abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88589683
Waarom zie ik zoiets nou nooit?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_88589699
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat deze 'dames' wel een gepaste straf gaan krijgen, die op dergelijke misdaden staat.

En dat is niet meer dan terecht natuurlijk.
Leg eens uit wat de passende straf is.
I´m back.
pi_88589723
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Ik ben bereid vrijheden (niet privacy) op te geven om allochtone ellendelingen beter aan te kunnen pakken. Ik wil een uiterst repressief beleid aangaande Marokkaanse en andere buurtterroriserende jeugd. Een beleid dat de hele wereld de wenkbrauwen zal doen fronsen en iedereen zich laat afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen in Nederland.
Ik wil razzia's, heropvoedkampen, uit elkaar gehaalde gezinnen, gedwongen repatriėring, indoctrinatie van jonge kinderen voor ze ontsporen, etc. etc. Gewoon omdat het nodig is!
Hoe denk je dat zonder een verandering in de privacywetgeving allemaal te gaan controleren ?
Het probleem is dat je dergelijke wetgeving alleen kunt toepassen op de samenleving als geheel :)
Ik was ook geen lieve puber , en heb me ook wel eens misdragen . Echter heb ik wel altijd mijn eigen broek opgehouden en heb ik nooit bejaarde vrouwen in hun gezicht geslagen :r

Beetje belachelijk om vanwege een groepje idiote Marokkanen je hele samenleving te gaan omvormen .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88589725
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Hathor het volgende:
Waarom zie ik zoiets nou nooit?
Ik zie zelfs bijna nooit Marokkanen. :').
I´m back.
pi_88589739
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een uurtje laten weken in een bad met zoutzuur.
pi_88589771
quote:

[..]

Tsja, dat krijg je als je nooit buiten komt he.
pi_88589781
quote:

[..]

Onder het genot van een dampend kopje thee een preek aanhoren van een hoogst verontwaardigde burgemeester, dat zal ze leren!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:05:28 #33
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88589792
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef voice-over het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap zou er beter aan doen op te houden met het ontkennen van de problemen. Nederlanders zijn tolerant maar ik verwacht een volksgericht tegen alles wat Noord-Afrikaans is.

Dit dankzij 'de goede bedoelingen' van Pechtold en Halsema die liever de andere kant op blijven kijken.
De Marokkaanse gemeenschap moet natuurlijk niets. Al was 75% van de Marokkaanse jeugd zwaar crimineel, dan is dat enkel interessant voor de politie. Wat je min of meer vraagt is dat de goede zich verantwoordelijk stellen voor de slechten (slechts de goede kunnen natuurlijk hierop reageren). Dat is een goede manier om antipathie te kweken en sowieso oneerlijk.

En nee, dat betekend natuurlijk niet dat ze de problemen dan maar moeten ontkennen, maar dit is geenszins zwart wit. Het is eigenlijk zelfs simpeler, de politie dient gewoon adequaat op te treden tegen de overtreders zelf. Ik denk dat praktisch iedere Nederlander er mee eens is dat dat te weinig gebeurd. Dat is de kern van het probleem, niet de zogenaamde verdorven Marokkaanse gemeenschap, maar de macht die kansloze pubers kunnen verkrijgen door zich simpelweg agressief te kunnen gedragen. Het is echt geen toeval dat ik zelden problemen met ze heb, met een wat 'gevaarlijker' uiterlijk.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:05:45 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88589807
Waarom zie ik nooit zoiets gebeuren?
The truth was in here.
pi_88589821
quote:

[..]

dat vermoeden had ik al :)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_88589827
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Ik ben bereid vrijheden (niet privacy) op te geven om allochtone ellendelingen beter aan te kunnen pakken. Ik wil een uiterst repressief beleid aangaande Marokkaanse en andere buurtterroriserende jeugd. Een beleid dat de hele wereld de wenkbrauwen zal doen fronsen en iedereen zich laat afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen in Nederland.
Ik wil razzia's, heropvoedkampen, uit elkaar gehaalde gezinnen, gedwongen repatriėring, indoctrinatie van jonge kinderen voor ze ontsporen, etc. etc. Gewoon omdat het nodig is!
Ik niet. Ik zou zo maar eens de volgende in rij kunnen zijn om mijn vingerkootjes te verliezen.
Ik flap er altijd dingen uit die autoriteiten/autoritairefiguren/rechtsen etc. niet aanstaan.
In het kader van de vrijheid van meningsuiting.
I´m back.
pi_88589867
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat vermoeden had ik al :)
Ik ken er 3.
Hele aardige lui. Althans 2 van hen.
I´m back.
pi_88589910
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Onder het genot van een dampend kopje thee een preek aanhoren van een hoogst verontwaardigde burgemeester, dat zal ze leren!
Quelle torture.
I´m back.
pi_88589921
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ken er 3.
Hele aardige lui. Althans 2 van hen.
best wel gaaf voor je. dus jouw mocrorate is 2/3 positief. dat kunnen niet veel mensen zeggen.
pi_88589976
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

best wel gaaf voor je. dus jouw mocrorate is 2/3 positief. dat kunnen niet veel mensen zeggen.
Dat wilde ik al zeggen idd.
Verdomd aardige lui.
Zelf een gesprek over religie is wel aardig, alhoewel ze zich niet kunnen voorstellen dat iemand -- niets -- gelooft. :').
I´m back.
pi_88590027
quote:

[..]

Een passende straf is die volgens onze wet voor dergelijke misdrijven is bepaald.
pi_88590028
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat wilde ik al zeggen idd.
Verdomd aardige lui.
Zelf een gesprek over religie is wel aardig, alhoewel ze zich niet kunnen voorstellen dat iemand -- niets -- gelooft. :').
moet je voor de lol het woord israel of joden laten vallen. dan zie je ineens een hele andere kant.
pi_88590050
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een passende straf is die volgens onze wet voor dergelijke misdrijven is bepaald.
Het slaan van een 82-jarige vrouw?
I´m back.
pi_88590053
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

onze wetten zijn verouderd als het gaat om 'nieuw geweld'.
pi_88590054
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Neen, de straf die autochtonen ook zouden krijgen voor zoiets. En dat is vast wel voorgekomen. :')
  donderdag 11 november 2010 @ 12:12:17 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88590058
quote:

[..]

Dat verklaart ook weer veel!
The End Times are wild
pi_88590067
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onze wetten zijn verouderd als het gaat om 'nieuw geweld'.
Dat is jouw mening.
pi_88590068
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moet je voor de lol het woord israel of joden laten vallen. dan zie je ineens een hele andere kant.

_O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88590082
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het slaan van een 82-jarige vrouw?
Zinloos geweld etc....ja.
pi_88590085
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat doe ik niet.
Ik spreek ook op FOK! niet over Israėl of Joden.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')