quote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef DaviniaHR het volgende:
PR weet het, maar geeft geen antwoord, want we gaan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Uiteraard.quote:
Ik ben er toch vrij zeker van dat je het kent.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Bart het volgende:
Voor mij zijn ze allemaal even bekend.
Literatuur is niet mijn sterkste categoriequote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben er toch vrij zeker van dat je het kent.
Dat klopt, nu mag een ander het inkoppen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Bart het volgende:
Iets met Freude, vraag is al eerder geweest maar ik weet niet het hele antwoord.
Zat jij ook al te wachten op iets wat je nog niet wistquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Die 3 hints had ik ook wel kunnen raden.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Die 3 hints had ik ook wel kunnen raden.
Het was zo makkelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Zat jij ook al te wachten op iets wat je nog niet wist.
Stand deel 2091:quote:
Geen enkele voetbalvraag is makkelijk voor mij, behalve als je vraagt hoeveel mensen er spelen in een elftalquote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Het was zo makkelijk
Sebastiaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stand deel 2091:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |