Ik gebruik Paauwe als DM en Buijs kan zijn positie zo overnemen alleen ik moet eerst wat ruimte maken in het loonbudget voor dat ik een fatsoenlijk bod kan doen. Ik wou Paauwe nog een jaartje houden maar na dat idiote contractvoorstel en in het achterhoofd dat ie al 35 is heb ik besloten geen nieuw contract aan te bieden.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk niet. Doe hem een take it or leave it aanbod voor wat je maximaal kwijt wilt anders? Voor welke positie is het eigenlijk? Want Paauwe speelt toch DC en Buijs RB of DM?
Kan je niet beter een jonge speler halen ipv Buijs? Lijkt me van de regen in de drup...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik Paauwe als DM en Buijs kan zijn positie zo overnemen alleen ik moet eerst wat ruimte maken in het loonbudget voor dat ik een fatsoenlijk bod kan doen. Ik wou Paauwe nog een jaartje houden maar na dat idiote contractvoorstel en in het achterhoofd dat ie al 35 is heb ik besloten geen nieuw contract aan te bieden.
"Ervaring is onmisbaar in het moderne voetbal."quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een jonge speler halen ipv Buijs? Lijkt me van de regen in de drup...
Nooit last van gehad in AM, in principe doe ik iedereen weg die 30 dreigt te worden, heel soms huur ik een backup speler van 31 of 32 of laat ik een keeper wat langer staan.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef geldwolf het volgende:
[..]
"Ervaring is onmisbaar in het moderne voetbal."
Hij is 28 echt jong is ie niet maar hij kan nog 5 jaar mee op het niveau VVV en hij is gratis.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een jonge speler halen ipv Buijs? Lijkt me van de regen in de drup...
Wat een heldquote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef Pinterman het volgende:
Ben zojuist teruggekeerd van mijn oost-Europese vakantiereisje. Heb mijn oogjes uitgekeken, maar... ben toch enigszins bedrogen thuisgekomen
Het blijkt dat de Moldavische, Albanese, Hongaarse, Bulgaarse, Slowaakse, Sloveense, Macedonische, alsook de Wit-Russische competities stuk voor stuk van hoger niveau zijn dan de Nederlandse Jupiler league. Er lopen veel goede spelers rond, zeker van het niveau Eredivisie-middenmoot, en ze verdienen vaak maar een paar honderd euro per week, maar helaas wilde er maar ééntje komen...
Wilfried Niflore. Hij mag er wezen.
Haha, dat is wel jammer, toch een prima speler. Ja, ik koop meestal wel spelers met in mijn achterhoofd de formatie waarin ik wil spelen. Komend seizoen is dat die 4-3-3 met een DM, maar in het eerste seizoen was ik toch nieuwsgierig hoe het zou gaan met een 4-4-2 met twee DM's en een AMR+AML. Niet slecht, maar het moet beter kunnen ;-)quote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Denninho het volgende:
[..]
Netjes man. Ik denk dat het goed gaat lopen met 3 middenvelders, ik heb zelf ook over die formatie nagedacht. Als ik jouw was zou ik zelfs gaan kijken voor spelers die je speciaal voor dat systeem kan gebruiken ipv het systeem aanpassen naar je spelers. Een ijzersterke vent als DM, en centraal een controlerende middenvelder en een spelmaker, ideaal.Misschien ga ik het 2de seizoen ook die formatie hanteren, bied toch meer stabiliteit dan hoe ik nu speel. Kan ik ook meteen incashen op Sassegnon die dan overbodig word. Kheb al sinds t begin niet zo'n goeie relatie met die gozer dus zou mooi uitkomen.
Heb de wedstrijd toch mooi overgespeeld. Ik moet zeggen, toch erg mooie doelpunten!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef Moron het volgende:
GvdMijn eerste crashdump. Net een prachtige overwinning op Auxerre, 4-1..
Edit: Oh alleen die wedstrijd moet ik overspelen. Dus jammer genoeg niet de 2-0 verlies tegen Chelsea![]()
huiliequote:Op donderdag 11 november 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt jezelf in 't spel gezet? Potentie van -10 zeker?
Cheaterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |