oh, ja, neee, dan kan het nietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zit 2 seconden tussen onze posts
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, neee, dan kan het niet
Tuurlijk welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, neee, dan kan het niet
Hoiquote:
Goed gelukkig, alleen wat tandsteen weggehaald met het o zo beroemde haakjequote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiHoe was het bij de tandarts?
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, ik ga zo lekker douchen en dan eten enzo, dus tot later![]()
Bazinga!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Vanwaar deze uiting van uw waardering?
ja, met zoonlief en Zwitsal en watermeloenshampooquote:
Oeh dat is akeligquote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed gelukkig, alleen wat tandsteen weggehaald met het o zo beroemde haakje
ooh dat is wel hemelsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, met zoonlief en Zwitsal en watermeloenshampoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh dat is akeligIk was er laatst, alles leek goed, tot ze controle foto's hadden gemaakt
Nu moet ik een gaatje laten boren
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ik post ff een lekker plaatje.
Hij is NSFW!
Daarom in spoiler:En wat heb ik daaraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Bahquote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh dat is akeligIk was er laatst, alles leek goed, tot ze controle foto's hadden gemaakt
Nu moet ik een gaatje laten boren
Zie je m'n nieuwe UI?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ik post ff een lekker plaatje.
Hij is NSFW!
Daarom in spoiler:Mijn waarde Italiaans auto,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik vragen waarom wij hier onvrijwillig worden blootgesteld aan stel achterhammen die bij de betere keurslager niet zouden misstaan?
Gheghe blootgesteld is natuurlijk een woordgrapje
Ja, heb em gehad en had je terug gepmdquote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bah![]()
Ik heb gelukkig nog nooit gaatjes gehad.
Heb je mijn PM ontvangen?
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heb em gehad en had je terug gepmdHad je gezien?
dat is nog eens wat anders dan the dog ate my homeworkquote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Panda72 het volgende:
Hond eet sponsorgeld op Seattle -
Een voetbalclub uit de Amerikaanse stad Seattle haalde 1500 dollar op tijdens een benefietavond. Helaas moet de club opnieuw op zoek gaan naar het geld, omdat de hond van de voorzitter de dollars heeft opgegeten.
Toen voorzitter Bill Fry een briefje van 50 dollar op zijn oprit vond, dacht hij nog dat het zijn geluksdag was. Al snel ontdekte hij echter dat de envelop met het geld van de benefietavond verdwenen was. Eerst dacht Fry dat hij slachtoffer was geworden van inbrekers, tot hij restanten van bankbiljetten vond in de uitwerpselen van zijn hond Cosmo.
In zijn tuin vond Fry een plek waar duidelijk gegraven was en hij hoefde niet lang te zoeken om een deel van de bankbiljetten te vinden. Helaas had de hond slechts een deel van de schat begraven in de tuin, maar dat was slechts 300 dollar. De overige 1.200 dollar (870 euro) is spoorloos en waarschijnlijk door labrador Cosmo opgegeten. "Blijkbaar vond hij het geld erg lekker ruiken," zegt Fry.
Hij hoopt dat sponsoren die een donatie per cheque hebben gedaan er nog een uit willen schrijven. Het opgegeten contante geld zal Fry zelf in de clubkas storten, zegt hij in Amerikaanse media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |