Cool.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef Jodocus1 het volgende:
Nederland - Rusland in Munchen in 1988.
Jij maakt geen vrienden in dit topicquote:
Het was wel een mooie wedstrijd. Idd niet de mooiste maar wel voor mij de meest gedenkwaardige.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef Jodocus1 het volgende:
Cool.
Ik was trouwens ook bij de 6-1 tegen Joegoslavië op het EK-2000. We speelden toen beter dan in 88. Helaas telt alleen het resultaat.
Ook een mooie wedstrijd....
Dit was ook niet de mooiste wedstrijd maar tot nu toe wel de meest gedenkwaardige.
Heb van Basten alle jaren bij Ajax meegemaakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef tong80 het volgende:
Heb van Basten 2 keer live meegemaakt. De andere was bij zijn omhaal tegen FC Den Bosch.
Dus de voetbalgoden waren me goed gezind.
Wat is jullie mooiste of gedenkwaardigste wedstrijd ?
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden in dit topic![]()
Ken je NEC-Barcelona ?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef GSbrder het volgende:
NEC - Udinese
Hoewel HSV - NEC ook prachtig was.
Daar was ik ook bij jaquote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Ik was trouwens ook bij de 6-1 tegen Joegoslavië op het EK-2000. We speelden toen beter dan in 88. Helaas telt alleen het resultaat.
Ja, maar toen was ik nog niet geborenquote:
Ik ken ook nog zo'n beker wedstrijd FC Den Bosch PSV toen Gullit er nog speelde. FC Den Bosch won met strafschoppen en Gullit miste er één. De uitslag na 120 minuten weet ik niet meer.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:18 schreef Montagui het volgende:
KNVB Beker 1982 Helmond Sport - FC Utrecht 3-3, nv 4-4 - HS door na strafschoppen, met de beslissende strafschop gemist door Dick Advokaat, episch!!!
Mooi. Ik hoorde het op de radio met het briljante commentaar van Evert ten Napelquote:
Evert werd zeker gek bij de 3-0 van Van Wolfswinkel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Ik hoorde het op de radio met het briljante commentaar van Evert ten Napel
Heb als Ajacied daarna een felicitatie topic geopend. We hadden volgens mij nog geen VBL-Forum. Hoe kun je het verzinnen ? In de eigen Kuip de europa-cup winnen. Mannen met tranen in hun ogen. Tegenwoordig huilen ze om andere redenen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord - Dortmund op 8 mei 2002
Net als ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:44 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Evert werd zeker gek bij de 3-0 van Van Wolfswinkel?
Ik heb de 3e goal net na rust niet gezien (was nog een biertje aan het drinken in 't Home), maar het werd me al snel duidelijk dat er iets heel bijzonders gaande was.quote:
Ik ben een Gunner. Maar geniet van je postquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:23 schreef DaDude1987 het volgende:
Liverpool - Arsenal 4-4
In de laatste minuut scoorde Liverpool de gelijkmaker, wát een sfeer, wát een club, wát een publiek! Echt supermooi!
Ditquote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord - Dortmund op 8 mei 2002
Ik bedoel ook beide supportersgroepen, er werd uitgedaagd op een leuke manier en na de wedstrijd was iedereen tevreden met de uitslag. Voetbal hoe het hoort te zijn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een Gunner. Maar geniet van je post
Toen was ik 13quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Smoofie het volgende:
Niemand die Ajax - AC milan 1995 heeft?
Die 1-1 in de halve finale WK is anders ook wel gedenkwaardig.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef Blupp het volgende:
(Nederland-Brazilie 2-2 in 1998 als we die gewonnen hadden)
Het blijft een enorm wonder dat het 0-0 stond na 93 minuten voetbal.quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het blijft een enorm wonder dat het 0-0 stond na 93 minuten voetbal.
Met een koekebakker als Vloet voor de groep, zal het toch echt 8 van de 10 thuiswedstrijden vrij bagger zijn. Hij zal ook nooit in het linkerrijtje eindigen met dit materiaal.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef GSbrder het volgende:
De wedstrijden van NEC zijn toch behoorlijk populair in dit topic.
Oftewel; neutrale toeschouwer (wie kent ze nog), neem een seizoenskaart bij NEC want daar zijn de wedstrijden het mooist..
Leuk om zo'n goal live te zien, maar als je nauwelijks een emotionele binding hebt met Barcelona, kan ik me moeilijk voorstellen dat je zoiets echt als het mooist of meest gedenkwaardig kunt beleven.quote:
Werd die wedstrijd toen niet in Arnhem gespeeld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Holenbeer het volgende:
Twente - arsenal, voornamelijk door de actie langs de rechterkant waar met 1 keer raken arnautovic vrij voor het doel wordt gezet. Dat was een aanval waar arsenal jaloers op kon zijn. (desondanks wel 2-0 verloren)
Mooie aanval idd. Wel ontzettend knullig 'afgewerkt'.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef Holenbeer het volgende:
klopt, was in arnhem.
het ging trouwens om deze actie:
vanaf 3:57
Was dat die beruchte wedstrijd waarin Van Bommel op dodelijke wijze 'zijn mannetjes liet lopen'?quote:
Wat sprak je zo aan in die wedstrijd? Of heb je iets met Spanje?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:42 schreef Anatool het volgende:
Spanje - Engeland, EK Finale U17
Spanje won, onder leiding van Bojan. De beker werd op 5m van mij uitgereikt
Die mooie wedstrijd waar we ''bijna'' in de finale stonden..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Was dat die beruchte wedstrijd waarin Van Bommel op dodelijke wijze 'zijn mannetjes liet lopen'?
Was zeker mooi en spannend. Als neutrale kijker ook zeker genoten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die mooie wedstrijd waar we ''bijna'' in de finale stonden..
Ik heb niets met Spanje, ook niet met Engeland trouwensquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:43 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat sprak je zo aan in die wedstrijd? Of heb je iets met Spanje?
Daar was ik ook bij!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef tong80 het volgende:
Krijgt hij nog steeds gratis bier in de lokale horeca-gelegenheden? Zo moet je met helden om gaan..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:20 schreef tong80 het volgende:
De mooiste wedstrijd bij mijn amateurcluppie is tien jaar geleden.
De laatste wedstrijd in de play offs. 94ste minuut kregen we een vrijje trap. Onze spits die geblesseerd op de bank zat kwam in het veld alleen maar om die ene vrije trap te nemen.
Ik stond achter het doel en het ongelooflijke gebeurde. Met zijn enige balcontact die wedstrijd schoot ie ons naar de 2e klas. Jongensboek verhaal.
Hebben ze het je vergeven dat je destijds overstapte naar de jeugdopleiding van Arsenal?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:31 schreef tong80 het volgende:
Hij drinkt Báco's. Tong krijgt als lokale voetbalheld wel af en toe een biertje van een oudere fan
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hebben ze het je vergeven dat je destijds overstapte naar de jeugdopleiding van Arsenal?
Dit was de mooiste wedstrijd die ik ooit in het stadion heb gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Leuk om zo'n goal live te zien, maar als je nauwelijks een emotionele binding hebt met Barcelona, kan ik me moeilijk voorstellen dat je zoiets echt als het mooist of meest gedenkwaardig kunt beleven.
Ga je nooit bij je eigen club kijken en heb je daar nooit wat moois bij meegemaakt? Al zou het maar een nacompetitie-duel zijn.
Reizen naar Londen kost geen drol man, kijk eens bij Ryanairquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit was de mooiste wedstrijd die ik ooit in het stadion heb gezien.
Komt omdat de wedstrijd eindigde in.. 5-2 of 5-3 dat weet ik zo snel niet, en omdat Barcelona (hoewel ik er een hekel aan heb) erg mooi kan voetballen. Ik was toevallig in Barcelona met school en kreeg dit buitenkansje voor slechts ¤60 (halve finale spaanse beker)
Ik heb ook niet vaak in een stadion gezeten, namelijk verder alleen bij AZ - Real Zaragoza in '99 ofzo, en Nederland - Schotland (6-1) en Nederland - Engeland (1-1). Kaarten voor de wedstrijden van Arsenal en de reis naar Londen zijn erg duur voor een 19 jarige student, daarom dus. In Nederland heb ik niet zo'n binding met een club.
Precies. Misschien ga ik er wel een keer heen als er een heel bijzondere wedstrijd is, maar casual heen gaan zit er met mijn huidige uitgaven niet in. Zit tegenwoordig sowiezo liever voor de buis met m'n PSV huisgenoot, G.A.E. huisgenoot, Ajax huisgenoot en Newcastle huisgenoot naar de PL wedstrijden te kijken. Altijd leuke discussies.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef Mark het volgende:
Kaarten voor Arsenal daarentegen zijn behoorlijk aan de prijs.
Deze en Man United - Arsenal, met Cantona.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
In de Nederlandse competitie: Cambuur - FC Utrecht (1-12-1999) 4-3 na een 0-3 tussenstand.
Ik was met school in London in 1979. Onze leraar Engels had alles gedaan om kaartjes te regelen voor de FA-cup finale Arsenal Man U. Helaas niet gelukt. Was bijna niet te doen zonder internet destijds. De wedstrijd in een pub gezien. Was ook geweldig. Legendarische finale met Arsenal dat won. Na de wedstrijd kwamen Man-U supporters de kroeg in.Zaten we als 16-jarigen met onze Arsenal sjaaltjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef bascross het volgende:
[..]
Deze en Man United - Arsenal, met Cantona.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was met school in London in 1979. Onze leraar Engels had alles gedaan om kaartjes te regelen voor de FA-cup finale Arsenal Man U. Helaas niet gelukt. Was bijna niet te doen zonder internet destijds. De wedstrijd in een pub gezien. Was ook geweldig. Legendarische finale met Arsenal dat won. Na de wedstrijd kwamen Man-U supporters de kroeg in.Zaten we als 16-jarigen met onze Arsenal sjaaltjes.
Ze kwamen vijandig op ons af. 'They are bloodie Dutch,' Zei de leider van het stel. We kwamen er zonder kleerscheuren vanaf. Zijn wel de Pub uitgegaan.
Tong80 die als puber bijna klappen kreeg van de - zeker destijds - beruchte en gevreesde Red Army van Manchester.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was met school in London in 1979. Onze leraar Engels had alles gedaan om kaartjes te regelen voor de FA-cup finale Arsenal Man U. Helaas niet gelukt. Was bijna niet te doen zonder internet destijds. De wedstrijd in een pub gezien. Was ook geweldig. Legendarische finale met Arsenal dat won. Na de wedstrijd kwamen Man-U supporters de kroeg in.Zaten we als 16-jarigen met onze Arsenal sjaaltjes.
Ze kwamen vijandig op ons af. 'They are bloodie Dutch,' Zei de leider van het stel. We kwamen er zonder kleerscheuren vanaf. Zijn wel de Pub uitgegaan.
Ik was wel de slimste. Zag ze binnenkomen en deed alsof ik niet bij de rest hoorde en verstopte mijn sjaaltje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:44 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Tong80 die als puber bijna klappen kreeg van de - zeker destijds - beruchte en gevreesde Red Army van Manchester.
Als je nog wat slimmer was geweest, had je misschien wel in een Arsenal kroeg gezeten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was wel de slimste. Zag ze binnenkomen en deed alsof ik niet bij de rest hoorde en verstopte mijn sjaaltje.
Boring ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef Mark het volgende:
Arsenal was toen nog boring Arsenal, ze zullen geen pub gehad hebben
Er waren destijds al genoeg Arsenal-fans en in die tijden werd er ook al stevig gezopen in Engeland, dus die pub is een logisch gevolg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef Mark het volgende:
Arsenal was toen nog boring Arsenal, ze zullen geen pub gehad hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |