Leg eens uit wat de passende straf is.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat deze 'dames' wel een gepaste straf gaan krijgen, die op dergelijke misdaden staat.
En dat is niet meer dan terecht natuurlijk.
Hoe denk je dat zonder een verandering in de privacywetgeving allemaal te gaan controleren ?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik ben bereid vrijheden (niet privacy) op te geven om allochtone ellendelingen beter aan te kunnen pakken. Ik wil een uiterst repressief beleid aangaande Marokkaanse en andere buurtterroriserende jeugd. Een beleid dat de hele wereld de wenkbrauwen zal doen fronsen en iedereen zich laat afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen in Nederland.
Ik wil razzia's, heropvoedkampen, uit elkaar gehaalde gezinnen, gedwongen repatriėring, indoctrinatie van jonge kinderen voor ze ontsporen, etc. etc. Gewoon omdat het nodig is!
Een uurtje laten weken in een bad met zoutzuur.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat de passende straf is.
Tsja, dat krijg je als je nooit buiten komt he.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie zelfs bijna nooit Marokkanen..
Onder het genot van een dampend kopje thee een preek aanhoren van een hoogst verontwaardigde burgemeester, dat zal ze leren!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Marokkaanse gemeenschap moet natuurlijk niets. Al was 75% van de Marokkaanse jeugd zwaar crimineel, dan is dat enkel interessant voor de politie. Wat je min of meer vraagt is dat de goede zich verantwoordelijk stellen voor de slechten (slechts de goede kunnen natuurlijk hierop reageren). Dat is een goede manier om antipathie te kweken en sowieso oneerlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef voice-over het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap zou er beter aan doen op te houden met het ontkennen van de problemen. Nederlanders zijn tolerant maar ik verwacht een volksgericht tegen alles wat Noord-Afrikaans is.
Dit dankzij 'de goede bedoelingen' van Pechtold en Halsema die liever de andere kant op blijven kijken.
dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou zo maar eens de volgende in rij kunnen zijn om mijn vingerkootjes te verliezen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik ben bereid vrijheden (niet privacy) op te geven om allochtone ellendelingen beter aan te kunnen pakken. Ik wil een uiterst repressief beleid aangaande Marokkaanse en andere buurtterroriserende jeugd. Een beleid dat de hele wereld de wenkbrauwen zal doen fronsen en iedereen zich laat afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen in Nederland.
Ik wil razzia's, heropvoedkampen, uit elkaar gehaalde gezinnen, gedwongen repatriėring, indoctrinatie van jonge kinderen voor ze ontsporen, etc. etc. Gewoon omdat het nodig is!
Quelle torture.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Onder het genot van een dampend kopje thee een preek aanhoren van een hoogst verontwaardigde burgemeester, dat zal ze leren!
best wel gaaf voor je. dus jouw mocrorate is 2/3 positief. dat kunnen niet veel mensen zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ken er 3.
Hele aardige lui. Althans 2 van hen.
Dat wilde ik al zeggen idd.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
best wel gaaf voor je. dus jouw mocrorate is 2/3 positief. dat kunnen niet veel mensen zeggen.
Een passende straf is die volgens onze wet voor dergelijke misdrijven is bepaald.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
moet je voor de lol het woord israel of joden laten vallen. dan zie je ineens een hele andere kant.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat wilde ik al zeggen idd.
Verdomd aardige lui.
Zelf een gesprek over religie is wel aardig, alhoewel ze zich niet kunnen voorstellen dat iemand -- niets -- gelooft..
Het slaan van een 82-jarige vrouw?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een passende straf is die volgens onze wet voor dergelijke misdrijven is bepaald.
onze wetten zijn verouderd als het gaat om 'nieuw geweld'.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een passende straf is die volgens onze wet voor dergelijke misdrijven is bepaald.
Neen, de straf die autochtonen ook zouden krijgen voor zoiets. En dat is vast wel voorgekomen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Onder het genot van een dampend kopje thee een preek aanhoren van een hoogst verontwaardigde burgemeester, dat zal ze leren!
Dat verklaart ook weer veel!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onze wetten zijn verouderd als het gaat om 'nieuw geweld'.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je voor de lol het woord israel of joden laten vallen. dan zie je ineens een hele andere kant.
Zinloos geweld etc....ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het slaan van een 82-jarige vrouw?
Dat doe ik niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je voor de lol het woord israel of joden laten vallen. dan zie je ineens een hele andere kant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |