Wel even realistisch blijven. Dan had je een 2010 release nu op je buik kunnen schrijven en had je het spel ergens in 2012 in je handen. Het modelleren van de cockpits en met name de circuits vergden belachelijk veel tijd. Alleen al het Rome circuit nam twee jaar in beslag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Naar mijn mening had de focus anders moeten liggen bij GT5. Geen Standard cars. Alleen premium cars en dan wel 400. Was een heel stuk beter geweest./
Kaz had realistischer moeten zijn, niet wij. Hoe idioot precies hij een auto wil op plekken die we toch nooit zien slaat werkelijk als een lul op een drumstel. En als ik zie wat de jongens van BSR in hun vrije tijd voormekaar krijgen voor rFactor in een paar maanden snap ik niet dat Polyphony zoveel moeite heeft met nieuwe wagens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wel even realistisch blijven. Dan had je een 2010 release nu op je buik kunnen schrijven en had je het spel ergens in 2012 in je handen. Het modelleren van de cockpits en met name de circuits vergden belachelijk veel tijd. Alleen al het Rome circuit nam twee jaar in beslag.
Omdat zij gek genoeg de focus ergens anders op leggen? Van Kaz en zijn team weten we dat ze altijd een hele hoge standaard hebben. Mensen met toewijding voor hun vak en de games die zij maken. Alle aspecten moeten tot de puntjes uitgewerkt zijn. Van de A.I. tot de physics tot de content. Geen enkele andere racer kan zich hiermee meten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kaz had realistischer moeten zijn, niet wij. Hoe idioot precies hij een auto wil op plekken die we toch nooit zien slaat werkelijk als een lul op een drumstel. En als ik zie wat de jongens van BSR in hun vrije tijd voormekaar krijgen voor rFactor in een paar maanden snap ik niet dat Polyphony zoveel moeite heeft met nieuwe wagens.
http://www.virtualr.net/w(...)-2-eleven-renders-2/
Check dat bv
Tsja.quote:Night/Day transition
Stunt Arenas
32 player online lobbies
16 player online races
Online clan/Clubs
Spectator mode
Dynamic Weather (snow, rain, fog, star orbit)
Ingame weather forecasts not perfect, randomized code PD can't control
200+ PS4 cars and 800+ standard cars
Nascar license
WRC license (infinite tracks due to track generator, codriver really needed)
Super GT license
Rolling and damage
1st person walkabout photo mode
18MegaPixel photomode
Stereoscopic 3D photos
Online photo sharing
YouTube uploading
1080p
PS Eye headtracking
Motion controls
HDMI 1.4 Stereoscopic 3D @ 60fps
Split-screen
Track Generator
Custom track sharing
Best graphics in any driving game (lighting, physics driven smoke, attention to detail..etc)
Real life tracks recreated in maddening quality (up to 2 year dev times)
20+ locations with 70+ variations
PSP Connectivity
Go karts to Rally to classics to sport to Drag car, ordinary cars...etc etc etc
Animated drivers, handling and gear shifts, pit crews, tire changes etc
Custom soundtrack
Text and Voice chat
Narrative involvement by popular drivers and Top Gear crew
Top Gear Test Track
Open free-form Track Days
GT Life (career mode, this time with earth map and real time clock) & Arcade mode
Profile pages
B-Spec Mode where you manage a team of A.I racers
Borrow your trained A.I drivers to friends
In-game (bulletin-board) message boards
Gran Turismo Video store (Top Gear Show has 350+ million viewers)
All above on one Blu-ray disc
:Tsja, als een andere game dingen al jaren aanbiedt waarvan jullie denken dat het speciaal is mag ik jullie daar best op wijzen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:03 schreef emokid het volgende:
Altijd weer dat rFactor gedoe. Als je zo hardcore bent speel je dat toch.
Helemaal mee eens. Gaan mooie dagen worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat zij gek genoeg de focus ergens anders op leggen? Van Kaz en zijn team weten we dat ze altijd een hele hoge standaard hebben. Mensen met toewijding voor hun vak en de games die zij maken. Alle aspecten moeten tot de puntjes uitgewerkt zijn. Van de A.I. tot de physics tot de content. Geen enkele andere racer kan zich hiermee meten.
Jij mag dan het oog voor detail in de cockpits niet waarderen, voor iemand die altijd vanuit de cockpit rijdt kan ik hier alleen maar voor buigen. En dan praat ik nog voor die andere 60% (als het al niet meer is).
Tuurlijk, de vrijgegeven carlist stelt zoals gezegd teleur (al betwijfel ik in hoeverre de lijst echt volledig is aangezien de F40 ontbreekt terwijl we die recent nog voorbij hebben zien komen), maar ik vind het nogal ironisch om dan te stellen dat je een ''grote teleurstelling'' voorziet. Tot vandaag prezen we het spel nog als ultieme racegame en nu de carlist teleurstelt laten we de andere kwalitatief uiterst hoogwaardige elementen (weersysteem, cockpits, car models etc. etc.) maar doodleuk achterwegen. Ja dan help je jezelf wel erg om het spel naar beneden te halen.
De kritiek die vandaag is ontstaan is absoluut valide, maar laten we niet voor het feit weglopen dat de basis nog steeds ongeëvenaard is. Een completere ervaring dan dit is niet op de markt te verkrijgen.
Daar geef ik je volkomen gelijk in, zat persoonlijk te hopen op de nieuwe Seat Leon Cupra ipv die mislukte die er sinds GT4 in zit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:25 schreef IrishBastard het volgende:
Dat zal, maar persoonlijk vind ik het gewoon zuur dat er zo weinig nieuwe auto's na de vorige release opstaan. Dan zal de rest allemaal prima functioneren, maar een spel als dit moet toch zeker ook met zijn tijd meegaan?
Nou dan betaal je er voor, de echte fans zullen dat toch wel doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:40 schreef IrishBastard het volgende:
Ga er maar niet van uit dat die gratis is
Daarom, ik wacht wel tot ik hem heb, al dat gespeculeer wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:37 schreef WSquater het volgende:
Volgens een hoop mensen op gtplanet klopt die lijst niet... las daar ook ergens dat sommige auto's die je wel in de trailers ziet, niet op de lijst staan...
Speculeren is leuk als je het kanquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het is wel leuk, speculeren. Gelukkig hebben ze ter vervanging nu ook weer overal speculaas, dat is bijna net zo leuk
Bullshit.. Alleen al dat ik mn eigen tijden op le Mans wil weten voor elke auto. In GT4 heb ik iets van 350 wagens getest op le Mans op max snelheid, rpm bij 130kmh, rondetijd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat iemand al eerder in dit topic zei: uiteindelijk race je toch maar in 10-20 auto's
Een typisch grapje wat in je hoofd leuker klinkt?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het is wel leuk, speculeren. Gelukkig hebben ze ter vervanging nu ook weer overal speculaas, dat is bijna net zo leuk
Soup du jour grap zoals wij dat noemen in onze vriendengroep.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Klinkt in je hoofd ook vast beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Soup du jour grap zoals wij dat noemen in onze vriendengroep.
What's the soup du jour?
It's the soup of the day...
Sounds good, I'll have that.
Sinds toen noemen we elke flauwe grap, een Soup du jour grap...
Dat niet... absoluut niet. Het maakt het juist erger, maarja... Whatever floats your boat zeg ik dan. Het is nooit weggegaan, dus gebruiken we het na 11 jaar nog steeds.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Klinkt in je hoofd ook vast beter
Geef mij een AE-86 painta paint (liefst de S. Shigeno versie) en ik ben happy!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga ze ook sowieso allemaal proberen (wens me succes), want heb alleen maar GT5:P gespeeld
En mijn opmerking was een poging de boel te kalmeren
Je hachi roku zit er in. Kijk maar op de games pagina van fok. staat de hele lijst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Geef mij een AE-86 painta paint (liefst de S. Shigeno versie) en ik ben happy!
En een mooie Lancer, Lexus LFA, Subaru'tje, race spec NSX, enz..... Ok, ik zie je probleem...
Het worden slapeloze nachtenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
En een mooie Lancer, Lexus LFA, Subaru'tje, race spec NSX, enz..... Ok, ik zie je probleem...
Tja, k kan er nog niet over uit, ik wacht wel tot de game binnen is straks. Maar wat zou het zonde zijn als het bij 4 Lupo's en 200 Skylines en S2000's ophield. Had GT4 er gisteren nog even bijgepakt, daar zitten bijvoorbeeld ook een 190 Evo in en een hele reeks 90's tweedehandsjes... het lijkt mij heeeeeel erg klote als dat er allemaal uit is en ik niet straks bijv een oude S13 tot op het bot mag tunen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik vind je grapje niet leukquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:44 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je m'n grapje niet leuk vindt
Dat weet ik, maar ik hoop hem meteen bij de used car dealerships kan kopen. Zitten er 2 in.quote:Op zondag 14 november 2010 03:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je hachi roku zit er in. Kijk maar op de games pagina van fok. staat de hele lijst.
190Evo II zit ook in GT5 car listquote:Op zondag 14 november 2010 11:22 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Tja, k kan er nog niet over uit, ik wacht wel tot de game binnen is straks. Maar wat zou het zonde zijn als het bij 4 Lupo's en 200 Skylines en S2000's ophield. Had GT4 er gisteren nog even bijgepakt, daar zitten bijvoorbeeld ook een 190 Evo in en een hele reeks 90's tweedehandsjes... het lijkt mij heeeeeel erg klote als dat er allemaal uit is en ik niet straks bijv een oude S13 tot op het bot mag tunen.
Lol! Kwam er ook achter nu dat enorme borsten toch wel de aandacht afleiden van GT5... Ik begon ook woorden spontaan verkeerd te horen... booth werd boobs en ik lolde toen ze zei "Why don't you tell me what we are looking at here" en die vent die dus naar die enorme jetsers keekquote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen niet van haar tieten afhouden. Derhalve heb ik geen idee waar dit over gaat
Premium boeit me keine anus. Ik speel toch altijd met bumper cam, dus snufferd op het wegdek.quote:Op zondag 14 november 2010 10:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het worden slapeloze nachten![]()
Lexus LFADeze is premium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |