quote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet, ik vertel alleen hoe 't zat
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd handdoek naast het bed
urinedrinken, menstruatiebloed en tepelstickers met kwastjesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was blijven hangen bij de vaatwasser en wc in de badkamer discussie. Geen idee wat er tussendoor is gebeurd
10 punten!quote:
Gewoon iets dat binnen handbereik isquote:
Ja, dus? Dat had ze tijdens onze relatie enzo.. Niet mijn idee, het harequote:
Als de pil gewoon goed werkt en regelmatig wordt geslikt, dan heeft ze alleen doorbraakbloedingenquote:
Die 0,01% van de gevallen zou ik toch niet in dit gesprek mee willen nemenquote:
Ah ok, op die manierquote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de pil gewoon goed werkt en regelmatig wordt geslikt, dan heeft ze alleen doorbraakbloedingen
alles wordt meteen doorgeluldquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets wat je Lotusss gisteren vertelde enzo
Ja nee, ik lees het menstruatieverhaal niet heel goed meequote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die 0,01% van de gevallen zou ik toch niet in dit gesprek mee willen nemen
Jaja, het is al goed hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat had ze tijdens onze relatie enzo.. Niet mijn idee, het hare
Sterker nog, ik zat naast Lotusss en kon meelezenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alles wordt meteen doorgeluld
het lijkt hier wel een dorp
maar dank u! het duurt nog ff hoor... helaas....
Jij moet echt leren om eerst te lezen en dan pas te reagerenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik lees het menstruatieverhaal niet heel goed mee
Vergeet de genoemde bruyne ster nietquote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
Oh joepie menstruatiepraat....
maar ook urinepraat....
mixed feelings
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij moet echt leren om eerst te lezen en dan pas te reageren
Goede lezers halen de tepelstickers er ook uitquote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
Oh joepie menstruatiepraat....
maar ook urinepraat....
mixed feelings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |