quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor, vloeiend Nederlands typen als je Amerikaans bent
Wist niet dat hij Amerikaans was.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor, vloeiend Nederlands typen als je Amerikaans bent
Pssssst Panda... Hij is een fictioneel figuur uit een tv serie over nerdsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat hij Amerikaans was.Maar hij gebruikt soms van die dure woorden in zijn posts. Amerikaans of niet, praat in normale bewoordingen niet van die dure praat, die ik wel snap(omdat ik natuurlijk niet dom ben) maar waar ik vaak geen zin in heb om te lezen.
ooh een witte, that narrows it downquote:
Oeps ik dacht dat hij echt Amerikaans wasquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pssssst Panda... Hij is een fictioneel figuur uit een tv serie over nerds
De reuzenpanda of bamboebeer (Ailuropoda melanoleuca) is een beer die wordt ondergebracht in de onderfamilie der Ailuropodinae, waarvan hij de enige levende vertegenwoordiger is. Er bestaan twee ondersoorten, Ailuropoda melanoleuca melanoleuca en Ailuropoda melanoleuca qinlingensis.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat hij Amerikaans was.Maar hij gebruikt soms van die dure woorden in zijn posts. Amerikaans of niet, praat in normale bewoordingen niet van die dure praat, die ik wel snap(omdat ik natuurlijk niet dom ben) maar waar ik vaak geen zin in heb om te lezen.
tof hoor een wittequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
De reuzenpanda of bamboebeer (Ailuropoda melanoleuca) is een beer die wordt ondergebracht in de onderfamilie der Ailuropodinae, waarvan hij de enige levende vertegenwoordiger is. Er bestaan twee ondersoorten, Ailuropoda melanoleuca melanoleuca en Ailuropoda melanoleuca qinlingensis.
Het woord "panda" zou een verbastering zijn van de naam in het Nepalees, poonya, wat bamboe-eter betekent.[2] De Chinezen noemen het dier (da xiong mao), oftewel grote katbeer. De ogen van het dier lijken namelijk op die van een kat. Dit ter onderscheiding van de kleine panda (, xiao xiong mao, kleine katbeer). Er is lang onzekerheid geweest over de plaats van de panda ten opzichte van andere soorten, maar recent genetisch onderzoek plaatst hem toch in de familie van de beren, ursidae, zij het dat de laatste gemeenschappelijke voorouder wel de oudste van alle beren is. De naaste verwant lijkt de Zuid-Amerikaanse brilbeer te zijn.
jaquote:
Hoewel de reuzenpanda taxonomisch gezien tot de orde van de roofdieren (carnivora) behoort, is hij hoofdzakelijk een planteneter. Hij eet voornamelijk bamboe. Doordat de reuzenpanda een carnivoor spijsverteringsstelsel heeft, is het moeilijk voor de reuzenpanda om de plantaardige cellen af te breken, waardoor de reuzenpanda 9 tot 14 kg aan bamboe moet eten, om zo aan zijn energiebehoefte te voldoen. Hij doet daar ongeveer 10 tot 12 uur per dag over. Hij heeft een zesde vinger (eigenlijk een soort uitloper van het polsgewricht) waarmee hij de bamboescheuten goed kan pakken.quote:
uhm ik?quote:
ja ik weet het niet maar ik geloof dat ik het niet benquote:
okee johquote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef PeZu het volgende:
ja ik weet het niet maar ik geloof dat ik het niet ben
goedemiddag verward projectjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |