jupquote:
En wij in een kamer ernaastquote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef Assiej het volgende:
Nou San en David, plan een hotel oidgaan met die banaan
Bouquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Boudibou het volgende:
Was gister kantjeboord he, Tukkers.
Maar gefeliciteerd heurr! Doet die verrektje Joop het wel weer goed met Nacer
Dit noem ik nog eens een warm welkom! Moet me vaker onder de Tukkers begeven blijkbaar.quote:
Poepje?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit noem ik nog eens een warm welkom! Moet me vaker onder de Tukkers begeven blijkbaar.
Hooooooiii, poepje!
Ja, je bent een poepje haha. Heb je ook zachte wangen?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, je bent een poepje haha. Heb je ook zachte wangen?![]()
Ik zie mijn favoriete TS met (uiteraard) een voor haar gebruikelijke TT, dua moest wel reageren
En ik wilde mijn mede-Tukker feliciteren me de zwaarbevochte overwinning van gister.
jaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Als ik nu nog in kpd post, valt dat op?
Dussseee wanneer gaan ik en je bolle wangen daten?quote:
Zeg het maarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dussseee wanneer gaan ik en je bolle wangen daten?
Vooruit, jij mag ook komen...![]()
Ach, alhoewel ik de club Twente, vanzelfsprekend, binnen de landsgrenzen gun, mogen de supporters best een klein feestje vieren na een zege.
goeinaamdquote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]Buenos noches!
Of zoals de Tukkers zouden zeggen: Goed'ndaeg (ofzo...)
Hahaha, ja bijnaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]Buenos noches!
Jij hebt toch je vriendin?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En wij in een kamer ernaast?
JIj bent echt de eerste die over wangetjes begintquote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wanneer je wangetjes op en top in shape zijn. Moet er wel van genieten he
.
Het zou opzich een goede metafoor ervoor zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
JIj bent echt de eerste die over wangetjes begintMeestal zijn het tieten
Schattigquote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het zou opzich een goede metafoor ervoor zijn
Maarja, das het niet in dit geval. Heb een wangenfetisj. Vind het zo leuk om tijdens een gesprek met een leuke chick even aan haar wangen te zitten.
Meesten kunnen dat opzich ook best waarderen, aangezien ik in de buurt van bolle babywangen heel lief ben.
Ja zoiets. Ooit in een ver verleden vanuit Dordt hier komen aanwaaien.. Twents accent prima, maar dat hele platte versta ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]Buenos noches!
Voor mijn lieve Samsammie altijd!quote:
Dordt..quote:Op woensdag 10 november 2010 23:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ooit in een ver verleden vanuit Dordt hier komen aanwaaien.. Twents accent prima, maar dat hele platte versta ik nog steeds niet.
7 van de 10 keer snap ik niet eens wat er in de TT staat.
Nah, niks gewonnenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voor mijn lieve Samsammie altijd!![]()
Hoe is by the by de Fok! fotopaintwedstrijd (?) voor je verlopen? Daar deed je aan mee als het goed was, niet?
En tekenen kan je !quote:Op woensdag 10 november 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, niks gewonnenmaar dat maakt niet uit, ik teken liever met potlood
Jammer, je had het zeker wel verdiend...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, niks gewonnenmaar dat maakt niet uit, ik teken liever met potlood
Samuella? Wie is dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jammer, je had het zeker wel verdiend...
Haha, en dat op een groot doek en ik heb binnenkort een Samuella aan de muur hangen.
Ja jammer dat je dat tekentablet niet hebt gewonnen. Dan hadden we mischien meer mogen aanschouwen.quote:
Ik heb je gebombardeerd (BOEM!) (je schrok hequote:Op donderdag 11 november 2010 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samuella? Wie is dat?
Ik moet nog eens een groot doek regelen eens zien wat ik kan fabriceren met verf anders dan aquarel.
Okequote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb je gebombardeerd (BOEM!) (je schrok he) tot Samuella. Vind het wel een leuke naam, ook heel artistiek net als mijn bolle wangetjes-drager.
![]()
Dat zal vast ook wel lukken toch. Je hebt the magical touch, of je hebt die niet. Jij hebt het, voordat je jezelf dat ging afvragen.
