SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Omdat oplaadbare batterijenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?![]()
Omdat Activision een deal heeft met duracell?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?![]()
![]()
Net iemand in de server en die pas bijna bij de 2de prestige, dus ik kijk naar zijn playtime.. 1d15u
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Voor ¤44 wil ik het wel even proberenquote:
Ik heb alleen nog maar offline tegen bots gespeeld, ik kom in geen enkele lobby...
Moet ik nog een port openzetten of zo iets ?
De gameplay:
Ik heb om de een of andere manier het CS1.6 gevoel terug![]()
![]()
Dat had ik gister ook op bepaalde momenten, waarom ben ik nog niet achter.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor ¤44 wil ik het wel even proberen
Ik heb alleen nog maar offline tegen bots gespeeld, ik kom in geen enkele lobby...
Moet ik nog een port openzetten of zo iets ?
De gameplay:
Ik heb om de een of andere manier het CS1.6 gevoel terug![]()
http://www.eurogamer.net/(...)ty-black-ops-faceoff
360 <> Ps3 face off
-PS3 resolutie is naar beneden gegaan van 1024x600 naar 960x544, 360 versie is iets omhoog gegaan naar 1040x608.
-360 versie heeft betere performance
-360 heeft hogere resolutie schaduwen en betere schaduwfilters.
-Beide versies hebben grafische bugs maar op de Ps3 versie zijn ze duidelijker en vaker te zien. .
Zou de game zeker niet op de Ps3 halen. Game draait op fucking 540p. Belachelijk dat ze een game die draait op een gemodificeerde Quake 3!!!! engine niet eens op 720p met 60fps kunnen laten draaien.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
online zou het op de ps3 ook enorm zuigen met redelijk wat framedrops. gelukkig hebben de eckte bazen de 360quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
360 <> Ps3 face off
-PS3 resolutie is naar beneden gegaan van 1024x600 naar 960x544, 360 versie is iets omhoog gegaan naar 1040x608.
-Beide versies hebben grafische bugs maar op de Ps3 versie zijn ze duidelijker en vaker te zien. .
Zou de game zeker niet op de Ps3 halen. Game draait op fucking 540p. Belachelijk dat ze een game die draait op een gemodificeerde Quake 3!!!! engine niet eens op 720p met 60fps kunnen laten draaien.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik ga dit eens proberen uit te voeren: http://www.ps3-sense.nl/f(...)twork-%28Aanrader%29
Misschien dat het dan wel lukt![]()
![]()
Alsof je daar een ruk van merkt...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
360 <> Ps3 face off
![]()
Ja natuurlijk merk je datquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Alsof je daar een ruk van merkt...
hmm moet nog 2x de flag capturen en dan heb ik marathon/lightweight? proen dan gaan we door naar de volgende perk
poker, poker, poker![]()
omg...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:36 schreef deepart het volgende:
Net iemand in de server en die pas bijna bij de 2de prestige, dus ik kijk naar zijn playtime.. 1d15utreurig gewoon...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Je moet hem daarna ook nog kopen. Je moet alles kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef Cieva het volgende:
hmm moet nog 2x de flag capturen en dan heb ik marathon/lightweight? proen dan gaan we door naar de volgende perk
.
Nerd-alert!!!
Anyway, kga denk ik net zoals bij MW2 1x prestigen en daarna zoveel mogelijk uitspelen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Zijn er trouwens vanavond nog mensen online na 12en? Dan ga ik maar eens de MP weer proberen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik heb black ops net besteld. Morgen lekker in huis kan ik eindelijk genieten. laatste call of duty dat ik speelde was call of duty 4 en 5 op de wii. Dit gaat leuk worden. Mijn vriend heeft hem ook hij is al bijna level 55Ik hou van praten.![]()
Ben ik de enige die ontzettend last van glitches heeft? Poppetjes die dood zijn die gewoon blijven staantoch zonde.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/![]()
Wel goed lezen, er staat "geen opblaasbare batterijen gebruiken"quote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
ZO hey, das echt bizar man.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
360 <> Ps3 face off
Ik ga gelijk mijn ps3 verkopen en een xbox halen want ik vind dit inderdaad niet om aan te zien!
Bedankt voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
wtf, uberhaubt ''game'' humor in boekjes, owja boekjes lezen van een gamequote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wel goed lezen, er staat "geen opblaasbare batterijen gebruiken"![]()
let je wel op je 15 min pauze tussendoor?Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik denk dat het hier de handleiding betreft van de echte bestuurbare auto die bij die überdure editie kwamquote:Op woensdag 10 november 2010 20:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wtf, uberhaubt ''game'' humor in boekjes, owja boekjes lezen van een game![]()
let je wel op je 15 min pauze tussendoor?![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ZO hey, das echt bizar man.
Ik ga gelijk mijn ps3 verkopen en een xbox halen want ik vind dit inderdaad niet om aan te zien!
Bedankt voor de tipWtf ben jij voor een kneus. Ik probeer hier potentiele kopers naar een 360 versie te sturen omdat dat blijkbaar de betere versie is? framedrops in de multi? Ik ben geen fanboy hoor, het is gewoon belachelijk dat de Ps3 versie slechter is in dit geval. 540p? Belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik geef hierbij de schuld aan Treyarch. Niet de Ps3. Ik heb helemaal niks tegen Ps3 of Ps3 users. Dus slow your fucking roll.
Hoezo doe ik blij? mafkees
[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 10-11-2010 20:56:31 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Is mijn huisgenoot er eindelijk niet meer en heb ik goed internet, wil mn scharrel afspreken, zo kan ik nooit dit spel spelen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Stuur je scharrel maar hier naartoe dan kun jij lekker cod spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:14 schreef dreamzk het volgende:
Is mijn huisgenoot er eindelijk niet meer en heb ik goed internet, wil mn scharrel afspreken, zo kan ik nooit dit spel spelen
Nog 5 missies te gaan. Hoop dat die laatste 2 niet extreem moeilijk zijn.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Villa.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef mash_ het volgende:
ik vind de maps wel vet eigenlijk. zitten weinig levels tussen die ik echt kut vind.![]()
![]()
Nee, morgen weer.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mark is een noob! Mark is een noob!
Zo
ga je vanaaf nog spelen?![]()
![]()
Hoe weet je in welke missie je zit?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nog 5 missies te gaan. Hoop dat die laatste 2 niet extreem moeilijk zijn.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik zie dat aan de achievements.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe weet je in welke missie je zit?
Ik speel m op Veteran, om de zoveel missies unlock je een achievement.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
vandaag dus niet ontvangen, mag hopen dat die morgen in de brievenbus ligt, al heb ik niet veel tijd em te spelen![]()
![]()
3e x Nuketown op rij
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Welke shop?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef patrickpsv het volgende:
vandaag dus niet ontvangen, mag hopen dat die morgen in de brievenbus ligt, al heb ik niet veel tijd em te spelen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: