Ik las het, dit soort mensen tolereert geen enkele partij dus dat heeft niks met PVV te maken , balkenende is alleen een watje die dan schreeuwt normen en waarden. Hij speelde de gebeten leraar, die iedereen zogenaamd op het matje moest roepen. We zullen zien wat Mark rutte er van bakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:54 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben geen PVV aanhanger maar door dit soort praktijken kan ik wel begrijpen waarom steeds meer mensen stemmen op de PVV.
die vrouw zal het wel uitgelokt hebben. Die jongens doen zoiets niet zomaar. Ze hebben een slechte jeugd gehad en ze hebben geen 360 of PS3.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:54 schreef Panda72 het volgende:
Meisjes mishandelen vrouw (82)
ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.
Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.
Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"
ik kom net terug van roken en word gelijk uitgemaakt voor verslaafdequote:
Het waren meisjesquote:Op donderdag 11 november 2010 08:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die vrouw zal het wel uitgelokt hebben. Die jongens doen zoiets niet zomaar. Ze hebben een slechte jeugd gehad en ze hebben geen 360 of PS3.
dat ga ik nu ook eindelijk maar eens doenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom net terug van roken en word gelijk uitgemaakt voor verslaafde![]()
toek
voor als je terug bent:quote:Op donderdag 11 november 2010 08:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ga ik nu ook eindelijk maar eens doen
whehehe dat hoor ik zoooo vaak ook, of een heel cynisch geniet ervan..quote:Op donderdag 11 november 2010 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor als je terug bent:
verslaafde
wokkiequote:
Oh oke.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gemengd hoorde ik op rijnmond
quote:Op donderdag 11 november 2010 07:55 schreef Panda72 het volgende:
Wokkie![]()
He LL je bent weer LL als je begrijpt wat ik bedoel.
* cablegunmaster Schenkt een kopje inquote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Zo waar is mijn koffie???
* LovelyLady kijkt om zich heen
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom net terug van roken en word gelijk uitgemaakt voor verslaafde![]()
toek
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:04 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmasterSchenkt een kopje in
Herkenbaar.
LLquote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Zo waar is mijn koffie???
* LovelyLady kijkt om zich heen
Ben je ziek?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
morguh..
vandaag lekker een dagje in bed!![]()
paar series bekijken en slapen..
hoest hier?? heb weer een hoop topics gemist zag ik
jup.. al een paar daagjes.. maar nu eindelijk de tijd om in bed te liggenquote:
barretjequote:Op donderdag 11 november 2010 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
morguh..
vandaag lekker een dagje in bed!![]()
paar series bekijken en slapen..
hoest hier?? heb weer een hoop topics gemist zag ik
friemquote:
heheh...naja er staan nog wat series op stapel.. als ik er achter kom hoe ik een iMac aan moet zetten...quote:Op donderdag 11 november 2010 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje![]()
ja het gaat hard de laatste tijd![]()
maar als je toch in bed ligt kom je dag wel door met het terug lezen![]()
Lol, wel netjes gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sw niwuqw pixASO~
Ik zou wel willenquote:
Friemel!quote:
1 faal, je bent wakker ....quote:Op donderdag 11 november 2010 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn ma stond op.
Ik: Wat ga je doen?
Ma: Ik sta op, ik ga straks sporten.
Ik: Waarom?
Ma: Omdat ik dat leuk vindt.
Ik: Ik ga slapen.
Ma: Waarom?
Ik: Omdat ik dat leuk vindt.
Mogge
gaafquote:Op donderdag 11 november 2010 09:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe picasso.
Gaat wel hoor, alleen last van m'n ogenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wel willenMaar moet om half 11 op m'n werk zijn...
[..]
Friemel!Hoe is het met jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, alleen last van m'n ogen![]()
We hebben wel een logeeradres gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tof van het logeeradres, scheelt een hoop gedoe!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, alleen last van m'n ogen![]()
We hebben wel een logeeradres gevonden
dat is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
Wok, hoest met je oog ?
Ik heb nu zelf ook problemen met m'n ogen, kan niet lang achter de pc werken omdat ze dan geweldig zeer gaan doen![]()
iets met lichtgevoeligheid ofzow
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En tof van het logeeradres, scheelt een hoop gedoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |