Ermm.quote:
Weet je hoe leuk?quote:
Das waar...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm.
Prorail. En anders altijd eerst nog Syntus. NS is hooguit, via wat schimmige BV'tjes, nog eigenaar van het vastgoed. Wat alleen in Doetinchem nog wat voorstelt.
iets in die richting wilden ze mij ook proberen aan te smeren en ik een dag uitproberen om te HUILEN!quote:
Leukquote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk?
En ik haak een kerststalletje
Met al die uitval stelt het achterhoek-traject ook niet veel voor.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm.
Prorail. En anders altijd eerst nog Syntus. NS is hooguit, via wat schimmige BV'tjes, nog eigenaar van het vastgoed. Wat alleen in Doetinchem nog wat voorstelt.
Haken is net als yoga, het maakt mijn hoofd een beetje leegquote:
Nou het had ook niet veel gescheeld of mijn HTC Desire had ik na een paar uur frustraties in een miljard splinters tegen de muur gegooid hoor _o-quote:Op woensdag 10 november 2010 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iets in die richting wilden ze mij ook proberen aan te smeren en ik een dag uitproberen om te HUILEN!
Één van de vele redenen voor mij om te verhuizen vanuit Didamquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met al die uitval stelt het achterhoek-traject ook niet veel voor.
Hee dat heb ik met kotsenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Haken is net als yoga, het maakt mijn hoofd een beetje leeg
Ik reis in 2 half uur naar mijn ouders, over een traject van ongeveer 50 km.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Één van de vele redenen voor mij om te verhuizen vanuit Didam
Afleiding is altijd mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Eigenlijk wou ik de HD variant maar die bestond nog niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het had ook niet veel gescheeld of mijn HTC Desire had ik na een paar uur frustraties in een miljard splinters tegen de muur gegooid hoor _o-
Dat heb ik met metalquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan ook heerlijk zijnquote:
Dat is echt erg jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik reis in 2 half uur naar mijn ouders, over een traject van ongeveer 50 km.
Preciesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Afleiding is altijd mooi
En je maakt ook nog eens wat leuks.
Mooiste is dan nog wel Eibergen (ik moet bussen in plaats van treinen). Als daar een ongeluk gebeurd tussen een brug en de eerstvolgende stoplichten (wat vaak gebeurd omdat Eibergen zo slim is om de hoofdweg dwars door het dorp aan te leggen), kom ik helemaal niet meer thuis.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Muck het volgende:
Dat is echt erg ja
Over een stukje van 65 km (naar mijn ouders) deed ik ook zo'n 2 uur
Handig is datquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mooiste is dan nog wel Eibergen (ik moet bussen in plaats van treinen). Als daar een ongeluk gebeurd tussen een brug en de eerstvolgende stoplichten (wat vaak gebeurd omdat Eibergen zo slim is om de hoofdweg dwars door het dorp aan te leggen), kom ik helemaal niet meer thuis.
Ik heb ook gezworen als ik ooit Miljardair word dat ik Eibergen opkoop en platleg, kutdorp dat het is.
Daar kwam ik ook een kleine eeuw later achterquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen denkt dat je in Arnhem toch ook bijna in WInterswijk bent. Maar in afstand is Utrecht dichterbij. En in tijd gezien, is Amsterdam zelfs dichterbij Arnhem dan Winterswijk.
ik dacht dat ik het niet kende luister ik "house on mars" Oh dat is die bandquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef Muck het volgende:
Ayreon luisteren in de auto met de radio op 20 is ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |