Ergens tussen de 18 en 22quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die zo heet, wellicht dezelfde? Hoe oud is de 'jouwe'?
Werk ze!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens richting werkkijken of ik daar nog wakker ga worden
Waarschijnlijk niet want er komen toch maar zo'n 10 klanten in 2 uur
Opzich is ie nieteens zo heel lelijk ookquote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De mijne is rond de 50Komt dus zowaar vaker voor!
Ieeeeeeew gember!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb lekker gember! Met een beetje kaas.
Kostuum zonder das.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
Mensen dresscode: business casual wat zal ik aan doen? Goede pantalon + hemd?
Pantalon met hemd kan, maar ook spijkerbroek met colbertje kan lijkt me.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
Volgende week een inhouse dag bij E&Y..
Dat is ook gewoon echt heerlijk....... Daarvan moet ik altijd heel beperkt maken, want anders eet ik dus gewoon de hele schaal leeg.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:20 schreef golfer het volgende:
M'n aardappeltjes uit de oven waren een succes. Mjummie.
Dat is echt zo'n dresscode die ervoor zorgt dat iedere man er hetzelfde uitzietquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
Leuk dat ze zo genoten hebben!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:18 schreef Tezz het volgende:
Het 'uit eten' bij mijn moeder was weer overheerlijk..... pasta, Nigella tomatensaus met ballen, verse pesto voor er over, oude kaas en komkommersalade. Mijn mama is![]()
![]()
![]()
Kreeg ook de rekening van hun etentje bij http://www.restauranttruffels.nl/. Dat hadden we cadeau gedaan voor hun 40-jarige bruiloft en we hadden gezegd tegen de maitre dat ze een leuke avond met wijn en spijs moesten krijgen en geen menukaart/prijzen mochten zien.![]()
![]()
![]()
Of ik even de helft van de rekening wil betalen, 80 euro. Hihi! En het menu kost 40 euro, dus de wijntjes die ze gedronken hebben en het portje bij de kaas is net zo duur als het eten!
Maar het was heerlijk en ze hebben genoten. Dus prima!
En dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon echt heerlijk....... Daarvan moet ik altijd heel beperkt maken, want anders eet ik dus gewoon de hele schaal leeg.
Ik heb een mooi blauw streepjes pakquote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n dresscode die ervoor zorgt dat iedere man er hetzelfde uitziet
En lekker gegetenquote:
Loopt dat daar zo slecht? Nou ja, kan je rustig aan doenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou even wachten tot de pie op is.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Loopt dat daar zo slecht? Nou ja, kan je rustig aan doen
Tezz, hebben je ouders dan zelf wel de rekening betaald achteraf of hoe heb je dat dan gedaan?
En ik word horendol van alle rode golflijntjes onder alles wat ik type, het staat hier weer eens allemaal op Engels ingesteldRoss moet eens leren mijn pv niet op Engelse dingen in te stellen (maar ik ga nu maar niet klagen, want hij is Gordon Ramsey's Shepherds Pie aan het maken)
Ik ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
ben een vergiet sorry
Eh wat is dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
De twee eigenaren van Truffels zijn vrienden van mijn broer, dus hij heeft dat met ze geregeld (dat wij de rekening krijgen achteraf). Maar ik geloof dat ze zoiets ook wel voor 'vreemden' zouden regelen. Het is een jong, ondernemend horeca koppel wat meedenkt met de klant!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tezz, hebben je ouders dan zelf wel de rekening betaald achteraf of hoe heb je dat dan gedaan?
Dat soort dresscodes zijn echt een ramp voor dames, zoveel is zekerquote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef rijsttafel het volgende:
Dat is echt zo'n dresscode die ervoor zorgt dat iedere man er hetzelfde uitziet
Ik zou gewoon alleen naar het 'casual' deel kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dresscodes zijn echt een ramp voor dames, zoveel is zekerVan die kreten als 'smart casual', wat moet je daar nou mee?
Ja dat wel!quote:
Broekpak met een smakelijk decollete?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dresscodes zijn echt een ramp voor dames, zoveel is zekerVan die kreten als 'smart casual', wat moet je daar nou mee?
Dagje meelopen bij Ernst & Youngquote:
Wat leuk Boor, alvast heel veel suc6quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef borisz het volgende:
Dagje meelopen bij Ernst & Young. 1 van de 'grote 4' accountantskantoren. Aan de slag met een case en afsluiten met een diner en borrel.
Gewoon hopen dat de rest ook knoflook heeft gegeten.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat wel!![]()
Ik heb net trouwens iets te riant de pesto over mijn pasta gegoten. Op zich niet zo erg, maar ik stink naar knoflook en ik moet zometeen naar kantoor om ons bestuur te ontvangen, gastvrouw te spelen, handjes te schudden, mooi zitten wezen en braaf alles notuleren. De secretaresse mag natuurlijk nooit uit haar bek stinken.![]()
![]()
Oh, da's leuk Borisz!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Dagje meelopen bij Ernst & Young. 1 van de 'grote 4' accountantskantoren. Aan de slag met een case en afsluiten met een diner en borrel.
Al is het doel meer om er iets uit te slepen. Baan of stage voor een half jaar zou wel fijn zijn
.
Dat is business casual, denk ik. Smart casual is zoiets als zwart jurkje en hakken?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
Broekpak met een smakelijk decollete?
Dat is toch een verloskundige?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is business casual, denk ik. Smart casual is zoiets als zwart jurkje en hakken?
Afijn Borisz, anders sla je Beatrijs Ritsema er even op na, die kan je vast helpen
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef z80 het volgende:
ook weer even online, is de discussie over eten/energie innamen weer voorbij
Volgens ColdFeet zou ze Borisz iig kunnen verlossen van de onzekerheid.quote:
quote:
Ik voorspel dat het binnen 24 uur wel weer terug komt, gewoon geduldig zijn of zelf startenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef z80 het volgende:
ook weer even online, is de discussie over eten/energie innamen weer voorbij
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Aloha!
er is weer een sprankje hoop! één keer in de maand op de 10e is het weer zover. nadenken over wat te doen met een ton of misschien een miljoen. nadenken over hoe ik zou reageren nadat ik 20x gecontroleerd heb dat de cijfers op mijn lot toch echt hetzelfde zijn als die op internet met de 1 en de 6 nullen erachter.
tot 20.05u, als weer blijkt dat ik weer een maand moet wachten op het volgende sprankje hoop
Eensch, ik heb er ook niets mee. Nog erger zijn de dresscodes om bij landelijke heidagen vooral casual te verschijnenquote:
Ja, da's een goeie! Ik verbrand appels sneller, anders had ik geen peer-figuur!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het binnen 24 uur wel weer terug komt, gewoon geduldig zijn of zelf starten
(bijv met een opmerking dat je de kcal uit een appel sneller verbrandt dan uit een peer)
hahaha ik begin.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het binnen 24 uur wel weer terug komt, gewoon geduldig zijn of zelf starten
(bijv met een opmerking dat je de kcal uit een appel sneller verbrandt dan uit een peer)
Dagen op de hei? Of sta je op een bouwterrein in kostuum met kaplaarzen?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eensch, ik heb er ook niets mee. Nog erger zijn de dresscodes om bij landelijke heidagen vooral casual te verschijnenIk beslis verdomme zelf wel wat ik aantrek naar zo'n saaie klotesessie
hahha. shit, ik hou meer van peren maar heb een appelfiguur!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie! Ik verbrand appels sneller, anders had ik geen peer-figuur!
Da's Beatrijs Smuldersquote:
Dagen in vreselijke conferentieoorden op de veluwe waar we alle neuzen de zelfde kant op gaan zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dagen op de hei? Of sta je op een bouwterrein in kostuum met kaplaarzen?![]()
Alleen op mijn smileys en quotes nog niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel Krak, op jou kan ik bouwen
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eensch, ik heb er ook niets mee. Nog erger zijn de dresscodes om bij landelijke heidagen vooral casual te verschijnenIk beslis verdomme zelf wel wat ik aantrek naar zo'n saaie klotesessie
MIjn vorige directeur (directrice eigenlijk) ging altijd juist overdreven gekleed in dat soort gevallen![]()
maakt niks uit toch, ik stoor me er niet aanquote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alleen op mijn smileys en quotes nog niet.
Ril!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef TAV74 het volgende:
Dagen in vreselijke conferentieoorden op de veluwe waar we alle neuzen de zelfde kant op gaan zetten
Oh getsie!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dagen in vreselijke conferentieoorden op de veluwe waar we alle neuzen de zelfde kant op gaan zetten
Klinkt als geestelijke topsport. Ik zeg: kleding waarin je heel goed met je buik kan ademhalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Amai, stakkerquote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef TAV74 het volgende:
Mijn moeder won wel taarten, met de puzzel uit de krant. Ik heb er nog nooit iets van gezien bedenk ik nu.......quote:Op woensdag 10 november 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Zo, weer even aan 2 prijsvragen meegedaan hier
Yep, als het maar even kan probeer ik ze ontlopenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai, stakkerDat klinkt echt heel akelig
Veel plezier Zet!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef z80 het volgende:
ben even wat Kcals verbranden in het zwembad.
Nou hopen dat je wat wint dan!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
laat ook nog een prijsje voor mij over.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Of nog erger, een 'interactief' gedeelte waar je voor een volle zaal rollenspellen mag gaan spelen...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yep, als het maar even kan probeer ik ze ontlopenMeest vreselijk is nog wel als er weer eens een of andere externe heeft meegedacht, dan krijg je vreselijke dingen als toneelstukjes (door werkloze b acteurs) om je aan het denken te zetten
*rilquote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef TAV74 het volgende:
Yep, als het maar even kan probeer ik ze ontlopenMeest vreselijk is nog wel als er weer eens een of andere externe heeft meegedacht, dan krijg je vreselijke dingen als toneelstukjes (door werkloze b acteurs) om je aan het denken te zetten
Zo'n dag heb ik in december: omgaan met agressie! En dan met acteurs die tegen je gaan schreeuwen en zo. De enige agressie die ik in 10 jaar ziekenhuisbaan heb meegemaakt zijn de acteurs die tegen me schreeuwdenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef TAV74 het volgende:
yep, als het maar even kan probeer ik ze ontlopenMeest vreselijk is nog wel als er weer eens een of andere externe heeft meegedacht, dan krijg je vreselijke dingen als toneelstukjes (door werkloze b acteurs) om je aan het denken te zetten
De 10e van de maand krijg ik normaal gesproken mijn loon. Normaal gesproken, ze zijn wéér te laat. Tot zover de sprankjes hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Aloha!
er is weer een sprankje hoop! één keer in de maand op de 10e is het weer zover. nadenken over wat te doen met een ton of misschien een miljoen. nadenken over hoe ik zou reageren nadat ik 20x gecontroleerd heb dat de cijfers op mijn lot toch echt hetzelfde zijn als die op internet met de 1 en de 6 nullen erachter.
tot 20.05u, als weer blijkt dat ik weer een maand moet wachten op het volgende sprankje hoop
Ik zal wel verwend zijn. Maar ik werkte ooit in een organisatie waarin je gewoon altijd je ei kwijt kon. Of bij je directe chef, of bij de regiomanager. We hadden al zelfsturende teams avant la lettre geloof ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is een training. Ik heb het over dagen waarin we te horen krijgen dat we alles anders gaan doen, een frisse wind door de organsatie, out of the box denken en alles wordt mooi, glanzend en spetterend. Juichend gaan we dan weer vol nieuw elan naar huisquote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik in december: omgaan met agressie! En dan met acteurs die tegen je gaan schreeuwen en zo. De enige agressie die ik in 10 jaar ziekenhuisbaan heb meegemaakt zijn de acteurs die tegen me schreeuwden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef TAV74 het volgende:
Dat is een training. Ik heb het over dagen waarin we te horen krijgen dat we alles anders gaan doen, een frisse wind door de organsatie, out of the box denken en alles wordt mooi, glanzend en spetterend. Juichend gaan we dan weer vol nieuw elan naar huis
ManagersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry, Tav
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat ken ik, maar ik vond het wel fijn om voorbereid te zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik in december: omgaan met agressie! En dan met acteurs die tegen je gaan schreeuwen en zo. De enige agressie die ik in 10 jaar ziekenhuisbaan heb meegemaakt zijn de acteurs die tegen me schreeuwden
In de districten waar het moet gebeuren doen we als managers wel normaal hoorquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef TAV74 het volgende:
Dat is een training. Ik heb het over dagen waarin we te horen krijgen dat we alles anders gaan doen, een frisse wind door de organsatie, out of the box denken en alles wordt mooi, glanzend en spetterend. Juichend gaan we dan weer vol nieuw elan naar huis
Oh ja klinkt bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik voor een ander bedrijf moest gaan werken kreeg ik ook een hekel aan managers. Dat was naar onder trappen en naar boven likken.quote:
ik niet, ik laat mn moeder alleen gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef z80 het volgende:
ben even wat Kcals verbranden in het zwembad.
heb ik bij een vorige baan gehad. met een acteur uit ONM, en heel gek; ik was als beste geslaagd. IK hahaha met mn toen 2 maanden ervaring en gevoelig karakter. maar goed; hij was acteur en dat wist ik dus ik acteerde mee. in het echt werd het toch weer moeilijker..quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik in mijn woonomgeving technieken die ik toen heb geleerd tegen diefstal bv. Altijd gedag zeggen. Mensen weten dat ze gezien zijn en zullen minder snel iets uithalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel te maken gehad met agressie in het vorige ziekenhuis 2X en hier 1X maar of ik nou echt de technieken heb gebruikt die me aangeleerd zijn weet ik niet eens meer
Zeg, leef jij nogquote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ik niet, ik laat mn moeder alleen gaan
ik heb ook een hekel aan managers. zijn amper mensen dat. (uitzondering daargelaten)quote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen ik voor een ander bedrijf moest gaan werken kreeg ik ook een hekel aan managers. Dat was naar onder trappen en naar boven likken.
Mijn ervaring is dat het geen reet uitmaakt, ik zie idioten onder de managers en idioten op de werkvloer. Maar gelukkig heb ik op me heen vooral veel leuke mensen die gewoon normaal met elkaar om gaan en samen proberen er wat van te maken.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen ik voor een ander bedrijf moest gaan werken kreeg ik ook een hekel aan managers. Dat was naar onder trappen en naar boven likken.
Maak een lekker kopje chocomel voor haar als ze terug is.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik niet, ik laat mn moeder alleen gaan
jaaa ik leef nog! had toch mcdonalds gegeten en werd gedreigd dat ik dan niet meer lang zou leven maar ben er nogquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, leef jij nogHoe is het afgelopen met die agressieve werkgever van je?
Wat een onzin, er zijn zat organisaties waar er gewoon goede en capabele mensen in het management zitten.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan managers. zijn amper mensen dat. (uitzondering daargelaten)
Klopt, in het 2e bedrijf was het de cultuur. Een manager moest een boeman zijn, anders werken de mensen niet hard genoeg. Maar daar moet je niet mee aankomen bij een semi-onafhankelijk team. Zeker niet als dat bedrijf geen kennis heeft van jouw toko.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn zat organisaties waar er gewoon goede en capabele mensen in het management zitten.
Dat zijn toch die uitzonderingen waar ze het over heeft? Ik ben blij dat ik voor mezelf werkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn zat organisaties waar er gewoon goede en capabele mensen in het management zitten.
McDonalds menu's leven anders heeeeel lang!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa ik leef nog! had toch mcdonalds gegeten en werd gedreigd dat ik dan niet meer lang zou leven maar ben er nog
(of bedoel je dat ik nog niet ben vermoord door mn baas?) hij heeft er niks meer van gezegdwe hebben gewoon even gepraat over het leven in Ghana waar hij 2 weken zat. beter!
Dat zal het zijn, net als dat al dat gepeupel op de werkvloer niet wil werken op een paar uitzonderingen na. Het leven is zo simpelquote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat zijn toch die uitzonderingen waar ze het over heeft?
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's Beatrijs SmuldersBeatrijs Ritsema is die dame die een vragenrubriek heeft in Trouw. Van Moderne Manieren enzo.
heb ik aan dr voorgesteld. vond ze heel liefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maak een lekker kopje chocomel voor haar als ze terug is.
ik hou me in voor nog een Mc discussie. eerst wachten tot Steer ook online is hahaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
McDonalds menu's leven anders heeeeel lang!
Dat soort types heb ik ook wel voorbij zien komen ja, gaan gelukkig nooit erg lang mee bij onsquote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klopt, in het 2e bedrijf was het de cultuur. Een manager moest een boeman zijn, anders werken de mensen niet hard genoeg. Maar daar moet je niet mee aankomen bij een semi-onafhankelijk team. Zeker niet als dat bedrijf geen kennis heeft van jouw toko.
precies, heb die uitzonderingen getypt voor jouquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, net als dat al dat gepeupel op de werkvloer niet wil werken op een paar uitzonderingen na. Het leven is zo simpel
Wel als je voor jezelf werktquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, net als dat al dat gepeupel op de werkvloer niet wil werken op een paar uitzonderingen na. Het leven is zo simpel
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
Da's Beatrijs SmuldersBeatrijs Ritsema is die dame die een vragenrubriek heeft in Trouw. Van Moderne Manieren enzo.
Het was een familiebedrijf. De managers werden ingehuurd maar de stijl was van het jaar kruik. Ze bestaan ook niet meer.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat soort types heb ik ook wel voorbij zien komen ja, gaan gelukkig nooit erg lang mee bij ons
Ah, daar wil ik voor studeren.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wel als je voor jezelf werktTenminste, ik vind het heerlijk. Mijn eigen uren, mijn eigen geduld, mijn eigen dingetjes =) Alleen jammer dat ik m'n eigen PR moet doen, daar hou ik niet zo van. Ik heb wel nog gekeken naar een Master richting Management, maar weet niet of dat wat gaat worden...
Het zal wel jeugdsentiment zijn, maar ik vind niks lekkerder na het zwemmen dan warme chocomel!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik aan dr voorgesteld. vond ze heel lief
Mijn teamleider van de planning! Prima managerquote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
precies, heb die uitzonderingen getypt voor jou
ik ben helaas nog geen goede manager tegengekomen. nou ja, heb met mn dansagent wel een goede band maar soms kan ik haar ook wel schieten
Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn teamleider van de planning! Prima manager(alleen zo spijtig dat ik nu zie hoe het ook kan
)
Oh maar daar word je later ook weer een betere leidinggevende van he.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn teamleider van de planning! Prima manager(alleen zo spijtig dat ik nu zie hoe het ook kan
)
nee patatje met in die chloorluchtquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zal wel jeugdsentiment zijn, maar ik vind niks lekkerder na het zwemmen dan warme chocomel!
Moet je niet doen johquote:
Dat heet geen E&Yquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef borisz het volgende:
WAAAAAAAAAAAT! Zijn ze niet langs geweest?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
en werd gedreigd dat ik dan niet meer lang zou leven maar ben er nog
Trusten! Toen ik zwom was er nog geen patat.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
slapentot 21.30u (dus Golferdutje). daarna groetjes uit de rimboe kijken
Ohja, vergeten......quote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAT! Zijn ze niet langs geweest?Potverdikkie...zo heeft dreigen ook geen zin
Nou ja...ik hou ook van jou hoor
Amsterdam natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heet geen E&YWij noemen dat gewoon EY
En waar heb je die dag?
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
Pee, ik houd ook van jou! Met of zonder Brian Maagzout.
Amsterdamquote:
Nopequote:
Je denkt toch niet dat ik naar 010 ga met alle kantoren in de buurt?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AmsterdamHet enige toffe kantoor is R'dam natuurlijk
Maar goed...dan ga ik je dus niet zien
Ik dacht dat Pee misschien een uitstapje kon bedenken naar a'dam?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar 010 ga met alle kantoren in de buurt?
Tuurlijk welquote:Op woensdag 10 november 2010 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar 010 ga met alle kantoren in de buurt?
Nope. Gaat me niet lukken. Heb daar geen gebruikers zittenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pee misschien een uitstapje kon bedenken naar a'dam?
P. de H.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Gaat me niet lukken. Heb daar geen gebruikers zitten
Wat kan ik voor u betekenen, mevrouw LLquote:
Wellicht een in-house dag? Voor stage of baan?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat kan ik voor u betekenen, mevrouw LL
Je kunt de grap snappenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat kan ik voor u betekenen, mevrouw LL
Tja, het is een klein dorpquote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Loopt dat daar zo slecht? Nou ja, kan je rustig aan doen
Achter de kassa bij een supermarktquote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
ben een vergiet sorry
Ik snap hem nietquote:
Sorry, nog steeds brakquote:
Gek he, ik krijg steeds flashbacks van de partij van Pim Fortuyn .......quote:Op woensdag 10 november 2010 20:28 schreef borisz het volgende:
Weer een PVVert die stout is geweest.
Toch raar bij zon partij met allemaal van die fatsoenlijke Nederlanders met westerse normen en waardenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:28 schreef borisz het volgende:
Weer een PVVert die stout is geweest.
Mc Sucksquote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hou me in voor nog een Mc discussie. eerst wachten tot Steer ook online is haha
Over Amsterdam kunnen we het ook hebben hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
avond
@Borisz, vind het wel weer een beetje spijkers op laag water zoeken. En makkelijk doelwit. De bananenrepubliek-praktijken van de stadsdelen in Amsterdam hoor je ze niet over.
Over het algemeen had hij ermee weg kunnen komen als hij eerlijk geweest was.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Of in onze gemeente.....
http://www.gooieneemlande(...)rijden-onder-invloed
En maar draaikonten.
In onze gemeenteraad vraag ik me sowieso af waar ze sommige mensen vandaan hebben, ook de 'grote' partijen.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Over Amsterdam kunnen we het ook hebben hoor. Elvira Sweet staat op de lijst voor de PVDA NH.
.
Maar bij de PVV vraag ik me echt af waar ze sommige mensen vandaan hebben.
Oh ja!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef MissHobje het volgende:
Isa moet je zo ook werken ?? vergeet je bammetjes niet
Dat is niet wat ik bedoel. Maar het klinkt mooi, zappagewijs.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Vond nog een filmpje van gisteren (niet van mezelf):
Was dan ook geen reactie op jou vraagquote:Op woensdag 10 november 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel. Maar het klinkt mooi, zappagewijs.
Oh.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was dan ook geen reactie op jou vraag
Alsnog danquote:
De subsidie verdeling in Amsterdam is ook zo creatiefquote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Over Amsterdam kunnen we het ook hebben hoor. Elvira Sweet staat op de lijst voor de PVDA NH.
.
Maar bij de PVV vraag ik me echt af waar ze sommige mensen vandaan hebben.
Ik hoef morgen iig niet mijn ontslagbrief in te leverenquote:
Beter dan niets tochquote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoef morgen iig niet mijn ontslagbrief in te leveren13 EUR
Gooi er een kwartier onbetaald verlof tegenaanquote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd dat de PVDA eens niet meer de grootste is in de hoofdstad.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De subsidie verdeling in Amsterdam is ook zo creatief
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gooi er een kwartier onbetaald verlof tegenaan
Ik vind het heel mooi hoor... Maar eigenlijk zoek ik nieuwe herrie.quote:
Bij jou weet ik nooit wat je wilt, en al helemaal niet wat je nieuw vindtquote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het heel mooi hoor... Maar eigenlijk zoek ik nieuwe herrie.
Ik luister liever muziek dan herriequote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het heel mooi hoor... Maar eigenlijk zoek ik nieuwe herrie.
Alles na Load van Metallica, behalve Chop Suey en een beetje Rammstein.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij jou weet ik nooit wat je wilt, en al helemaal niet wat je nieuw vindt
Volgens Tav is de muziek waar ik van houd herrie.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik luister liever muziek dan herrie
tav mag dat gelet op zijn eigen smaak zeggen, ik luister ook graag naar herrie op zijn tijdquote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens Tav is de muziek waar ik van houd herrie.
Die vind ik leuk voor een feestje. Maar niet om echt naar te luisteren......quote:Op woensdag 10 november 2010 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zit Pepe Bradock etc. te luisteren:
Ik heb nu perencrumble in de oven staan, met extra-boterig kaneeldeegquote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef Sarabi het volgende:
Appeltjes met kaneel uit de ovenruikt alleen al zo lekker
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tav mag dat gelet op zijn eigen smaak zeggen, ik luister ook graag naar herrie op zijn tijd![]()
Is dit iets voor je?
Ik ben het met je eens als je het herrie noemt hoor.![]()
Ja, zoiets zocht ik!
Lekker!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nu perencrumble in de oven staan, met extra-boterig kaneeldeeg
Hoezo, practice what you preach?
Anyway: DE al gesignaleerd?
Volgens mij hoorde ik een dubbele bassdrum!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tav mag dat gelet op zijn eigen smaak zeggen, ik luister ook graag naar herrie op zijn tijd![]()
Is dit iets voor je?
Heb ook wel oude kwaliteitsherrie voor je:quote:
Als je van dit geluid houdt moet je Fear Factory echt eens gaan checken. Vooral het album Demanufacturequote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik een dubbele bassdrum!
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je van dit geluid houdt moet je Fear Factory echt eens gaan checken. Vooral het album Demanufacture
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en Obsolete, die is misschien nog wel beter.
Oequote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nu perencrumble in de oven staan, met extra-boterig kaneeldeeg
Hoezo, practice what you preach?
Ah, de pijngrens ontdektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje en dan vooral voor de dames hierWaarom in vredesnaam een zwarte blazer? Dit is gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje en dan vooral voor de dames hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kan hem absoluut hebben!! En met een blazer is hij echt niet te bloot nee (even afhankelijk van het feestje natuurlijk)
Het is winterquote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam een zwarte blazer? Dit is gewoon![]()
Vraag aan de DAMES P.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam een zwarte blazer? Dit is gewoon![]()
Noteergrens. Pijngrens ligt bij voor de speakers staan bij Slayer.quote:
Thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
je kan hem absoluut hebben!! En met een blazer is hij echt niet te bloot nee (even afhankelijk van het feestje natuurlijk)
Ok, dan is het helemaal ok!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksfeestje voor schoonzusje verjaardag
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, dan is het helemaal ok!
Gewoon doen! Kleur staat je prachtig! Wil je het warmer hebben? Dikkere panty en fijne laarzen en evt. mooie omslag sjaal... blazers hou ik niet van maar kan je ook hebben.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]yay dit gaat hem worden dan
Als ik het zaterdag nog steeds durf......
Dat klinkt inderdaad ook goed......hmm even over nadenkenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef kahlie het volgende:
[..]
Gewoon doen! Kleur staat je prachtig! Wil je het warmer hebben? Dikkere panty en fijne laarzen en evt. mooie omslag sjaal... blazers hou ik niet van maar kan je ook hebben.
Mooi lijntje hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]yay dit gaat hem worden dan
Als ik het zaterdag nog steeds durf......
wel aangeven bij de belasting he.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt door de rimpels dat je niet alle imperfecties zietquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi lijntje hoorziet er strak uit
Overdag is P een doodnormale systeembeheerder maar als het eenmaal donker wordt, de gordijnen dicht gaan is P een Dame Edna.quote:
Verjaardag van de zus van mijn vriendquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind 'm ook niet te bloot Sarabi, alleen wat voor gelegenheid is het?
Maar ik geef zo graag mijn meningquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn foto?
Hmm je mist niet veel hoor
Wel met goede smaak danquote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Overdag is P een doodnormale systeembeheerder maar als het eenmaal donker wordt, de gordijnen dicht gaan is P een Dame Edna..
Werkt alleen het linkje misschien?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik geef zo graag mijn mening
Lijkt me geen probleemquote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Verjaardag van de zus van mijn vriend
Je vind hem leukquote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik geef zo graag mijn mening
Ja, ik kan zienquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Werkt alleen het linkje misschien?
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/ritss-1.jpg
Trusten en beterschap!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je vind hem leukwedden?
![]()
Ik zal vrijdag een foto van mijn jurkje maken btw![]()
En nu ga ik naar bed, hopen dat de buikpijn over gaat en ik morgen koortsvrij ben.
Beterschapquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je vind hem leukwedden?
![]()
Ik zal vrijdag een foto van mijn jurkje maken btw![]()
En nu ga ik naar bed, hopen dat de buikpijn over gaat en ik morgen koortsvrij ben.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik kan zien![]()
En je kunt het inderdaad goed hebben zeg!
Leuk!
Hier, slaapliedje....quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi valt in slaap
Waar is iedereen?
Dankjewel krak!quote:
Da's toch 10 euro. Bijna je inleg. En je hebt ons en een leuk leven!quote:
Dat ligt lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke stopt Sarabi in
1/3 van wat ik heb gekochtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's toch 10 euro. Bijna je inleg. En je hebt ons en een leuk leven!
Ik stond onwijs te galmen op koorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi valt in slaap
Waar is iedereen?
Like I give a shitquote:
DE kopje thee inschenkt.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef DarkElf het volgende:
*zwaai
net thuis uit Nederland, bij schone zus geweest en bij mijn zus... nu erg moe. tijd voor thee.
was het erg heftigquote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef DarkElf het volgende:
*zwaai
net thuis uit Nederland, bij schone zus geweest en bij mijn zus... nu erg moe. tijd voor thee.
Dat dusquote:
Galmen is stoerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik stond onwijs te galmen op koor
(en heen en terug gefietst, dus beweging FTW)
Mooi jurkje Saar! Mooie ronde vrouwelijke vormen heb je
ja en nee...quote:
Bluezzeritisquote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DE kopje thee inschenkt.
Stom. Meer kan ik niet doen.
Nee, doe maar niet hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef DarkElf het volgende:
ja en nee...
ja; de boodschap, nee; iedereen is redelijk rationeel op de een of andere manier. buiten een hoop onderhuidse gevoelens..
eniewee, de rest is allemaal erg prive dus doe ik niet via t forum
Wat zij zegt. Ik ben ook niet voor de blazer en zeker geen zwarte, da's echt een te harde kleur voor je. Zo'n tint als dat jurkje staat echt 10x beter!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef kahlie het volgende:
Gewoon doen! Kleur staat je prachtig! Wil je het warmer hebben? Dikkere panty en fijne laarzen en evt. mooie omslag sjaal... blazers hou ik niet van maar kan je ook hebben.
Maar maakt zo'n sjaal het niet weer heel sjiek?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Ik ben ook niet voor de blazer en zeker geen zwarte, da's echt een te harde kleur voor je. Zo'n tint als dat jurkje staat echt 10x beter!
Oh, heet hij zo?Ik ben een Elmo-fan....quote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Ik ben ook niet voor de blazer en zeker geen zwarte, da's echt een te harde kleur voor je. Zo'n tint als dat jurkje staat echt 10x beter!
DE, hoe was het met haar? Emotioneel, bedoel ik?
En krakkemieke, dat Ricky-Gervaisfilmpje
En iets van een vestje? Maar dan niet zwart, een of andere vriendelijke blauwtint.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
Maar maakt zo'n sjaal het niet weer heel sjiek?
En waar ga ik er nog eentje vinden
*hugs* en kopje thee voor DE
Hier vooral bekend van The Office (UK). Maar 't is sowieso een vrij bekende komiek.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, heet hij zo?Ik ben een Elmo-fan....
Ja maar wil ook iets dat een beetje over mijn kont valtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Blazer ben ik ook niet van en ik zou een iets dikkere panty nemen
Mss een boledingetje/mouwtjes erover als het te frips is?
Pfffff...wat een gedoe zegquote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Pee : eindelijk de laatste fotocd's verkocht vanavond![]()
Sommige mensen vergeten gewoon dat ze dingen bestellen
Ik ben slecht in bekende komieken en bekende mensen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hier vooral bekend van The Office (UK). Maar 't is sowieso een vrij bekende komiek.
is er hoop? of nog niet bekend? mag ook via pmquote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja en nee...
ja; de boodschap, nee; iedereen is redelijk rationeel op de een of andere manier. buiten een hoop onderhuidse gevoelens..
eniewee, de rest is allemaal erg prive dus doe ik niet via t forum
Behalve Billy Connoly.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben slecht in bekende komieken en bekende mensen.
Trusten!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
rimboe is afgelopen dus ik ga weer verder met slapen![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Trusten!
* krakkemieke stopt FFT in
Vriendelijke blauwtinten? Gewoon, kleuren die jouw superblanke huid wat beter doen uitkomen. Kan vanalles zijn!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Sarabi het volgende:
Ja maar wil ook iets dat een beetje over mijn kont valt![]()
Wat zijn blauwvriendelijke kleuren?
Google op Billy Connoly!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef DarkElf het volgende:
ik heb echt gruwelijke snaaitrek.
gelukkig heb ik weinig in huis.
koelkast en vrieskist op slot?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef DarkElf het volgende:
Ik weet het wel zeker!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oh nog 1 ding; op achtergrond van mn laptop staat mn nichtje en iedere keer als ik haar zie word ik weer verliefd. hopelijk krijg ik later ook zo'n mooi kindje.
Ik ook. Aardappel in dunne plakjes in de oven, met wat grof zout en szechuanpeperquote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook. Aardappel in dunne plakjes in de oven, met wat grof zout en szechuanpeper
klinkt goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook. Aardappel in dunne plakjes in de oven, met wat grof zout en szechuanpeper
11 november is vooral... vrije dag in Vlaanderenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Tezz het volgende:
Ik ga even googlen wat 'Sint Maarten' ook alweer is.... Kind wil morgen met haar geknutselde lampion meelopen in de optocht maar ik ben een beetje vergeten waarom we dat ook al weer doen....
Ik lees het net op wikipedia ja, dat heel Vlaanderen vrij heeft!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
11 november is vooral... vrije dag in Vlaanderenmorgen lekker uitslapen
DE, ook lekker
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef Tezz het volgende:
Ik lees het net op wikipedia ja, dat heel Vlaanderen vrij heeft!
Edit: note-to-self: niet, ik herhaal NIET, naar de markt gaan morgen! Er zijn hier altijd al veel belgen (wij wonen vlak aan de grens) maar als de Belgen vrij hebben is het hier niet leuk shoppen op de markt....
Comfort food! Heerlijk! Gewoon er van genieten zou ik zeggen, en lekker koken voor je mannetje!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef DarkElf het volgende:
lekker cf.
ik heb ernstige neigingen tot het maken van allemaal hartverwarmende gerechten waarmee ik de mr mee vol wil stoppen als hij weer thuis is(das een natuurlijke reactie tegenwoordig: ach schatje, voel je je rot. Ik ga taart bakken/ stoofpotten maken/ koekjes bakken/ cottage pie etc voor je maken....
ik ben nu, een mens moet iets, t boodschappenbriefje aan t maken voor vrijdag en heb voor zondag op de planning staan als lunch: aardappel/prei en chorizo pie met room en parmezaanse kaas
's avonds neem ik dan wel alleen een wortel ofzo
Doe mij later zo'n vrouwquote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef DarkElf het volgende:
lekker cf.
ik heb ernstige neigingen tot het maken van allemaal hartverwarmende gerechten waarmee ik de mr mee vol wil stoppen als hij weer thuis is(das een natuurlijke reactie tegenwoordig: ach schatje, voel je je rot. Ik ga taart bakken/ stoofpotten maken/ koekjes bakken/ cottage pie etc voor je maken....
ik ben nu, een mens moet iets, t boodschappenbriefje aan t maken voor vrijdag en heb voor zondag op de planning staan als lunch: aardappel/prei en chorizo pie met room en parmezaanse kaas
brb, ff een stofzuiger zoeken, dan kan ik het stof van deze oude grap afhalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt Aure toch. dus je hoeft niet te wachten tot later
Hoe laat mag ik aanschuiven?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alle winkels ook dicht hier, ja. Ik heb alvast extra boodschappen gedaan; 't is morgen toch zeikweer, dus ik blijf lekker binnen en maak stoofvlees met rochefort 8, met spruitjes en stoofpeertjes erbij
Dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Comfort food! Heerlijk! Gewoon er van genieten zou ik zeggen, en lekker koken voor je mannetje!
Dat zeg ik al de hele tijdquote:
Gewoon je neigingen volgen Elfiequote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef DarkElf het volgende:
lekker cf.
ga ik ook doen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon je neigingen volgen Elfie
Restje opgewarmde paddenstoelenragout van gisteren is ook nog erg lekker.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ook met een restantje op een bordje naast mijn wijntje, gewoon omdat het kan
Boerenfransealpenkaas met kleine vijgjes in port & een tomaatje ernaast.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ook met een restantje op een bordje naast mijn wijntje, gewoon omdat het kan
Boerenfransealpenkaas met kleine vijgjes in port & een tomaatje ernaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |