abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88552168
En verder!
pi_88552190
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit achter een grote kop dampende wortel/komijnsoep met wat room erin :9

Hmmm, wortelsoep! Mijn staafmixer is tot halverwege verkleurd door de wortelsoep. Een steeds feller wordend geel. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_88552204
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef AnneX het volgende:
Dan kom ik ook weer even voorbij.
Gisteravond een prettige opsteker van de collega's vanwege de gezondheid.
Ik heb de neiging nu om het een beetje weg te lachen en zij bleven bloedserieus.

Grappig dat het over eten gaat, want nu heb ik ook een afspraak met de dieëtist (?) en alvast lijstjes invullen...Weinig tussendoortjes - lees geen - en überhaupt te weinig eten, geloof ik.

En Bluezz: de praktijkass. heeft in overleg met de huisarts een eerdere afspraak met de cardioloog gemaakt voor mij. Niet over 3 maanden en wél over 11/2 week.
En hupsakee weer medicijnen erbij voor cholesterol. Gatver.
/egopost
Het komt vast allemaal goed, Anne :Y Het is nu wel ff kut -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 november 2010 @ 13:10:03 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88552205
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef minilot het volgende:
Goed voornemen: me vanaf nu niet meer bemoeien met andermans dieet.

Heb een tijdje geleden hoog oplopende bonje gehad met schoonmoeder omdat ik schaamteloos vernietigend was over de adviezen die een dietiste had gegeven aan mijn ietwat bolle schoonzusje. Dat was ook niet zo tactisch. Maar die eetlijstjes sloegen echt nergens op! Enfin, een wijze les. Ik hou voortaan mijn mond. Men doet maar. :)
Eetlijstjes vind ik sowieso :') Leer mensen met hengels omgaan ipv vissen aan te reiken :')
Confidence through competence
pi_88552208
Ik vind Acda en de Munnik trouwens enorm fijne muziek.
Hoe not done is dat tussen alle muziekliefhebbers hier? :P
  woensdag 10 november 2010 @ 13:11:03 #6
55709 Stereotomy
pi_88552232
Acda en Munnik is best OK :)

AnneX, medicijnen die noodzakelijk zijn, kun je maar gewoon beter slikken, toch?
pi_88552259
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef LieLie het volgende:
Ik vind er geen ruk aan :@
pi_88552269
quote:
Ik heb vaak fijne fantasieën over Thomas Acda gehad. :Y
Muziek heb ik wel leuk gevonden, toen ik een tienertje was, maar inmiddels krijg ik er jeuk van.
pi_88552285
Ja, dat bemoeien met een ander... Ik merk dat ik toch best prekerig kan worden daarover :@ Online, maar ook IRL. Ik kan me beter wat bescheidener opstellen, denk ik. Soms best lastig om je mond te houden, maar allez ;)

DE, ga je zo naar NL? Sterkte!
pi_88552323
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vind er geen ruk aan :@
Dat had ik ook niet anders verwacht :P
  woensdag 10 november 2010 @ 13:13:55 #11
55709 Stereotomy
pi_88552353
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat bemoeien met een ander... Ik merk dat ik toch best prekerig kan worden daarover :@ Online, maar ook IRL. Ik kan me beter wat bescheidener opstellen, denk ik. Soms best lastig om je mond te houden, maar allez ;)

Wanneer gaan we een witte bonen / frietmeet doen? :9
  woensdag 10 november 2010 @ 13:14:36 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88552380
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:

Leer mensen met hengels omgaan ipv vissen aan te reiken :')
Oud-Oosterse wijsheid op een tegeltje... :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88552388
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat had ik ook niet anders verwacht :P
:D
Ik vond het verder nooit vervelend of zo, gewoon niet zo interessant. Tot ik bij Thijs ging wonen en de buurvrouw bijna iedere dag die ene cd van ze heel hard aan zette tijdens het stofzuigen :X (huizen waren nogal boel gehorig).
pi_88552408
quote:
ik begin mij ook soms echt te veel te bemoeien met anderen en vaak ook op nogal prekerigere manier idd :@ geen goede ontwikkeling dus probeer er op te letten
quote:
ja ga om een uurtje of kwart voor 2 weg...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 november 2010 @ 13:16:08 #15
55709 Stereotomy
pi_88552440
Ik preek graag. *) Manisch. *) Op straat. *)
pi_88552488
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D
Ik vond het verder nooit vervelend of zo, gewoon niet zo interessant. Tot ik bij Thijs ging wonen en de buurvrouw bijna iedere dag die ene cd van ze heel hard aan zette tijdens het stofzuigen :X (huizen waren nogal boel gehorig).
De meneer heeft ook een beetje een overkill gehad deze zomer. Ik vind het wel rustgevend namelijk, dus ik heb toen ik drie uur lang door Parijs reed continu meegezongen met de liedjes van Nachtmuziek :D
pi_88552604
Steer, stel een datum voor :9

DE, ja erg hè. Ik betrapte mezelf er op een gegeven moment op dat ik mijn hyperslanke, redelijk sportieve vriendinnetje aan het verstand probeerde te peuteren dat sultana's echt geen gezond tussendoortje zijn :@ :@ En hoewel ik mijn eigen smaak in voedsel (zoveel mogelijk zelfgekookt en vers en gezond) absoluut superieur vind *) moet ik me toch ook steeds meer realiseren dat veel mensen die passie niet delen; niet iedereen wil z'n tomatensaus uren laten sudderen, het gros pakt liever een potje. Soit.
pi_88552642
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef minilot het volgende:
Heb een tijdje geleden hoog oplopende bonje gehad met schoonmoeder omdat ik schaamteloos vernietigend was over de adviezen die een dietiste had gegeven aan mijn ietwat bolle schoonzusje. Dat was ook niet zo tactisch. Maar die eetlijstjes sloegen echt nergens op! Enfin, een wijze les. Ik hou voortaan mijn mond. Men doet maar. :)
Niet lullig bedoeld hoor maar waarom moet je het advies van een dietiste nou vernietigend bekritiseren?

Ik ga ervanuit dat dietistes ervoor leren mensen op een verantwoorde wijze met voedsel om te gaan. Ze beschikken dus over alle kennis en zullen weten wat ze doen. Ze hebben een methode waarmee ze te werk gaan en waarbij ze ook nog eens de client / te dikke persoon motiveren om er veel aan te doen.En dan komt er iemand langs die dat dan heeeeeeeeelemaal af gaat zitten kraken want wat de dietistes doen is niet goed.

Denk je nou echt dat dat bevordelijk gaat werken voor zo'n persoon? Je ziet dat ook gebeuren in Slank en in het Dieet-topic. Heel jammer eigenlijk wel :{

Maar goed...misschien maak ik me te druk om dit soort dingen :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88552648
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

De meneer heeft ook een beetje een overkill gehad deze zomer. Ik vind het wel rustgevend namelijk, dus ik heb toen ik drie uur lang door Parijs reed continu meegezongen met de liedjes van Nachtmuziek :D
hehe overdosis is niet goed nee :P
Maar.. het kan natuurlijk veel erger ;)
  woensdag 10 november 2010 @ 13:21:34 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88552705
quote:
Ik vond de debuut CD destrijds best aardig. Daarna zijn ze me kwijt geraakt, te eenvormig en gepolijst in mijn ogen :O
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88552715
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja..... 3 uur lang Jan Smit :{
pi_88552728
quote:
Het heeft vaak ook zo weinig zin, omdat mensen toch geneigd zijn om iets niet zomaar aan te nemen als het ze in zo'n situatie wordt verteld. Zelf ontdekken blijft toch het beste.
Een tijdje geleden kwam mijn ex-collega ineens met een openbaring aan... Zij was er óók altijd van overtuigd dat je 's avonds niets meer mag eten als je af wilt vallen, hoeveel biologieles ik daar ook vanaf mijn irritante zeepkistje over gaf..
Zei ze ineens dat ze zich realiseerde dat ze 's avonds om elf uur vaak nog aan de boterhammen zat, want als ze 's avonds om zes uur avondeten gehad had dan kreeg ze rond die tijd weer honger, en daar voelde ze zich dan heel vervelend over.. Maar ze snapte ineens dat ze op zo'n moment vooral gewoon moe begon te worden, en dat je lijf dan zegt: "Blijkbaar niet naar bed? Prima, maar dan graag extra brandstof."
Nu ging ze op zo'n moment maar gewoon slapen in plaats van eten en viel ze pardoes twee kilo af. Dat had ik verdorie al maanden uitgelegd! 8)7
Toen heb ik maar gewoon besloten dat ik het niet meer ging proberen - mensen moeten maar gewoon zelf ondervinden hoe hun lijf werkt. :)
Alleen vergeet ik soms wel eens om mijn mond te houden. Sorry!
pi_88552729
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Gelukkig :D

Hoewel, daar vallen Rooie Rinus en Pé Daalemmer ook onder zeker :@ Maar dat zingen we alleen keihard onderweg naar vakantie want dat is grappig :D
pi_88552799
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Maar goed...misschien maak ik me te druk om dit soort dingen :')
Nja en terecht. Jij weet als geen ander hoe moeilijk het is om 'de knop om te zetten' en hoe desastreus negatieve reacties daar op kunnen zijn..
pi_88552810
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja..... 3 uur lang Jan Smit :{
Bijvoorbeeld :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')