jupquote:
En wij in een kamer ernaastquote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef Assiej het volgende:
Nou San en David, plan een hotel oidgaan met die banaan
Bouquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Boudibou het volgende:
Was gister kantjeboord he, Tukkers.
Maar gefeliciteerd heurr! Doet die verrektje Joop het wel weer goed met Nacer
Dit noem ik nog eens een warm welkom! Moet me vaker onder de Tukkers begeven blijkbaar.quote:
Poepje?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit noem ik nog eens een warm welkom! Moet me vaker onder de Tukkers begeven blijkbaar.
Hooooooiii, poepje!
Ja, je bent een poepje haha. Heb je ook zachte wangen?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, je bent een poepje haha. Heb je ook zachte wangen?![]()
Ik zie mijn favoriete TS met (uiteraard) een voor haar gebruikelijke TT, dua moest wel reageren
En ik wilde mijn mede-Tukker feliciteren me de zwaarbevochte overwinning van gister.
jaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Als ik nu nog in kpd post, valt dat op?
Dussseee wanneer gaan ik en je bolle wangen daten?quote:
Zeg het maarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dussseee wanneer gaan ik en je bolle wangen daten?
Vooruit, jij mag ook komen...![]()
Ach, alhoewel ik de club Twente, vanzelfsprekend, binnen de landsgrenzen gun, mogen de supporters best een klein feestje vieren na een zege.
goeinaamdquote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]Buenos noches!
Of zoals de Tukkers zouden zeggen: Goed'ndaeg (ofzo...)
Hahaha, ja bijnaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]Buenos noches!
Jij hebt toch je vriendin?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En wij in een kamer ernaast?
JIj bent echt de eerste die over wangetjes begintquote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wanneer je wangetjes op en top in shape zijn. Moet er wel van genieten he
.
Het zou opzich een goede metafoor ervoor zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
JIj bent echt de eerste die over wangetjes begintMeestal zijn het tieten
Schattigquote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het zou opzich een goede metafoor ervoor zijn
Maarja, das het niet in dit geval. Heb een wangenfetisj. Vind het zo leuk om tijdens een gesprek met een leuke chick even aan haar wangen te zitten.
Meesten kunnen dat opzich ook best waarderen, aangezien ik in de buurt van bolle babywangen heel lief ben.
Ja zoiets. Ooit in een ver verleden vanuit Dordt hier komen aanwaaien.. Twents accent prima, maar dat hele platte versta ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]Buenos noches!
Voor mijn lieve Samsammie altijd!quote:
Dordt..quote:Op woensdag 10 november 2010 23:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ooit in een ver verleden vanuit Dordt hier komen aanwaaien.. Twents accent prima, maar dat hele platte versta ik nog steeds niet.
7 van de 10 keer snap ik niet eens wat er in de TT staat.
Nah, niks gewonnenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voor mijn lieve Samsammie altijd!![]()
Hoe is by the by de Fok! fotopaintwedstrijd (?) voor je verlopen? Daar deed je aan mee als het goed was, niet?
En tekenen kan je !quote:Op woensdag 10 november 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, niks gewonnenmaar dat maakt niet uit, ik teken liever met potlood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |