dit, en dan is ze milfquote:
Dit.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:48 schreef Paasbaas het volgende:
Boeie, je zal haar toch nooit neuken.
Loretta Schrijver.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die andere van het Journaal is geiler, hoe heet ze..?
Ze presenteerde gister het 8 uur Journaal
sacha de boerquote:Op woensdag 10 november 2010 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ah nee dit:quote:Op woensdag 10 november 2010 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zwaar mooie vrouw.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ah nee dit:
[ http://people.freenet.de/sasjadeboer/sacha_de_boer-17-10-2008-16.jpg&t=1]afbeelding ]
hennie stoel, dikkequote:
Ja, als je geen slank exemplaar kan scoren, dan wel...quote:Op woensdag 10 november 2010 13:49 schreef Doggywoof het volgende:
Ik dacht dat jullie hielden van vrouwen met een dikkere kont.
quote:
quote:
Oh, was die gister aan de beurt?quote:
Hij?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Harmen Siezen for president.
Dus jij hebt 'geen kont' op je lijstje hoger staan dan 'goede kont'?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, als je geen slank exemplaar kan scoren, dan wel...
lippiquote:
Je had het over een 'dikkere' kont, wijsneus...quote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Doggywoof het volgende:
[..]
Dus jij hebt 'geen kont' op je lijstje hoger staan dan 'goede kont'?
Ik bedoel iets als dit, niet zo'n flubberkont.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je had het over een 'dikkere' kont, wijsneus...
quote:
Keyra Agustina. Goede shit.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:58 schreef Doggywoof het volgende:
[..]
Ik bedoel iets als dit, niet zo'n flubberkont.
[ afbeelding ]
Met praatjes bereik je heel veel. Bram bewijst het!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het niks knaps. Ze lijkt op die foto een kerel in drag. Bram zelf is ook niet echt knap trouwens, ik vind hem een ouwe kop hebben.
Nee hoor met geld bereikt een man veel. Alleen ouwe kerels met een vette bankrekening scoren een jongere blom, waren ze gewoon postbode geweest had niemand ze zien staan, dit geldt ook voor Bram.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Met praatjes bereik je heel veel. Bram bewijst het!
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:58 schreef Doggywoof het volgende:
[..]
Ik bedoel iets als dit, niet zo'n flubberkont.
[ afbeelding ]
Tamara Seur bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 november 2010 14:03 schreef Repeating het volgende:
En die van het ''jeugd''jornaal dan?
Denk eerder het aanzien, of beide.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor met geld bereikt een man veel. Alleen ouwe kerels met een vette bankrekening scoren een jongere blom, waren ze gewoon postbode geweest had niemand ze zien staan, dit geldt ook voor Bram.
En dat van ONZE CENTEN!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:20 schreef ebke het volgende:
[..]
Denk eerder het aanzien, of beide.
Als presentatrice van het journaal zul je ook wel een aardig loon hebben.
Ze is nog steeds lekker, maar dude die foto
Kijk dat gezicht en vergelijk het even met een jaar of 2 geleden.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dikkere kont en borsten? Onterechte klacht.
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 16:49 schreef TimKuik het volgende:
Doe mij maar de Franse newsreporter Melissa Theuriau.
[ afbeelding ]
Nahquote:Op donderdag 11 november 2010 18:58 schreef Quantic het volgende:
Doe mij die blonde maar!
[ afbeelding ]
Homoquote:Op vrijdag 12 november 2010 04:59 schreef msnk het volgende:
Hoe kan iemand dat Poolse wijf lekker vinden.
hij heeft bruin haar hoorquote:
Ze is kankerlekker, dat is ze. Iedereen die dat ontkent is een autist.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
Zo hebben mensen Yolanthe voor mij verpest!
[ afbeelding ]
Het is net een aapje
En voor zijn zwoele blik?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:18 schreef TheGaffer het volgende:
[ afbeelding ]
Van hem raak ik zo ontzettend opgewonden he.
Wat is omhoog met zijn kapsel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:18 schreef TheGaffer het volgende:
[ afbeelding ]
Van hem raak ik zo ontzettend opgewonden he.
Ik kan me een vraag van Sandra Schuurhof herinneren:quote:Op donderdag 11 november 2010 13:56 schreef rubje het volgende:
Don't fuck with Harmen Siezen,jarenlang een vertrouw gezicht en stem geweest voor het nieuws.
Als Harmen er was,dan wist je dat het goed zat,beter dan die leeghoofden van nu met hun model-gezichten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat hij binnenkort stopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
En voor zijn zwoele blik?
[ afbeelding ]
Margreet Beetsma?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:58 schreef Quantic het volgende:
Doe mij die blonde maar!
[ afbeelding ]
Die had het journaal van 20:00 op TF1 kunnen presenteren, ze wees echter het aanbod af...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:49 schreef TimKuik het volgende:
Doe mij maar de Franse newsreporter Melissa Theuriau.
[ afbeelding ]
Wat je daar zegt is opzich wel heel interessant.. Hij doet zijn werk perfect, je hoort nooit klachten of iets dergelijks over hem, maar toch is totaal niet zo populair of iets dergelijks als Sacha de Boer of Philip Frederiks.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat hij binnenkort stopt.
Gerard Arninkhof wordt crimineel onderschat, omdat hij een nieuwslezer zonder fratsen is.
Zelfs als hij een moeilijke Arabische naam over zijn tong krijgt, krijgt hij niet eens een cursiefje in de dagbladen...
Grijze muizen worden aan de lopende band onderschat. Ze zien er niet bijzonder uit, doen geen opmerkelijke dingen, maar beheersen hun vak wel uitstekend. En als we eerlijk zijn is dat op den duur toch wel een beetje saai.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:47 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Wat je daar zegt is opzich wel heel interessant.. Hij doet zijn werk perfect, je hoort nooit klachten of iets dergelijks over hem, maar toch is totaal niet zo populair of iets dergelijks als Sacha de Boer of Philip Frederiks.
Zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:49 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Grijze muizen worden aan de lopende band onderschat. Ze zien er niet bijzonder uit, doen geen opmerkelijke dingen, maar beheersen hun vak wel uitstekend. En als we eerlijk zijn is dat op den duur toch wel een beetje saai.
Ja, over-the-hill.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik de enige die Dione de Graaff bijzonder opwindend vindt?
Nee, totaal niet. Duizenden mannen in Ned. denken er hetzelfde over.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik de enige die Dione de Graaff bijzonder opwindend vindt?
Géén idee, het is gewoon een lekker wijfquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Margreet Beetsma?
Is zij weer terug bij Editie NL of is haar zwangerschapsverlof nog bezig?
..en dan linken naar een screencap van een brunette.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:37 schreef rubje het volgende:
ik vind het een standaard blonde bimbo net zoals die andere met die dikke kont die zo lief keek![]()
terug naar:
[ afbeelding ]
Zij is wel een stuk aantrekkelijker dan dat Oostblok-sletje van Moszkowicz.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:37 schreef rubje het volgende:
ik vind het een standaard blonde bimbo net zoals die andere met die dikke kont die zo lief keek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |