zoals fatima die 30 miljoen kwijtspeelt!quote:
Ja dus?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals fatima die 30 miljoen kwijtspeelt!![]()
en aboutaleb zelfs 300 miljoen...
wie keurt de misdaden van Marokkanen goed?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
PVV = Partij Voor Vrijheid.
Dit soort incedentjes kunnen gebeuren, Kom op nou mensen. PVVjers zijn ook mensen net als jouw en mij. Als dit morrokkaans tuig was dan zouden jullie het WEL goedkeurn.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit soort incedentjes kunnen gebeuren, Kom op nou mensen. PVVjers zijn ook mensen net als jouw en mij. Als dit morrokkaans tuig was dan zouden jullie het WEL goedkeurn.
Linksmensen, oftewel een karikatuur van links georienteerde mensen die alleen als boemannen in de hoofden van radicale conservatieven bestaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wie keurt de misdaden van Marokkanen goed?
Dan zou ik het idd goedkeuren dat de partij zichzelf opblies. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een Partij voor Marokkanen enig nut heeft. Ongeveer net zo veel nut als de PVV.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als dat zo is, dan zit je met het PVV tuig wel goed inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Met boeven vang je boeven. Goede zaak dus.
Laat je handjes dus maar wapperen..quote:Op woensdag 10 november 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Met boeven vang je boeven. Goede zaak dus.
En jij waarschijnlijk weer niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als dit een Marokkaan was geweest had Geert voorop gestaan om die gast het land uit te smijten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Het is geen partijlid. De PVV heeft geen leden.quote:Op zondag 14 november 2010 11:02 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Als dit een Marokkaan was geweest had Geert voorop gestaan om die gast het land uit te smijten.
Maar als partij-lid is het ineens een incidentje?
Evenals Hero Brinkman. Ik verwacht dat Hero ook nog misbruik gaat maken van de huidige situatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |