SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Omdat oplaadbare batterijenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?![]()
Omdat Activision een deal heeft met duracell?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?![]()
![]()
Net iemand in de server en die pas bijna bij de 2de prestige, dus ik kijk naar zijn playtime.. 1d15u
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Voor ¤44 wil ik het wel even proberenquote:
Ik heb alleen nog maar offline tegen bots gespeeld, ik kom in geen enkele lobby...
Moet ik nog een port openzetten of zo iets ?
De gameplay:
Ik heb om de een of andere manier het CS1.6 gevoel terug![]()
![]()
Dat had ik gister ook op bepaalde momenten, waarom ben ik nog niet achter.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor ¤44 wil ik het wel even proberen
Ik heb alleen nog maar offline tegen bots gespeeld, ik kom in geen enkele lobby...
Moet ik nog een port openzetten of zo iets ?
De gameplay:
Ik heb om de een of andere manier het CS1.6 gevoel terug![]()
http://www.eurogamer.net/(...)ty-black-ops-faceoff
360 <> Ps3 face off
-PS3 resolutie is naar beneden gegaan van 1024x600 naar 960x544, 360 versie is iets omhoog gegaan naar 1040x608.
-360 versie heeft betere performance
-360 heeft hogere resolutie schaduwen en betere schaduwfilters.
-Beide versies hebben grafische bugs maar op de Ps3 versie zijn ze duidelijker en vaker te zien. .
Zou de game zeker niet op de Ps3 halen. Game draait op fucking 540p. Belachelijk dat ze een game die draait op een gemodificeerde Quake 3!!!! engine niet eens op 720p met 60fps kunnen laten draaien.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
online zou het op de ps3 ook enorm zuigen met redelijk wat framedrops. gelukkig hebben de eckte bazen de 360quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
360 <> Ps3 face off
-PS3 resolutie is naar beneden gegaan van 1024x600 naar 960x544, 360 versie is iets omhoog gegaan naar 1040x608.
-Beide versies hebben grafische bugs maar op de Ps3 versie zijn ze duidelijker en vaker te zien. .
Zou de game zeker niet op de Ps3 halen. Game draait op fucking 540p. Belachelijk dat ze een game die draait op een gemodificeerde Quake 3!!!! engine niet eens op 720p met 60fps kunnen laten draaien.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik ga dit eens proberen uit te voeren: http://www.ps3-sense.nl/f(...)twork-%28Aanrader%29
Misschien dat het dan wel lukt![]()
![]()
Alsof je daar een ruk van merkt...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
360 <> Ps3 face off
![]()
Ja natuurlijk merk je datquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Alsof je daar een ruk van merkt...
hmm moet nog 2x de flag capturen en dan heb ik marathon/lightweight? proen dan gaan we door naar de volgende perk
poker, poker, poker![]()
omg...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:36 schreef deepart het volgende:
Net iemand in de server en die pas bijna bij de 2de prestige, dus ik kijk naar zijn playtime.. 1d15utreurig gewoon...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Je moet hem daarna ook nog kopen. Je moet alles kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef Cieva het volgende:
hmm moet nog 2x de flag capturen en dan heb ik marathon/lightweight? proen dan gaan we door naar de volgende perk
.
Nerd-alert!!!
Anyway, kga denk ik net zoals bij MW2 1x prestigen en daarna zoveel mogelijk uitspelen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Zijn er trouwens vanavond nog mensen online na 12en? Dan ga ik maar eens de MP weer proberen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik heb black ops net besteld. Morgen lekker in huis kan ik eindelijk genieten. laatste call of duty dat ik speelde was call of duty 4 en 5 op de wii. Dit gaat leuk worden. Mijn vriend heeft hem ook hij is al bijna level 55Ik hou van praten.![]()
Ben ik de enige die ontzettend last van glitches heeft? Poppetjes die dood zijn die gewoon blijven staantoch zonde.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/![]()
Wel goed lezen, er staat "geen opblaasbare batterijen gebruiken"quote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
ZO hey, das echt bizar man.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
360 <> Ps3 face off
Ik ga gelijk mijn ps3 verkopen en een xbox halen want ik vind dit inderdaad niet om aan te zien!
Bedankt voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
wtf, uberhaubt ''game'' humor in boekjes, owja boekjes lezen van een gamequote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wel goed lezen, er staat "geen opblaasbare batterijen gebruiken"![]()
let je wel op je 15 min pauze tussendoor?Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik denk dat het hier de handleiding betreft van de echte bestuurbare auto die bij die überdure editie kwamquote:Op woensdag 10 november 2010 20:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wtf, uberhaubt ''game'' humor in boekjes, owja boekjes lezen van een game![]()
let je wel op je 15 min pauze tussendoor?![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ZO hey, das echt bizar man.
Ik ga gelijk mijn ps3 verkopen en een xbox halen want ik vind dit inderdaad niet om aan te zien!
Bedankt voor de tipWtf ben jij voor een kneus. Ik probeer hier potentiele kopers naar een 360 versie te sturen omdat dat blijkbaar de betere versie is? framedrops in de multi? Ik ben geen fanboy hoor, het is gewoon belachelijk dat de Ps3 versie slechter is in dit geval. 540p? Belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik geef hierbij de schuld aan Treyarch. Niet de Ps3. Ik heb helemaal niks tegen Ps3 of Ps3 users. Dus slow your fucking roll.
Hoezo doe ik blij? mafkees
[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 10-11-2010 20:56:31 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Is mijn huisgenoot er eindelijk niet meer en heb ik goed internet, wil mn scharrel afspreken, zo kan ik nooit dit spel spelen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Stuur je scharrel maar hier naartoe dan kun jij lekker cod spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:14 schreef dreamzk het volgende:
Is mijn huisgenoot er eindelijk niet meer en heb ik goed internet, wil mn scharrel afspreken, zo kan ik nooit dit spel spelen
Nog 5 missies te gaan. Hoop dat die laatste 2 niet extreem moeilijk zijn.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Villa.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef mash_ het volgende:
ik vind de maps wel vet eigenlijk. zitten weinig levels tussen die ik echt kut vind.![]()
![]()
Nee, morgen weer.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mark is een noob! Mark is een noob!
Zo
ga je vanaaf nog spelen?![]()
![]()
Hoe weet je in welke missie je zit?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nog 5 missies te gaan. Hoop dat die laatste 2 niet extreem moeilijk zijn.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik zie dat aan de achievements.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe weet je in welke missie je zit?
Ik speel m op Veteran, om de zoveel missies unlock je een achievement.na regen, ben ik er.
vandaag dus niet ontvangen, mag hopen dat die morgen in de brievenbus ligt, al heb ik niet veel tijd em te spelen![]()
![]()
3e x Nuketown op rij
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Welke shop?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef patrickpsv het volgende:
vandaag dus niet ontvangen, mag hopen dat die morgen in de brievenbus ligt, al heb ik niet veel tijd em te spelen![]()
Je weet dat je daar zelf invloed op kan hebben door een andere map aan te klikken? Doe ik altijd heel snel, en 95% van de tijd word het dan ook die map.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
had je een kortingsbon ofzo? zie op de site van bart smit 55 staanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voor ¤44-, even meegepikt bij de Bart Smit, kreeg er nog een gratis t-shirt bij ook
Scheelt me weer een t-shirt kopen met carnaval, dan gaan ik en mijn vrienden als nerds
Nu even testen...Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
vind ze allemaal wel prima eigenlijk, alleen nuketown is echt te klein en chaotisch met 12 manquote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef mash_ het volgende:
ik vind de maps wel vet eigenlijk. zitten weinig levels tussen die ik echt kut vind.![]()
![]()
Weet iemand hoe die score per minuut wordt berekend? Is dat gewoon als je bijvoorbeeld 10 kills heb en 2 assist in 10 minuten 1080/10 = 108.0 per minuut? Of hebben ook XP en dergelijke ermee te maken?
Net de Famas gepakt, dat is lekker!!![]()
Enkele wapens die je kan kopen staan niet in de OP
Vanmiddag kocht ik alle wapen van de light machine gun en toen kwam er een 4e of 5e vrij.
Classified waepon
Speelt wel oke dat wapen, ben alleen even de naam kwijt![]()
![]()
OMG, meer geluk hebben dan dit bestaat echt niet, dit gaat echt nergens over
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
gcshop.nl, er stond voor 21.30 besteld, volgende dag in huis. Er stond al om 21.15 dat de game verstuurd was. Dus niet.quote:![]()
![]()
Kan toch ook aan de tnt liggen..quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
gcshop.nl, er stond voor 21.30 besteld, volgende dag in huis. Er stond al om 21.15 dat de game verstuurd was. Dus niet.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Dat kan zeker ja, maar het maakt me niet zoveel uit aan wie het ligt, ik wil die game gewoon op de datum waarop die moet komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan toch ook aan de tnt liggen..![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef delano.888 het volgende:
OMG, meer geluk hebben dan dit bestaat echt niet, dit gaat echt nergens overte vet
![]()
![]()
Zo was ook een zieke throwing knife kill op MW2quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef delano.888 het volgende:
OMG, meer geluk hebben dan dit bestaat echt niet, dit gaat echt nergens overJe zal er wel meer tegen gaan komen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
zo iets alsquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zo was ook een zieke throwing knife kill op MW2Je zal er wel meer tegen gaan komen
![]()
![]()
wat trouwens super handig is! met domination. als je team dicht bij A begint meteen naar 6 rennen en dan een semtex gooie. en je flashbangs. en anderson. vandaag al paar keer multikill door gehaald![]()
![]()
Ja, maar is altijd al zo geweest nadat cod uitkwamquote:Op woensdag 10 november 2010 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het een beetje laggt op de PS3?![]()
Das een leuke map man.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef byah het volgende:
welke idioot heeft die nuketown map bedacht![]()
Hmm neequote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
had je een kortingsbon ofzo? zie op de site van bart smit 55 staan
Ik heb hem gekocht in Zaandam, daar stond een bord buiten de winkel dat hij daar ¤44 was
Ik wilde hem eerst bij Saturn krijgen, maar daar was hij uitverkocht.
Daar kost hij ook 44![]()
![]()
Jah rastafari wat een vet spel!!
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik vind em veel vetter dan mw2 (ik praat nu ff alleen over sp)
Morgen maar es aan de multi!![]()
Ben ik de enige die gezeik heeft met PS3 connection? De hele tijd "Connection Interrupted" melding.
Schijt irritant!![]()
![]()
Daarnaast heeft de Ps3 framedrops tijdens multiplayer. Veel meer dan op de 360, dus dat kan het ook zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja, maar is altijd al zo geweest nadat cod uitkwamwelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Wel veel leuker, nu stelt het halen van een pro perk wat meer voor.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Proletariaat het volgende:
die pro perks zijn kut te halen.. in ieder geval niet iedereen die pro heeft nu
Ik heb daar eigenlijk alleen de eerste 2 uur last van gehad, nu niet meer. Of ik ben er aan gewend alquote:Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daarnaast heeft de Ps3 framedrops tijdens multiplayer. Veel meer dan op de 360, dus dat kan het ook zijn.
Dacht dat ik gek was op gamenmoet je het meisje zien vanaf 2 minuut 35, knettergek
![]()
http://www.gamer.nl/video(...)ll-of-duty-black-opsOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ja! alleen de ghost pro versie halen is echt kutquote:Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Wel veel leuker, nu stelt het halen van een pro perk wat meer voor.![]()
![]()
WTF..
SP spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kon mij niet inhouden.
Ook maar gehaald."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:43 schreef Proletariaat het volgende:
WTF..
SP spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van matchmaking hebben ze ook nog nooit gehoord ofzo. 9 minuten met 3 tegen 6 spelen
![]()
Treyarch:quote:Hello World. We're here, working. We will patch all platforms, as always. I'll have info of substance once we catch our breath. #ItsBeen1Day
less than a minute ago via web![]()
Wat wil je dan hebben ?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Miquexia het volgende:
[..]
Nou, wat een geweldige post is dit zeg.
Heb je internet via de kabel of draadloos ?![]()
Wat moet je voor ghost pro doen?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja! alleen de ghost pro versie halen is echt kut![]()
Ik heb:
- Light weight
- Ninja
- Steady aim.
Die zijn echt makkelijk te halen. Gun met silencer, 150 hip fire kills maken, 2 mensen kniven binnen 5 seconden van elkaar, en nog wat mensen killen bij hun objectives (gewoon wat potjes demolition doen) en wat mensen in hun rug kniven
chick is lelijk patrickquote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef delano.888 het volgende:
Dacht dat ik gek was op gamenmoet je het meisje zien vanaf 2 minuut 35, knettergek
![]()
http://www.gamer.nl/video(...)ll-of-duty-black-ops![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Temlin het volgende:
[..]
ohja, thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van matchmaking hebben ze ook nog nooit gehoord ofzo. 9 minuten met 3 tegen 6 spelen![]()
Tering he, die missie waar je die hind moet besturen.
Wat een kutding is dat zeg. Dat ding keert en vliegt zo fckn traag.
En dan moet je zelf dat ding besturen en schieten.
Heel kut.na regen, ben ik er.
Oh wacht, ze word nog gekker!
Dit moeten jullie echt even zien, serieus
30 dingen uit de lucht halen zonder killstreak te gebruiken. een sentry kapot maken( wat ook kut is want heb nog nooit iemand zo`n ding zien neerzettenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat moet je voor ghost pro doen?![]()
Ik heb:
- Light weight
- Ninja
- Steady aim.
Die zijn echt makkelijk te halen. Gun met silencer, 150 hip fire kills maken, 2 mensen kniven binnen 5 seconden van elkaar, en nog wat mensen killen bij hun objectives (gewoon wat potjes demolition doen) en wat mensen in hun rug kniven) en 20 kills maken als je een spyplane aan hebt .
Maar gaat om die 30 dingen uit de luchthalen. duurt echt jaren.
Ik heb Lightweight pro
Sleight of Hand pro
Marathon pro![]()
Ik weet niet man, ik vind black ops iets missen ..
Vind mw2 toch fijner spelen, maarja ik blijf gewoon op allebei ownen natuurlijk.![]()
Xbox360
En na respawn zijn ze wel (dood)
LOL...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:58 schreef Temlin het volgende:
Xbox360
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien :p![]()
Welke missie is dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:58 schreef Temlin het volgende:
Xbox360
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]na regen, ben ik er.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:08 schreef Temlin het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de naam van die missie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu bij "Payback".
Nog 2 te gaan.na regen, ben ik er.
Spelen jullie de single player allemaal op veteran of niet?
Trouwens net die missie gedaan dat je met dat schip over de rivier moet om al die torens kapot te maken enzo. Toen dat lekkere muziekje begon te spelen begon ik eindelijk het idee te krijgen dat dit spel toch enigszins zijn geld waard was![]()
![]()
Nu niet.. speel eerst keer uit op hardened voor verhaal etc.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Spelen jullie de single player allemaal op veteran of niet?![]()
![]()
Rebirthquote:Op woensdag 10 november 2010 23:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de naam van die missie?
Ik ben nu bij "Payback".
Nog 2 te gaan.Hardcore eerst.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Spelen jullie de single player allemaal op veteran of niet?Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:51 schreef delano.888 het volgende:
Oh wacht, ze word nog gekker!
Dit moeten jullie echt even zien, serieus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#freefrederike![]()
Ik ben meteen op Veteran begonnen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Spelen jullie de single player allemaal op veteran of niet?
Trouwens net die missie gedaan dat je met dat schip over de rivier moet om al die torens kapot te maken enzo. Toen dat lekkere muziekje begon te spelen begon ik eindelijk het idee te krijgen dat dit spel toch enigszins zijn geld waard was![]()
Haha, ja idd. Bij dat stukje kreeg ik wel een glimlach.
na regen, ben ik er.
Ja ik ben gelijk maar op veteran begonnen. Af en toe echt frustrerend![]()
Maar heb geen zin om hem na hardened ofzo nog een keer opnieuw op veteran te doen. Als ik em uit heb nog even op recruit de rest van de trophies binnenslepen
Ja ik ben een trophie-whore...![]()
Haha, ik doe precies hetzelfde.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ja ik ben gelijk maar op veteran begonnen. Af en toe echt frustrerend![]()
Maar heb geen zin om hem na hardened ofzo nog een keer opnieuw op veteran te doen. Als ik em uit heb nog even op recruit de rest van de trophies binnenslepen
Alleen faalde ik wel bij 1 achievement op Veteran.
Die was ik ff vergeten. 2.15 van de boot zijn.na regen, ben ik er.
Je speel PS3 toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, ik doe precies hetzelfde.![]()
Ja ik was dus aan het rennen naar de boeg van het schip. Ik had het in één keer kunnen halen als ik wist dat ik er aan de zijkant afmoestquote:Op woensdag 10 november 2010 23:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, ik doe precies hetzelfde.
Alleen faalde ik wel bij 1 achievement op Veteran.
Die was ik ff vergeten. 2.15 van de boot zijn.![]()
Hoop dat ik dan straks niet de hele missie opnieuw hoef te doen op veteran. Eerste stukje er ff heenknallen op recruit en dan het laatste stuk op veteran zetten als dat gaat![]()
![]()
1ste keer had ik nog tijd over, alleen werd ik boven neergeschoten.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja ik was dus aan het rennen naar de boeg van het schip. Ik had het in één keer kunnen halen als ik wist dat ik er aan de zijkant afmoest![]()
2de keer was ik net te laat. 2.10![]()
Wat was jouw manier?
Iedereen neerhalen?
Ik rende er gewoon doorheen, niemand knalde.
na regen, ben ik er.
Ongelofelijk dat ik hiervoor 's nachts in de rij heb gestaan![]()
Wat een kut spawn systeem. Om over de lag nog maar niet te spreken.
Je ziet gewoon dat je ze raakt, je kijkt de killcam om er achter te komen dat het spel hiermee niet akkoord gaat en jouw schoten als mis ziet.
Al met al is het tot nu toe een dikke teleurstelling, ook over de maps ben ik niet echt te spreken op een enkele na (Nuketown op het spawnen na, Launch en nog 1 waar ik de naam zo gauw even niet van weet) echter is dit natuurlijk persoonlijk.
Ik hoop in ieder geval dat er snel verandering in komt, want dit vind ik persoonlijk niet leuk om te spelen.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Eerste keer begon ik ook te schieten en toen begonnen ze terug te schietenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
1ste keer had ik nog tijd over, alleen werd ik boven neergeschoten.
2de keer was ik net te laat. 2.10![]()
Wat was jouw manier?
Iedereen neerhalen?
Ik rende er gewoon doorheen, niemand knalde.![]()
Tweede keer net als jou, gewoon rennen maar voor ik het wist was het 2:10 en stond ik op de boeg van het schip te kijken waar ik verdomme toch naartoe moest![]()
![]()
Hahah, ja dat had ik te 1ste keer ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Eerste keer begon ik ook te schieten en toen begonnen ze terug te schieten![]()
Tweede keer net als jou, gewoon rennen maar voor ik het wist was het 2:10 en stond ik op de boeg van het schip te kijken waar ik verdomme toch naartoe moest
Laatste stuk van Payback is echt kut!na regen, ben ik er.
Als je een bepaalde level bent toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee wanneer die hardcore matches beschikbaar worden?na regen, ben ik er.
Werkt niet meer volgens mij, flash gooien meteen na marker toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Heeft iemand de Care Package glitch al geprobeerd?![]()
Hardcore playlist unlock je op level 19 dacht ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee wanneer die hardcore matches beschikbaar worden?
EN heb je eindelijk hele avond om te gamen, valt om half 9 de stroom uitGaat er om 23:15 eindelijk ook een noodaggegraat aan, maar ja...
Anyway, hij bevalt me tot nu toe goed. M'n favoguns tot nu toe zijn toch wel de enfield en die eerste LMG (De HK21 dacht ik)![]()
http://uk.xbox360.ign.com/articles/113/1132863p1.html
Robbers Nab Over 100 Copies of Black Ops
Four cases of the game stolen from GameStop.
US, November 7, 2010
The Baltimore Sun reports two men armed with handguns stole four cases of Activision's Call of Duty: Black Ops video game, cash, and gaming systems from a GameStop store at the Bel Air shopping center in Harford County, Md. late Saturday night.
The robbers made off with more than 100 copies of Black Ops, which is set to go on sale this Tuesday. The local sheriff's office is asking residents to contact them if they come across early copies of the game.
![]()
![]()
WTF!?
Dat tankstukje op Rebirth.![]()
Wat een kk debiele missie is dit zeg.na regen, ben ik er.
Tering he, welke randdebiel bij treyarch heeft deze missie verzonnen.
Eindelijk voorbij deze kutspawn-point.
[ Bericht 60% gewijzigd door Dr.Pringles op 11-11-2010 00:19:43 ]na regen, ben ik er.
Ik had net iets vreemds. In een potje TDM had iemand een rookgranaat in een huisje gegooid. Toen liep ik daar naar binnen en zag natuurlijk niks, ineens word ik met een headshot neergeknald. Op de killcam zag ik dat de persoon die mij neerschoot mij zag binnenkomen en gewoon rustig op mijn hoofd kon mikken omdat er bij hem helemaal geen rook te zien was. Lekker oneerlijk zo
Dat is niet niks hahaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
30 dingen uit de lucht halen zonder killstreak te gebruiken. een sentry kapot maken( wat ook kut is want heb nog nooit iemand zo`n ding zien neerzetten) en 20 kills maken als je een spyplane aan hebt .
Maar gaat om die 30 dingen uit de luchthalen. duurt echt jaren.
Ik heb Lightweight pro
Sleight of Hand pro
Marathon pro
Waarom vind je het een mislukking?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef Edwinuss het volgende:
Game gaat de verkoop in. Dikke mislukking.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Net had ik trouwens ingesteld dat hij alleen lokale servers zoekt, dat lijkt enorm goed te werken. De hele server had bijna volle groene balkjes.
Zoeken duurde wel iets langer.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ja, ik vind het spel nu officieel leuk! Gaat steeds beter, en die AK&4u is een geniaal wapen
Wel jammer dat My Recent Games er net uit lag, had net een vet mooie kill!https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Wat vinden jullie van de stoner63 ? Dit wapen kan je kopen als je alle light machine guns hebt gekocht.
Hij staat normaal onder classified.![]()
Heb hem nietquote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van de stoner63 ? Dit wapen kan je kopen als je alle light machine guns hebt gekocht.
Hij staat normaal onder classified.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
http://www.ustream.tv/channel/machinima-live-stream
Deze gasten wisselen elkaar af zodat ze met hun account 24/7 aan het levelen zijnZe stoppen pas als ze alle prestiges hebben gehaalt.
Ziek hoor
Er zijn zelfs mensen die nu al weer high/pro-skilled zijn... Ik haat dat![]()
Je moet het spel de 1e minuut al hebben en snel naar huis rennen wil je een beetje bij de beste horen...#freefrederike![]()
godverdomme wat een kankermissie is dit op veteran:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:39 schreef pugehenis het volgende:
godverdomme wat een kankermissie is dit op veteran:Die had ik net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd helemaal gek.na regen, ben ik er.
Waarom speel je ook op veteran als het zo kk frustrerend is? Heb MW2 ook niet op veteran gespeeld want anders had ik m'n controller het raam uit gesmeten. CoD heeft nooit echt een 'goede' singleplayer en imo zeker niet als je op veteran speelt ( meer irritant dan leuk & tof )welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik doe het voor de achievements.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom speel je ook op veteran als het zo kk frustrerend is? Heb MW2 ook niet op veteran gespeeld want anders had ik m'n controller het raam uit gesmeten. CoD heeft nooit echt een 'goede' singleplayer en imo zeker niet als je op veteran speelt ( meer irritant dan leuk & tof )na regen, ben ik er.
Makes sense.. een beetje danquote:Op donderdag 11 november 2010 00:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik doe het voor de achievements.. Ik herinner me nog hoe ik me ergerde aan sommige stukken bij MW2 op hard, dan moet ik niet eens denken aan veteran. Die achievements kunnen me dan gestolen worden ( terwijl ik toch al best aardig wat achievements heb over het algemeen, zo'n 50.000
)
De meeste mensen hiero die nog steeds nu doorhebben dat dit spel itt tot faal MW 2 WEL recoil heeft![]()
. Je moet nu OOK met automatische wapens tappen of bursten om een beetje accuraat te schieten
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Is het nu opeens super druk ? Veel laggggg:(
Menu begint nu ook vast te lopen, wtf man. Hierom heb ik juist een ps3.
Wanneer komt de ps4 uit?![]()
De Ps3 versie is de minste van de 2. Jammergenoeg dat wel..quote:Op donderdag 11 november 2010 01:31 schreef stoeltafel het volgende:
Is het nu opeens super druk ? Veel laggggg:(
Menu begint nu ook vast te lopen, wtf man. Hierom heb ik juist een ps3.
Wanneer komt de ps4 uit?
Vertel me niet dat je een Ps3 hebt gekocht voor Black Ops
Ps4 komt pas over 2 jaar of meer uit.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Lvl19, staat ook aangegeven?!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee wanneer die hardcore matches beschikbaar worden?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Heb de PS3 al 3 jaar cod 4/5/6/7quote:Op donderdag 11 november 2010 01:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De Ps3 versie is de minste van de 2. Jammergenoeg dat wel..
Vertel me niet dat je een Ps3 hebt gekocht voor Black Ops
Ps4 komt pas over 2 jaar of meer uit.![]()
![]()
Je bent wel weer bezig met je haatcampagne ook héquote:.
Wilde reageren op GAF maar ben gebanned dus kan het helaas niet doen
.....Kennedy![]()
Om de minuut connection timeout, servers nog overbelast grrTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
PSN er nu helemaal uit? Pff, game begint steeds lekkerder te lopen maar die disonnects wordt je helemaal gek van..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik speel nu gewoon online op de psn, alleen zo nu en dan connection lostTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
het is niet moeilijk. maar gewoon kut moet ik hele tijd laucher bij me hebben. en heletijd op zoek naar die dingen in de lucht. en dan 8 van de 10x dood geschoten worden op het moment dat je aan het locken bentquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef deepart het volgende:
Ik had net iets vreemds. In een potje TDM had iemand een rookgranaat in een huisje gegooid. Toen liep ik daar naar binnen en zag natuurlijk niks, ineens word ik met een headshot neergeknald. Op de killcam zag ik dat de persoon die mij neerschoot mij zag binnenkomen en gewoon rustig op mijn hoofd kon mikken omdat er bij hem helemaal geen rook te zien was. Lekker oneerlijk zo![]()
[..]
Dat is niet niks hahaen een centry kapot maken is kut omdat ik echt gewoon nooit een centrygun tegen kom.
![]()
Galil is ook mijn favo moet ik zeggen, heb alleen reflex eropquote:Op donderdag 11 november 2010 02:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Galil met silencer hardline pro, sleight of hand en marathon pro
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
AK74Uquote:Op donderdag 11 november 2010 08:16 schreef Parvus het volgende:
AK47u met grip![]()
Potjes gaan nu eindelijk wel aardig hehe.![]()
![]()
Gisteren nog een potje voor ik er mee kapte met die gun gespeeld. Eindelijk een betere gun dan de MP5 van uit het beginquote:Hij knalt wel aardig ja, al mis ik met die grip toch de red dot... maar om daar warlord aan te spenderen vind ik ook zo zonde
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik moet eigenlijk wel zeggen dat co-op Dead Ops Arcade gewoon het meest toffe aan de hele game is tot nu toeHi-la-risch!
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Gast, die minigame alléén is al de 60 euro waardquote:Op donderdag 11 november 2010 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet eigenlijk wel zeggen dat co-op Dead Ops Arcade gewoon het meest toffe aan de hele game is tot nu toeHi-la-risch!
Heb me gisteren kostelijk vermaakt met dead ops en zombies met jullie
![]()
![]()
Single player is uitgespeeld, was okee.
Zombies gespeeld, was heel vet!
Multi Player, Ground War op Crisis, Enfield, Red dot, Lightweight, Hardend, Marathon. GRUWELIJK.
Dead Ops Arcade = Meeeeesterlijk!!!!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Waar vind je die Dead Ops Arcade? Heb het nog niet kunnen vinden.
Zombies is onwijs vet als je het splitscreen of co-op speelt, heb alleen nog niet kunnen vinden hoe je de stroom aan moet zetten, iemand suggesties?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
In Kino der Untoten (Die 1e) zit de stroom op het podium zeg maar. een stuk of 5 deurtjes moest je daar dacht ik voor openen, voordat je er bent.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef dreamzk het volgende:
Waar vind je die Dead Ops Arcade? Heb het nog niet kunnen vinden.
Zombies is onwijs vet als je het splitscreen of co-op speelt, heb alleen nog niet kunnen vinden hoe je de stroom aan moet zetten, iemand suggesties?
Om DeadOps te unlocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dead Ops lijkt op Minigore op de iPod.![]()
Heeft niemand btw die oude maps van WaW?
Der Riese is nog steeds de shit.
En de MP5K heeft meer recoil dan de AK-47.. in single player dan.
na regen, ben ik er.
[quote]Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
En de MP5K heeft meer recoil dan de AK-47.. in single player dan.![]()
[quote]
Ik heb de WaW maps... Voor WaW
Misschien dat ik ze nog eens download als ze uitkomen als aparte DLC. Ik verwacht wel dat dat gebeurt eigenlijk![]()
![]()
Ik laat deze game voorlopig even liggen.
Ga het nog is proberen als de lag is weggewerkt.
Zo valt er echt niet te spelen, de ene keer heb je netjes 2 a 3 kogels nodig voor een kill.
Vervolgens van dichtbij een heel magazijn en nog niet hebben en dan tijdens het reloaden gekilled worden.
Een kill maken is bijna onmogelijk, heb de auto aim al uitgezet ging al een stuk beter maar nog (probeerd die auto aim af en toe door een muur heen te aimen ofzo?)... wat een ruk zooi.
Slaat helemaal nergens op, is ook echt de eerste CoD dat mijn K/D ratio negatief is.![]()
Gister met Rossdale, Sommy en Bozz bijna de hele avond Dead Ops en zombies gedaan, fucking geniaal
Die minigames maken een heleboel goed, MP blijf ik gewoon best een faal vinden, vooral het spawnsysteem, onmogelijk hoe ze het hebben gepresteerd dat te verneuken![]()
Gelukkig had ik die maps niet gehaald, toen ik WaW gekocht had.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:11 schreef Fsmxi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
En de MP5K heeft meer recoil dan de AK-47.. in single player dan.![]()
[quote]
Ik heb de WaW maps... Voor WaW
Misschien dat ik ze nog eens download als ze uitkomen als aparte DLC. Ik verwacht wel dat dat gebeurt eigenlijk
Ik las ergens dat er meer dlc-content komt dan bij MW2 en WaW.
Zeker ¤80 aan dlc shit.
na regen, ben ik er.
Kan je dead ops dan Co-Op spelen?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
quote:Ja dusquote:Op donderdag 11 november 2010 10:15 schreef Michhas het volgende:
Gister met Rossdale, Sommy en Bozz bijna de hele avond Dead Ops en zombies gedaan, fucking geniaal
Die minigames maken een heleboel goed, MP blijf ik gewoon best een faal vinden, vooral het spawnsysteem, onmogelijk hoe ze het hebben gepresteerd dat te verneukenMet 4 man, echt lachen
![]()
![]()
Welke gun vinden jullie het beste? Ik speel zelf nu (ben pas level 17) met de M16 met red dot , die vind ik het fijnste.
en hoe speel je eigenlijk Marathon pro etc vrij?PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!![]()
Ik speel nu ook met de m16+red dot totdat ik de galil of aug krijg, weet nog niet met welke ik liever speel. Alleen die klote lag zorgt er wel voor dat ik 3-4x iemand moet raken voordat hij doodgaat
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik speel het liefste met AK74u, geniaal wapen
Had er gister deze kill mee:
1shot1kill door de muur
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Hij is eindelijk binnen. Ik heb nu maar amper een uurtje om hem te spelen, maar ach morgen tijd zat en misschien vanavond, ben benieuwd.
![]()
![]()
Haha, gekke kill.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef KaMo het volgende:
Ik speel het liefste met AK74u, geniaal wapen
Had er gister deze kill mee:
1shot1kill door de muur
Waarschijnlijk had ie al heel wat damage opgelopen door die andere gast, anders zou het geen 1shot1kill zijn.na regen, ben ik er.
Ja, daar heb ik ook vaak last van! Soms is hij na 2 x raken dood, andere x heb je veel meer kogels voor nodig..quote:Op donderdag 11 november 2010 10:39 schreef dreamzk het volgende:
Ik speel nu ook met de m16+red dot totdat ik de galil of aug krijg, weet nog niet met welke ik liever speel. Alleen die klote lag zorgt er wel voor dat ik 3-4x iemand moet raken voordat hij doodgaat
Die MP5 is best wel een slecht wapen vind ik, scheef op lange afstand en ook niet echt heel krachtig van dichtbij
Die AK74U wanneer is die beschikbaar? Wapen zegt me zo niksPSV
4 in a row!
PS: Ze moeten op de Xbox wel even het spawnen fixen en het Knifen!!! Dat werk namelijk ronduit K*T."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Doe dat ook maar even fixen voor de Ps3..quote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef Giester het volgende:
PS: Ze moeten op de Xbox wel even het spawnen fixen en het Knifen!!! Dat werk namelijk ronduit K*T.
Knifen is wel beter geworden omdat je nu tijdens het herladen gewoon kan knifen.. ergerde me daar altijd kapot aan bij Mw2, altijd als je herlaad komt er een enemy aan
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ja klopt, soms dan spawn je 5 meter van de tegenstander, waardoor je niet eens de kans hebt om weg te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Doe dat ook maar even fixen voor de Ps3..
Knifen is wel beter geworden omdat je nu tijdens het herladen gewoon kan knifen.. ergerde me daar altijd kapot aan bij Mw2, altijd als je herlaad komt er een enemy aanPSV
4 in a row!
Lvl 14 ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:43 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook vaak last van! Soms is hij na 2 x raken dood, andere x heb je veel meer kogels voor nodig..
Die MP5 is best wel een slecht wapen vind ik, scheef op lange afstand en ook niet echt heel krachtig van dichtbij
Die AK74U wanneer is die beschikbaar? Wapen zegt me zo niks
Ik mis de titles en emblems.. dat achtelijke paint gedoe met die layers vind ik maar vertyft..Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Thuis nog maar eens kijken dan! Gister hele middag kunnen spelen, vanavond maar eens die verslaving aanwekkenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Lvl 14 ofzo?
Ik mis de titles en emblems.. dat achtelijke paint gedoe met die layers vind ik maar vertyft..![]()
Vind m wel beter als MW2 hoor!PSV
4 in a row!
Nee, ik heb hem nog niet. Ben level 16.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Lvl 14 ofzo?
Ik mis de titles en emblems.. dat achtelijke paint gedoe met die layers vind ik maar vertyft..![]()
Je unlockt de AK-74u bij level 17.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem nog niet. Ben level 16.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Pringles op 11-11-2010 11:02:26 ]na regen, ben ik er.
Dan moet ik nog even. Zit wel te wachten op de AK74u. Speel nu veel met de Famas. Weet je wanneer de Galil komt?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je unlockt de AK-74u bij level 26.![]()
Speel zelf nog met de MP5 op kleinere maps en met de M14 op de grotere.
Vind het zelf wel jammer dat er inderdaad geen hoe-toon-ik-mijn-skills mogelijkheden zijn zoals camo of callsigns. (niet dat ik in MW2 zo'n pimp was... maar toch)."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
dit is het eerste spel tot nu toe waarbij ik eerst de multiplayer op gestart heb ipv de singleplayer![]()
![]()
Veel erder hoor, ik ben nog niet eens level 20 en ik heb hem alquote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je unlockt de AK-74u bij level 26.Ik dacht op level 16
![]()
Level 20.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even. Zit wel te wachten op de AK74u. Speel nu veel met de Famas. Weet je wanneer de Galil komt?na regen, ben ik er.
Shit, klopt. Ik keek bij MW1.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Veel erder hoor, ik ben nog niet eens level 20 en ik heb hem alIk dacht op level 16
![]()
Je unlockt m bij level 17.na regen, ben ik er.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, klopt. Ik keek bij MW1.![]()
Je unlockt m bij level 17., dat is nog beter.
![]()
5uurtjes geslapen nu weer verder ben lvl 34als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Ben nu lvl 21.. heb niet veel tijd om te gamen
Je zou bijna zelf gaan campen door die kk spawn plekken![]()
Ik moet echt wennen aan het knifen, ben commando gewend
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
wat een irritante mensen zitten daar de hele tijd te praten.en mijn geluid valt ineens weg
![]()
maargoed, het is dat ik nog naar school moet, anders zou ik de hele dag spelen![]()
![]()
Check! Heb gisteren 2 layers gekocht maar snap er geen reet van. Ook wat Wager matches gespeeld maar das puur tijdverdrijf. Verder gruwelijk mijn k/d ratio verneukt met Dominationquote:Op donderdag 11 november 2010 10:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Lvl 14 ofzo?
![]()
Ik begin verslaafd te raken aan het spel ondanks zijn faal zo nu en dan. Waar ik hardst om kan lachen is als een camper jou killt en je dan 10meter achter hem spawned
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Is de multiplayer leuker/beter dan MW2? Ik vond MW2 namelijk zeer tegenvallen en zit nog te twijfelen om deze te kopen. Doen of is het zonde van mijn geldOp woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "![]()
Ik heb het gevoel dat ik binnenkort weer terug val op MW2...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Zolcon het volgende:
Is de multiplayer leuker/beter dan MW2? Ik vond MW2 namelijk zeer tegenvallen en zit nog te twijfelen om deze te kopen. Doen of is het zonde van mijn geldGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik dan weer niet. Ik heb het idee dat hier veel minder "goedkope" kills in zitten zoals one man army+n00btube of quickscoping. Kan natuurlijk binnen een paar dagen weer anders zijn als mensen nieuwe manieren vinden om het spel te misbruiken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik binnenkort weer terug val op MW2...
"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Gister 4,3 miljoen mensen online (!!!!)
En uiteraard continue kut verbinding. Gister 1 potje gehad met een goede verbinding. Toen moesten we naar de lobby omdat er een maatje online kwam die mee wou doen.
Heel de avond niets meer dan ellende gehad.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Vind dat scherm waar je kunt zien waar over de wereld mensen aan het spelen zijn ook wel tof gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef _GdR_ het volgende:
Gister 4,3 miljoen mensen online (!!!!)
En uiteraard continue kut verbinding. Gister 1 potje gehad met een goede verbinding. Toen moesten we naar de lobby omdat er een maatje online kwam die mee wou doen.
Heel de avond niets meer dan ellende gehad.![]()
Nou ik heb mn playercard maar even upgegrade
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Er was ook heel de tijd 1 gast (1stipje) aan het spelen in madagaskar.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:34 schreef byah het volgende:
[..]
Vind dat scherm waar je kunt zien waar over de wereld mensen aan het spelen zijn ook wel tof gedaan.![]()
![]()
Er was ook een hele rijke Rus bezig in zn eentje. die map is echt super droog.
mijn playercard is een paard die een konijntje neuktquote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef dreamzk het volgende:
Nou ik heb mn playercard maar even upgegrade
Doodshoofd met een pion op zn hoofdquote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mijn playercard is een paard die een konijntje neukt
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Al 4500 spelers geprestigedCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Tering zeg... Vraag mij af of die ook een baan of opleiding hebben.quote:
~Leonard Cohen![]()
Mijn verbinding is echt stukken beter sinds ik matchmaking op search locale heb gezetKrijg ik tenminste geen verbinding meer met een of andere boer uit Arizona of een neger uit Ethiopie...
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:47 schreef PierreTT het volgende:
Mijn verbinding is echt stukken beter sinds ik matchmaking op search locale heb gezetKrijg ik tenminste geen verbinding meer met een of andere boer uit Arizona of een neger uit Ethiopie...
Waar doe je dat o wijsgeer Pierre?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ben ook wel benieuwdquote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar doe je dat o wijsgeer Pierre?
Heb overigens zelf bijna alleen nog maar SP gspeeld, heel tof.
MP nog maar 5 maps ofso, lvl7* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Als je player match hebt gedaan kun je op select drukken, search options of lobby options of zoiets. Dus voordat je begint met zoeken kan je dat, staat onderin het scherm... veranderen naar localequote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
in de lobby op 'back/select' drukkenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
dan kan je dat instellen bij search options
maar bij ons werkte dat voor geen meterOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Vanavond eens even naar kijken, thanks.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je player match hebt gedaan kun je op select drukken geloof ik, search options of zoiets... veranderen naar locale* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Bij mij welquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in de lobby op 'back/select' drukken
dan kan je dat instellen bij search options
maar bij ons werkte dat voor geen meterHeb nu constant volle connection balk
Same here, vind het spel direct een stukje leukerquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij welHeb nu constant volle connection balk
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
speel je alleen of met een paar maten? Als ik alleen speel heb ik altijd een vette verbinding (tenminste bij MW2).quote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij welHeb nu constant volle connection balk
Zodra je met een team bent dan is het altijd drama.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Is er op de Xbox 360 echt zoveel mis met het spawnsysteem en de verbindingen als ik lees? Ik begin een beetje te twijfelen of ik 'm wel moet halen![]()
![]()
Pierre speelt nooit alleen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
speel je alleen of met een paar maten? Als ik alleen speel heb ik altijd een vette verbinding (tenminste bij MW2).
Zodra je met een team bent dan is het altijd drama.
Hij is de leider van onze COD-Clan.
Zonder hem zijn wij nergens.na regen, ben ik er.
Ik kan wel eens kijken of ik op theater een potje kan opnemen. Als theater->youtube direct kan, doe ik dat nog wel ff vanavond, anders upload ik morgen camkwaliteit (quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Is er op de Xbox 360 echt zoveel mis met het spawnsysteem en de verbindingen als ik lees? Ik begin een beetje te twijfelen of ik 'm wel moet halen) wel ff op youtube.
![]()
Beiden, alleen is het nu eigenlijk altijd top waar dat eerst wel een stuk minder was. Met anderen samen is het eigenlijk ook altijd vrij goed, beter dan bij MW2 in ieder gevalquote:Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
speel je alleen of met een paar maten? Als ik alleen speel heb ik altijd een vette verbinding (tenminste bij MW2).
Zodra je met een team bent dan is het altijd drama.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja, ik vind het zelf fucking kut.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Is er op de Xbox 360 echt zoveel mis met het spawnsysteem en de verbindingen als ik lees? Ik begin een beetje te twijfelen of ik 'm wel moet halen
Hopelijk komen ze snel met een update hiervoor.
Maar ik zou m wel halen, als je het geld ervoor over heb.na regen, ben ik er.
Ik merk eigenlijk weinig van het falen van het spawnsysteem...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Is er op de Xbox 360 echt zoveel mis met het spawnsysteem en de verbindingen als ik lees? Ik begin een beetje te twijfelen of ik 'm wel moet halenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Maar daarnaast is er ook nog zombies, deadops, en bots op recruit (Echt een lachertjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Is er op de Xbox 360 echt zoveel mis met het spawnsysteem en de verbindingen als ik lees? Ik begin een beetje te twijfelen of ik 'm wel moet halen). En anders doe je wager matches met one in the chamber ofzo
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pierre speelt nooit alleen.
Hij is de leider van onze COD-Clan.
Zonder hem zijn wij nergens.![]()
![]()
Even kijken wanneer de eerste keer bezopen spelen gaat worden
misschien mis ik iets, maar vind de leaderboards erg karig. Was met vrienden altijd bezig om de k/d ratio (enige die er wel staat) omhoog te halen, maar ook de accuracy en win/lose. Kan ik dat nog ergens terugvinden?![]()
Gister zombies + sharpshooterquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Maar daarnaast is er ook nog zombies, deadops, en bots op recruit (Echt een lachertje). En anders doe je wager matches met one in the chamber ofzo
Gewoon halen!!! Op de Xbox 360 is hij zeker wel speelbaar, het is alleen af en toe vervelend.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Is er op de Xbox 360 echt zoveel mis met het spawnsysteem en de verbindingen als ik lees? Ik begin een beetje te twijfelen of ik 'm wel moet halen
Maar ja, heel de wereld is nu online en de bugfixes komen echt wel.
Gewoon halen!!! Hup."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Combat recordquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Retarded het volgende:
misschien mis ik iets, maar vind de leaderboards erg karig. Was met vrienden altijd bezig om de k/d ratio (enige die er wel staat) omhoog te halen, maar ook de accuracy en win/lose. Kan ik dat nog ergens terugvinden?
One in the chamberquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Maar daarnaast is er ook nog zombies, deadops, en bots op recruit (Echt een lachertje). En anders doe je wager matches met one in the chamber ofzo
Je hoeft niet tegen ons te liegen Pierre, je bent altijd bezopen, dat weten wij toch allangquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Even kijken wanneer de eerste keer bezopen spelen gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sharpshooter is een bazenplaylistquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gister zombies + sharpshooter
Btw, ben op campaign nog niet verder gekomen dan nadat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en je zo'n trap af moet rennen op veteran. Misschien dat ik hem eerst maar op lager niveau speel, en dan op veteran![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef Michhas het volgende:
Je hoeft niet tegen ons te liegen Pierre, je bent altijd bezopen, dat weten wij toch allangNietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar heb ik ook al rondgezocht, maar kon geen totale lijst vinden van mn friendslist zoals bij MW2..quote:![]()
Doe maar niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Even kijken wanneer de eerste keer bezopen spelen gaat worden
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sharpshooter is een bazenplaylist
Btw, ben op campaign nog niet verder gekomen dan nadat jeFaalhaas, dat is niet eens zo moeilijk. Wacht maar als je verder bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en je zo'n trap af moet rennen op veteran. Misschien dat ik hem eerst maar op lager niveau speel, en dan op veteran
na regen, ben ik er.
Als je eens wilt weten hoe erg de AI "cheat" qua aim(bot), moet je tegen bots gaan spelen op veteran en dan steeds de killcam kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doe maar niet.![]()
[..]
Faalhaas, dat is niet eens zo moeilijk. Wacht maar als je verder bent.![]()
![]()
Ok, ik zal het proberenquote:Als jij stopt met ragequitten, schelden en Oh Mijn God roepen
Fffffuuuuuuuu, kunnen we niet gewoon domination, TDM, HQ en sabotage doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Held, wat moeten we zonder bij jou bij S&D![]()
![]()
![]()
Ik wil toch nog een keer, just like old times, sabotage met iedereen spelenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Held, wat moeten we zonder bij jou bij S&D![]()
In een volle Fok!server
Lekker rushen met Pierre![]()
![]()
Nee, dank je. Ik heb genoeg van Veteran. Gelukkig uitgespeeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als je eens wilt weten hoe erg de AI "cheat" qua aim(bot), moet je tegen bots gaan spelen op veteran en dan steeds de killcam kijken
Dat kan niet tippen aan die nacht toen jij bezopen onze game kwam opfokken.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, ik zal het proberenAls jij stopt met ragequitten, schelden en Oh Mijn God roepen
Baas.quote:
na regen, ben ik er.
Dit weekend elke avond COD spelen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Inmiddels rank 30 en ik snap niet wat iedereen loopt te zeuren! Verbinding is 95% van de tijd goed, campers heb je altijd maar weet nu altijd wel een weg om ze in de flank of rug aan te vallen, geen snipers en leukere maps.
En iedereen die zeikt op het spawnsysteem, MW2 had het zelfde probleem en dat werd snel gefixed.Xbox Live: Anormius![]()
Waren/zijn de spawns in MW2 gefixed?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Mister_T het volgende:
Inmiddels rank 30 en ik snap niet wat iedereen loopt te zeuren! Verbinding is 95% van de tijd goed, campers heb je altijd maar weet nu altijd wel een weg om ze in de flank of rug aan te vallen, geen snipers en leukere maps.
En iedereen die zeikt op het spawnsysteem, MW2 had het zelfde probleem en dat werd snel gefixed.![]()
![]()
![]()
Ze hebben snipen overigens wel te kut gemaakt je hebt de grootste moeite om uberhaupt iemand neer te knallen![]()
![]()
En zo hoort hetquote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hebben snipen overigens wel te kut gemaakt je hebt de grootste moeite om uberhaupt iemand neer te knallenHeb nog geen map gezien die geschikt is om op te snipen. MW@ maps zoals derail en wasteland waren daar echt geschikt voor, zoiets heb ik nog niet gezien bij BO.
Thank god![]()
![]()
Ik heb geen moeite met mensen die mij vanaf een afstand neer snipen. Mensen die net zoals in MW2 met hun Barrett rond rennen en quickscopen zijn dan wel weer irritant. Overigens horen snipers in een shooter en op deze manier hebben ze het flink verknaldquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
En zo hoort hetHeb nog geen map gezien die geschikt is om op te snipen. MW@ maps zoals derail en wasteland waren daar echt geschikt voor, zoiets heb ik nog niet gezien bij BO.
Thank god![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overigens horen snipers in een shooter en op deze manier hebben ze het flink verknald
~Leonard Cohen![]()
Ben het wel met hem eens, bij MW2 waren de snipers te sterk en hier weer te zwak. Ben zelf geen sniper fan boy, maar hoort er wel bij imoquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Te zwak is een understatement ik moest iemand met een WA2000 vier keer in zijn pens schieten om hem neer te krijgenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, bij MW2 waren de snipers te sterk en hier weer te zwak. Ben zelf geen sniper fan boy, maar hoort er wel bij imo![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Te zwak is een understatement ik moest iemand met een WA2000 vier keer in zijn pens schieten om hem neer te krijgenIk neem mijn statement terug.
~Leonard Cohen![]()
En met een party van meer dan 3 in een game komen is ook niet te doen. Heb gisteren een half uur geprobeerd om in een game te komen met wat maten![]()
![]()
Snipen is echt voor mannen die zittend plassen. Wat een faal josti ben je als je de hele game op je buik gaat liggen en mensen van een afstandje kapot knalt. en daarna vertellen hoe goed je wel niet bent omdat je je 38ste gunship gehaald hebt.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met mensen die mij vanaf een afstand neer snipen. Mensen die net zoals in MW2 met hun Barrett rond rennen en quickscopen zijn dan wel weer irritant. Overigens horen snipers in een shooter en op deze manier hebben ze het flink verknaldOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Aangezien ik niet zo heel veel speel vanwege werk/studie had ik de vraag waar kun je de meeste xp points mee halen? TDM of beter andere modus doen?
bij TDM haal ik vaak 10-15 kills per game makkelijk, dus kom dan vaak op 1500 xp points per rondje, maar dacht misschien zijn er andere spelonderdelen waar je meer punten per ronde kunt scoren.
PSV
4 in a row!
domination, ctf en headquaters kom ik altijd wel boven de 2000 puntenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef motherflocker het volgende:
Aangezien ik niet zo heel veel speel vanwege werk/studie had ik de vraag waar kun je de meeste xp points mee halen? TDM of beter andere modus doen?
bij TDM haal ik vaak 10-15 kills per game makkelijk, dus kom dan vaak op 1500 xp points per rondje, maar dacht misschien zijn er andere spelonderdelen waar je meer punten per ronde kunt scoren.![]()
Oke dan ga ik die eens voor het eerst proberen vanavond!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
domination, ctf en headquaters kom ik altijd wel boven de 2000 puntenPSV
4 in a row!
Search and destroy krijg je meeste XP mee als je het goed doet.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
domination, ctf en headquaters kom ik altijd wel boven de 2000 punten![]()
Truequote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Search and destroy krijg je meeste XP mee als je het goed doet.Als je een mooie pot speelt, 7/8 kills of hoger, dan loopt je XP inderdaad lekker door. Als je er dan ook nog een bom bij plant/defused zit je gebakken
![]()
![]()
Mensen die dronken spelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Even kijken wanneer de eerste keer bezopen spelen gaat worden![]()
![]()
In MW2 had ik een potje S&D met 19-3 hehehequote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
TrueAls je een mooie pot speelt, 7/8 kills of hoger, dan loopt je XP inderdaad lekker door. Als je er dan ook nog een bom bij plant/defused zit je gebakken
![]()
Vanavond maar eens proberen dan, die S&D !
Wat duurt een dag lang als je eigenlijk wilt spelen
PSV
4 in a row!
Jij hebt duidelijk nog nooit met ons gespeeldquote:Gebeurde met regelmaat dat er iemand dronken meespeelde
![]()
![]()
Heb bij sommige spelen dronken een hogere highscore gehaald als nuchter :xPSV
4 in a row!
Ben nog steeds aan het uitvinden wat de lekkerste gun is om mee te schieten, ik schiet nu met die kleine AK74U. Deze is wel fijn maar af en toe killed iemand mij toch sneller terwijl ik al op hem aan het schieten ben![]()
Jij en Sommy hebben laatst toch gemeet met Pierre?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Het is donderdag, vanavond dus pierre. Stapavond
Is hij echt zo knap als ze zeggen?![]()
![]()
Het enige wat ik echt superbout vind is het matchmaking met veel vrienden. Soms duurt het eeuwen voordat het allemaal een beetje goed werkt. Hopelijk word dat beter wanneer ;t wat rustiger wordt.![]()
Heb afgelopen zaterdag met Pierre op een terrasje gezeten. Die jongen heeft gewoon standaard een vliegenmepper op zak om al die gewillige vrouwen van zich af te slaan!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik ben nooit dronken, vraag maar aan mash_.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit met ons gespeeldGebeurde met regelmaat dat er iemand dronken meespeelde
![]()
Je zou de M16 eens kunnen proberen, 2x goed raken en dood is iequote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef roy040 het volgende:
Ben nog steeds aan het uitvinden wat de lekkerste gun is om mee te schieten, ik schiet nu met die kleine AK74U. Deze is wel fijn maar af en toe killed iemand mij toch sneller terwijl ik al op hem aan het schieten benPSV
4 in a row!
Ok vandaag weer eens gespeeld sinds launchdag op de PS3 en moet m'n mening toch iets bijstellen. Er zitten nog steeds framedrops in multiplayer, maar ze zijn een stuk minder erg dan op launchdag. Wellicht dat een vorm van lag toch een rol speelde.
Die grafautotjes hadden ze er wel uit kunnen laten overigens...PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Leuk spel. Beetje COD2achtig. Het enige waar ik alleen echt superfokkedupkwaad van word, is dat zodra je met een man of drie of vier in een party zit, je amper een server in komt. Matchmaking is dus echt nog facked up. Hopelijk komt t door de drukte op de servers..![]()
Wat een hunkquote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Heb afgelopen zaterdag met Pierre op een terrasje gezeten. Die jongen heeft gewoon standaard een vliegenmepper op zak om al die gewillige vrouwen van zich af te slaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja weet ik maar ik heb het niet zo op burst weaponsquote:Op donderdag 11 november 2010 13:48 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Je zou de M16 eens kunnen proberen, 2x goed raken en dood is ie![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klinkt zo gay dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OT: Iedereen is hoger dan mijn level.
na regen, ben ik er.
Hey dushiquote:Op donderdag 11 november 2010 14:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat klinkt zo gay dude.![]()
OT: Iedereen is hoger dan mijn level.een beetje respect schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey dushieen beetje respect schatje
Anders gaan jullie even ergens anders dit topic verneuken met jullie spamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet boos worden heh![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Anders gaan jullie even ergens anders dit topic verneuken met jullie spam
na regen, ben ik er.
Heb je er last van?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
![]()
Helaas, morgen een tussentoets...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Het is donderdag, vanavond dus pierre. StapavondHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
En zo is het!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Heb afgelopen zaterdag met Pierre op een terrasje gezeten. Die jongen heeft gewoon standaard een vliegenmepper op zak om al die gewillige vrouwen van zich af te slaan!![]()
Kan iemand mij btw vertellen wat er zo 'leuk' aan is om met een RCXD in nuketown over die 'cross baan' heen te bleren.
Je gaat over een schans heen en je autootje ontploft. thats it?
edit: ik deed het verkeerd je kan dus heel snel naar de andere kant van de map racen.
[ Bericht 20% gewijzigd door _GdR_ op 11-11-2010 15:19:04 ]Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Wut?quote:RCXD is ready for lunch!
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Snipen is echt voor mannen die zittend plassen. Wat een faal josti ben je als je de hele game op je buik gaat liggen en mensen van een afstandje kapot knalt. en daarna vertellen hoe goed je wel niet bent omdat je je 38ste gunship gehaald hebt.![]()
![]()
Kom er nu net pas achter dat de RCXD ook een boost knop heeft
Jij speelt PS3 neem ik aan dan? Alle leuke mensen zitten namelijk op de 360, dus laat ons lekker spammenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Welke knop?!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Kom er nu net pas achter dat de RCXD ook een boost knop heeftPSV
4 in a row!
Die enequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Amen to thatquote:Op donderdag 11 november 2010 15:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij speelt PS3 neem ik aan dan? Alle leuke mensen zitten namelijk op de 360, dus laat ons lekker spammen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: