NOU JA ZEG, WEG MET DIE MOEDERRRRRRRRRRRR!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
m'n moeder heeft timur en ramon vervangen door een cd'tje om over de junglebeats van de bovenbuurvrouw heen te komen
Ik ook niet, boven mij woont een ouwe suffe bejaarde, die zie of hoor ik nooit , mss issie al jaren doodquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelukkig heb ik geen bovenbuurvrouw.
Tuurlijk mag je meedoenquote:
weg met die bovenbuurvrouwquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, WEG MET DIE MOEDERRRRRRRRRRRR!
Dat kan toch helemaal niet Zwabberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ?????????
Ook datquote:
Ik zeg weg met die moederrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al diverse malen aangeboden een eigen cdtje te draaien om de bovenbuurvrouw een lesje te leren, maar dat werd niet gewaardeerd
oranginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die orangina reclame echt vreselijk
mijn cola is ook pas cola als ik het schud!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die orangina reclame echt vreselijk
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oranginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Okay dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meedoen en afwachten tot nader order?
Ik ben zo benieuwd naar die mutsen, denk je dat ik die kan vermaken voor Chico?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh d'r zit een muts bij!
Looks simply dashing
ik had vroeger mn eigen item bij giel beelen op 3fmquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vandaag komen we daar wel aanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nog 50 dagen tot nieuwjaar, dus het kan prima als we 2 topics per dag verslinden gemiddeld
het manonnieuws!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik had vroeger mn eigen item bij giel beelen op 3fm![]()
![]()
maar ik heb nu geen 3fm aan nee, dan moet ik de radio van de hondjes stelen boven
Serieus?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik had vroeger mn eigen item bij giel beelen op 3fm![]()
![]()
maar ik heb nu geen 3fm aan nee, dan moet ik de radio van de hondjes stelen boven
Absoluut!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar die mutsen, denk je dat ik die kan vermaken voor Chico?
![]()
Ik zie m wel lopen, als hotdog, met een unoxmuts
Op met xtraleukbonusclipje ja , kijkuh jongequote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Met OP ook gewoon.
Tranen in m'n ogen oh-oh
Oh ja duh, nou, dat kan ookquote:
ja serieus, het 3FM maNon-nieuws. Ergens midden in de nacht, vaak straalbezopen of veels te stoned. Was altijd wel grappig. Altijd van die hele wazige berichten, echt non-nieuwsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben een van de weinige mensen die Giel nog te pruimen vind geloof ik.
Maar Timur en Ramon zijn mn helden![]()
Zal ik een radio voor je kopen en je SeSa zijn
Ow jaquote:
hak maakt geen hotdogsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en wat is er mis met een Hakmuts ?
Ja ik ga jouw SeSa worden denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja serieus, het 3FM maNon-nieuws. Ergens midden in de nacht, vaak straalbezopen of veels te stoned. Was altijd wel grappig. Altijd van die hele wazige berichten, echt non-nieuws![]()
Oeh gaan we mekaar SeSa'en ?
Hebjeookeenboongenomen?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
truetrue, volgende keer maar een worstenkweekpakket bestellen bij de unox hm !
OOOOOOOOOOH JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ofcourse, maar alleen voor de mutstis mn lastname he, en er waren nog nooit Hak gadgets
![]()
ja net als de Monatoetjes reclamequote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Bewaar je dan ook alle Hak Potjes?
Gewoon, omdat?
* proest *
Maar je bent zelluf een Hak potje schatjequote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja net als de Monatoetjes reclame![]()
dan week ik alle etiketten van de pot en daar behang ik de muur mee![]()
gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je bent zelluf een Hak potje schatje![]()
Oh wat een flauwe grap zeg.
Hoor je die vaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |