enkel borstjes te voelen en dan haar te vermoorden. Ik vind het weinig logisch. Er zit toch altijd wel iets van een motief achter? Ik vind het zo'n raar verhaal.
Er zal best een motief zijn. Maar dat betekent nog niet dat het een voor jou rationeel te bevatten motief is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')