Stand deel 2091:quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef Flitspaal het volgende:
Rusland
Pruisen
Oostenrijk-Hongarije
quote:ARNHEM - Een grap van een paar bouwvakkers op station Arnhem is vandaag hersteld.
De mannen hadden eerder deze week grote betonnen letters die op een muur de naam 'ARNHEM' moesten vormen, expres verkeerd geplaatst, waardoor er 'HERMAN' stond. ProRail kon er wel om lachen, maar eiste wel dat de letters snel weer in de goede volgorde zouden worden gezet
Je zou het een Belgenmopje kunnen noemen ja.quote:
Net tijdens het tacxen even het eerste deel gekeken, lijkt me best wel een prima seriequote:
Ik lijk wel een zeur, maar wat is tacxen?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
Net tijdens het tacxen even het eerste deel gekeken, lijkt me best wel een prima serie
Wie?quote:(Ashby-de-la-Zouch (Leicester), 2 februari 1948 - Zandvoort, 29 juli 1973) was een Brits autocoureur. Hij kwam in 1973 om tijdens de Formule 1 Grote Prijs Formule 1 van Nederland op het circuit van Zandvoort.
Volgens mij zon ding waar je je achterwiel van een racefiets inklikt, zodat je binnen kan trainenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:21 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik lijk wel een zeur, maar wat is tacxen?
Ja klopt:quote:Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Volgens mij zon ding waar je je achterwiel van een racefiets inklikt, zodat je binnen kan trainen
Waarom?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou het een Belgenmopje kunnen noemen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |