ga je nog overclocken?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Asus P5QLD Pro. Mijn P5WDH de Luxe had de geest gegeven...
Vrij weinig, heeft een paar jaar gedraaid en hield er gewoon mee op. Na wat naspeuringen hebben meer mensen daar last van gehad...quote:
Core 2 duo 6300quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:11 schreef m.k het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de rest van de specs eigenlijk, pm'etje?
hehe de 1950 XT was mijn eerste videokaart ongeveer 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Core 2 duo 6300
ATI 1950 XT
Voor de rest onboard.
Vroegah toen ik nog geld had was ik er als de kippen bij om nieuwe meuk te kopen. Tegenwoordig staan de gadgets op een wat lager pitje.
Ik ga het wel proberen nu, met mijn twee poezels op bed...quote:
kijk dat is de manierquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:13 schreef Vronsky het volgende:
haha,
Slapen is voor mietjes.![]()
Ik zal er wel weer rond half 3 in liggen en spring dan weer rond een uur of 7 m'n bed uit.
Hahaha, dat klinkt vrij bekend. Dat heb ik geflikt met de AUG A3 in BFBC2...quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:20 schreef Vronsky het volgende:
Ik blijf nog even wakker tot ik de M60 heb in black ops, MOET EN ZAL DAT DING HEBBEN.
En bijna sleight of hand pro geunlocked, nu moet je er tenminste je best voor doen.
Als het voor PC is moet je me begin december je steam ID gevenquote:
Wat is je gamertag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als het voor PC is moet je me begin december je steam ID geven
Zit het nu even op de 360 te spelen vanwege gebrek aan fondsen (heb deze ook even geleend :p)
will do mits ik het spel heb gekocht, ik ga hem eerst downloaden om te kijken of het mijn geld waard isquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als het voor PC is moet je me begin december je steam ID geven
Zit het nu even op de 360 te spelen vanwege gebrek aan fondsen (heb deze ook even geleend :p)
leftywingsquote:
K. Ik kom zo wel ff on. Wel niet te lang ey.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:34 schreef Vronsky het volgende:
[..]
leftywings
Maar heb even een gebrek aan gold dus heb even een 1 maand trial account aangemaakt: PeanutManx830
Heeft de 360 voor me bedacht.
Wat een onzin. Ik was al totaal 'veramerikaniseerd' en het was een enorme domper om terug te komen in Nederland. Dat heb ik na 1-2 weken USA al... Laat staan na een jaar. Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren. Ik heb NIETS met Nederland.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In 1 jaar kun je geen waarde oordeel geven mbt het daadwerkeloijk leven in een land, geloof me. Heb 7 jaar in een ander land gewoond.
Niet alles in de US is beter, 99% is sowieso wel beter. NL is echt een ontzettend kutland om in te leven als hardwerkende 'goedverdienende' mens.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom, wat LIghtning schreef is voor even wellicht leuk. Het gras bij de buren is immers altijd groener. Dat is wat ik ermee bedoelde te zeggen. Dat Herr Lightning denkt dat alles in de US beter is? Goed, keep on dreaming
Sorry, heb geen mic en ik ga slapen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:36 schreef Tieszo het volgende:
[..]
K. Ik kom zo wel ff on. Wel niet te lang ey.
MP5K + reflex sight + sleight of hand pro = TEEHEEHEE, alleen zuigt op een afstand.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:16 schreef Tieszo het volgende:
Mehe was wel tof. Hoewel ik badass suckte. Maarja, zo goed ben ik niet.![]()
Truste.
MP5K + red dot sight + ghost/ninjaquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:23 schreef Vronsky het volgende:
[..]
MP5K + reflex sight + sleight of hand pro = TEEHEEHEE, alleen zuigt op een afstand.
Ik was al totaal "verbrasiliaanst" voordat ik naar Brazilië ging. Ik ging en ging daar op in de massa en deed mijn ding. Dat ging eerst 5 jaar goed, geen probleem. Maar dan begin je ook de negatieve zaken te ontdekken van het nieuwe "thuisland".quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik was al totaal 'veramerikaniseerd' en het was een enorme domper om terug te komen in Nederland. Dat heb ik na 1-2 weken USA al... Laat staan na een jaar. Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren. Ik heb NIETS met Nederland.
Dat je aangenomen mag wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook een goedemorgen trouwens. Net weer een sollicitatie de deur uit gedaan. Schiet niet echt op tot zover whehehe
Maar straks weer naar mijn
Wegwezen dan. Geen woorden, maar daden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Niet alles in de US is beter, 99% is sowieso wel beter. NL is echt een ontzettend kutland om in te leven als hardwerkende 'goedverdienende' mens.
Dat is op zich een heel lang verhaal Maitje, maar om het kort te houden, ik ging daarheen omdat ik dacht nederland zat te zijn. Vluchtgedrag noemt men dat ook wel eens. Dat ging in eerste instantie goed en ik had een hele goede vrouw hoor. Maar je kunt niet eeuwig op de vlucht blijven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:47 schreef Maitje het volgende:
@ER
Daarom!
Mag ik vragen hoe je eigenlijks in Brraziele terecht kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |