quote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef Blackviper het volgende:
Wij doen niet aan banden![]()
Maar succes
Wat zijn de gradaties eigenlijk dan?
Wit
Geel
Groen
Blauw
Rood
Zwart
??
Per band weet ik niet precies. Tegen de tijd dat ik voor blauw opga, train ik 2,5 jaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe lang heb je er over gedaan (per band)?
Volgens mij bestaat IKMF nog wel, maar is Eyal Yanolov om een of andere reden weggegaan en heeft KMG opgericht. Hier en hier staat bijvoorbeeld niet dat IKMF is veranderd naar KMG maar dat Eyal Yanilov weg is gegaan bij IKMF om KMG op te zetten en onder die naam zijn systeem verder te ontwikkelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:21 schreef dapluiz het volgende:
Alleen inmiddels achterhaald, IKMF bestaat niet meerIs nu KMG geworden
Ja ok, IKMF is eigenlijk opgesplitst nu in IKMF en KMGquote:Op donderdag 18 november 2010 15:35 schreef Booomer het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat IKMF nog wel, maar is Eyal Yanolov om een of andere reden weggegaan en heeft KMG opgericht. Hier en hier staat bijvoorbeeld niet dat IKMF is veranderd naar KMG maar dat Eyal Yanilov weg is gegaan bij IKMF om KMG op te zetten en onder die naam zijn systeem verder te ontwikkelen.
Dit is er een, maar er zijn er vast meer. Als je zoekt op 'mma store amsterdam' of 'freefight store amsterdam' kom je wel e.e.a. tegen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:54 schreef Mieks het volgende:
Dag lieverds,
Weet er misschien iemand een winkel in Amsterdam waar ik van die schoenen kan kopen die je op de matten kunt gebruiken? Worstelschoenen ofzo noemen ze dat?
Maar goed, ik denk dat jullie ze wel kennen.
Ik woon in Oost, maar als je ergens in Amsterdam iets weet,
Heel erg bedankt.
Ik heb geen ervaring met Groningen Fightskool. Ik vond wel nog een andere krav maga school in Groningen. Ik zou gewoon bij beide een proefles nemen, en dan besluiten welke je het beste vindt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef Capt.Ortega het volgende:
*Geïnteresseerde meldt.
Ik denk erover om 3 januari te beginnen in Groningen. Ik zal zo de reeks even doorlezen maar heeft iemand hier ervaringen met Gron./Fightskool?
Ik heb enige ervaring met martial arts en wat KM mij zo op het eerste oog lijkt te missen is het spar/gevechts-element. Ik heb vele filmpjes gekeken maar het blijft mij maar overkomen als een demonstratie-sport. Hebben jullie dat gemis niet tijdens trainingen of kijk ik als newbie nu ergens overheen?
Zoals gezegd gewoon proefles nemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef Capt.Ortega het volgende:
*Geïnteresseerde meldt.
Ik denk erover om 3 januari te beginnen in Groningen. Ik zal zo de reeks even doorlezen maar heeft iemand hier ervaringen met Gron./Fightskool?
Ik heb enige ervaring met martial arts en wat KM mij zo op het eerste oog lijkt te missen is het spar/gevechts-element. Ik heb vele filmpjes gekeken maar het blijft mij maar overkomen als een demonstratie-sport. Hebben jullie dat gemis niet tijdens trainingen of kijk ik als newbie nu ergens overheen?
IKMF hanteert Practitioner/Graduate/Expert/Master levels, KMW hanteert banden (al worden die niet gedragen). Hier staat hoe die verschillende gradatiesystemen overeenkomen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:10 schreef Capt.Ortega het volgende:
Ook vroeg ik mij af hoe de gradaties/diploma's bij Krav Maga werken. Ik lees termen als Master level 3 / Expert level 8 (Eyal Yanilov) en .... nevermind; heb de info al gevonden![]()
Welke gradaties hebben de FOK!kers hiero?
Klopt helemaal, daarom zijn seminars zo leuk. Ik hou gewoon een beetje de websites van Krav Maga Worldwide scholen in NL in de gaten (omdat ik zelf bij KMW train). In April komt Moshe Katz weer naar Nederland, gaat iemand daar nog naartoe? Ik ben vorig jaar geweest en vond het echt leerzaam, dus ik ga sowieso weer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:10 schreef Capt.Ortega het volgende:
Boomer zei ook iets van seminars. Worden die vaak gegeven in NL of zijn die er alleen maar als een internationaal iemand als Yanilov NL bezoekt?
Lijkt me best spannend zo'n middag. Naast het feit dat je les krijgt van iemand anders dan je eigen instructeur is het toch een soort vergelijking van skills met een tegenstander die je niet kent. Want je hebt vrij snel in de gaten hoe goed de leden bij jouw vereniging zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |