Hmmm, wortelsoep! Mijn staafmixer is tot halverwege verkleurd door de wortelsoep. Een steeds feller wordend geel.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit achter een grote kop dampende wortel/komijnsoep met wat room erin
Het komt vast allemaal goed, Annequote:Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef AnneX het volgende:
Dan kom ik ook weer even voorbij.
Gisteravond een prettige opsteker van de collega's vanwege de gezondheid.
Ik heb de neiging nu om het een beetje weg te lachen en zij bleven bloedserieus.
Grappig dat het over eten gaat, want nu heb ik ook een afspraak met de dieëtist (?) en alvast lijstjes invullen...Weinig tussendoortjes - lees geen - en überhaupt te weinig eten, geloof ik.
En Bluezz: de praktijkass. heeft in overleg met de huisarts een eerdere afspraak met de cardioloog gemaakt voor mij. Niet over 3 maanden en wél over 11/2 week.
En hupsakee weer medicijnen erbij voor cholesterol. Gatver.
/egopost
Eetlijstjes vind ik sowiesoquote:Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef minilot het volgende:
Goed voornemen: me vanaf nu niet meer bemoeien met andermans dieet.
Heb een tijdje geleden hoog oplopende bonje gehad met schoonmoeder omdat ik schaamteloos vernietigend was over de adviezen die een dietiste had gegeven aan mijn ietwat bolle schoonzusje. Dat was ook niet zo tactisch. Maar die eetlijstjes sloegen echt nergens op! Enfin, een wijze les. Ik hou voortaan mijn mond. Men doet maar.
Ik vind er geen ruk aanquote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef LieLie het volgende:
Ik vind Acda en de Munnik trouwens enorm fijne muziek.
Hoe not done is dat tussen alle muziekliefhebbers hier?
Ik heb vaak fijne fantasieën over Thomas Acda gehad.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef LieLie het volgende:
Wanneer gaan we een witte bonen / frietmeet doen?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat bemoeien met een ander... Ik merk dat ik toch best prekerig kan worden daaroverOnline, maar ook IRL. Ik kan me beter wat bescheidener opstellen, denk ik. Soms best lastig om je mond te houden, maar allez
DE, ga je zo naar NL? Sterkte!
Oud-Oosterse wijsheid op een tegeltje...quote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Leer mensen met hengels omgaan ipv vissen aan te reiken
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet anders verwacht
ik begin mij ook soms echt te veel te bemoeien met anderen en vaak ook op nogal prekerigere manier iddquote:Op woensdag 10 november 2010 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat bemoeien met een ander... Ik merk dat ik toch best prekerig kan worden daaroverOnline, maar ook IRL. Ik kan me beter wat bescheidener opstellen, denk ik. Soms best lastig om je mond te houden, maar allez
ja ga om een uurtje of kwart voor 2 weg...quote:DE, ga je zo naar NL? Sterkte!
De meneer heeft ook een beetje een overkill gehad deze zomer. Ik vind het wel rustgevend namelijk, dus ik heb toen ik drie uur lang door Parijs reed continu meegezongen met de liedjes van Nachtmuziekquote:Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het verder nooit vervelend of zo, gewoon niet zo interessant. Tot ik bij Thijs ging wonen en de buurvrouw bijna iedere dag die ene cd van ze heel hard aan zette tijdens het stofzuigen(huizen waren nogal boel gehorig).
Niet lullig bedoeld hoor maar waarom moet je het advies van een dietiste nou vernietigend bekritiseren?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef minilot het volgende:
Heb een tijdje geleden hoog oplopende bonje gehad met schoonmoeder omdat ik schaamteloos vernietigend was over de adviezen die een dietiste had gegeven aan mijn ietwat bolle schoonzusje. Dat was ook niet zo tactisch. Maar die eetlijstjes sloegen echt nergens op! Enfin, een wijze les. Ik hou voortaan mijn mond. Men doet maar.
hehe overdosis is niet goed neequote:Op woensdag 10 november 2010 13:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
De meneer heeft ook een beetje een overkill gehad deze zomer. Ik vind het wel rustgevend namelijk, dus ik heb toen ik drie uur lang door Parijs reed continu meegezongen met de liedjes van Nachtmuziek
Ik vond de debuut CD destrijds best aardig. Daarna zijn ze me kwijt geraakt, te eenvormig en gepolijst in mijn ogenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef LieLie het volgende:
Ja..... 3 uur lang Jan Smitquote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe overdosis is niet goed nee![]()
Maar.. het kan natuurlijk veel erger
Het heeft vaak ook zo weinig zin, omdat mensen toch geneigd zijn om iets niet zomaar aan te nemen als het ze in zo'n situatie wordt verteld. Zelf ontdekken blijft toch het beste.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkigquote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe overdosis is niet goed nee![]()
Maar.. het kan natuurlijk veel erger
Nja en terecht. Jij weet als geen ander hoe moeilijk het is om 'de knop om te zetten' en hoe desastreus negatieve reacties daar op kunnen zijn..quote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Maar goed...misschien maak ik me te druk om dit soort dingen
Doet me denken aan een man in een klein stadje in Australië, 2 jaar geleden.. gewoon eng om te zienquote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik preek graag.Manisch.
Op straat.
Goed van je collega'squote:Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef AnneX het volgende:
Dan kom ik ook weer even voorbij.
Gisteravond een prettige opsteker van de collega's vanwege de gezondheid.
Ik heb de neiging nu om het een beetje weg te lachen en zij bleven bloedserieus.
Grappig dat het over eten gaat, want nu heb ik ook een afspraak met de dieëtist (?) en alvast lijstjes invullen...Weinig tussendoortjes - lees geen - en überhaupt te weinig eten, geloof ik.
En Bluezz: de praktijkass. heeft in overleg met de huisarts een eerdere afspraak met de cardioloog gemaakt voor mij. Niet over 3 maanden en wél over 11/2 week.
En hupsakee weer medicijnen erbij voor cholesterol. Gatver.
/egopost
ja ik herken erg wat je zegt jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ja erg hè. Ik betrapte mezelf er op een gegeven moment op dat ik mijn hyperslanke, redelijk sportieve vriendinnetje aan het verstand probeerde te peuteren dat sultana's echt geen gezond tussendoortje zijn![]()
En hoewel ik mijn eigen smaak in voedsel (zoveel mogelijk zelfgekookt en vers en gezond) absoluut superieur vind
moet ik me toch ook steeds meer realiseren dat veel mensen die passie niet delen; niet iedereen wil z'n tomatensaus uren laten sudderen, het gros pakt liever een potje. Soit.
dat wist ik niet Bquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me denken aan een man in een klein stadje in Australië, 2 jaar geleden.. gewoon eng om te zien
zeker omdat ik weet dat Q dat ook doet
En wat je zegt: is idd een goeie stap Annex en vervelend hoor die medicijnen maar als t moet moet t. Ik hoop dat je niet te veel bijwerkingen krijgt en idd, er zijn zat alternatieven hoor dus gewoon roepen als t niet lekker voelt.quote:[..]
Goed van je collega'sEn dat lijkt mij een goeie stap, eerder naar de card.
En cholesterolpillen, ik hoop dat je er tegen kan(er zijn wel wat alternatieven hoor als het niet mocht gaan)
Nou, die 'niet lullig bedoeld' had je wel achterwege kunnen laten hoor, want je hebt gewoon hartstikke gelijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor maar waarom moet je het advies van een dietiste nou vernietigend bekritiseren?
Ik ga ervanuit dat dietistes ervoor leren mensen op een verantwoorde wijze met voedsel om te gaan. Ze beschikken dus over alle kennis en zullen weten wat ze doen. Ze hebben een methode waarmee ze te werk gaan en waarbij ze ook nog eens de client / te dikke persoon motiveren om er veel aan te doen.En dan komt er iemand langs die dat dan heeeeeeeeelemaal af gaat zitten kraken want wat de dietistes doen is niet goed.
Nja, dat is natuurlijk gewoon ook niet waar in veel gevallen. Potje pastasaus opentrekken en opwarmen + pasta koken kost 15 minuten. Zelf saus maken 2x zo lang ongeveer, 20x als je het écht goed wil doen. Zo zijn er meer voorbeelden te verzinnen. Alles vers en zelfgemaakt kost wél meer tijd doorgaans, en je moet het maar net kunnen/leuk vinden om te leren..quote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef DarkElf het volgende:
'vers eten! kost niet veel meer tijd!
Nou, dat valt wel mee. Ik trek me soms weinig van anderen aanquote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja en terecht. Jij weet als geen ander hoe moeilijk het is om 'de knop om te zetten' en hoe desastreus negatieve reacties daar op kunnen zijn..
Dat dus. En als je 4/5 dagen in de week om vijf uur of later thuis bent dan ga je niet nog allerlei dingen zelf lopen maken, ik niet althansquote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dat is natuurlijk gewoon ook niet waar in veel gevallen. Potje pastasaus opentrekken en opwarmen + pasta koken kost 15 minuten. Zelf saus maken 2x zo lang ongeveer, 20x als je het écht goed wil doen. Zo zijn er meer voorbeelden te verzinnen. Alles vers en zelfgemaakt kost wél meer tijd doorgaans, en je moet het maar net kunnen/leuk vinden om te leren..
is ook zo maar als mensen beter leren plannen en in grotere porties koken dus invriezen kost het gemiddeld genomen echt niet meer tijd.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dat is natuurlijk gewoon ook niet waar in veel gevallen. Potje pastasaus opentrekken en opwarmen + pasta koken kost 15 minuten. Zelf saus maken 2x zo lang ongeveer, 20x als je het écht goed wil doen. Zo zijn er meer voorbeelden te verzinnen. Alles vers en zelfgemaakt kost wél meer tijd doorgaans, en je moet het maar net kunnen/leuk vinden om te leren..
Je hebt mij overtuigd iigquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef DarkElf het volgende:
maar meer met 'vers eten! kost niet veel meer tijd! en is veel gezonder!! want..... *noemt waslijst aan redenen op.... ' moet ik idd gewoon eens inbinden als ik weer eens op dat paradepaardje gestapt ben. Mensen hebben recht op hun eigen keuzes, hoe dom ik die ook mag vinden![]()
Nope. Als ik de dingen die hier voorbij komen allemaal zou willen maken moet ik stoppen met werken. Nu zijn er snelle, verse oplossingen natuurlijk, maar dat komt dan niet van de markt/Turk/Toko waar iedereen zo lyrisch over is, maar gewoon (soms) voorgesneden van de appie..quote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dus. En als je 4/5 dagen in de week om vijf uur of later thuis bent dan ga je niet nog allerlei dingen zelf lopen maken, ik niet althans
oh jeetje... lijkt mij moeilijk om te weten dat je kindje zoiets doet.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op zondag rijden ze naar stadjes en gaan evangeliseren....
Hmmm...Die kan ik begrijpen jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, die 'niet lullig bedoeld' had je wel achterwege kunnen laten hoor, want je hebt gewoon hartstikke gelijk!Ik ben daar heel akelig in geweest, en dat had ik niet moeten doen
De diëtiste was er helaas eentje van het slag twee opscheplepels groente is genoeg, en verplicht elke dag drie tussendoortjes, en een eierkoek is een slim idee, en bruin brood is net zo goed als volkorenbrood en margarine is de beste uitvinding sinds het wiel. Het was gewoon onzin!
Er zullen vast een heleboel diëtisten zijn die wél goed weten waar ze over praten, maar mijn schoonzusje had een soort Sonja Bakker getroffen en ze werd heel erg verdrietig van de eetlijstjes die ze had meegekregen. Daar wond ik me een beetje meer over op dan ik had moeten doen.
Je hebt best grotendeels een punt. Maar ik weet wel dat ik het (zeker toen ik alleen woonde) knap lastig vond om na een lange werkdag energie te steken in het bereiden van eten. Dan hing ik inderdaad liever voor de TV.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is ook zo maar als mensen beter leren plannen en in grotere porties koken dus invriezen kost het gemiddeld genomen echt niet meer tijd.
en als je in de rij kan staan bij de chinees of t fritkot kan je ook zelf je spul maken.
Mensen maken er geen tijd voor vrij vaak, maar hebben wel tijd om uren voor de tv te hangen of een stom spel te doen op internet? of weet ik t...? Dan zou je eens naar je prioriteiten kunnen kijken..
denk ik dan![]()
maar ik probeer dat dus te snappen hoor
Oe...nog zoiets waar ik niet tegen zou kunnenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op zondag rijden ze naar stadjes en gaan evangeliseren....
Ik zie nog het gezicht gisteravond van vriend H. die steeds voor zijn sjekkie op het balkon gaat staan, we zaten in een nogal serieus gesprek aan tafel en ik zag dat hij al een tijdje aan het rollen was.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
rokers die gestopt zijn en gelovigen die pas bekeerd zijn: dat zijn de ergste predikers vaak[sub]
Prioriteiten of interesses? Ik vind het leuk om mijn zondag te besteden aan het brouwen van van alles en nog wat, heb inspiratie en wat vaardigheden.. Maar ja, ik heb dan weer haast geen vriendenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is ook zo maar als mensen beter leren plannen en in grotere porties koken dus invriezen kost het gemiddeld genomen echt niet meer tijd.
en als je in de rij kan staan bij de chinees of t fritkot kan je ook zelf je spul maken.
Mensen maken er geen tijd voor vrij vaak, maar hebben wel tijd om uren voor de tv te hangen of een stom spel te doen op internet? of weet ik t...? Dan zou je eens naar je prioriteiten kunnen kijken..
Oh, zeker. Maar ik vind het altijd zo jammer als mensen op die manier gewoon een lijstje wordt voorgeschreven, zonder dat ze daarbij in staat worden gesteld om te leren zélf in te zien hoe gezonde, gevarieerde voeding vol met alle pitamientjes eruit ziet. Mijn schoonzusje kan die eetlijstjes nog honderd jaar volgen, maar is daarmee, zoals heel veel mensen, niet in staat om uit zichzelf in te zien of een schrale bak light-kwark al dan niet heilzamer voor het lijf is dan een bord fruit of waarom je beter een volkoren boterham met pindakaas kunt eten als je je slap voelt dan een suffe eierkoek.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
Sommigen hebben een richtlijn en regelmaat nodig. Daar moet je niet mee gaan rotzooien.[/sub]
Ik voel dat ik er langzaam aan gewend raak allemaalquote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef DarkElf het volgende:
oh jeetje... lijkt mij moeilijk om te weten dat je kindje zoiets doet.
snap ik hoor, echt waar! ook al komt het wel eens niet zo over wrsquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt best grotendeels een punt. Maar ik weet wel dat ik het (zeker toen ik alleen woonde) knap lastig vond om na een lange werkdag energie te steken in het bereiden van eten. Dan hing ik inderdaad liever voor de TV.
prioriteit want goed voor jezelf zorgen levert erg veel op. Dat is gewoon mijn paradepaardje, kan er niets aan doenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Prioriteiten of interesses? Ik vind het leuk om mijn zondag te besteden aan het brouwen van van alles en nog wat, heb inspiratie en wat vaardigheden.. Maar ja, ik heb dan weer haast geen vrienden
ja snap ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik voel dat ik er langzaam aan gewend raak allemaal
Maar jij bent dan ook niet ergquote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie nog het gezicht gisteravond van vriend H. die steeds voor zijn sjekkie op het balkon gaat staan, we zaten in een nogal serieus gesprek aan tafel en ik zag dat hij al een tijdje aan het rollen was.
Dus ik geef hem een vuurtje en de asbak en praat gewoon door
Nou....bedankt hequote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef Sunnythesun het volgende:
.. Maar ja, ik heb dan weer haast geen vrienden
Iewquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Maar jij bent dan ook niet ergIk generaliseer graag verder
Ik heb zo'n vriend gehad.....die trouwde met een zwaar gelovige meid lekker ding trouwens
en is toen ook bekeerd want anders mocht-ie niet trouwen. En opeens sloeg-ie van het ene uiterste om naar het andere.
Ik voelde me er ook altijd erg schuldig over als ik me er weer eens te gemakkelijk vanaf gemaakt had, dus blijkbaar was ik het ergens wel met je eens dat het eigenlijk anders zou moeten.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap ik hoor, echt waar! ook al komt het wel eens niet zo over wrs![]()
Waar gaat het overquote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef LieLie het volgende:
Pff, wie lost het probleem uit de case even voor mij op?
geen probleem, kom maarquote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef LieLie het volgende:
Pff, wie lost het probleem uit de case even voor mij op?
Mwjah...das idd niet goed. Ik moet zeggen dat die van mij daar op zich wel goed mee bezig is geweest. Het was de eerste paar consults naast het bespreken van de afgelopen periode ook een stukje uitleg over hoe bepaalde processen in je lichaam werken en hoe vetten en zo in elkaar zitten. Echt de achtergrond info die je nodig hebt. Heel nuttig.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar ik vind het altijd zo jammer als mensen op die manier gewoon een lijstje wordt voorgeschreven, zonder dat ze daarbij in staat worden gesteld om te leren zélf in te zien hoe gezonde, gevarieerde voeding vol met alle pitamientjes eruit ziet. Mijn schoonzusje kan die eetlijstjes nog honderd jaar volgen, maar is daarmee, zoals heel veel mensen, niet in staat om uit zichzelf in te zien of een schrale bak light-kwark al dan niet heilzamer voor het lijf is dan een bord fruit of waarom je beter een volkoren boterham met pindakaas kunt eten als je je slap voelt dan een suffe eierkoek.
quote:
Vermeende diplomafraude door de hogeschool en de negatieve berichtgeving in de media daaroverquote:
Sterkte, DEquote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef DarkElf het volgende:
t was gezellig liefjens maar nu moet ik helaas gaan.
tot vanavond
Nog welquote:Op woensdag 10 november 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ok, jij telt voor 2 natuurlijk
Oh dat. En wat is dan precies het probleem wat opgelost moet worden?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
[..]
Vermeende diplomafraude door de hogeschool en de negatieve berichtgeving in de media daarover
Nooit toegevenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
[..]
Vermeende diplomafraude door de hogeschool en de negatieve berichtgeving in de media daarover
Die negatieve berichtgevingquote:Op woensdag 10 november 2010 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat. En wat is dan precies het probleem wat opgelost moet worden?
Oplossing: Dales laten opstappen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef LieLie het volgende:
Ik was ook heel religieus, totdat Son het me afgeleerd heeftquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
heb zo'n vriend gehad.....die trouwde met een zwaar gelovige meid lekker ding trouwensen is toen ook bekeerd want anders mocht-ie niet trouwen. En opeens sloeg-ie van het ene uiterste om naar het andere.
Communicatieve oplossingquote:Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Oplossing: Dales laten opstappen.
oh...dat was al gebeurd
Ja. Verder aardige mensen hoor, maar het ging van het luisteren van The Number Of The Beast van Iron Maiden naar het luisteren van Gristelijke pop en dat soort ellendequote:
Zeggen dat er helemaal niets aan de hand is en dat iedereen gewoon moet doorlopen.quote:
Dat is een strategie, maar die heeft ook nadelenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nooit toegeven"Er worden geen uitspraken gedaan voordat het onderzoek is afgerond".
Klaar
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeggen dat er helemaal niets aan de hand is en dat iedereen gewoon moet doorlopen.
Oh jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is een strategie, maar die heeft ook nadelenAls je een onderzoek instelt zeg je namelijk dat je het zelf ook niet vertrouwt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeggen dat er helemaal niets aan de hand is en dat iedereen gewoon moet doorlopen.
Dit IS zinnig hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was ook heel religieus, totdat Son het me afgeleerd heeft. Nu ben ik heiden
![]()
Oh wacht, mijn pauze is zo weer voorbij, moet ik weer wat zinnigs doen.
Publieke verontschuldiging + informatie hoe je het in de toekomst gaat voorkomen + flink veel positieve en goede dingen over de school zelf. Flink het boetekleed aantrekken en proberen betrouwbaar en professioneel over te komen al was het een fliks zooitjequote:
Nee, nee, nee. Het is nog maar vermeende fraude. En het is ook niet echt aan de orde waarschijnlijk. Wel toegeven betekent imagoschade, hoge kosten en risico's voor de accreditatie.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:45 schreef kahlie het volgende:
[..]
Publieke verontschuldiging + informatie hoe je het in de toekomst gaat voorkomen + flink veel positieve en goede dingen over de school zelf. Flink het boetekleed aantrekken en proberen betrouwbaar en professioneel over te komen al was het een fliks zooitje
Mijn ouders snappen ook echt niet waarom ik zoveel aandacht aan mijn eten besteed.. Maar die worden dan ook niet elke dag hartstikke vrolijk van hun eten!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt best grotendeels een punt. Maar ik weet wel dat ik het (zeker toen ik alleen woonde) knap lastig vond om na een lange werkdag energie te steken in het bereiden van eten. Dan hing ik inderdaad liever voor de TV.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Het is nog maar vermeende fraude. En het is ook niet echt aan de orde waarschijnlijk. Wel toegeven betekent imagoschade, hoge kosten en risico's voor de accreditatie.
Maar jij kunt wel zeggen dat gewichtsbeheersing je niks kan schelen. Maar jij hebt een lichaam dat daar aan meewerkt waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn ouders snappen ook echt niet waarom ik zoveel aandacht aan mijn eten besteed.. Maar die worden dan ook niet elke dag hartstikke vrolijk van hun eten!
Ik zie het zo: eten moet je tócht, daar ontkom je niet aan. Dat kun je zo zien, en niet meer dan dat. Niks mis mee.
Maar je kunt jezelf ook in staat stellen om goed te leren koken en je smaak te ontwikkelen, zodat je na een tijdje zoveel plezier aan eten en alles eromheen kunt beleven dat je gewoon elke avond met een gelukzalige grijns aan tafel schuift.
Want goed koken heeft bij mij geen kont te maken met gewichtsbeheersing, want dat interesseert me nauwelijks. Bij mij is het puur een hedonistisch iets. Ik lustte vroeger niks, vond koken ook niet leuk.. En toen leerde ik een paar echte foodies kennen en toen werd ik erg jaloers, want als mensen zoveel intens genot konden beleven aan iets simpels en dagelijks als eten, waarom zou ik mezelf dat dan ontzeggen?
Iedereen kan zichzelf in de gelegenheid stellen om hemelse hoogtepunten te bereiken met zoiets alledaags als het avondeten - het is een heel toegankelijke manier om het Grote Genieten te bereiken, en ik kan nauwelijks begrijpen dat mensen die kans op zoveel zintuigelijk genot aan zich voorbij laten gaan..
Misschien is dat best eens interessant om hier in de SC te bespreken - we zitten tenslotte niet voor niets bij elkaar in CUL. Wat motiveert je om te koken, om lekker te eten? IS het je gezondheid? Is het broodnodige rust en ontspanning in de keuken? Is het prestatiedrang, er gewoon goed in willen zijn, en beter dan anderen (ik ken ze hoor!)? Of iets heel primitiefs, zoals bij mij, het leven dusdanig kort vinden dat elke kans op verrukkelijke dingen aangegrepen moet worden?
OH, sorry, ik dacht dat het al fraude was? En al uitgezocht was? Excuus.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Het is nog maar vermeende fraude. En het is ook niet echt aan de orde waarschijnlijk. Wel toegeven betekent imagoschade, hoge kosten en risico's voor de accreditatie.
True, maar goed, het is ook niet je taak om dat aan anderen uit te leggen. Want, face the facts, jij en ik hebben er niet voor gestudeerd. Veel erover gelezen is nog steeds geen volwaardige studie en de samenhang ontbreekt vaak als je alleen maar losse dingen leest.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef minilot het volgende:
Oh, zeker. Maar ik vind het altijd zo jammer als mensen op die manier gewoon een lijstje wordt voorgeschreven, zonder dat ze daarbij in staat worden gesteld om te leren zélf in te zien hoe gezonde, gevarieerde voeding vol met alle pitamientjes eruit ziet. Mijn schoonzusje kan die eetlijstjes nog honderd jaar volgen, maar is daarmee, zoals heel veel mensen, niet in staat om uit zichzelf in te zien of een schrale bak light-kwark al dan niet heilzamer voor het lijf is dan een bord fruit of waarom je beter een volkoren boterham met pindakaas kunt eten als je je slap voelt dan een suffe eierkoek.
haha, geeft nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
OH, sorry, ik dacht dat het al fraude was? En al uitgezocht was? Excuus.![]()
Men zegt ( op de huishoudbeurs jaaaren geleden) dat het verdwijnt als je met citroensap afneemt.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Hmmm, wortelsoep! Mijn staafmixer is tot halverwege verkleurd door de wortelsoep. Een steeds feller wordend geel.
Mijn moeder wandelt liever in de duinen. Ze kookt en eet gezond en lekker hoor, maar zij zoekt haar geluk gewoon heel ergens anders.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef minilot het volgende:
Maar je kunt jezelf ook in staat stellen om goed te leren koken en je smaak te ontwikkelen, zodat je na een tijdje zoveel plezier aan eten en alles eromheen kunt beleven dat je elke avond met een gelukzalige grijns aan tafel schuift.
Ja, dat zeg ik ook tegen een ander.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Acda en Munnik is best OK
AnneX, medicijnen die noodzakelijk zijn, kun je maar gewoon beter slikken, toch?
gewoon wat slechte berichten over universiteiten de wereld inbrengen, dan ben je zo weer uit beeldquote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
[..]
Ha, dat is niet bepaald zo. Ik kan prima uitdijen. Toen ik op mezelf ging wonen ben ik tientallen kilo's aangekomen en ik woog op een gegeven moment tegen de tachtig kilo, en dat is voor iemand van minder dan één meter zestig hoog best flink.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:49 schreef LieLie het volgende:
Maar jij kunt wel zeggen dat gewichtsbeheersing je niks kan schelen. Maar jij hebt een lichaam dat daar aan meewerkt waarschijnlijk
Blame it on the basisschoolquote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gewoon wat slechte berichten over universiteiten de wereld inbrengen, dan ben je zo weer uit beeld
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gewoon wat slechte berichten over universiteiten de wereld inbrengen, dan ben je zo weer uit beeld
Zullen we doen dat ik communicatieadviseur word, en jullie niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blame it on the basisschool![]()
Tja.. je vraagt het immers aan onsquote:Op woensdag 10 november 2010 13:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
[..]
Zullen we doen dat ik communicatieadviseur word, en jullie niet?
je doorziet het spel gewoon nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
[..]
Zullen we doen dat ik communicatieadviseur word, en jullie niet?
Beslist niet! Alleen is het wel een soort zintuiglijk geluk dat in principe voor iedereen te bereiken is. Maar goed, daarbij komt wel dat het najagen van allerlei soorten intens plezier wel een belangrijke factor in mijn leven is, niet alleen met eten. Zo zit niet iedereen in elkaar natuurlijk, al snap ik altijd maar moeilijk hoe dat komt.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar culinair-geluk is niet de enige waarheid.
Voortschrijdend inzichtquote:Op woensdag 10 november 2010 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. je vraagt het immers aan ons
Kijk aan! Dat ga ik -nu- proberen. Poetsen, laten weken, wat is precies de bedoeling, denk je?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Men zegt ( op de huishoudbeurs jaaaren geleden) dat het verdwijnt als je met citroensap afneemt.
Ik vraag het me af.. Ken mensen die niet kunnen proeven. Dan houdt het heel snel opquote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Alleen is het wel een soort zintuiglijk geluk dat in principe voor iedereen te bereiken is.
Maar voor veel mensen is dat stomweg niet zo belangrijk. I'm with you, lekker eten en koken is fantastisch, maar voor veel anderen is het gewoon geen prioriteit en dat is ook prima.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef minilot het volgende:
Maar je kunt jezelf ook in staat stellen om goed te leren koken en je smaak te ontwikkelen, zodat je na een tijdje zoveel plezier aan eten en alles eromheen kunt beleven dat je elke avond met een gelukzalige grijns aan tafel schuift.
Ach, een combinatie van factoren. Rust, ja (hoewel ik me dat soms afvraag als ik sta te stressen in de keuken omdat ik zonodig acht man wilde vergasten op een zesgangenmenuquote:Misschien is dat best eens interessant om hier in de SC te bespreken - we zitten tenslotte niet voor niets bij elkaar in CUL. Wat motiveert je om te koken, om lekker te eten? Is het je gezondheid? Is het broodnodige rust en ontspanning in de keuken? Is het prestatiedrang, er gewoon goed in willen zijn, en beter dan anderen (ik ken ze hoor!)? Of iets heel primitiefs, zoals bij mij, het leven dusdanig kort vinden dat elke kans op verrukkelijke dingen aangegrepen moet worden?
QFTquote:Op woensdag 10 november 2010 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar voor veel mensen is dat stomweg niet zo belangrijk. I'm with you, lekker eten en koken is fantastisch, maar voor veel anderen is het gewoon geen prioriteit en dat is ook prima.
Ik snap precies wat je bedoelt hierquote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn ouders snappen ook echt niet waarom ik zoveel aandacht aan mijn eten besteed.. Maar die worden dan ook niet elke dag hartstikke vrolijk van hun eten!
Ik wil gewoon lekker etenquote:Wat motiveert je om te koken, om lekker te eten? Is het je gezondheid? Is het broodnodige rust en ontspanning in de keuken? Is het prestatiedrang, er gewoon goed in willen zijn, en beter dan anderen (ik ken ze hoor!)? Of iets heel primitiefs, zoals bij mij, het leven dusdanig kort vinden dat elke kans op verrukkelijke dingen aangegrepen moet worden?
Oei! Liggen jij!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oef.. zware buikkrampen.. moet echt plat geloof ik, ik klap haast dubbel
Je bent een schat met de beste intenties, maar af en toe heb je die neiging wel jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
En @Peetje: ik vond mezelf eigenlijk minder prekerig de laatste tijd. Ben ik echt zo erg?
Dan neem ik zo'n geel busje citroensap (ligt meestal bij de bakproducten) en laat het even weken.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Kijk aan! Dat ga ik -nu- proberen. Poetsen, laten weken, wat is precies de bedoeling, denk je?
Daar komt die wetenschapper in jou naar boven hequote:Op woensdag 10 november 2010 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
voor mij ook een zekere fascinatie voor het... McGee-achtige aspect van koken: de processen, wat er nou fysiek gebeurt. Ik en mijn ev0l suikerthermometer
Is bij mij ook weer een beetje dat 'holistische' principe: het voelt goed om goed voor jezelf te zorgen. En lekker koken is daar toch een onderdeel van. Itt iedere week Chinees afhalen, wat ik maar medium lekker vind en wat me buikpijn bezorgt.quote:Ik wil gewoon lekker etenLekker eten is goed voor je humeur
En ook het gewicht verliezen speelt mee
Ik hoef er echt niet beter in te zijn dan anderen zolang ik maar tevreden ben en, in het geval van eters, het maar gezellig is en daarbij werkt een lekkere maaltijd zeker weten
Dat vind ik het belangrijkste!
Is ook zo. Blijkbaar is ook lang niet iedereen behept met hongerige zintuigen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Maar voor veel mensen is dat stomweg niet zo belangrijk. I'm with you, lekker eten en koken is fantastisch, maar voor veel anderen is het gewoon geen prioriteit en dat is ook prima.
Ik heb echt een diepgewortelde passie voor scheikunde, jaquote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Daar komt die wetenschapper in jou naar boven he
Ja iddquote:Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan weer eens niet quoten!
[..]
Is bij mij ook weer een beetje dat 'holistische' principe: het voelt goed om goed voor jezelf te zorgen. En lekker koken is daar toch een onderdeel van. Itt iedere week Chinees afhalen, wat ik maar medium lekker vind en wat me buikpijn bezorgt.
Maakt je eigen leven ook een stuk prettiger denk ikquote:En @prekerigheid: sinds ik ben gestopt met posten in slank, ben ik er een stuk losser in geworden geloof ik. 't Is daar ook een beetje een gewoonte om heel erg op elkaar te letten, met die lijstjes enzo. Terwijl op jezelf letten vooral belangrijk is, en op anderen letten alleen maar als ze erom vragen
Dus netwerkstorage ->wifi -> speelgoed -> versterker?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen trouwens leuk speelgeod in mijn handen geduwdMag ik de komende tijd mee spelen
[ afbeelding ]
voor de onwetenden: dit is een MP3-streamer die gekoppeld wordt aan je versterkerMijn netwerk-storage draait al software om dit aan te sturen. Ik ben benieuwd vanavond
![]()
Tijdens mijn -10kg afvalperiode heb ik voedsel echt als energiedingetjes, macronutrienten, gezien.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt een diepgewortelde passie voor scheikunde, ja
Die aanpak vind ik voor mijzelf dan weer te... 'kaal' - eten is voor mij veel meer dan enkel voedingsstoffenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
Tijdens mijn -10kg afvalperiode heb ik voedsel echt als energiedingetjes, macronutrienten, gezien.
oh haha moest P's post quoten, niet de jouwe sorryquote:
was dat maar zo, was het een goede reden geweest om ook gezonder te eten. ik schaam me zowat nu ik dit gesprek zo lees tussen jullie lees over gezonde voedingquote:Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
FF: zouden jou buikpijnklachten die je regelmatig hebt (en dan buiten de menstruatie om) misschien met je eetpatroon te maken kunnen hebben? Ik weet dat ik van bepaald voedsel erge krampen kan krijgen. Misschien iets om eens op te letten..
Is ook zo als je ervan wil genieten, maar als je echt fanatiek 'ik ben het dik zijn beu' zit en je bent ingenieur dan is het wel een oplossing vinnik.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die aanpak vind ik voor mijzelf dan weer te... 'kaal' - eten is voor mij veel meer dan enkel voedingsstoffen![]()
Ok, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was dat maar zo, was het een goede reden geweest om ook gezonder te eten. ik schaam me zowat nu ik dit gesprek zo lees tussen jullie lees over gezonde voeding
bij mij is het een gevalletje medicijnen
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef Tezz het volgende:
He, nu gaat het eens een hele middag over eten / koken en nu heb ik geen tijd om te posten!![]()
Ik wil nog wel even snel zeggen dat koken voor mij pure ontspanning is en dat eten voor mij een rustmoment op de dag betekent. Met mijn gezin of met vrienden, heerlijk lang tafelen of lekker mijn bord op schoot en een tekenfilm kijken...
En ik ben van het eten-eten. Dus geen flauwe lightspread of zoetstoffen: gewoon eerlijk voedsel. Het liefst recht van de boer, maar dat hoeft niet. Ik eet wat ik lekker vind. En mocht dat een beetje te vet zijn dan eet ik wel wat minder en neem ik een schep extra groente.
Mijn man was van het type eten-omdat-je-lichaam-aangeeft-dat-er-voedsel-in-moet, maar die heb ik kunnen overtuigen en hij dient inmiddels regelmatig verzoeknummertjes in...
Ik vind het een beetje autistisch klinkenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is ook zo als je ervan wil genieten, maar als je echt fanatiek 'ik ben het dik zijn beu' zit en je bent ingenieur dan is het wel een oplossing vinnik.
Ben ik ook. Huuuu. Maar wel *licht* autistisch nu.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje autistisch klinken
Yupquote:Op woensdag 10 november 2010 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus netwerkstorage ->wifi -> speelgoed -> versterker?
Ik heb: laptop -> fm transmitter-> stereotoren
Goed zoquote:Op woensdag 10 november 2010 14:56 schreef LieLie het volgende:
Ik word helemaal knetterbek van die domme nota![]()
Maar er zit wel wat schot in de zaak.
Het was toch niet mijn quichequote:Op woensdag 10 november 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, moet de vergadering van morgen nog (lichtelijk) voorbereiden maar dan moet mijn buikpijn eerst over zijn
Niet verder dan 3 meter in stereo en 5 meter in monoquote:Op woensdag 10 november 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn jouw ding werkt toch ook?
![]()
En scheten, die zullen oplochtenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, het is mijn buik![]()
Te lang gewacht met eten, luchtophopingen.. ergo: kramp!
Bij mij is het nu externe harde cijf. AC ryan kastje en afspelen via de TVquote:Op woensdag 10 november 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn jouw ding werkt toch ook?
![]()
Nou, boeiequote:Op woensdag 10 november 2010 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet verder dan 3 meter in stereo en 5 meter in mono![]()
Juh.. maar dan moet het eerst in beweging komenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En scheten, die zullen oplochten
preciesquote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Echt niet hoor. Wij poepen ook niet.
Nou ik wel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Echt niet hoor. Wij poepen ook niet.
Op je buik liggen, op een kussen?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. maar dan moet het eerst in beweging komen![]()
Ben al druk op mijn buik aan het duwen geweest, maar dat truucje werkt sinds ik volwassen ben veel minder goed op een of andere manier.
Op mijn rug en wisselen van zij.. komt goed..quote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op je buik liggen, op een kussen?
Knieen optrekken is niet handig, dan is er nog minder ruimte..quote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun; op je zij liggen en knieen optrekken
Goed zo!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een soort van nota klaar!
Nu hopen dat het ergens over gaat
vervelend dat je het zo vaak hebt Sun. gelukkig dat het nu wat loskomt iig.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Knieen optrekken is niet handig, dan is er nog minder ruimte..![]()
Heb hier al mijn hele leven ervaring mee, het duurt nu wat langer dan vroeger, maar het komt al los
Wahaha hopen dat je docenten het ook alleen op die manier zullen bekijken danquote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef LieLie het volgende:
Het ziet er best indrukwekkend uit, als je zo'n weergave doet met 8 blaadjes op een scherm
Die willen het weer geprint hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha hopen dat je docenten het ook alleen op die manier zullen bekijken dan
Wat ouderwetsquote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die willen het weer geprint hebbenNiks safe-a-tree en zo
Ja, erg he? Moet ik weer mensen regelen die het uitprinten en inleveren, anders ben ik de hele dag daar voor kwijtquote:
snail mail is zeker geen optie?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, erg he? Moet ik weer mensen regelen die het uitprinten en inleveren, anders ben ik de hele dag daar voor kwijt
Wasdat?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
snail mail is zeker geen optie?
Voor:quote:Op woensdag 10 november 2010 14:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan neem ik zo'n geel busje citroensap (ligt meestal bij de bakproducten) en laat het even weken.
En dan kijken of het resultaat heeft.
Evt. met een keukenpapiertje eromheen laten weken als de kolom met citroensap niet hoog genoeg is.
Laat je wel even weten hé?
Nou, dan moet ik diegene z'n huisadres al krijgen (wel eens gedaan), want als het in het interne postsysteem terecht komt dan duurt het wel evenquote:
Daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik diegene z'n huisadres al krijgen (wel eens gedaan), want als het in het interne postsysteem terecht komt dan duurt het wel even
Ik vraag het niet eens meerquote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
En ze zijn niet bereid, omdat je van zo ver moet komen, het een keertje zelf uit te printen?
Sorry, mijn duits is helemaal weggezakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:28 schreef minilot het volgende:
Iets anders: weet iemand van jullie slimmerds misschien wat in een e-mailtje in het Duits de juiste aanhef zou zijn voor 'Beste mevrouw Huppeldepup'?
Heil fraulein!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:28 schreef minilot het volgende:
Iets anders: weet iemand van jullie slimmerds misschien wat in een e-mailtje in het Duits de juiste aanhef zou zijn voor 'Beste mevrouw Huppeldepup'?
Als ik zoek krijg ik 'Sehr geehrte Frau Huppeldepup'.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:28 schreef minilot het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:33 schreef minilot het volgende:
Oeh, ik weet niet of ik Liebe durf hoor - het is een pinnige, vervelende redactrice van een blad.
Charme-offensiefquote:Op woensdag 10 november 2010 15:33 schreef minilot het volgende:
Oeh, ik weet niet of ik Liebe durf hoor - het is een pinnige, vervelende redactrice van een blad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet verder dan money money money![]()
Dat is niet teveel 'geachte'-achtig dan? Want dat zou te formeel zijn.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Wie verzint een leuk kort rijm :http://www.rijmwoorden.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet verder dan money money moneyAm I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Nja er is volgens mij niet echt een 'Beste' in het Duits..quote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is niet teveel 'geachte'-achtig dan? Want dat zou te formeel zijn.
Enfin, dan zou het dus Sehr geehrte Frau Huppeldeflups worden?
quote:
Duitsers zijn in het zakelijk verkeer nogal formeel, ik zou zekerheidshalve voor deze vorm kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is niet teveel 'geachte'-achtig dan? Want dat zou te formeel zijn.
Enfin, dan zou het dus Sehr geehrte Frau Huppeldeflups worden?
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Wie verzint een leuk kort rijm :vraag het aan rijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet verder dan money money money![]()
Die lampionnen moeten zeker nog afquote:Op woensdag 10 november 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
de verhoging is weer terug
![]()
ik ga gewoon werken hoor, kan het 'ze' niet aan doen ziek te zijn morgen
daar doen ze hier niet aanquote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Die lampionnen moeten zeker nog af
Goed om te weten, dank je!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Duitsers zijn in het zakelijk verkeer nogal formeel, ik zou zekerheidshalve voor deze vorm kiezen.
Wat jammer! En je houdt zo van knutselen!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:19 schreef Tezz het volgende:
Dochter komt net thuis van de knutselclub met een lampion, jawel! Hoef ik dus thuis niet meer te knutselen! Joepie!
Mag ze dus mooi morgenavond met de optocht meelopen...
Ik zo ook. Het zout van de vaatwasser is opquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat jammer! En je houdt zo van knutselen!
Jawelquote:Op woensdag 10 november 2010 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Aan de smiley te zien wel kriebels van het goede soort! Fijn!
Gezelligquote:Op woensdag 10 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Heiligschennis hier
Kerstboom staat aan! Brian Setzer over de speakers met de boogie-woogie kerstmuziek! Nu eens kijken hoe lang het duurt voor de eerste reactie van langslopende collega's komt
Sint zat toch al weer te bedenkenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Heiligschennis hier
Kerstboom staat aan! Brian Setzer over de speakers met de boogie-woogie kerstmuziek! Nu eens kijken hoe lang het duurt voor de eerste reactie van langslopende collega's komt
Goeie idd. Het voedingscentrum zou er ook verstandig aan doen er heel duidelijk bij te zeggen dat het minimaal 2 ons groente aanbeveelt.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je
Het ging hier weer eens over eten lijnen zie ikWat ik alleen nog even wilde zeggen over dietistes is dat de meeste Nederlanders amper groente eten en dan is 2 volle opscheplepels al een hele vooruitgang. Ik denk dat er geen enkele dietiste is die bedoelt 'maximaal 2 lepels', maar zo wordt het dan wel geinterpreteerd door mensen die rigide die lijstjes gaan volgen.
Maar voor die mensen is het meestal al een hele verbetering inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je
Het ging hier weer eens over eten lijnen zie ikWat ik alleen nog even wilde zeggen over dietistes is dat de meeste Nederlanders amper groente eten en dan is 2 volle opscheplepels al een hele vooruitgang. Ik denk dat er geen enkele dietiste is die bedoelt 'maximaal 2 lepels', maar zo wordt het dan wel geinterpreteerd door mensen die rigide die lijstjes gaan volgen.
quote:
Neucken dan maar?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:58 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeeeeeeee niet weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
borsch komt Hooters en Steer's salat eten over anderhalf uur, dus yay
Ze heeft me al behoorlijk in de tang, er wordt voor haar gekookt zonder uitzicht op sex![]()
![]()
Nee, veel plezier moest je dan zeggen, en fijne avondquote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Suc6, sterkte en geef hem van jetje
Ik ben altijd al anders geweest dan de meeste mensenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef LieLie het volgende:
Nee, veel plezier moest je dan zeggen, en fijne avond
Mja, maar ik zei het ook verkeerd de vorige keer hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben altijd al anders geweest dan de meeste mensen
Veel plezier en eet smakelijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naar huis
Hooters komt borsch en olivier's salat eten over anderhalf uur, dus yay
Ze heeft me al behoorlijk in de tang, er wordt voor haar gekookt zonder uitzicht op sex![]()
![]()
Jullie ook met dat quotegeqluotequote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben altijd al anders geweest dan de meeste mensen
En je leest mijn verqlote qlote niet eens
Sex is juist goed tegen de hoofdpijn, dus nee dankjequote:
Ik reageerdequote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas reageert niemand
Maar leuk is het wel
Lekker swingen
Balen, bij mij ook niet. Ik merk het effect van de kou. Dikkequote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sex is juist goed tegen de hoofdpijn, dus nee dankje
Het is meer het bouwvallige lijfje wat niet goed in het vel steekt de laatste dagen
Maar hoe zijn jouw gevoelens op het moment voor haar?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naar huis
![]()
Ja, hier ook protesterende knieën.. en dan ben ik gister ook nog gevallen, dus extra pijnlijk nuquote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Balen, bij mij ook niet. Ik merk het effect van de kou. Dikke![]()
Ja, ze viel zo om!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, hier ook protesterende knieën.. en dan ben ik gister ook nog gevallen, dus extra pijnlijk nu
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
jaja jij gaf haar zeker een duwtje
Wat is olivier's salat?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Leuk doch platonisch.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is olivier's salat?
Enne, hoezo geen uitzicht op sex? * ColdFeet heeft gemist hoe de date is verlopen vrijdag!
Jammerquote:
Ja. Jijquote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
jaja jij gaf haar zeker een duwtje
Die kennen je al langer dan vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. JijMaar niemand hier op kantoor bedoelde ik
En dat voor een moppersmurfquote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik ben vandaag in een vrouw-liefhebbende-buiDus alle CUL-SC-vrouwen....ik hou van jullie
Wat!? Wat is er gebeurd? Aspirientje?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik ben vandaag in een vrouw-liefhebbende-buiDus alle CUL-SC-vrouwen....ik hou van jullie
Een vriend van mij heet Jacob en hij wacht al jaren.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
Hooters bewaart haar maagdelijkheid voor de ware Jacob.
Yupquote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die kennen je al langer dan vandaag
Dan is ie niet die ware.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:23 schreef rijsttafel het volgende:
Een vriend van mij heet Jacob en hij wacht al jaren.
Jacob is ook wel een beetje een stomme naamquote:Op woensdag 10 november 2010 17:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een vriend van mij heet Jacob en hij wacht al jaren.
Zo'n vermoeden begonnen we ook al te krijgenquote:
quote:
Geen ideequote:Op woensdag 10 november 2010 17:23 schreef krakkemieke het volgende:
Wat!? Wat is er gebeurd? Aspirientje?
Dus voor het laatst dat je ze zo gaat vervelen?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupAl 8 jaar inmiddels
Ik geloof dat ik 17 november 2002 begon hier
En hopelijk ga ik de 9 jaar niet vol maken
Wilde m'n zoon zo noemen!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jacob is ook wel een beetje een stomme naam
Awwwquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wilde m'n zoon zo noemen!![]()
Gelukkig dan maar voor die zoon dat ie nooit komt
Laten we het hopenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus voor het laatst dat je ze zo gaat vervelen?
Iefquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww![]()
Ook al een meisjesnaam bedacht?
Jacobientjequote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww![]()
Ook al een meisjesnaam bedacht?
Dan stop je toch die kip in de taco's, lieve LieLiequote:Op woensdag 10 november 2010 17:26 schreef LieLie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan voor iets met kip, maar nu heb ik eigenlijk meer zin in taco's
Kwam van de week iemand tegen die heette Ottelien. Wtf is dat dan voor naam.. Ik zei er maar niets van behalve: Die zal ik niet snel vergetenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:26 schreef LieLie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan voor iets met kip, maar nu heb ik eigenlijk meer zin in taco's
Taco's met kip!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:26 schreef LieLie het volgende:
Ik heb toch heel geen taco's, slijmbalquote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan stop je toch die kip in de taco's, lieve LieLie
Heel goedquote:
De winkel welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb toch heel geen taco's, slijmbal
Die is er al weerquote:Op woensdag 10 november 2010 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De winkel welMisschien moet je die vent van je ff vragen of-ie ze niet mee kan nemen als-ie toch naar huis komt
Dan krijg je wel heel veel hopenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedDe rest mag ook meehopen hoor
Hij houdt zoveel van je dat-ie vast nog wel ff teruggaat voor jequote:
Ik heb een heel foute hard-rock kerst-cd. Paul Di'Anno zingt volgens mij vals.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zingt mee met Brian Setzer: "Jingle bell, rock, Jingle Bell Rock" en draait een rondje op zijn bureaustoel
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, gaat vanzelf....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef golfer het volgende:
Krakkemieke heeft last van dubbelquoteritis?
Hij wilde zelf ook liever taco's, dus hij is naar de winkelquote:Op woensdag 10 november 2010 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij houdt zoveel van je dat-ie vast nog wel ff teruggaat voor je
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wilde zelf ook liever taco's, dus hij is naar de winkel
En dan op zijn engels uitgesproken, dat is leuk anders is het zo bijbels meteenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef rijsttafel het volgende:
Wilde m'n zoon zo noemen!![]()
Gelukkig dan maar voor die zoon dat ie nooit komt
Hahaha!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg tof dat je nu mét ava bent. Je bent gewoon ineens compleet
Ja, en ze heeft nog steeds een piemeltje.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het wel erg tof dat je nu mét ava bent. Je bent gewoon ineens compleet
Ik heb ook een bijbelse naamquote:Op woensdag 10 november 2010 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan op zijn engels uitgesproken, dat is leuk anders is het zo bijbels meteen
Heb je toch je doel bereiktquote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wilde zelf ook liever taco's, dus hij is naar de winkel
Dank je welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, nu ik een ava heb dreigt het erg gewoontjes te worden he. Ik moet me toch ergens in onderscheiden...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft nog steeds een piemeltje.
Boss S.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ook een bijbelse naamBijbelse namen zijn voor bazen.
Ik ken ook iemand die zo heet, wellicht dezelfde? Hoe oud is de 'jouwe'?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef rijsttafel het volgende:
Kwam van de week iemand tegen die heette Ottelien. Wtf is dat dan voor naam.. Ik zei er maar niets van behalve: Die zal ik niet snel vergeten
Ja, verdorie, ik heb ook al geen wormvormig aanhangsel meer zoals alle mannen hierquote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, nu ik een ava heb dreigt het erg gewoontjes te worden he. Ik moet me toch ergens in onderscheiden...
Ik heb 2 bijbelse namen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb ook een bijbelse naamBijbelse namen zijn voor bazen.
Geef ze een aai van mequote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar mijn lieftallige vierpotige vriendjes te vertrekkenTot vanavond allemaal
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken ook iemand die zo heet, wellicht dezelfde? Hoe oud is de 'jouwe'?
Er is iets met die mopperpee hoorquote:
Zal ik zeker doenquote:
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Er is iets met die mopperpee hoor
En van jouquote:
Nee hoor, de mijne waren dezelfde.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef Bluezz het volgende:
huh 2 quotes voor de prijs van 1![]()
Ik heb de krakkeritis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |