Ja, spuug is ranziger dan sperma.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:02 schreef OhLaLa het volgende:
Dat je d'r gezicht/mond zou volspuiten zeg ik ..okay , maar in d'r gezicht spuwen zie ik ook totaal het nut niet van.
Ranzig man !
Breek je haar nek dan niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
pak haar onverwachts bij haar kin vast, draai haar hoofd om
Dat dus.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef pasopikbijt het volgende:
Als mijn vriend me zomaar in mijn gezicht zou tuffen tijdens de seks zou ik hem een klap voor zn smoel geven en weglopen.
Daarom, als je vies bent van het spuug van je vriend ben je best wel raarquote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn de dames hier een buzzkillers. Beetje spuug kan toch geen kwaad?
Dat je niet graag in je gezicht gespuugd wordt betekent toch niet dat je er vies van bent? Ik vind zoenen, waar je toch ook speeksel uitwisselt, toch iets heel anders dan me in m'n gezicht laten spugen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Daarom, als je vies bent van het spuug van je vriend ben je best wel raar
Maakt zo'n troep hequote:Op woensdag 10 november 2010 19:51 schreef Koopsie het volgende:
als ik dat doe krijg ik een keiharde knal op me bek![]()
sws ook geen behoefte aan beetje elkaar eronder tuffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |