Als het gaat om de meerheidssteun voor een kabinet zou ik iets tactischer te werk gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:54 schreef jabidabido het volgende:
[..]
dat is waar, het is gewoon een ontzettende misselijke vent.
de lafheid van wilders om die vent met een trap in zijn ballen de partij uit te schoppen en het buitensporige inzomen van "links" op een eikel omdat het een pvv-er is
Ja oke, maar eerlijk is eerlijk, voor Wilders is het wel een teringdilemma nu.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:54 schreef jabidabido het volgende:
[..]
dat is waar, het is gewoon een ontzettende misselijke vent.
de lafheid van wilders om die vent met een trap in zijn ballen de partij uit te schoppen en het buitensporige inzomen van "links" op een eikel omdat het een pvv-er is
Nee joh! Meisjes van 17 zijn aanbevolen door Berlusconi.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja die term is bedacht door pedo's maar het blijft vies hoor.
Een smeerlap? Een 23 jarige die seks heeft met een 17 jarige?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:42 schreef jabidabido het volgende:
[..]
hoezo?
die meiden werden getrained op dat moment met wapens, om later vijanden in barre omstandigheden te doden.
en tegenwoordig....17 jaar dat is gewoon al volwassen, zeker lichamelijk.
het blijft een smeerlap, maar die achterlijke pedosite is helemaal fout bezig.
trouwens, zou er werkelijk waar geen enkele baas zijn die zijn knappe werkneemster ook een opslag/leuke functie beloofd voor een pijpbeurt...
enerzijds wel maar wilders zegt altijd dat die crimineel smerig gedrag altijd keihard aanpakt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als het gaat om de meerheidssteun voor een kabinet zou ik iets tactischer te werk gaan.
Ik weet niet hoe de zaak aan het rollen is gekomen. Er zal wel een onderzoek zijn gestart omdat er meerdere militairen bij betrokken waren...quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah oké, maar de twee meiden hebben hem wel laten vervolgen?
ik wist niet dat die 23 was toendertijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:57 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Een smeerlap? Een 23 jarige die seks heeft met een 17 jarige?Kijk eens om je heen _o- Wordt wakker joh
Voor zover ik weet was er een klokkenluider.. 'Instructeurs Ermelo dwongen tot seks'quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de zaak aan het rollen is gekomen. Er zal wel een onderzoek zijn gestart omdat er meerdere militairen bij betrokken waren...
Ik vind dit niet smerig crimineel gedrag. Daarnaast, je kunt het militair tucht- en strafrecht niet zomaar vergelijken met het civiel recht en strafrecht dat voor ons geldt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:57 schreef jabidabido het volgende:
[..]
enerzijds wel maar wilders zegt altijd dat die crimineel smerig gedrag altijd keihard aanpakt.
of het nu gaat om een marokkaan, een pvda-er of iemand uit eigen gelederen, zoiets moet je dan ook keihard aanpakken, dit is schijnheilig
Lucassen is nu 35 in 2000 heeft de Boer de zaak aan het rollen gebracht dus hij zal 23 a 24 jaar oud zijn geweest toen dit gebeurdequote:Op zaterdag 13 november 2010 11:59 schreef jabidabido het volgende:
[..]
ik wist niet dat die 23 was toendertijd
maar hoeveel mannen maken zich niet schuldig aan zoiets dan.
ah toe slik nu schatje, iedereen doet dat.
hoezo niet in je kontje, hoe saai ben je wel niet :S
hij ziet eruit als 48quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:02 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Lucassen is nu 35 in 2000 heeft de Boer de zaak aan het rollen gebracht dus hij zal 23 a 24 jaar oud zijn geweest toen dit gebeurde
Tja.. Sommige meisjes van 12 zien d'r uit als 20... We moeten wel bij de feiten blijven.. 12 zijn en eruit zien als 20 maakt je nog niet meerderjarigquote:
neuh, niet minder ernstig, belangrijkste feit is wel de machtpositie die hij had in dit geheel...quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:55 schreef jabidabido het volgende:
[..]
maakt de situatie ook al weer wat minder "ernstig"
Tja veel vrouwen geilen op machtquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:07 schreef Re het volgende:
[..]
neuh, niet minder ernstig, belangrijkste feit is wel de machtpositie die hij had in dit geheel...
dat hij onterecht met zijn naam en toenaam op die van hertum site staat vind ik ook veels te ver gaan, maar tsja, een veroordeling is een veroordeling, hij wist dat hij in een overmachtsituatie was, dus dan hoor je dat gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:09 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Tja veel vrouwen geilen op machtMoet je dan een man veroordelen omdat hij verleidt wordt door een machtsgeile vrouw? Gezien de straf (een week voorwaardelijk) was het vergrijp verre van ernstig te noemen
Dan kunnen we beter mensen die met drank op gaan rijden tot levenslang veroordelen en ze verbannen naar Terschelling
Ik zeg Hiroshima: helemaal zo gek nog niet!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef tho_Omas het volgende:
Die reacties op die site zijn tenenkrommend.Recht uit de baarmoederhalzen van de volksbuurt.
maar dat ze 17 jaar waren heeft niks te maken met de veroordeling, als ze 19 waren was hij net zo goed veroordeeldquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:13 schreef Re het volgende:
[..]
dat hij onterecht met zijn naam en toenaam op die van hertum site staat vind ik ook veels te ver gaan, maar tsja, een veroordeling is een veroordeling, hij wist dat hij in een overmachtsituatie was, dus dan hoor je dat gewoon niet te doen
Idd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:40 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar dat ze 17 jaar waren heeft niks te maken met de veroordeling, als ze 19 waren was hij net zo goed veroordeeld
Het was wel minder erg geweest als het een PVDA'er was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:41 schreef Re het volgende:
hij heeft gewoon 2 ondergeschikten /misbruikt en is daar voor veroordeeld, denk dat de leeftijd niet eens mee hoeft te spelen, of had het ineens minder erg geweest als de meisjes 18 waren ipv 17?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |