Omdat het geen FB was.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
Waarom heeft SWJ mijn post verwijderd. ?
quote:
Het was geen vraag betreffende de moderatie of topics in ONZ. Persoonlijke vragen aan mij gericht kun je gewoon pm'en.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan het vraagteken ?
Zoals of je nog geneukt hebt de laatste tijd ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het was geen vraag betreffende de moderatie of topics in ONZ. Persoonlijke vragen aan mij gericht kun je gewoon pm'en.
Inderdaad, dat is een voorbeeld van een persoonlijke vraag.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals of je nog geneukt hebt de laatste tijd ?
Bij Yvonne kun je dat gewoon op Fok vragen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een voorbeeld van een persoonlijke vraag.
Fijn om te weten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Yvonne kun je dat gewoon op Fok vragen.
We gaan niet voor iedereen die ergens jeuk heeft een 'beterschap'-topic openen. Net zoals ook niet ieder felicitatie-topic open blijft. Anders is het einde zoek en bestaat de AT-lijst van ONZ binnen de kortste tijd uit 16 'feliciteer hier ...'- en 12 'Wens hier ... beterschap'-topics. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef Paul het volgende:
Wens hier Yvonne beterschap
Waarom blijft die wel open en die over mij niet?
Arme Paul
Okquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We gaan niet voor iedereen die ergens jeuk heeft een 'beterschap'-topic openen. Net zoals ook niet ieder felicitatie-topic open blijft. Anders is het einde zoek en bestaat de AT-lijst van ONZ binnen de kortste tijd uit 16 'feliciteer hier ...'- en 12 'Wens hier ... beterschap'-topics. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar goed: de volgende keer dat jij iets ernstigs mankeert (lichamelijk dan, anders is het wel erg makkelijk), laat ik een dergelijk topic (tijdelijk) open.
Ik heb het nieuwste topic gesloten met een verwijzing naar het eerdere topic.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef ElmoFan het volgende:
Hllo Dit zijn dezelfde topics, alleen ik was eerder: Ik zat dus zo te zoeken op honkeytonk, kom ik dit tegen Zoek je medeposter
naaaaaahquote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef Dalando het volgende:
Murp, waarom bagger, hoezo bagger? Het was gezellig, even een dagboek van een gangstertje naprinten, andere users konden ook meedoen, toch lachen?
Voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef Paul het volgende:
Het spijt me SWJ dat ik je teleurgesteld heb met mijn imitatie, het zal niet meer gebeuren
opgelostquote:Op woensdag 24 november 2010 00:53 schreef msnk het volgende:
Ajax
Ik heb hier mijn hamster aan verloren, kan dit even gefikst worden? Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |