Ja, spuug is ranziger dan sperma.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:02 schreef OhLaLa het volgende:
Dat je d'r gezicht/mond zou volspuiten zeg ik ..okay , maar in d'r gezicht spuwen zie ik ook totaal het nut niet van.
Ranzig man !
Breek je haar nek dan niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
pak haar onverwachts bij haar kin vast, draai haar hoofd om
Dat dus.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef pasopikbijt het volgende:
Als mijn vriend me zomaar in mijn gezicht zou tuffen tijdens de seks zou ik hem een klap voor zn smoel geven en weglopen.
Daarom, als je vies bent van het spuug van je vriend ben je best wel raarquote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn de dames hier een buzzkillers. Beetje spuug kan toch geen kwaad?
Dat je niet graag in je gezicht gespuugd wordt betekent toch niet dat je er vies van bent? Ik vind zoenen, waar je toch ook speeksel uitwisselt, toch iets heel anders dan me in m'n gezicht laten spugen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Daarom, als je vies bent van het spuug van je vriend ben je best wel raar
Maakt zo'n troep hequote:Op woensdag 10 november 2010 19:51 schreef Koopsie het volgende:
als ik dat doe krijg ik een keiharde knal op me bek![]()
sws ook geen behoefte aan beetje elkaar eronder tuffen.
Ik ben natuurlijk niet vies van mijn vriend zn spuug, maar ik vind het gewoon niet bepaald aangenaam om in mijn gezicht geroggelt te worden... Ik ben ook niet zo van dat hele "lekker vinden om vernedert te worden" idee.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Groovy babyquote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Jammer joh. Is zo leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:54 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet vies van mijn vriend zn spuug, maar ik vind het gewoon niet bepaald aangenaam om in mijn gezicht geroggelt te worden... Ik ben ook niet zo van dat hele "lekker vinden om vernedert te worden" idee.
Dan zou je aan mij ook de verkeerde hebben, vind dat een afschuwelijk gevoel.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef Outlined het volgende:
ach, zie er wel iets in, of in bad het hoofd even onder water duwen, en wanneer ze boven komt weer snel onderduwen.
Ja, ene Max H. uit Amerika. Maar die pist zijn sletjes ook nog eens even helemaal onder, zou jij ook eens moeten doen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Je partner in het gezicht spuwen tijdensseks
. Wie doet dat wel eens? Ik doe het regelmatig, want
dinnetje
is in bed tijdens geyle neukseks een heerlijk onderdanig sletje dat vernederd wil worden. Dan neem ik haar op z'n hondjes, pak haar onverwachts bij haar kin vast, draai haar hoofd om en spuw ik een grote fluim zo in d'r gezicht. Die geyle blik in haar ogen... daar smelt ik van...
Zijn er meer mensen met deze'afwijking'
?
dan zou ik het bij jou zeker doenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zou je aan mij ook de verkeerde hebben, vind dat een afschuwelijk gevoel.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:54 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet vies van mijn vriend zn spuug, maar ik vind het gewoon niet bepaald aangenaam om in mijn gezicht geroggelt te worden... Ik ben ook niet zo van dat hele "lekker vinden om vernedert te worden" idee.
Max H. is een koorknaapje vergeleken met mij...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, ene Max H. uit Amerika. Maar die pist zijn sletjes ook nog eens even helemaal onder, zou jij ook eens moeten doen.
Hoe weet ik dit eigenlijk?
Ik heb nogal een trauma als het gaat om kopjeonderduwen. Ik ga dan hyperventileren en huilen en om me heen slaanquote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef Outlined het volgende:
ach, zie er wel iets in, of in bad het hoofd even onder water duwen, en wanneer ze boven komt weer snel onderduwen.
lolquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig vermeld je dat niet in 99% van je reacties...
Hier precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik heb nogal een trauma als het gaat om kopjeonderduwen. Ik ga dan hyperventileren en huilen en om me heen slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |