Vanwege u zeer heldere uitleg over de Pandaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Vanwaar deze uiting van uw waardering?
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Graag gedaan hoor.
Je mag me op de meet wel bedanken![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is nog eens wat anders dan the dog ate my homework
Ik deel mijn kennis graag, wist je dat de capybara een knaagdier is welke volwassen net zo groot is als een baby nijlpaard?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vanwege u zeer heldere uitleg over de Panda
ja, maar ik had het grote plaatje daarvan ook al gezien, en je verzoek er een bewegende ui van te maken, dus ik had hem wel al aan zien komenquote:
Nee dat wist ik niet maar nu dus welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik deel mijn kennis graag, wist je dat de capybara een knaagdier is welke volwassen net zo groot is als een baby nijlpaard?
Pezu, ik heb je door hoor..quote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik deel mijn kennis graag, wist je dat de capybara een knaagdier is welke volwassen net zo groot is als een baby nijlpaard?
De naam "capibara" komt uit het Guaraní en betekent heer van het gras. Daarmee wordt verwezen naar de lange oeverbegroeiing van moerassen, rivieren en meren, de natuurlijke biotoop.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet maar nu dus wel
Is er al wat meer bekend over de meet?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Meet, PM
Vanavond even doen
Pannenkoekenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is er al wat meer bekend over de meet?
Want als we blijven pitten moet er ook gegeten worden
uhm sheldon deelt deze kennis is de nieuwste aflevering van tbbt ook hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pezu, ik heb je door hoor..
Bamboebeer, capibara...
Wut= Wil je zeggen dat PeZu en Sheldon dezelfde zijn=quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pezu, ik heb je door hoor..
Bamboebeer, capibara...
Nou, ik had het niet al zo snel verwachtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik had het grote plaatje daarvan ook al gezien, en je verzoek er een bewegende ui van te maken, dus ik had hem wel al aan zien komen![]()
maar hij is wel supertof![]()
uitbuitingquote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, kinderarbeid in een nieuwe vormParanormale kinderen op SBS 6
ja ik kijk SBS 6, want Phil en Kirstie
Mag ik erop glijden?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben weer eens een glijbaan...
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is er al wat meer bekend over de meet?
Want als we blijven pitten moet er ook gegeten worden
Jammer ik wilde net een capibara aanschaffen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
De naam "capibara" komt uit het Guaraní en betekent heer van het gras. Daarmee wordt verwezen naar de lange oeverbegroeiing van moerassen, rivieren en meren, de natuurlijke biotoop.
Capibara's leven in groepen van enkele tientallen dieren. Als uitstekende zwemmers en duikers houden ze zich in en langs het water op. Hun voornaamste vijanden zijn de jaguar, de anaconda en de alligator. De mens jaagt er ook op voor hun vlees en huiden.
De capibara houdt van waterplanten en gras. Ook eet hij graag basten van bomen.
De dieren worden ook wel als huisdieren gehouden, maar dit is in Nederland tegenwoordig niet meer toegestaan.
Het ergste is nog wel dat die vrouw een ontzettend boos interview geeft aan een blad omdat mensen het afraden om kinderen zulke dingen te laten geloven en zij weet wat echt is en wat niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, kinderarbeid in een nieuwe vormParanormale kinderen op SBS 6
ja ik kijk SBS 6, want Phil en Kirstie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |