Ergens tussen de 18 en 22quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die zo heet, wellicht dezelfde? Hoe oud is de 'jouwe'?
Werk ze!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens richting werkkijken of ik daar nog wakker ga worden
Waarschijnlijk niet want er komen toch maar zo'n 10 klanten in 2 uur
Opzich is ie nieteens zo heel lelijk ookquote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De mijne is rond de 50Komt dus zowaar vaker voor!
Ieeeeeeew gember!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb lekker gember! Met een beetje kaas.
Kostuum zonder das.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
Mensen dresscode: business casual wat zal ik aan doen? Goede pantalon + hemd?
Pantalon met hemd kan, maar ook spijkerbroek met colbertje kan lijkt me.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
Volgende week een inhouse dag bij E&Y..
Dat is ook gewoon echt heerlijk....... Daarvan moet ik altijd heel beperkt maken, want anders eet ik dus gewoon de hele schaal leeg.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:20 schreef golfer het volgende:
M'n aardappeltjes uit de oven waren een succes. Mjummie.
Dat is echt zo'n dresscode die ervoor zorgt dat iedere man er hetzelfde uitzietquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
Leuk dat ze zo genoten hebben!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:18 schreef Tezz het volgende:
Het 'uit eten' bij mijn moeder was weer overheerlijk..... pasta, Nigella tomatensaus met ballen, verse pesto voor er over, oude kaas en komkommersalade. Mijn mama is![]()
![]()
![]()
Kreeg ook de rekening van hun etentje bij http://www.restauranttruffels.nl/. Dat hadden we cadeau gedaan voor hun 40-jarige bruiloft en we hadden gezegd tegen de maitre dat ze een leuke avond met wijn en spijs moesten krijgen en geen menukaart/prijzen mochten zien.![]()
![]()
![]()
Of ik even de helft van de rekening wil betalen, 80 euro. Hihi! En het menu kost 40 euro, dus de wijntjes die ze gedronken hebben en het portje bij de kaas is net zo duur als het eten!
Maar het was heerlijk en ze hebben genoten. Dus prima!
En dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon echt heerlijk....... Daarvan moet ik altijd heel beperkt maken, want anders eet ik dus gewoon de hele schaal leeg.
Ik heb een mooi blauw streepjes pakquote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n dresscode die ervoor zorgt dat iedere man er hetzelfde uitziet
En lekker gegetenquote:
Loopt dat daar zo slecht? Nou ja, kan je rustig aan doenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou even wachten tot de pie op is.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Loopt dat daar zo slecht? Nou ja, kan je rustig aan doen
Tezz, hebben je ouders dan zelf wel de rekening betaald achteraf of hoe heb je dat dan gedaan?
En ik word horendol van alle rode golflijntjes onder alles wat ik type, het staat hier weer eens allemaal op Engels ingesteldRoss moet eens leren mijn pv niet op Engelse dingen in te stellen (maar ik ga nu maar niet klagen, want hij is Gordon Ramsey's Shepherds Pie aan het maken)
Ik ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
ben een vergiet sorry
Eh wat is dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
De twee eigenaren van Truffels zijn vrienden van mijn broer, dus hij heeft dat met ze geregeld (dat wij de rekening krijgen achteraf). Maar ik geloof dat ze zoiets ook wel voor 'vreemden' zouden regelen. Het is een jong, ondernemend horeca koppel wat meedenkt met de klant!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tezz, hebben je ouders dan zelf wel de rekening betaald achteraf of hoe heb je dat dan gedaan?
Dat soort dresscodes zijn echt een ramp voor dames, zoveel is zekerquote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef rijsttafel het volgende:
Dat is echt zo'n dresscode die ervoor zorgt dat iedere man er hetzelfde uitziet
Ik zou gewoon alleen naar het 'casual' deel kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dresscodes zijn echt een ramp voor dames, zoveel is zekerVan die kreten als 'smart casual', wat moet je daar nou mee?
Ja dat wel!quote:
Broekpak met een smakelijk decollete?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dresscodes zijn echt een ramp voor dames, zoveel is zekerVan die kreten als 'smart casual', wat moet je daar nou mee?
Dagje meelopen bij Ernst & Youngquote:
Wat leuk Boor, alvast heel veel suc6quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef borisz het volgende:
Dagje meelopen bij Ernst & Young. 1 van de 'grote 4' accountantskantoren. Aan de slag met een case en afsluiten met een diner en borrel.
Gewoon hopen dat de rest ook knoflook heeft gegeten.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat wel!![]()
Ik heb net trouwens iets te riant de pesto over mijn pasta gegoten. Op zich niet zo erg, maar ik stink naar knoflook en ik moet zometeen naar kantoor om ons bestuur te ontvangen, gastvrouw te spelen, handjes te schudden, mooi zitten wezen en braaf alles notuleren. De secretaresse mag natuurlijk nooit uit haar bek stinken.![]()
![]()
Oh, da's leuk Borisz!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Dagje meelopen bij Ernst & Young. 1 van de 'grote 4' accountantskantoren. Aan de slag met een case en afsluiten met een diner en borrel.
Al is het doel meer om er iets uit te slepen. Baan of stage voor een half jaar zou wel fijn zijn
.
Dat is business casual, denk ik. Smart casual is zoiets als zwart jurkje en hakken?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
Broekpak met een smakelijk decollete?
Dat is toch een verloskundige?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is business casual, denk ik. Smart casual is zoiets als zwart jurkje en hakken?
Afijn Borisz, anders sla je Beatrijs Ritsema er even op na, die kan je vast helpen
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef z80 het volgende:
ook weer even online, is de discussie over eten/energie innamen weer voorbij
Volgens ColdFeet zou ze Borisz iig kunnen verlossen van de onzekerheid.quote:
quote:
Ik voorspel dat het binnen 24 uur wel weer terug komt, gewoon geduldig zijn of zelf startenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef z80 het volgende:
ook weer even online, is de discussie over eten/energie innamen weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |