NOU JA ZEG, WEG MET DIE MOEDERRRRRRRRRRRR!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
m'n moeder heeft timur en ramon vervangen door een cd'tje om over de junglebeats van de bovenbuurvrouw heen te komen
Ik ook niet, boven mij woont een ouwe suffe bejaarde, die zie of hoor ik nooit , mss issie al jaren doodquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelukkig heb ik geen bovenbuurvrouw.
Tuurlijk mag je meedoenquote:
weg met die bovenbuurvrouwquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, WEG MET DIE MOEDERRRRRRRRRRRR!
Dat kan toch helemaal niet Zwabberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ?????????
Ook datquote:
Ik zeg weg met die moederrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al diverse malen aangeboden een eigen cdtje te draaien om de bovenbuurvrouw een lesje te leren, maar dat werd niet gewaardeerd
oranginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die orangina reclame echt vreselijk
mijn cola is ook pas cola als ik het schud!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die orangina reclame echt vreselijk
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oranginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Okay dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meedoen en afwachten tot nader order?
Ik ben zo benieuwd naar die mutsen, denk je dat ik die kan vermaken voor Chico?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh d'r zit een muts bij!
Looks simply dashing
ik had vroeger mn eigen item bij giel beelen op 3fmquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vandaag komen we daar wel aanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nog 50 dagen tot nieuwjaar, dus het kan prima als we 2 topics per dag verslinden gemiddeld
het manonnieuws!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik had vroeger mn eigen item bij giel beelen op 3fm![]()
![]()
maar ik heb nu geen 3fm aan nee, dan moet ik de radio van de hondjes stelen boven
Serieus?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik had vroeger mn eigen item bij giel beelen op 3fm![]()
![]()
maar ik heb nu geen 3fm aan nee, dan moet ik de radio van de hondjes stelen boven
Absoluut!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar die mutsen, denk je dat ik die kan vermaken voor Chico?
![]()
Ik zie m wel lopen, als hotdog, met een unoxmuts
Op met xtraleukbonusclipje ja , kijkuh jongequote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Met OP ook gewoon.
Tranen in m'n ogen oh-oh
Oh ja duh, nou, dat kan ookquote:
ja serieus, het 3FM maNon-nieuws. Ergens midden in de nacht, vaak straalbezopen of veels te stoned. Was altijd wel grappig. Altijd van die hele wazige berichten, echt non-nieuwsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben een van de weinige mensen die Giel nog te pruimen vind geloof ik.
Maar Timur en Ramon zijn mn helden![]()
Zal ik een radio voor je kopen en je SeSa zijn
Ow jaquote:
hak maakt geen hotdogsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en wat is er mis met een Hakmuts ?
Ja ik ga jouw SeSa worden denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja serieus, het 3FM maNon-nieuws. Ergens midden in de nacht, vaak straalbezopen of veels te stoned. Was altijd wel grappig. Altijd van die hele wazige berichten, echt non-nieuws![]()
Oeh gaan we mekaar SeSa'en ?
Hebjeookeenboongenomen?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
truetrue, volgende keer maar een worstenkweekpakket bestellen bij de unox hm !
OOOOOOOOOOH JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ofcourse, maar alleen voor de mutstis mn lastname he, en er waren nog nooit Hak gadgets
![]()
ja net als de Monatoetjes reclamequote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Bewaar je dan ook alle Hak Potjes?
Gewoon, omdat?
* proest *
Maar je bent zelluf een Hak potje schatjequote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja net als de Monatoetjes reclame![]()
dan week ik alle etiketten van de pot en daar behang ik de muur mee![]()
gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je bent zelluf een Hak potje schatje![]()
Oh wat een flauwe grap zeg.
Hoor je die vaak?
OMG nee echt?????quote:
briljant vind ik em !quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG nee echt?????
Hijs zo flauw dat ie leuk is toch?
![]()
![]()
Ik snap niet dat niemand dat eerder gezegd heeft tegen jequote:
Nu ik jouw UI zie weet ik weer waarom ik ABP mis.quote:
Tis er mis mee dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef Pagan het volgende:
Nu ik jouw UI zie weet ik weer waarom ik ABP mis.Zal ik dan toch maar een abo nemen?
Die vorige was idd erger.quote:
Ja! Ik vroeg me af waarom jij nog niet vet was.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef Maes het volgende:
En 901 gaat lekker hier, ben weer eens een middagje weg. Heeft het zin om het vorige topic door te lezen?![]()
Ik vind het wel tof dat Muissie de eer had om dat topic te openen
Ja?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef Maes het volgende:
En 901 gaat lekker hier, ben weer eens een middagje weg. Heeft het zin om het vorige topic door te lezen?![]()
Ik vind het wel tof dat Muissie de eer had om dat topic te openen
Moet kunnen toch, op dat zoutzuur na?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)riseerde-buurt.dhtml
Sto(r)mquote:DE BILT - Het KNMI verwacht morgen en vrijdag stormachtig weer met veel regen. Het meteorologisch instituut meldt woensdag op zijn website dat Nederland te maken krijgt met een diepe stormdepressie.
Op de Noordzee is windkracht 9 voorzien, langs de kust wordt windkracht 8 bereikt. Het verkeer moet rekening houden met windstoten van 75 tot 90 kilometer per uur.
Volgens het KNMI is de boosdoener een zogenoemd windveld ten zuiden van de stormdepressie die vanuit IJsland naar de Noordzee trekt. ''Het windveld is omvangrijk, zodat het onstuimige weer enkele dagen kan aanhouden. De meeste wind komt boven de Noordzee te staan, waar stormkracht wordt bereikt'', aldus het KNMI.
De Verkeersinformatiedienst VID verwacht in verband met het slechte weer donderdag een ''zeer zware avondspits'' met ruim 360 kilometer aan files. (ANP/AK)
Oh daar had ik nog niet eens aan gedacht, hoef ik in ieder geval geen emmer water klaar te zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk voor de kindjes die morgen komen jammeren aan de deur
Fuck jezus...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zijn geen zielige beestjes hoor, gewoon deur op slot en lichten uit.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
Fuck jezus...
Snel even in mijn telefoon zetten dat ik wat haal. Merci.
Ik heb me wel aangemeld dus ik weet het ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja! Ik vroeg me af waarom jij nog niet vet was.
Die komen bij ons niet!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Sint Maarten dat kennen ze hier nietquote:
Start van het canavalsseizoen natuurlijk. Alaaf en zo!quote:
Zit je daar met je goeie gedrag en bakken vol kleurstoffenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Haal je Merci voor de kindjes?![]()
Ik heb marsjes en milky way's...en mandarijntjes.
Paar jaar geleden zat ik trots klaar met allerlei lekkers; zegt zo'n bijdehandje "heeft u geen fruit mevrouw?".
Stom kind, gelukkig vond ik nog een zielig appeltje in de koelkast
Neuh...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het zijn geen zielige beestjes hoor, gewoon deur op slot en lichten uit.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef senesta het volgende:
Ik dacht:.....Wat hoor ik nou?
En ik ging dus kijken, wat ik aantrof? Nou dit:
[ afbeelding ]
In mijn ooghoek zag ik iets achter het gordijn bewegen, wat dat was? Nou dit:
Wat? Wat is er?
[ afbeelding ]
Oh, oh dat.....
[ afbeelding ]
Nee, geen idee hoe dat daar komt![]()
[ afbeelding ]
oh thank god dat wordt hier niet gevierdquote:Op woensdag 10 november 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Start van het canavalsseizoen natuurlijk. Alaaf en zo!
is dat hetzelfde?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Sint Maarten dat kennen ze hier niet
Hier ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh thank god dat wordt hier niet gevierd
Nee joh. Carnaval is alaaf, Sint Maarten is een heilige die zijn mantel doormidden hakte voor een bedelaar. En daarom gaan er kindjes langs de straat.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is dat hetzelfde?
ik krijg altijd een pleurisjeuk van die nederlandse wannabe-halloween
Oh, dan ga ik drank voor de kinderen kopen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
Neuh...
Er komen hier altijd heel weinig kindjes aan de deur in die uithoek waar ik woon, dus dan kan ik het daarna lekker zelf opeten
En zingen aan de deur: Sint Maarten, Sint Maarten de koeien hebben staarten enz Slaat nergens op natuurlijk. Maar het is geen wannebe Halloweenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh. Carnaval is alaaf, Sint Maarten is een heilige die zijn mantel doormidden hakte voor een bedelaar. En daarom gaan er kindjes langs de straat.
Je hebt de handleiding gelezenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Ik ga de bonen planten vanavond
Alleen nog even een geschikt bakje zoeken. Ik heb geen glazen potten, geloof ik
Maar ik snapte 'em niet.quote:
ja, turf natmaken, en al die hockeypuck helemaal opgezwollen is, boon in de turf duwenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik snapte 'em niet.
Die turf moet toch gewoon onder die bonen?
Dat tablet valt helemaal uit elkaar tot losse turf nadat je er water bij hebt gegooid.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik snapte 'em niet.
Die turf moet toch gewoon onder die bonen?
hij valt niet uit elkaar, als je dat papiertje er om laat zitten blijft het gewoon een hockeypuck, hij groeit alleenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat tablet valt helemaal uit elkaar tot losse turf nadat je er water bij hebt gegooid.
Volgens mij. En volgens de tekst moet je die bonen dan ongeveer 2 cm. onder die turf frummelen.
Gewoon, zoals je iets in potgrond zaait.
Toch? *Gebruiksaanwijzing maar weer eens gaat doorlezen*
Oh, ik heb de turf in de aarde gelegd, boon op de turf en daar weer aarde overheenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
ja, turf natmaken, en al die hockeypuck helemaal opgezwollen is, boon in de turf duwen
heb je je turf natgemaakt?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik heb de turf in de aarde gelegd, boon op de turf en daar weer aarde overheen
Ga Connie eens gauw checken?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik heb de turf in de aarde gelegd, boon op de turf en daar weer aarde overheen
Ik moest mijn fotodinges ff opladenquote:
Turf natgemaakt ja, en ik ga 'em uithongeren zodat 'ie eerder naar boven komt.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
heb je je turf natgemaakt?
en hij moet in de turf he, voedingsstoffen en zulks
Die krimptquote:
No way!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Zwab en APK, hebben jullie je aangemeld op die site?
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Ik ga mijn ramen er een keertje mee lappen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
En ik heb die muts net ff opgezet, maar no way dat ik daar óóit mee de straat op ga
Ja, da's plek zat, dat turfgevalletje groeit alleen in de hoogte.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef oh-oh het volgende:
N00b is dr ook, zo te horen kan ik m prima in een glas planten he?
Deden wij ook op school vroeger, de mijne beschimmeldequote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Ik ga 'm eerst laten ontkiemen in nat gemaakte keukenrol
Zoals je dat vroeger op de kleuterschool deed.
Eentje. En de ander frommel ik meteen in dat turf. Kijken welke harder gaat.
voor het ontkiemen nauwelijks, hooguit de warmtequote:Op woensdag 10 november 2010 18:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Deden wij ook op school vroeger, de mijne beschimmelde![]()
Maar mijn Bim is ook binnenZou een assimilatielamp helpen?
Arme boon....boon...boon...quote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
Hier, dat ziet er toch niet uit
En ja, ik zal dat potje nog wel even schoonmaken
[ afbeelding ]
Ik heb niet zulke kleine weckpotten , een glas leek me prima, hij zit in mn enige overgebleven zelfgepikte Virginglasquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
het is ook geen kleine weckpot, ik verwacht een flinke oogst
Ik ben acuut fan van jouw boon!quote:
En als IR stout is doe je het deksel dicht?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
iedereen zat bij DTH toen ik em ging showen, dus nog een keer:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Cow & Chicken![]()
Nonnehonnepon, Hakpotje van me, wil je nou nog een muts met naam?
Nou tis wel leuk voor een familiefoto toch, allemaal met zo een muts opquote:Op woensdag 10 november 2010 19:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nee joh, ik krijg em als het goed is zelf thuisgestuurd, en om er nou 2 te hebbenZal em wrs nooit dragen vond het gewoon grappig
ik ben zo'n beetje de enige die over isquote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou tis wel leuk voor een familiefoto toch, allemaal met zo een muts op
quote:
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy ! Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy ! Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy ! Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy ! Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy !
Ik heb het papiertje eraf gehaaldquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij valt niet uit elkaar, als je dat papiertje er om laat zitten blijft het gewoon een hockeypuck, hij groeit alleen
en hij wordt natuurlijk slap en sponzig, maar gewoon in je potje frotten
Dat kaasdoekachtige papiertjequote:Op woensdag 10 november 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
ik heb niet eens een papiertje gezien
Geen idee, we zullen het zienquote:Op woensdag 10 november 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
*Uitrekt*
Ik denk dat Zwab dat vage net-achtige zachte omhulseltje bedoelt dat om dat turf zit.
Ipv een papiertje
Tombo, als je dat er af haalt en je verspreidt het een beetje in een potje, wordt het laagje dan niet te ondiep?
Ik lees mee en maak aantekeningen.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Nou met al die ervaringen van ons moet het voor jou echt stressvrij zijn met die boon, leer van onze fouten
Hoe nonchalant, tis wel een levend boontje waar we over spreken jaquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, we zullen het zien
Het is redelijk ondiep ja, ik kijk wel of het gaat groeien
Als het niet goed gaat koop ik nieuwe turf met mest en dan verhuis ik zequote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe nonchalant, tis wel een levend boontje waar we over spreken ja
Het klinkt zelfs alsof ze het over een grafje heeft.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe nonchalant, tis wel een levend boontje waar we over spreken ja
We zien wel of ie groeit, wat een instellingquote:Op woensdag 10 november 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het klinkt zelfs alsof ze het over een grafje heeft.
Das te laaaaaaaat, dan issie ondervoedquote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het niet goed gaat koop ik nieuwe turf met mest en dan verhuis ik ze
En de SC is nooit meer hetzelfde geweest.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kwam een jaar geleden deze SC binnen!
Stereotype Sjef.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke speelt met een bol wol
Hoe typisch kat!
(en hoe niet de bedoeling)
IK IK IK!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil er mijn banen
Ik ben zóó klaar met werken (niet echt, maar als in: er echt zó klaar mee)
Gaat wel weer over hoor
Welke van de 4 wil jequote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
IK IK IK!
Ik ben werkloos binnen een maand
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil er mijn banen
Gaat wel weer over hoor
Een van een uur of 24 per week alstublieftquote:
Gewoon veulquote:
Ow... die heb ik niet geloof ikquote:Op woensdag 10 november 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
Een van een uur of 24 per week alstublieft
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... die heb ik niet geloof ik
Ik heb er één van 10, één van 8, één van 30 en een van 20....
Owquote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga wel ergens anders zoeken dan
Feli beebquote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en mn hyves heeft eigenhandig mn verjaardag verplaatst, ik ben ineens vandaag jarig
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon veulMaar als ik morgen mijn lijstje afgewerkt heb, ben ik weer erg trots en voldaan hoor. Dus dan gaat het weer helemaal goed met mij
Ooit van het begrip 40 urige werkweek gehoord?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... die heb ik niet geloof ik
Ik heb er één van 10, één van 8, één van 30 en een van 20....
Ik zou d'r bellen.quote:
Mag ik mee in je koffer?quote:
Oh, misschien welquote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, off topic maar ergens ook weer niet. Waar ik laatst aan dacht: zou een weekje Wielewalen niks voor jou zijn?
Is geen betaalde baan en geen vastigheid, maar gewoon voor de ervaring. Ze hebben bij voorbeeld themaweken met gehandicapte kinderen of je kun een week met een stel ADHD-ers op stap. Lijkt me écht iets voor jou.
Wil je niet liever mijn uitzendbaantje overnemen?quote:
Heerlijk: niet meer denken, maar gewoon bovenaan beginnen en doorstomen tot het lijstje klaar is. Soms heb ik zoveel te doen dat ik het niet anders kanquote:
Een 40-urige werkweek.... Is dat zoiets dat je naast het werken nog een leven kunt hebben? Dat je 's avonds voor de buis kunt vallen of tijd hebt om vrienden te bezoeken? Zo van dat je niet tot 4:00 zit te bikkelen terwijl je bijna omvalt? Nee, nooit van gehoordquote:Ooit van het begrip 40 urige werkweek gehoord?![]()
Laat je baas het maar niet horen!
Boewhahahahahaquote:
Lukt het met solliciteren? En zoek je het weer in je gastouderschap of heb je nog andere mogelijkheden?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag ik mee in je koffer?
[..]
Oh, misschien wel
Maar ik ga eerst werk zoekenDaarna maar een week vrij regelen
Ook goed, wat is het?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je niet liever mijn uitzendbaantje overnemen?
Mwahquote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lukt het met solliciteren? En zoek je het weer in je gastouderschap of heb je nog andere mogelijkheden?
quote:Ik kwam er gisteren achter dat het wellness weekend waar ik voor ingeschreven ben in Valkenburg is. Da's best relaxed, kan ik in 3 kwartier naar huis slapen rijden.![]()
En dan met z'n allen naar Thermae 2000. Hopla!
Het begint met om 06.00u opstaanquote:
Maar het helpt wel om je geestelijke gezondheid te houden, vind ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heerlijk: niet meer denken, maar gewoon bovenaan beginnen en doorstomen tot het lijstje klaar is. Soms heb ik zoveel te doen dat ik het niet anders kan
Doe eens gek joh en probeer het eens! Gewoon om te kijken hoe het bevalt.quote:[..]
Een 40-urige werkweek.... Is dat zoiets dat je naast het werken nog een leven kunt hebben? Dat je 's avonds voor de buis kunt vallen of tijd hebt om vrienden te bezoeken? Zo van dat je niet tot 4:00 zit te bikkelen terwijl je bijna omvalt? Nee, nooit van gehoord
Hij blijft leuk.quote:[..]
Boewhahahahaha
Die was leuk hè
Prima hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 20:49 schreef APK het volgende:
[..]
Het begint met om 06.00u opstaan
En dan iets met archieven.
Spannend! Succes ermee!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah![]()
Wel veel brieven uitgedaan al, nog niks gehoord
Volgende week naar het uitzendbureau, wil het liefst in de kinderopvang maar niet meer bij mensen thuis
En ik heb van mn oude werk een doorstuurmail gekregen van een dierenarts die op zoek is naar een dierenartsassistente, kan ook zonder diploma, dus who knows
Ik zie alleen een pot.quote:
Ik!! M'n baas had het geweldige idee dat ik m'n dag dat ik ziek was deze week in kwam halen, omdat ik " zo vaak"' ziek wasquote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil er mijn banen
Gaat wel weer over hoor
pop-boonquote:Op woensdag 10 november 2010 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik 'em effe in de microwave zetten?
Zou dat helpen?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik 'em effe in de microwave zetten?
De lijst is nog bijna net zo lang hoor, alleen DM is erbijquote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
De SeSa lijst groeit!![]()
Maarrrrrr.... dan moeten jullie wel vaker mee komen posten hoor. *kijkt streng*
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
De SeSa lijst groeit!![]()
Maarrrrrr.... dan moeten jullie wel vaker mee komen posten hoor. *kijkt streng*
Ten opzichte van vanmiddag.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De lijst is nog bijna net zo lang hoor, alleen DM is erbij
whahahahahahaquote:
Ik heb hem net als Zwabber in een weckpotquote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij doet al broeikassen
En dat tie ripje, hoe mannelijk
Nee, sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem net als Zwabber in een weckpot
Doe je mee met SeSa? PLEASE?
quote:
Maar dan gaan wij jou allemaal evengoed kadootjes sturen.quote:
Aww jammer! Ik vond jouw pakje voor mij toen zoooo leuk!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
OMG, dacht ik dat typen met 1 kat op schoot al lastig was, ze liggen er nu alletwee
Ze liggen tussen mn borsten en mn laptop, ziet u het voor zich?
*Uitnodiging voor videochat stuurt*quote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
OMG, dacht ik dat typen met 1 kat op schoot al lastig was, ze liggen er nu alletwee
Ik heb een grrrrruwelijke hekel aan kerst enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso niet? Of heb je er nu nog geen zin in? Of wil je alleen als ik jou heb en jij mij (ofzo)
Ik was bijna jaloers dat ik het doosje geluk aan jou moest sturen en niet zelf mocht houdenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Aww jammer! Ik vond jouw pakje voor mij toen zoooo leuk!![]()
Voor hoeveel doen we eigenlijk?
Hoiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
![]()
En gevaarlijke opmerking met APK en Zwabber erbij.Je hebt geluk dat Ll er niet is.
Dan organiseren we over een half jaar speesjaal voor jou een midden jaars kadootjes en gedichtenuitwisseling.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een grrrrruwelijke hekel aan kerst enzo
Omdat sociale verplichtingen. En ondanks het feit dat dit echt heel lief en leuk bedoeld is, voelt het toch als een soort sociale verplichting![]()
God, wat klink ik als een rotwijf nu.
Hoe was dat nou, een ban hebben?quote:
Hallo gevaarlijke man.quote:
tomborstenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Wat een drukquote:Op woensdag 10 november 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Dan organiseren we over een half jaar speesjaal voor jou een midden jaars kadootjes en gedichtenuitwisseling.
Nee, ik heb mee zitten lezen. Overal.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe was dat nou, een ban hebben?
Heb je allemaal nuttige dingen gedaan in de tussentijd?
Gezien je actie van vorig jaar vind ik jou helemaal geen rotwijf.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een grrrrruwelijke hekel aan kerst enzo
Omdat sociale verplichtingen. En ondanks het feit dat dit echt heel lief en leuk bedoeld is, voelt het toch als een soort sociale verplichting![]()
God, wat klink ik als een rotwijf nu.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan gaan wij jou allemaal evengoed kadootjes sturen.![]()
En dan voel jij je schuldig omdat je niet meedoet.![]()
En dan wil je iedereen iets terugsturen. Wat je niet kunt vinden dus je bent dagen kwijt met het vinden van de perfecte presentjes en dan zien we je helemaal niet meer op fok.![]()
Je ziet: je kunt beter gewoon meedoen.
En, wil je nog ergens op terugkomen?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik heb mee zitten lezen. Overal.
Welke actie hebben we het hier over?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gezien je actie van vorig jaar vind ik jou helemaal geen rotwijf.
Ik durfde het ook alleen te melden OMDAT Ll er niet isquote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En gevaarlijke opmerking met APK en Zwabber erbij.Je hebt geluk dat Ll er niet is.
Nee.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik vind dat we onze mods sowieso iets gaan sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, wil je nog ergens op terugkomen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, durf je ze hier neer te zetten of PM je me?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durfde het ook alleen te melden OMDAT Ll er niet is
Maar I haz picturs
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.
Oh idd, nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Durf ik, ik zit niet in mn blootje ofzo hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, durf je ze hier neer te zetten of PM je me?
Neuh....quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hummer blijft sinds vanmiddag redelijk verdektquote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb niks geen katten op schoot. Naard heeft zijn hangmat geclaimd en de andere twee vinden zitzak en verwarmingsmandje ook helemaal oké. De kittens lijken een energie overschot te hebben, die razen al 2 uur rond.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh idd, nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Joh! How come?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hummer blijft sinds vanmiddag redelijk verdekt
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Je wordt oud madamequote:Op woensdag 10 november 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke actie hebben we het hier over?![]()
![]()
Faal Greys.quote:![]()
Gelukkig worden wij nooit oud he Muizel?
Ik word liever wel oudquote:Op woensdag 10 november 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Faal Greys.![]()
Gelukkig worden wij nooit oud he Muizel?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Ik weet het weer.quote:
Dank voor de PM herinnering
En dat had je gewoon verdiend![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
ELisa.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik, en ik, en ik
Muis heeft een glazen bol
Hoe is het nu met jouw pootje?![]()
JJHquote:
Wat had je geflikt
Gaat goed met de pootjes. Bijna geen last meer van
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
JJH was een uberbaggertrollquote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JJH
Wat had je geflikt
Gaat goed met de pootjes. Bijna geen last meer van🐙![]()
Ik had gereld in MIS.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JJH
Wat had je geflikt
Gaat goed met de pootjes. Bijna geen last meer van![]()
![]()
Jij niks. Jij bent Mary Poppins; practically perfect in every way!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik, en ik, en ik
Muis heeft een glazen bol![]()
Dom dat ik het vroeg; ik kan natuurlijk notes lezenquote:![]()
Snap het nog niet
Zal wel insidersgetroll wezen
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Jij niks. Jij bent Mary Poppins; practically perfect in every way!
Nee hoor. Gewoon jong blijven en dan als je een jaar of 80 bent boempats dood.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dom dat ik het vroeg; ik kan natuurlijk notes lezen![]()
Snap het nog niet
Zal wel insidersgetroll wezen![]()
![]()
Dat zou wel fijn zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon jong blijven en dan als je een jaar of 80 bent boempats dood.![]()
![]()
Eerst nog even rellen bij de Rijdende Rechterquote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon jong blijven en dan als je een jaar of 80 bent boempats dood.![]()
![]()
The Voices?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Wat een slechte groep is dat zeg, die nieuwe groep van Gordon
Ja he! Ik hoor nie goed nie en zelfs ík vind het niks.![]()
Ik kijk 'Sta op tegen Kanker' en daar ging hij met die groep een Frans nummer zingen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The Voices?
Ja he! Ik hoor nie goed nie en zelfs ík vind het niks.
Dus ik zat er helemaal klaar voor, maar oef oef oef
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik zit al die filmpjes te kijken, ze zijn echt zoooooooo leukquote:![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Muis, wanneer ben je jarig?
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Ik heb ze een paar keer in het engels gehoord. Blegh. Stelletje over-the-top blije wuppo's.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk 'Sta op tegen Kanker' en daar ging hij met die groep een Frans nummer zingen.
Dus ik zat er helemaal klaar voor, maar oef oef oef
Leuk, zellie, veel geknuffeld, nieuwe routes gelopen en WAAR WAS JIJ?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Muis.
Trouwens, dames, hoe was het afgelopen zaterdag?
Little Britain half gemist!
oeuf oeuf oeufquote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk 'Sta op tegen Kanker' en daar ging hij met die groep een Frans nummer zingen.
Dus ik zat er helemaal klaar voor, maar oef oef oef🐙![]()
Werken.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk, zellie, veel geknuffeld, nieuwe routes gelopen en WAAR WAS JIJ?![]()
![]()
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Prioriteiten stellen de volgende keer.quote:
Nu heb je de afsluitflurry gemist.
Het is niet anders, voor de volgende keer ga ik mijn best doen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen de volgende keer.
Nu heb je de afsluitflurry gemist.
Ik had de laatste tijd ook wel een boel fokdingetjes hoor, en om dan voor allemaal vrij te vragen...![]()
maar dat KAN toch helemaal niet Zwabberrrrrrrrrrrrrr?quote:
Echt TE erg he
( Groucho Marx )![]()
dat gaat prima hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
maar dat KAN toch helemaal niet Zwabberrrrrrrrrrrrrr?
Echt TE erg he
🐙![]()
Ja das een makkie , zo kan ik het ookquote:
( Groucho Marx )![]()
( Groucho Marx )![]()
Voor Jeejeehaaaaaa:
( Groucho Marx )![]()
Ff die ene zoeken waar ze die gast in de trein drie keer Ik heb een vagina laten roepen
( Groucho Marx )![]()
Voor mn verjaardagskaarten-lijstjequote:
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: