Zover ik weet niet. Daar zijn er ook erg veel van te vinden.quote:Op zondag 14 november 2010 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft het zin om die pre-war books te verzamelen?
in deel 3 kon je ze op een gegeven moment namelijk inruilen bij een vrouwtje, zal vast ook wel zoiets in NV zitten toch?quote:Op zondag 14 november 2010 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Daar zijn er ook erg veel van te vinden.
In fallout 3 waren die pre-war boeken ook een stuk zeldzamer en dus kostbaarder. In New Vegas kom je er ontzettend veel tegen, dus ik denk van niet. Ik ben in ieder geval nog geen punt tegengekomen waar je ze kan inleveren.quote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in deel 3 kon je ze op een gegeven moment namelijk inruilen bij een vrouwtje, zal vast ook wel zoiets in NV zitten toch?
Lockpick magazine lezen en vault utility jumpsuit aan.quote:Op zondag 14 november 2010 16:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Iemand nog tips om de gunrunners factory binnen te komen.
Ik kan het slot nietvpicken omdat mijn skill te laag is
Gevonden , 17 is max aantal skill points. thank you googlequote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef 67Impala het volgende:
Hmm ik heb even een korte vraag, ik ben aan mijn derde playthrough begonnen, en was als lvl 4 op de strip om mijn Intelligence naar 10 te trekken en endurance enzo met die implantaten (Blackjack FTW). Nu krijg ik alleen als ik lvl up ga maar 17 skill points ik heb al wel die perk gekozen voor 2 extra skill points maar ik dacht altijd dat je dan max 20 skill points per lvl kreeg. Doe ik iets fout ofzo?
Oooooooh okay! Wel lomp eigenlijk. Waarom zou je dan überhaupt nog intelligence hoger dan...eh...wat is het...8 doen?!quote:Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gevonden , 17 is max aantal skill points. thank you google
De wijze waarop de skillpoints berekend worden is nu anders. 10 + (0.5 * INT per level)quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oooooooh okay! Wel lomp eigenlijk. Waarom zou je dan überhaupt nog intelligence hoger dan...eh...wat is het...8 doen?!
Nouja, is altijd nog beter dan Charismaals je dáár punten in stopt dan kan je net zo goed jezelf in een uitgang van je lichaam laten nemen door mr house zijn smirkie.
Heb zelf nog niet gevonden welke items tegen veel geld verkocht kunnen worden. In Fallout 3 waren dat camera's en pre-war books.quote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in deel 3 kon je ze op een gegeven moment namelijk inruilen bij een vrouwtje, zal vast ook wel zoiets in NV zitten toch?
...en sugarbombs, teddyberen, Nuka Cola Quantums, buffout en strange meat (quote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb zelf nog niet gevonden welke items tegen veel geld verkocht kunnen worden. In Fallout 3 waren dat camera's en pre-war books.
Ik zag in de boekenkast bij die kerel die je oplapt in Goodsprings al tig boeken staan. Dat was het moment waarop ik besloten heb ze toch maar niet te verzamelen omdat ze niet erg zeldzaam zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef jimjim1983 het volgende:
kut, heb er al best veel verzameld en in een kluis gestoptook alle boeken van mr house gestolen
Hehequote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Ame_thyst het volgende:
zit vast in de treintunnel naar Nellis Air Base.
Heb nog niet level 100 picklocking dus ik dacht, dan gebruik ik zo'n boek met +10 picklocking.
Nu is mijn boek verlopen en kan ik de tunnel niet meer uit...:')
Die is meestal meer kapot dan dat ie bruikbaar isquote:Op zondag 14 november 2010 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn nieuwste wapen: YCS/186 Gauss rifle
Genaaid.quote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Ame_thyst het volgende:
zit vast in de treintunnel naar Nellis Air Base.
Heb nog niet level 100 picklocking dus ik dacht, dan gebruik ik zo'n boek met +10 picklocking.
Nu is mijn boek verlopen en kan ik de tunnel niet meer uit...:')
Uh, werkt al de hele tijd goedquote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die is meestal meer kapot dan dat ie bruikbaar is
Jammer, het klonk erg grappigquote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh de deur die ik al gelockpicked had was nog open. Gelukkig
Waar heb je die fix vandaan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je die fix wel die ervoor zorgt dat new vegas net zo gerendered wordt als fallout 3?
Dat werkte bij mij heel goed.
Pickpcket (of dood) 1 vd 2 dokters in helios volgens mij voor paswoordquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
ben nu bij de missie waar je 2 HELIOS one mainframes moet connecten, eentje is al gelukt maar om de andere terminal te kunnen gebruiken moet mn science 75 zijn, zit nu op 30is er nog een andere oplossing?
Dat password kun je in dat gebouw ook gewoon ergejs vinden volgens mij.quote:Op maandag 15 november 2010 00:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pickpcket (of dood) 1 vd 2 dokters in helios volgens mij voor paswoord
Teddyberen, Buffout en Strange Meat, is dat toevallig van de DLC's? Ik heb namelijk nooit iets gevonden waar ik dat in kon leveren in Fallout 3, maar ik heb dan ook geen enkele van de DLC gespeeld.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
...en sugarbombs, teddyberen, Nuka Cola Quantums, buffout en strange meat (). Maar naast scrap metal, voor die gast bij de boomers, heb ik ook niks anders kunnen vinden.
Is toch logisch?quote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh de deur die ik al gelockpicked had was nog open. Gelukkig
Gewoon laten fixen bij traders enzo. Kost je 3000 caps om hem weer 75%+ te krijgen en caps zijn zo verdient bij Blackjack. Ik loop nu met iets van 60.000 caps op zak (heb ik ff geluk dat ze niets wegenquote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die is meestal meer kapot dan dat ie bruikbaar is
Klopt, zit ergens boven als ik het goed heb.quote:Op maandag 15 november 2010 00:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat password kun je in dat gebouw ook gewoon ergejs vinden volgens mij.
Wanneer ik ze niet kan terugvinden herlaad ik gelijk een savequote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was Boone een hele tijd kwijt, maar blijkbaar heeft hij me toch weer gevonden op de een of andere manier.
Ik had hetzelfdequote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was Boone een hele tijd kwijt, maar blijkbaar heeft hij me toch weer gevonden op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |