abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:33:09 #251
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_103187801
Helaas ben ik dat weekend weg :( Had ook wel keertje gewild naar zo een seminar..
Bla Bla Bla :P
pi_103188863
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:17 schreef Booomer het volgende:

[..]

En de bijbehorende link. ;) Hm, ¤ 55 euro is wel het overwegen waard.. Ben wel benieuwd of het heel anders is dan wat we bij KMW leren!
Tis zowiezo wel uniek om van zo dicht bij de bron een keer les te krijgen :) Eyal heeft alles van Imi geleerd :)
pi_103255751
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:56 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Tis zowiezo wel uniek om van zo dicht bij de bron een keer les te krijgen :) Eyal heeft alles van Imi geleerd :)
Ja, ik vind het sowieso altijd mooi om van Israëliërs les te krijgen, die hebben vanwege al dat geweld daar toch een andere kijk op dingen dan wij. :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:01:06 #254
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103255820
Vandaag voor het eerst messteken af mogen weren, blauwe polsen/onderarmen nu :')
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:46:05 #255
76625 Blackviper
pi_104431077
Zaterdag seminar met Eyal Yanilov :)
pi_104498591
quote:
Train jij in USC leiden ook?
  donderdag 17 november 2011 @ 23:55:14 #258
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_104499203
quote:
Wauw ziet er goed uit! Toffe technieken en ook het sparren is lekker intens. Die Branimir Tudjan kan flink knokken volgens mij _O_ Dat sparren zo rond de 05:00, is dat standaard bij jullie bij de trainingen? Op alle niveau's?

Ben alweer een tijdje 4 uur per week aan het trainen, deze week ben ik gevraagd om mee te trainen met level 1-2 en dat scheelt toch wel een stukje in intensiteit _O_
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:34:36 #259
76625 Blackviper
pi_104505503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:37 schreef mafkees10 het volgende:

[..]

Train jij in USC leiden ook?
Ja van de uni Leiden als je dat bedoelt.
Dat was die zaal met die mooie wit blauwe gordijnen. Die andere zaal weet ik niet waar dat was. Aangezien ik er helaas niet bij kon zijn ivm blessures. :( Ben nog steeds niet 100% conditie is ook geheel fubar.

quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:55 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wauw ziet er goed uit! Toffe technieken en ook het sparren is lekker intens. Die Branimir Tudjan kan flink knokken volgens mij _O_ Dat sparren zo rond de 05:00, is dat standaard bij jullie bij de trainingen? Op alle niveau's?

Ben alweer een tijdje 4 uur per week aan het trainen, deze week ben ik gevraagd om mee te trainen met level 1-2 en dat scheelt toch wel een stukje in intensiteit _O_
Zo sparren gebeurt regelmatiger dan met die pakken inderdaad. Verder trainen alle niveaus door elkaar heen en kennen wij geen levels. Dus iedereen traint het zelfde.
pi_104618605
Niemad hier die er afgelopen zaterdag bij was ?
Was een leuk seminar en wat is het gaaf om iemand bezig te zien die zo goed is :)
  maandag 21 november 2011 @ 16:21:20 #261
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_104633602
ik heb jaren terug 2 proeflessen gedaan in Leiden. Het was behoorlijk intensief aangezien ik verder nooit sport en me te pletter rook en drink :')

Nu wil ik binnenkort wel weer verder hier mee. Kan iemand beschrijven wat de warming up ongeveer inhoud? Ik wil zeg maar thuis alvast een beetje conditie oefenen ofzo.

Is misschien wel verstandig. Dan hoef ik niet halverwege naar de plee te rennen om te kotsen :')

Of 2 maanden sportschool van te voren misschien? Of gewoon doorbijten van die trainingen krijg je het snel genoeg?

Tevens weet iemand hoe duur het is, en wat voor kleding enz je allemaal nodig hebt?
pi_104638831
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:34 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Ja van de uni Leiden als je dat bedoelt.
Dat was die zaal met die mooie wit blauwe gordijnen. Die andere zaal weet ik niet waar dat was. Aangezien ik er helaas niet bij kon zijn ivm blessures. :( Ben nog steeds niet 100% conditie is ook geheel fubar.

[..]

Zo sparren gebeurt regelmatiger dan met die pakken inderdaad. Verder trainen alle niveaus door elkaar heen en kennen wij geen levels. Dus iedereen traint het zelfde.
Heb zaterdag een lesje in het USC meegedaan bij branimir. Achteraf even met hem staan praten en het is een erg goede en ervaren kerel!
Ik train een ruime 2 jaar in Alphen a/d Rijn, maar ik vind het curriculum (IKMF) te langzaam gaan en ik mis echt het actieve in de sportschool. Iedereen traint maar passief en slechts bij enkelen is de drive er echt om ervoor te knokken. Mijn huidige sportschool heeft dit niet echt en dat vind ik jammer. Branimir is echt van het overleven: kosten wat het kost doorgaan, geen seconde opgeven en vechten voor je leven. En zo is het maar net!

Dat vind ik erg positief. Zo is het ook op straat en dit maakt het erg realistisch. Ik ga vrijwel zeker overstappen. Ik denk dat het goed is om meerdere sportscholen mee te maken en meerdere visies van instructeurs. Ik heb er erg veel zin in, lekker actief en hard trainen, daar word ik blij van :)
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:11 schreef dapluiz het volgende:
Niemad hier die er afgelopen zaterdag bij was ?
Was een leuk seminar en wat is het gaaf om iemand bezig te zien die zo goed is :)
Eyal? Nee, was al vol hoorde ik..
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:21 schreef borbit het volgende:
ik heb jaren terug 2 proeflessen gedaan in Leiden. Het was behoorlijk intensief aangezien ik verder nooit sport en me te pletter rook en drink :')

Nu wil ik binnenkort wel weer verder hier mee. Kan iemand beschrijven wat de warming up ongeveer inhoud? Ik wil zeg maar thuis alvast een beetje conditie oefenen ofzo.

Is misschien wel verstandig. Dan hoef ik niet halverwege naar de plee te rennen om te kotsen :')

Of 2 maanden sportschool van te voren misschien? Of gewoon doorbijten van die trainingen krijg je het snel genoeg?

Tevens weet iemand hoe duur het is, en wat voor kleding enz je allemaal nodig hebt?
Als je even op de site kijkt staat alles netjes uitgelegd. Basisconditie is gewenst, maar het gaan om je mentaliteit. Doorgaan en vooral niet opgeven, niet onderdoen voor de rest, dat is wat telt..
  maandag 21 november 2011 @ 19:09:55 #263
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_104641990
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef mafkees10 het volgende:

[..]

Iedereen traint maar passief en slechts bij enkelen is de drive er echt om ervoor te knokken. Mijn huidige sportschool heeft dit niet echt en dat vind ik jammer.
Dit merk ik ook bij sommige mensen en dat is idd best irritant. Vandaar dat ik de 4 uur Krav Maga wil opsplitsen in 2 uur Krav Maga en 2 uur MMA in de week. Morgen mijn eerste proefles, ik hoop dat ik daar wat meer actie zal krijgen en ik vind het leuk om ook aanvallender te vechten.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_104648067
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dit merk ik ook bij sommige mensen en dat is idd best irritant. Vandaar dat ik de 4 uur Krav Maga wil opsplitsen in 2 uur Krav Maga en 2 uur MMA in de week. Morgen mijn eerste proefles, ik hoop dat ik daar wat meer actie zal krijgen en ik vind het leuk om ook aanvallender te vechten.
Idd, maar het beste kan je dan switchen. Ik denk ook dat het goed is voor je ontwikkeling, iedere school legt de focus weer op andere aspecten. Je moet een beetje allround verdediger/vechter worden imo. 2 jaar is ook lang zat weer. Ik heb echt veel geleerd in de afgelopen 2 jaar, maar nu wil ik weer wat anders.. Als je instructeur rustig is, dan worden de leerlingen dat ook. Als het er niet inzit, zal het ook nooit komen. Dan zou ik gewoon switchen als ik jou was :)
  maandag 21 november 2011 @ 21:39:02 #265
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_104652345
Ik denk dat het ook ligt aan het niveau waar ik op vecht, dat was voornamelijk beginnersniveau. Vorige week mocht ik meedoen met 2/3 en dat was echt knallen. Maar wil sowieso wat breder gaan, op die MMA school verzorgen ze ook kickboxen.... denk dat 1 uur MMA, 1 uur kickboxen en 2 uur Krav Maga afwisselend genoeg is. Ook mijn instructrice was te spreken over de school waar ik morgen naartoe ga: (team duncan van Marc Duncan)

http://www.duncanstrainingcenter.nl/rooster.html

vandaag een lekkere les gehad, veel trappen, high kicks en verwurging van de zijkant. Train nu sinds kort met een nieuwe klas mee die examen gaat doen in Februari en daar ga ik ook voor.
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 22 november 2011 @ 20:42:09 #266
76625 Blackviper
pi_104690925
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef mafkees10 het volgende:

[..]

Heb zaterdag een lesje in het USC meegedaan bij branimir. Achteraf even met hem staan praten en het is een erg goede en ervaren kerel!
Ik train een ruime 2 jaar in Alphen a/d Rijn, maar ik vind het curriculum (IKMF) te langzaam gaan en ik mis echt het actieve in de sportschool. Iedereen traint maar passief en slechts bij enkelen is de drive er echt om ervoor te knokken. Mijn huidige sportschool heeft dit niet echt en dat vind ik jammer. Branimir is echt van het overleven: kosten wat het kost doorgaan, geen seconde opgeven en vechten voor je leven. En zo is het maar net!

Dat vind ik erg positief. Zo is het ook op straat en dit maakt het erg realistisch. Ik ga vrijwel zeker overstappen. Ik denk dat het goed is om meerdere sportscholen mee te maken en meerdere visies van instructeurs. Ik heb er erg veel zin in, lekker actief en hard trainen, daar word ik blij van :)

Ow lachen. Zaterdag was ik er niet zat in de Ardennen.. Goed te lezen dat je het leuk vond. Dus nieuw lid erbij? ;)
pi_104700435
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Ow lachen. Zaterdag was ik er niet zat in de Ardennen.. Goed te lezen dat je het leuk vond. Dus nieuw lid erbij? ;)
Yep, ik ga starten met mijn broertje over ongeveer twee weken aangezien ik nog moet klimmen op woensdag. Ik ken al twee mensen die daar trainen (Jan-Jaap en Mitch) en nu start ik daar ook met mijn broertje!
Zijn de lessen standaard lekker hard? Ik bedoel dan dus: hard en realistisch trainen en lekker tot het uiterste gaan?
  dinsdag 22 november 2011 @ 23:00:02 #268
76625 Blackviper
pi_104701147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef mafkees10 het volgende:

[..]

Yep, ik ga starten met mijn broertje over ongeveer twee weken aangezien ik nog moet klimmen op woensdag. Ik ken al twee mensen die daar trainen (Jan-Jaap en Mitch) en nu start ik daar ook met mijn broertje!
Zijn de lessen standaard lekker hard? Ik bedoel dan dus: hard en realistisch trainen en lekker tot het uiterste gaan?
Aangezien ik nu geen conditie meer heb en toch iedere keer weer blij ben dat ik het overleefd hebt zou ik zeggen ja ;)
pi_104703119
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Aangezien ik nu geen conditie meer heb en toch iedere keer weer blij ben dat ik het overleefd hebt zou ik zeggen ja ;)
Hoop het idd! Heb er iig flink zin in :)
pi_105602302
Ondertussen gestart bij branimir en dat bevalt me prima! Lessen zijn lekker actief en veel beter dan bij het IKMF. Die banden is leuk, maar uiteindelijk wordt het toch matten en daar besteedde mijn sportschool vrijwel geen aandacht aan.

Moet nog een hoop leren maar het is iig lekker actief. Das wel fijn :)
pi_105606188
Wij hadden dinsdag een "oliebollenles" :P
Extra intensief zodat we straks lekker aan de oliebollen kunnen ;) Alleen beetje jammer zo'n les na 2 weken gaar te zijn geweest ;)
pi_106310866
Ik doe al een tijdje aan krachttraining, dat is leuk en zo, maar ik denk er al een tijd over na om dit te gaan combineren met een vechtsport. Dit om mijn mentale weerbaarheid te verbeteren en natuurlijk om me beter te kunnen verdedigen in bedreigende situaties, die je helaas steeds vaker tegenkomt op straat.

De effectiviteit en compleetheid van Krav Maga spreken me zeer aan. Als ik het goed begrijp is er tijdens de lessen ook veel aandacht voor de opbouw van lichamelijke conditie/hardheid, is dat zodanig dat ik geen cardio training hoef te doen? Ik wilde weer wat cardio gaan doen de komende tijd, maar die conditie training doe ik dan liever in de vorm van iets als Krav Maga. Op een loopband staan vind ik helemaal niks. :)

Traint er hier toevallig iemand in Nieuwegein? Dat is voor mij de dichtstbijzijnde 'school'.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:15:37 #273
76625 Blackviper
pi_106319699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef mafkees10 het volgende:
Ondertussen gestart bij branimir en dat bevalt me prima! Lessen zijn lekker actief en veel beter dan bij het IKMF. Die banden is leuk, maar uiteindelijk wordt het toch matten en daar besteedde mijn sportschool vrijwel geen aandacht aan.

Moet nog een hoop leren maar het is iig lekker actief. Das wel fijn :)
Volgend week woensdag begin ik ook weer.. ff 3 keer meedoen voordat ik op wintersport ga ;)

Heb er weer zin in!
  woensdag 4 januari 2012 @ 00:52:04 #274
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_106382378
Hoi :).

Krav Maga trekt mij ook al geruime tijd aan..
Ik heb echter geen idee of KM ook te beoefenen valt voor 17-jarigen, en dan ook nog eens in Amsterdam ?
Ik hoop dat jullie enig idee hebben !
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_106413814
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:52 schreef OudeBok het volgende:
Hoi :).

Krav Maga trekt mij ook al geruime tijd aan..
Ik heb echter geen idee of KM ook te beoefenen valt voor 17-jarigen, en dan ook nog eens in Amsterdam ?
Ik hoop dat jullie enig idee hebben !
http://www.protectinvest.nl/locaties.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')