Ok ben benieuwdquote:Op donderdag 11 november 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk denk dat er wel wat uit komt, we gaan het zien
@ Daywalker, ik ga binnenkort beginnen met twee nieuwe projecten, die krijgen jullie wel te zien
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk denk dat er wel wat uit komt, we gaan het zien
@ Daywalker, ik ga binnenkort beginnen met twee nieuwe projecten, die krijgen jullie wel te zien
Niet specifiek... Er zijn zoveel kunstenaars enorm goedquote:Op donderdag 11 november 2010 00:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]. Heb je eigenlijk ook een bepaalde artiest/kunstenaar/schilder als voorbeeld? Waarbij je denkt van: " als ik dat zou kunnen, ben ik best wauwiee"
Wat, ben je zwanger?quote:
Jij autoneuker jijquote:
Politiek-correct antwoordquote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet specifiek... Er zijn zoveel kunstenaars enorm goed
Ik ben niet gek op paarden maar een kunstwerkje van jou zou ik graag aan mn muur willen hangen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet specifiek... Er zijn zoveel kunstenaars enorm goed
Dan zou ik liever alleen de yeti hebben...quote:
Zal ik em maar alvast even maken?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben niet gek op paarden maar een kunstwerkje van jou zou ik graag aan mn muur willen hangen.![]()
En doe alsjeblieft niet zo bescheiden, je bent bent echt goed, vooral met kleurtjes.
Ik ben gek op kleurtjes.Zal ik wat posten? beter niet.
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 11 november 2010 00:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zal ik em maar alvast even maken?
"Pics van je tieten!" ... ook weer gehad..
Ik zal eens wat leuks voor je makenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben niet gek op paarden maar een kunstwerkje van jou zou ik graag aan mn muur willen hangen.![]()
En doe alsjeblieft niet zo bescheiden, je bent bent echt goed, vooral met kleurtjes.
Ik ben gek op kleurtjes.Zal ik wat posten? beter niet.
Het lijken net twee bruine ineengekrompen 'Toads' uit Mario kart/smash op een vrouwenbuik.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 00:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Teken je eigenlijk ook nog andere dingen naast paarden san?
Ziet er nog best goed uitquote:Op donderdag 11 november 2010 00:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh dan kun je portretten tekenen want ik ben een beest in bed![]()
Geintje natuurlijk. Maar heb je zoiets wel eens geprobeerd? Portretten of stilleven o.i.d?
Deze maakte ik gister supersnel door te kijken naar me hand.
Dat potlood heb ik er later in gekrabbeld dus die loopt erdoorheen.
[ afbeelding ]
Ik denk als ik de tijd neem dat ik ook best wat op papier krijg (wat ik altijd denk) maar ik kan er nooit de tijd voor nemen.
Stelt u zich voor.quote:
Nee voor die paar minuten dat ik dat tekende vond ik het ook nog wel te doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:03 schreef Samzz het volgende:
Gewoon eens proberen, ziet er lang niet slecht uit
En bedankt hequote:Op donderdag 11 november 2010 00:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het lijken net twee bruine ineengekrompen 'Toads' uit Mario kart/smash op een vrouwenbuik.
Jij bent knapperder.quote:
Wat wil je weten?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bou heeft 3 Tukkerse dames voor zichzelf
You gotta love Enschede, right
Ik niet..quote:Op donderdag 11 november 2010 01:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
[..]
Enschede
woon ik ook
Ok je woont in Ensche.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wat wil je weten?![]()
[..]
Enschede
woon ik ook
In ieder geval te jong om met u aangesproken te wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 01:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok je woont in Ensche.
Hoe oud ben je / bent u ?
Dus vrouwen mogen onderling wel vragen "hoe oud", maar een man kan/mag dat niet vragen, en moet "hoe jong" zeggen?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok je woont in Ensche.
Hoe oud ben je / bent u ?
Juustem. En kende je dit topic al? Niet eerder gezien naar wat ik weet.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
In ieder geval te jong om met u aangesproken te worden
Ik ben 25
Gegroet! ijschockey is mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen onderling wel vragen "hoe oud", maar een man kan/mag dat niet vragen, en moet "hoe jong" zeggen?.
Niet eerluk...lekker geëmancipeerd.
Shit, ijshockey begonnen.byebye zwaaizwaai leuke Tuckeurrss, Trusten
![]()
Haha je mag van mij best vragen hoe oud hoor ;D voel me nog niet aangesprokenquote:Op donderdag 11 november 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen onderling wel vragen "hoe oud", maar een man kan/mag dat niet vragen, en moet "hoe jong" zeggen?.
Niet eerluk...lekker geëmancipeerd.
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 01:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juustem. En kende je dit topic al? Niet eerder gezien naar wat ik weet.
Ik zag emquote:
Daar heb ik ooit nog eens mensen gekend, maar dat is al heel lang geledenquote:Op donderdag 11 november 2010 01:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Ah juistem.
Mooie stad is Ensche.
Ik woon in de bouwput van Twente... Nijverdal
welkom!quote:
heb jij een jaarkaart dan? of koop je losse kaartjes?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben echt enorm fandus ik zit altijd in het stadion als het kan
Nee, kan die persoon niet bereikenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidinmiddels gevonden wat je zocht?
heb ook geen idee wie je anders zou kunnen vragen, helaasquote:Op donderdag 11 november 2010 08:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, kan die persoon niet bereiken
IJshockeyquote:Op donderdag 11 november 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
![]()
Vrouw + FCTwente Fan, welkom in ToF!quote:Op donderdag 11 november 2010 01:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben echt enorm fandus ik zit altijd in het stadion als het kan
Moet ze alleen nog grolsch drinken zekerquote:Op donderdag 11 november 2010 08:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vrouw + FCTwente Fan, welkom in ToF!!
-Mooguh!
Nee hoor, ik ben snel tevredenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet ze alleen nog grolsch drinken zeker
Amsterdam, altijd leuk om daar heen te moeten, waar werk je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 11 november 2010 08:50 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh
vdaag rondje nederland en sta nu bij amsterdam in de file
Jooquote:
Zekerquote:Op donderdag 11 november 2010 01:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juustem. En kende je dit topic al? Niet eerder gezien naar wat ik weet.
[..]
Gegroet! ijschockey is mooi
Jaha, das over een jaartje of 5 wel anders hequote:Op donderdag 11 november 2010 01:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha je mag van mij best vragen hoe oud hoor ;D voel me nog niet aangesproken
Veel plezier met ijshockeytruste
Canucksquote:Op donderdag 11 november 2010 08:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IJshockeyWat is je favo club?
Dat zou wel jammer zijn jaquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok dat zn nieuw verkregen make-up tips niet werken.
Oeh, laat me raden...quote:Op donderdag 11 november 2010 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik 'werk' en word lastig gevallen door een zweverige hippie collega...
Werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik 'werk' en word lastig gevallen door een zweverige hippie collega...
Eens!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, maar laten we daar niet te diep op in gaan vandaag.
Ik heb het eea meegekregen ja...quote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij hebt de verhalen over deze persoon gehoord?
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
...en ik werd ook nog gebeld door een Indiër van Symantec...
"Hello, am I speaking with mister Afdeling?"
Ik sta in de wacht bij Symantec. Eerst panfluitmuziek, toen The Beatles en nu een of ander drama-wijf met huilmuziek...quote:
Okéquote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef Redbaron het volgende:
@martijn: ik zal vdaag wel ff fototje maken van de dikke volvo
jaquote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Algemene Ouderdoms Vetverbranding?
Ik ben een Avs fanquote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef Boudibou het volgende:
What about you?
Goeiemooorgen, deze morgen, Tukkkers!![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, die oudjes willen graag dat ik hun dat voordoe
Rode swift, met 2 witte strepen, vorige week dinsdag?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef Redbaron het volgende:
@ Patrick: weet je dat zeker? met de volvo lijkt me stug.
Je bent ook vast een SouthPark-fan.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben een Avs fan
En dan vooral door het verleden met Roy, Sakic, Forsberg, Hejduk...
Hiquote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent ook vast een SouthPark-fan.![]()
En uiteraard Stastny!
Southpark is wel tof, en niet omdat het in Colorado speeltquote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent ook vast een SouthPark-fan.![]()
En uiteraard Stastny!
Je hebt antwoordquote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin, doe eens jouw PM checken
Mja, ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Samzz het volgende:
Bweeeeh, ik ben niet snel jaloers, maar nu wel een beetje
Bespring gewoon iemandquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Samzz het volgende:
Bweeeeh, ik ben niet snel jaloers, maar nu wel een beetje
Zullen me maar een portie gaan janken en aan de drank gaan, dan?quote:
Via pm geregeld met Justin?quote:
quote:
Jaha, sowiesowie is SP tofquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Southpark is wel tof, en niet omdat het in Colorado speelt
Stastny is ook een baas ja
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen me maar een portie gaan janken en aan de drank gaan, dan?
Sinds wanneer Hockeyen ze in Saasveld dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Boudibou het volgende:
Jaha, sowiesowie is SP tof.
![]()
Heb gisteren Bruins vs. Penguins live gecheckt,,WAT een pot zeg!![]()
Penguins thuis 7 goals tegen en 2 doelpunten voorsprong verspeelt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sinds wanneer Hockeyen ze in Saasveld dan?
Thuisquote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In de trein tichting Damsko..college.
Haha,,en jij dan?
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, geloof me maar als ik zeg dat het niet zo is
Zielig zijn en alcohol drinken kan ook leiden tot seks.quote:
Ik wachtte al tot iemand em ging makenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry druk hier dus het duurde evenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef haakon het volgende:
Ik wachtte al tot iemand em ging maken
Lijden?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor![]()
[..]
Zielig zijn en alcohol drinken kan ook lijden tot seks.
Iets voor u ?quote:
1 | VA-We_Wish_You_A_Metal_Xmas_And_A_Headbanging_New_Year-(Deluxe_Edition)-2CD-2010-MTD |
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Iets voor u ?
[ code verwijderd ]
...en tot een erectiestoornis...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Zielig zijn en alcohol drinken kan ook lijden tot seks.
Ja ik vind leiden een kutstadquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en tot een erectiestoornis...
Ervaring of?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en tot een erectiestoornis...
Kom maar langsquote:
Nehquote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zielig zijn en alcohol drinken kan ook leiden tot seks.
Nijreesbos.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand toevallig nog een adresje in Twente waar ik goedkoop haardhout kan kopen?
Gewoon uit de gemeente tuin hakkenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand toevallig nog een adresje in Twente waar ik goedkoop haardhout kan kopen?
I don't get it.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan mij dat interesserenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pas op, er zijn ambtenaren aanwezig hier!
Whehequote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pas op, er zijn ambtenaren aanwezig hier!
Sinds wanneer zeggen echte studenten 'school'quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thuis
Over een uurtje richting school
Ik kan even iemand sms'en.. Dan komen ze het zo brengen en 't kost geloof ik ook niet veel.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ehm, ik mag geen boetes schrijven.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.dancingbruins.nl/
[..]
Jaja, en dan toch die boete schrijven als hij bezig is.
Sorry, handel alleen in Poolse importbruiden en Russische seksslaafjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
PMquote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, handel alleen in Poolse importbruiden en Russische seksslaafjes.
Ik zeg altijd schoolquote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeggen echte studenten 'school'![]()
Ow, oke dan hebben we dus 'groen licht' zolang je geen collega's oproeptquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ehm, ik mag geen boetes schrijven.
Naja, ik ben niet de enige die controleert en dwangsommen uitdeeltquote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, oke dan hebben we dus 'groen licht' zolang je geen collega's oproept.
Gemeente Albergen ( of waar Daaf dan ook zitquote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, oke dan hebben we dus 'groen licht' zolang je geen collega's oproept.
Maar ik woon in 'zijn' gemeente en kan ook wel wat hout gebruikenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
Gemeente Albergen ( of waar Daaf dan ook zit) heeft niks te zeggen over Gemeente Enschede
Gemeente Albergenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gemeente Albergen ( of waar Daaf dan ook zit) heeft niks te zeggen over Gemeente Enschede
Ik wil niet nogmaals de taalnazi uithangenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee Tubbergen wordt je blij van.
Waarom kan ik jou niet pm'en?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat zou wel tof zijn. Want om wekelijks zo'n toeten bij de Praxis te kopen schiet ook niet op...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan even iemand sms'en.. Dan komen ze het zo brengen en 't kost geloof ik ook niet veel.
Omdat er een spatie in z'n naam zit. Vorige deel niet teruggelezen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom kan ik jou niet pm'en?
Een pot natquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gemeente Albergen![]()
Tubbergen noemen we dat. En inderdaad, ik kan in principe niks doen tegen illegale activiteiten in een andere gemeente
En mij boeit het geen donder wat jij nou vind-dt-t van mijn spelling op een FORUM.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil niet nogmaals de taalnazi uithangen
quote:
Spatie/procent-teken in m'n naam. Ik PM je even een mailadres... thanks...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom kan ik jou niet pm'en?
Oh kreeg net sms terug.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn. Want om wekelijks zo'n toeten bij de Praxis te kopen schiet ook niet op...
Ja, hier ook, en ik ben niet eens buitenquote:
Oeh minder. Thanks anyway. M'n dinnetje had misschien nog wel een adresje ergens...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh kreeg net sms terug.
Me maat had het toen van 1 of andere boer uit de buurt die het dan even langsbrengt dichtbij.
Dus dat gaat al lastig worden.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook, en ik ben niet eens buiten
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook, en ik ben niet eens buiten
Waarom verbaast het me niet dat jij als eerste reageertquote:
Seks is vies. Wees blij dat jij het niet hoeft.quote:
*Janktquote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Seks is vies. Wees blij dat jij het niet hoeft.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef Intelligence het volgende:
[..]
[Singles] hebben geen seks!
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Jankt
[..]
Ik post sinds jaar en dag in die topic reeks.
Buiten het forum kom ik nergens waar FOK! voorkomtquote:Op donderdag 11 november 2010 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Weet niet of iedereen op de weblog komt maar ik had een vrij grote WTF bij het zien van deze.
Aard van het beestje hequote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat jij als eerste reageert
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Seks is vies. Wees blij dat jij het niet hoeft.
Every single day.quote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Boudibou het volgende:
Maarre mag ik vaker als niet-Tukker hier komen posten?
Om kwart voor drie pasquote:
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Boudibou het volgende:
Maarre mag ik vaker als niet-Tukker hier komen posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |